תירוצים

תגובות לקטע: התכנת  הוספת תגובה חדשה


משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:22 21/3/2017:
אני קצת קרועה בסיפור הזה: בתיאור הראשון כשהאישה והבנים עומדים על השביל השתמשת במילה ’דאגה’ אבל בהמשך ההתנהגות שלה הופכת מניפולטיבית ושתלטנית. ומאידך, גם הוא לא חף ממניפולציות: ניסיון תלייה הוא אלים (אמנם בעיקר כלפי עצמו, אבל לא רק. תחשוב מה זה יעשה לילדים שלו, גם אם נניח בצד את האישה). משהו בתיקשורת ביניהם רע מאוד.
והשיר הפתיע אותי לגמרי, אורון. נגע ללב. 


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:26 21/3/2017:
לא היה נסיון תליה... תאונת דרכים עקב חוסר שינה מתמשך בדרך לעבודה...
אני מסכים. מצב מורכב בהחלט. 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:27 21/3/2017:
ה’שפשוף לאורך צוארו’ הוביל אותי לשם. אבל אולי אני לא רחוקה כל כך: תאונה כזו היא גם כן סוג של תוצאה של ’משאלת מוות’. 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:35 21/3/2017:
את אומרת שאולי התאונה היא לא מעייפות אלא משאלת מוות. מעניין....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

JRBמשתמש מאומת (האתר שלי) , 11:44 21/3/2017:
אני מתערבת רק כי התיאוריה שלי לגבי הפגיעות שלו הייתה אלימות מצד אשתו,
לא חשבתי בכלל על ניסיונות התאבדות מכוונים או שלא.. כמה קל לפספס.
תמיד היה לי ברור איך גבר יכול להיות אלים אבל לא איך אישה וזאת דוגמא לכך,
זה לא מקבל מספיק חשיפה לדעתי ואני בטוחה שלא חסרים כאלו אנשים.
בעצם למה ללכת רחוק אח של סבתא שלי סבל שנים מאלימות מצד אשתו הראשונה אבל אף פעם לא הסתדר לי בראש איך הוא חזק וגדול ממנה יכול לסבול מאלימות.. 
השיר מאוד נוגע בהתחלה לא הבנתי שזה משהו שכתבת וניסיתי להיזכר במנגינה :) אני מקווה שתצליח לגעת בו והוא יצליח לאסוף את הכוחות ולהציל את עצמו

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:00 21/3/2017:
קל מאוד לגעת וללחוץ על נקודות רגישות, כמו הילדים במקרה הזה.
ואלימות במשפחה היא לא תמיד פיסית. לפעמים התעללות נפשית היא מלכודת קשה במיוחד. גם למישהו שנראה חזק כלפי חוץ...


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ג , 17:45 23/3/2017:
תאונות דרכים קורות כל יום, גם לאנשים חפצי חיים, בטח אם הם עייפים ולכן לא מרוכזים בזמן הנהיגה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 19:43 23/3/2017:
התגובה הראשונית שלי נבעה מהמסקנה (המוטעית) שהשפשוף על צוארו נגרם על ידי ניסיון התאבדות בתליה כושל. אני יודעת למה הסקתי את אופן ההתאבדות הזה, אבל לא חוזרת בי מהתובנה שיש בו גם קצת משאלת מוות, גם אם אתה צודק לגמרי שתאונות דרכים קורות ויכולות לקרות לכל אחד, תאב חיים או לא. 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 15:25 21/3/2017:
לדעתי הבחור יכול לצאת מהמצב בו הוא נמצא.
הוא צריך לצאת ממצב החולשה שלו ולהיות חזק. כשהוא יהיה חזק היא תתקפל.

הוא צריך לנהוג בחכמה. להיות מניפלטיבי. לשחק אותה. למשל, להתחיל פתאם לשים אפטר שייב ריחני. לקנות פתאם בגדים יפים. במיוחד ביגוד תחתון. לתת לה להרגיש שהאדמה תחתיה קצת מתערערת.

כמובן שאסור לו לעשות דברים שיתנו לה עילה להתגרש. אני לא חושבת שהיא תרצה כל כך בקלות להתגרש. המצב הזה נוח לה. הוא פשוט חייב לשנות את המצב הזה. אפילו מדי פעם להגיד לה שהוא חייב להשאר בעבודה עוד קצת. שתתחיל לדאוג באמת. 

והכי חשוב שהוא צריך להרגיש חזק. אתה חייב לתת לו להרגיש חזק.

רק לא להכנס לדכאון הזה. גם השיר שלך מדכא מדי. זה לא הזמן לדכאון!!!


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:47 21/3/2017:
רעיון זדוני ומעניין...חח 
להשאר בעבודה היא לא מרשה לו, אבל את צודקת שתכלס היא לא רוצה להתגרש ונוח לה. אם התאונה הזו לא ערערה אותה - אני לא יודע מה כן...
וכמובן שאני ממשיך לחזק אותו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 18:53 21/3/2017:
אני לא צריכה לספר לך שבין כל זוג יש הסכמים בלתי כתובים. אצל הזוג הזה היא המכשפה והוא המסכן. אבל זה הסכם שניתן לשנות. כאשר הוא לוקח את תפקיד המסכן והמציית, הוא עושה אותה מכשפה. אם הוא לא יסכים יותר לציית, היא תהיה פחות מכשפה. מה יקרה אם הוא יגיד לה שהבוס ביקש ממנו להשאר עוד שעה במשרד. מה פרוש שהיא לא מסכימה. אם הוא לא יקבל את הלא מסכימה שלה, היא תאלץ להסכים. הוא אשם בין מה שקורה ביניהם בדיוק כמו שהיא אשמה. הוא חייב לשנות את המצב. התאונה שלו זה המשך של המסכנות והציות שלו. זה לא יזיז אותה. רק שינוי דרסטי בהתנהגות שלו יכול לשנות משהו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 20:09 21/3/2017:
קצת יותר קל להגיד מאשר לעשות ואני נאלץ שלא להסכים לנחרצות בה את מציגה את הדברים. כלומר, יש סיכוי שאת צודקת אבל יש גם סיכוי שאינך...
לא כל מערכת יחסים היא סימטרית ולפעמים צד אחד אונס אותה בכוחניות תוך ניצול שלל החולשות של זוגו. אנחנו רגילים לחשוב שאלו הגברים לרוב, אך למעשה זה קיים בשני המינים. באימונים רבים שלי, ברור לי שהצד שהגיע לאימון אינו הצד החזק והיה נוח מאוד לפתור הרבה בעיות אם הייתי מאמן את בן/בת הזוג אך אלו כמעט תמיד מסרבים לבוא לאימון היות והם אינם מאמינים שיש פגם בהתנהגותם. :(

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:07 21/3/2017:
זה טפשי שאני מנסה להתווכח אתך כשאתה איש המקצוע ולא אני, אבל אני ממרום שנותי מביעה רק את דעתי. הפעם אני מרגישה שאני מבינה את המצב ולכן אני נחרצת.
אני משערת שבדרך כלל הצד שיש לו מה להרוויח ירצה לבוא לטיפול בעוד שבן זוגו שיש לו רק מה להפסיד לא ירצה.

במקרה הזה רק הגבר יכול לעשות שינוי אם הוא באמת ירצה. יתכן שהמסכנות הזו מתאימה לו והוא לא באמת רוצה לעשות שינוי אלא רק מחפש מי שינחם אותו ויצדיק אותו ואת זה הוא מקבל בשפע.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:22 21/3/2017:
אני מרגיש שזה בוער בך מסיבה כשלהי ומכבד את דעתך שבאמת מעלה גישה אחרת ומעניינת, אך לא את הנחרצות. גם כשאני מגיש "בטוח" מול מתאמן (למשל שהוא צריך להתפטר מעבודתו) למדתי שדעתי רלוונטית רק לערכיי-שלי, ולא לערכיו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:44 21/3/2017:
כן, אתה צודק. כנראה שלא הייתי יכולה להיות מטפלת מכל סוג שהוא....

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 16:28 21/3/2017:
זה מדהים כמה קשיות לב, אפילו אכזריות, יכולה לשרור בתוך זוגיות. למה זה ממשיך לקרות, הרי אף אחד לא מכריח אנשים להתחתן. למה זה חזק מהם,
הרי אנשים דופקים בעיקר את עצמם בסיפורים האלה.

אי אפשר לפגוע בבן זוג בלי לפגוע בעצמך.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 17:49 21/3/2017:
לצערי אנשים מאבדים את התובנה, שלך ולרבים נראית ברורה "למה לסבול?" להשתדל לתקן (כי פעם היתה אהבה) או שאי אפשר ואז...

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 09:14 22/3/2017:
וואו, זה היה פוסט מטלטל ובהמשך התגובות טלטלו אותי לא פחות. אני מאמינה שמאמן לא אמור לתת פתרונות או "להציל" את המתאמן, אלא להקשיב רוב קשב, ולשאול שאלות פתוחות ולעיתים נוקבות, ולסייע לו להכיר את עצמו ובכך להפתח לאפשרויות חדשות שעד היום לא נגישות לו. הרי זו הבעייה העיקרית של הבחור הזה: הוא לא רואה אפשרויות אחרות, דרכים אחרות להתמודד עם המצב. אני סומכת עליך שההקשבה שלך והשאלות שלך יקרבו אותו אל עצמו כך שייפתחו בפניו דרכי התמודדות חדשות....
מעניין אם התאונה הזאת באמת עוררה אותם - אותו ואותה, כל אחד בנפרד.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 09:24 22/3/2017:
תודה. אני מסכים עם מה שכתבת. התאונה נראתה לי ככקריאתהשכמה, אבל שניהם לא ממש התרגשו... 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח