ניסויים בבני אדם
תגובות לקטע: איך אני אוהבת בחירות  הוספת תגובה חדשה


משתמש מאומת (האתר שלי) , 22:26 10/11/2008:

ידעתי שקמפיין ה-FUD של חולדאי עלול להיות אפקטיבי, אבל עד כדי כך?!

חולדאי פשוט תקוע בקונספציות שכבר ברור שהן לא עובדות, בעיקר בתחום התחבורה. אני מציע שתקראי על זה קצת כאן:
http://www.notes.co.il/yodan/49443.asp

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 09:55 11/11/2008:
אבל זה בדיוק העניין, מה שחולדאי לא יכול היה לשנות בתחום התחבורה גם דב חנין לא יוכל. מה שהוא יצר הוא פתרון שהוא הרע במיעוטו, בהתחשב בכך שלא יכול היה להכניס תחבורה ציבורית טובה בגלל משרד התחבורה. היית מעדיף שגם חניונים לא יהיו לך, וכך בכלל לא יהיה איך להגיע למרכז העיר, לא עם אוטו ולא בלעדיו? אני לא.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ל"ס , 10:10 11/11/2008:
לי אין ספק שהבעיה של חולדאי היא לא ביכולת אלא במוטיבציה. הרי כשהוא רוצה אין לו שום בעייה להרים פרוייקטים ענקיים של שיפוצים וחפירות ושינויים (ולפעמים גם הריסה). בתחום התחבורה הוא מעדיף לחכות לרכבת התחתית וללכת מכות עם משרדי האוצר והתחבורה על השאלה אם הקו באבן גבירול יהיה תחתי או עילי ובכך לעכב עוד יותר את פתיחת הרכבת. חנין מציע תחבורת אוטובוסים מהירים תוך זמן קצר. לפני כמה חודשים עבר בכנסת חוק שנותן לעיריות הרבה יותר סמכויות בתחום הזה. חנין הוביל את החוק הזה ומבין שני המועמדים אני בטוח שהוא זה שיהיה יותר נלהב ליישם אותו.

אה, ושכחתי לספר שהאקסית המיתולוגית שלי התחתנה לפני חודש - ואני לא הוזמנתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 10:23 11/11/2008:
ואני מציעה שתקרא את הראיון איתו בטיימאאוט
http://digital.timeout.co.il/activemagazine/welcome/timeout_314.asp
הוא מסביר שיש איזו בעיה למשרד התחבורה עם תחרות נגד חברת דן, ואי אפשר להעביר אוטובוסים איפה שרוצים. גם חנין לא יוכל. ואם הוא יכול בכנסת, שימשיך לעשות את זה שם כי זה באמת חשוב. חולדאי ישמח להעביר אוטובוסים כשיתאפשר, ועד אז הוא ראש הלובי של ראשי הערים שמנסה לדאוג שזה גם יקרה. מה עוד אתה רוצה ממנו?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ל"ס , 10:36 11/11/2008:
אני רוצה ממנו שיילחם למען ה"כשיתאפשר" הזה ולא לשבת ולחכות שהוא יגיע. אני מרגיש שחולדאי פשוט הפקיר את תושבי העיר מול משרד התחבורה והאוצר (שבאמת עושים עבודה נוראית). שמעת פעם על איזושהי פעולה שהלובי הזה עשה? אני לא. חנין דווקא כן הצליח להזיז משהו בנושא הזה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 11:16 11/11/2008:
בכלליות הבעיה של חולדאי, הוא לא טוב בכל מה שקשור לתקשורת. אני כן רואה שם הצעות חוק הגיוניות למדי שנעשתה עליהן עבודה יחד עם השרים או הדרג המנהלי בכמה משרדים, כך שיש להן סיכוי ריאלי לעבור, וזה מהלך למען ה"יתאפשר" הזה, לא רק בתל אביב אלא בכל הארץ. אז לי זה נראה כאילו הוא עובד בשקט (לא אומר שהוא לא עושה רעש למשרדי הממשלה, אבל לתקשורת הוא לא עושה אותו).
זה שחנין העביר את החוק זה אחלה, והוא זה שישב בכנסת שהיא הגוף שמעביר חוקים. אם הוא ייבחר לראשות העיר הוא לא יוכל לעשות את זה יותר. ואגב, ההצלחה הזו של חנין משותפת גם לחולדאי, כי לובי של 15 ערים גדולות ומצליחות בארץ, שתומכות בעניין, זה בכל זאת לא משהו שמזיק כדי להעביר חוקים בכנסת.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ל"ס , 10:06 12/11/2008:
ברכות.
אני מסכים איתך שלחולדאי יש בעייה קשה של יחסי ציבור נראה מה יהיה עכשיו. לדעתי בקדנציה הזו הציבור יפקח עליו עין הרבה יותר מאשר קודם, ואני חושב שהציבור יראה כך גם כמה דברים טובים שחולדאי עושה. אני מאוד מקווה שבעיית התחבורה תהיה אחד מהדברים האלה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 00:14 18/11/2008:

גם אני.
נמאס לי שרוב הנוסעים באוטובוס הם עובדים זרים/ זקנים/ אוטיסטים/ מפגרים/ משוגעים/ ילדים, או בקיצור, מי שאין לו ברירה. רוצה שאנשים יבחרו לסוע באוטובוס, כי זו תהיה אופציה מספיק טובה. או באיזה אנדרגראונד קטן. אבל העיקר תביאו כבר פתרון כי העיר הזו משתגעת בלי.
ואני רוצה גם אוטובוס לילה כמו בלונדון. אין כמו לצאת להשתכר ואז לחזור הביתה באוטובוס שנוסע כמעט בכל שעה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 10:25 11/11/2008:
לגבי המיתולוגית - לדעתי זה אכזרי, כי אתה לפחות יכולת להביא בת זוג מוצלחת לאירוע.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ל"ס , 10:37 11/11/2008:

וואללה, נכון, כבר פגשת אותה. תודה!

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 22:32 10/11/2008:
לא ידעתי שיש לך אקס מיתולוגי. קחי את הסיבוב בגדול :)
באמת היו אחלה בחירות בארה"ב, אני מקנא באמריקאים על האופציות שהיו להם. גם חלק מהמתמודדים בפריימריז היו שווים - הילארי ורומני, למשל.
ציפי לבני יודעת לנהל משא ומתן ? איך היא הצליחה לא-להקים ממשלה שכבר קיימת ?
מסכים לגמרי לגבי חולדאי וחנין, אם כי לא הייתי שם בצד את ענין חד"ש - לא נכון לדעתי להצביע לאיש ציבור שאינו ציוני, אלא בנסיבות מאוד מיוחדות ( הבנאדם שפיץ במה שהוא עושה, כל האלטרנטיבות הרבה יותר גרועות וכו’ ).
איך מסתדר לך ליישם את אותם קריטריונים ( רזומה, הצלחות, הימור ) על לבני ?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 10:05 11/11/2008:
מה קרה לך, לכל בחורה שווה יש אחד כזה
מסכימה איתך על הילרי ורומני! הלוואי עלינו.
לגבי ציפי לבני - אני עוד לא סגורה עליה לגמרי, ויש חוכמה במה שאתה אומר, אבל גם לדעת להגיד לא לש"ס, זה מעשה שמוצא חן בעיני.
לגבי חנין וחד"ש - המשמעות של ציונות לא ברורה לי כאן. הוא אוהב את העיר ורואים את זה. אני לא מסכימה עם העמדות הקומוניסטיות שלו ועם אהבת הוועדים שלו, וזה כן משהו שהגיע מחד"ש, והוא כן רלוונטי (ובפני עצמו מספיק כדי לרוקן את הקופה וליצור בעיות שיימשכו שנים קדימה).
"

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קורא , 22:53 10/11/2008:
א. גם לחולדאי כשהוא מונה לא היה שום רקורד ניהולי.
ב. ההיסטוריה מלאה בולדוזרים שעובדים בכיוון הלא נכון, ע"ע היטלר. יכולת עבודה היא לא המדד היחיד.

הגישה של חולדאי פשוט מחורבנת - "בחרתם בי אז תשתקו ותנו לעבוד", זו גישה של אנשי צבא ושל אנשים שלא מוכנים לדיאלוג עם התושבים שלהם וזו בעיניי הבעיה הכי גדולה שלו. הוא זחוח, אדם דוחה, ולא מישהו שהייתי רוצה לשים בסלון שלי. והאמת, זה כלל האצבע הכי טוב להצבעה, האם זה מישהו שהיית מוכנה להיות חברה שלו?"

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 10:12 11/11/2008:
א. החשוב הוא שעכשיו יש לו, ולחנין אין, ולכן חנין הוא הימור.
ב. אתה מזכיר לי איזה פעיל של חנין שאמר לי אתמול שחולדאי יותר גרוע לעיר מאשר אחמניג’אד. אם אתה ברצינות משווה את חולדאי להיטלר עדיף שתעשה את זה בבלוג אחר.

לגבי הגישה של חולדאי, ברור שיש לו חסרונות וזה הבולט שבהם. אבל מה שאתה בעצם אומר זה שאתה רק רוצה ראש עיר שמדבר איתך יותר יפה, וכבר לא אכפת לך מה הוא עושה. לי אכפת מה הוא עושה וחולדאי עושה, ומישהו שעושה אותי 80% מרוצה הוא יותר טוב ממישהו שעושה עלי רושם שהוא עלול להיות אסון.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ל"ס , 10:13 11/11/2008:
גם אני לא אוהב את חולדאי, אבל צריך לדייק בעובדות: כשהוא הגיע לתפקיד היה לו יופי של ניסיון ניהולי - הוא היה תא"ל בחיל האוויר והקים את אחד הבסיסים של החיל (נבטים כמדומני)."

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

אסף רזון (האתר שלי) , 11:50 11/11/2008:
עם כל הכבוד לשאלה כן או לא חולדאי, זה פשוט לא נכון. חולדאי קודם היה קצין בכיר ומפקד של בסיס ענק - זה נסיון ניהולי לא מעט.
לאחר מכן כשעבר למוניציפאלי הוא היה מנהל הגמנסיה הרצליה במשך כמה שנים. לבסוף עבר לראשות העיר.




הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 23:56 10/11/2008:
תמיד חשדתי.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 10:30 11/11/2008:
זהו, יצאתי מהארון.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:58 11/11/2008:
better late than never.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 06:52 11/11/2008:
באופן אישי אני מתחיל לחשוב שאולי כדאי בכלל לבטל את הדמוקרטיה בישראל ולעבור לנסות משהו אחר, מתי קרה בפעם האחרונה באיזושהי מערכת בחירות שהצבענו ויצא מזה משהו טוב (חוץ מנמרוד ורוקסן וגם זה בערבון מוגבל, אני הייתי בעד דניאל ויואב שהיו הרבה יותר מוצלחים, נמרוד לא מי יודע מה חנון)?
 
לגבי ציפי, אני לא לגמרי בטוח, היא עושה רושם טוב והכל, אבל אני מסתכל על רשימת קדימה ונהיה לי איכס אחד גדול, שאני אשים פתק לכל מיני מופזים (שפעם היה מעורב בכמעט תאונה צבאים שאם לא הייתה כמעט אז אולי לא הייתי יושב כאן ומקשקש בתגובות, אבל זה סיפור אחר) ודליה איציקים?
 
לגבי תל-אביב, אני גם ככה לא סובל את העיר הזו, מבחינתי שחולדאי יבחר, יעלה לכולם את השכ"ד למיליון דולר לשבוע ושכל מיני אנשים טובים יחזרו לחיפה ;)"

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 10:29 11/11/2008:
שרון.
לגבי דניאל ויואב - הוא היה חומד אבל היא לא נתנה לו להתבטא. כל כך הרבה תחרותיות בבחורה אחת, בחיי, לא פלא שהבנות האחרות לא סבלו אותה. כן, חיבבתי אותם, אבל זה לא זה. מה היא למדה מהסדרה אני שואלת אותך?

לגבי קדימה, אני עדיין שוקלת. היא פשוט נראית פחות גרועה מהאחרים כרגע.

תגיד, אצלך בקיבוץ, יש בחירות בכלל?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 10:45 11/11/2008:
שרון? כמה חקירות היו נגדו לפני שהוא התחיל לעשות פוטוסינתזה? וגם את ההתנתקות, שהייתה מהלך נכון באופן עקרוני, הוא לא עשה בצורה מוצלחת במיוחד, אני לא חושב שהוא היה ראש ממשלה טוב במיוחד, אבל כשמשווים אותו לאולמרט, ביבי וברק...
 
לגבי דניאל ויואב, דווקא נראה לי שהיא למדה הרבה למרות שכמו נמרוד, היא לא בדיוק הייתה האבטיפוס של היפה הטיפשה שמתעסקת כל היום באיפור ובגדים. היא דווקא עשתה על רושם של בחורה חמודה ביותר, ויואב היה האבטיפוס של החנון שצריך לזכות בתכנית כזו לעומת נמרוד שהיה פריק לא פחות משהיה חנון.
 
לגבי קדימה, אני לא מוכן להצביע להם, נראה לי שאני אחפש את המפלגה עם המצע הסביבתי הכי חזק ואלך איתם, בכל מה שקשור לעניינים מדיניים אני גם ככה לא סומך על אף אחד.
 
לגבי הקיבוץ, אצלנו אין בחירות, אנחנו מיוחדים.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 11:27 11/11/2008:
שרון היה מושחת וזה היה בעייתי, ואם אולמרט עשה משהו טוב זה להתפטר, וליצור איזושהי נורמה שלטונית שמוקיעה שחיתות כשכבר אי אפשר איתה.
לעומת האחרים הוא היה עדיף, ובמיוחד לעומת רבין, שאת השטויות שהוא עשה עם השטחים (הורג אותי שהם עד היום לא ויתרו על זכות השיבה, יכול היה להכריח אותם לוותר כבר אז) אנחנו נמשיך לסבול עוד הרבה שנים.
אני מקנאה באמריקאים, ואפילו בוש נראה לי כרגע כמו אופציה שלטונית קורצת, אבל אין מה לעשות, צריך לבחור איזה חרא פחות מסריח.
לגבי מצע סביבתי ומצעים בכלל - למרץ יש אחלה מצע סביבתי וחברתי והם אף פעם לא עושים איתו כלום. אבל אתה יכול להצביע לירוקים, אם הפעם אפקט הגימלאים יחול עליהם, זה יהיה אחלה.

לגבי העניין עם הבחירות, זה אומר שאתם תחת משטר קומוניסטי טוטליטרי?


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:26 11/11/2008:
רבין, למרות שבהחלט עשה טעויות, היה בעיני עדיף בהרבה על כל מי שהיה לפניו ואחריו (לפחות מאמצע שנות השמונים), אני בכלל בכלל לא בטוח שהוא היה יכול לאלץ את הפלסטינים לוותר על זכות השיבה, במקרה הטוב הוא היה מחלץ איזו הצהרה, על השאיפה עצמה אני חושב שרק הרבה זמן ישכנע אותם לוותר.
 
לגבי מצע סביבתי, חשבתי על מרץ בהחלט, הבעייה היא שהם כמעט אף פעם לא בקואליציה, על הירוקים חייש כבר כתב.
 
לגבי הקיבוץ, יש לנו שיטת ממשל עצמאית ומורכבת ביותר שכוללת בחירות במועדים אקראיים שמתבססים על קומבינציה של לוח השנה האצטקי ומועדי נדידת הנמיות. כמו כן, במקום לא ברור אבל בהחלט ממשי ישנו סעיף תקנוני שקובע שברגע שיותר מ-3 חברים בקיבוץ מצליחים להבין תקנון כלשהו (ויש הרבה כאלו) מיד מחליפים את כל התקנונים במשהו אחר לחלוטין ומוסיפים שני פסיקים בסוף.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 19:31 11/11/2008:

נשפכתי מצחוק על הרצפה מהתיאור שלך את הדמוקרטיה הקיבוצית (שמזכיר במקצת, אך לא בדיוק, משהו שונה לחלוטין מדוגלאס אדמס).

בקשר לירוקים, חייש שכנע אותי, תודה על הלינק. לגבי מרץ, מבחינת הסביבה הם לא יותר טובים. הם ימכרו את האמאמא של הסביבה בשביל להחזיר עוד שטחים לערבים, או לעשות משהו שאפשר לתייג אותו תחת "תהליך מדיני" גם אם הוא בעצם רק משחק טאקי אסטרטגי.

ולסיכום, רבין - נראה כמו אחלה בנאדם ודמות עם ערכים וכל זה. אבל גם לאלץ את הפלשתינים לוותר על זכות השיבה מן השפה אל החוץ, להכיר במדינת ישראל, ועוד כהנא וכהנא, הוא לא ממש ניסה. במקום זה - הוא נתן להם רובים והם ירו עלינו, ועכשיו במקום לזרוק אבנים הם יורים קסאמים על שדרות, ולא מתכננים להפסיק. וגם הפיגועים לא נגמרו, הם רק התחילו. לזה אני קוראת כשלון. קולוסאלי.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 19:59 11/11/2008:
טכנית, הוא בכלל לא הגיע לשלב של הסכם קבע שבו היו אמורים לדון בזכות השיבה, אז בזה די קשה להאשים אותו. לגבי הכרה במדינת ישראל, רבין הגיע למצב שבו המנהיג הבלתי מעורער של הפלסטינאים חותם על הסכמים ומשתף פעולה (לפחות באותו זמן) עם ישראל, איך אפשר להכיר בנו יותר מזה? לשלוח לכל החברים הודעות בפייסבוק: "ישראל קיימת!"?
 
מעבר לזה, בין רבין להיום נעשו לא מעט דברים מצידנו שאולי (רק אולי) הם אלו שמנעו מהשלום להגיע ויותר מכך, בין אז לעכשיו קרו לא מעט תהליכים שלא ממש קשורים למדיניות הישראלית ותקעו את התהליך. אני לא אומר שרבין היה מושלם ושכל מה שהוא עשה היה נפלא ונהרס רק אחר כך, אבל לקרוא למה שהוא עשה כשלון קולוסאלי זה רחוק מאוד מהמציאות בעיני. יותר מהכל, אני חושב שישראל הייתה חייבת להכנס לתהליך שלום בצורה כזו או אחרת ולו כדי להגיד "ניסינו, אין לנו פרטנר", אי אפשר לסרב לכל סוג של מו"מ ואז לטעון שרק הצד השני אשם בכך שאין שלום, ואת זה אף ראש ממשלה לפניו לא העז לעשות."

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 22:10 11/11/2008:
כל המבנה של הסכם אוסלו, שבו קודם כל נותנים להם דברים באופן בלתי הפיך ואחר כך רק דנים על הבעיות האמיתיות, באיזשהו שלב רחוק ערטילאי, במקום קודם כל להסכים לפחות על מתווה כללי של פתרון ואז להתחיל ביישום, הוא שגוי מיסודו.
אבל האמת שזה אולד ניוז. מקווה שהילדים שלנו יצליחו לפתור את זה. מקווה שאחמניג’אד לא יזרוק עלינו גרעינים לפני כן. או אסד.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 23:15 11/11/2008:
לדעתי את טועה ובגדול, היום ברור לכולם שהמתווה הכללי של פתרון קבע עם הפלסטינים, אם יהיה כזה, יכלול נסיגה מלאה או כמעט מלאה מהשטחים, בתקופת הסכמי אוסלו מי שהעז להעלות על בדל שפתיו את הרעיון של פינוי אפילו מאחז אחד נידח נחשב לשמאלן הזוי.
 
בסיטואציה שהייתה אז שני הצדדים היו כל כך רחוקים אחד מהשני שזה היה פשוט בלתי אפשרי להגיע להסכם קבע בלי כמה צעדי ביניים בדרך. אם פעם היה נדמה לרוב המכריע של הישראלים שזה טבעי לגמרי שאנחנו שולטים על עם אחר שהוא חסר זכויות במשטר אפרטהייד, היום רוב האנשים כבר מבינים שזה מצב שלא יוכל להמשך לנצח והמחלוקת היא בעיקר לגבי התנאים שבהם ניתן לסגת ולאפשר לפלסטינים מדינה משלהם והרבה פחות על עצם העקרון שזה יקרה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

קצה (האתר שלי) , 00:07 18/11/2008:
שנינו מסכימים שהישראלים זזו מאוד בעמדות שלהם בשנים האחרונות. אנחנו לאו דווקא מסכימים עד כמה זה טוב או רע.
אבל השאלה האם הפלשתינים זזו בעמדותיהם בכלל? ממה שאני רואה לא היתה תזוזה ממשית, וזה מטריד, כי פתרון קבע לא יכול לכלול את כל הדרישות שלהם, שהן לא הגיוניות בעליל (ע"ע זכות השיבה). אם הפתרון יהיה בדיוק מה שהם יכתיבו, אני אצטרך לקנות לי וואן ווי טיקט למדינה מערבית ידידותית, ולקוות שיהיה בסדר גם בלי שתהיה לנו מדינה, כי היא לא תחזיק מעמד ככה.
(לי בראש יש שרשרת לוגית: יש זכות שיבה-> אין ישראל -> יש הצפה של יהודים בחו"ל -> האנטישמיות עולה בכל העולם -> פוגרומים.)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

Steve_Oמשתמש מאומת (האתר שלי) , 07:51 11/11/2008:
יהיה בסדר

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 11:03 11/11/2008:

כבר בסדר.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

היגיון , 08:18 11/11/2008:
שאפו על התובנות. מכל הרעש שעושים תומכי חנין באינטרנט כבר התחלתי לחשוב שאני האדם השפוי היחיד שנשאר לתמוך במי שבאמת עושה ולא באיזה קומוניסט מעופף

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 11:07 11/11/2008:
לפי הסקרים, הצעירים תומכים יותר בחנין והמבוגרים בחולדאי. יש יותר צעירים באינטרנט, וזו הסיבה. חוצמזה, מי שרוצה להחליף את השלטון ולהריץ מועמד שאף אחד לא שמע עליו קודם, צריך מן הסתם להתאמץ יותר. תומכי חולדאי מרגישים שהכל בסדר, אני מקווה שהם ילכו להצביע, אחרת תהיה לנו בעיה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 16:26 11/11/2008:
ממי תשמעי:
1. לא קראתי עדיין את כל הפוסט, וזה כי אני עצבנית לאללה מהעבודה ומצד שני בא לי להגיב.

2. אני מאוד שמחה שחזרת וצריך להיפגש בהקדם.

3. גם אני הצבעתי חולדאי ואני חברה שלך בפייסבוק.

זהו.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

קצה (האתר שלי) , 19:32 11/11/2008:

1. יש לך פתור ממי.
2. ברור!!!!!!!!!1
3. אני שמחה לשמוע שאני לא היחידה וגם ערכתי את הפוסט כדי להתאים אותו למציאות.

נשיקות.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח