החיים הם במקום אחר

תגובות לקטע: גלגלץ זה פורנו רך  הוספת תגובה חדשה


 (האתר שלי) , 10:40 6/2/2009:

חייבת ללכת לכושר, אז רק ריפרפתי. שומרת את עונג הקריאה לאח"כ. ביי 

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 13:25 6/2/2009:
אומנם לא נכנסתי לכל הלינקים אבל זה היה מעניין מאוד

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 17:20 6/2/2009:
פוסט משובח.



אני לא מסכימה עם מה שכתבת על השמאל שלא עסק בענייני סביבה בכל לבו. בחד"ש
בהחלט השתתפו בלא מעט יוזמות חקיקה בעניין, להבדיל מהתנועה הירוקה-מימד,
הצבעה לחד"ש היא לא קול אבוד - היא לבטח תעבור את אחוז החסימה.



(ןמשהו בי עדיין מזדעזע בכל פעם שאני קוראת את אחת ההערות הגזעניות שלך,
חצי בגלל שזה מקומם אותי וחצי כי אני מעריכה את אומץ הלב שלך שבלהודות בכך).

בעניין הבחור ההוא שכה עיצבן אותך, פעם הכרתי איזה בחור אחד, שיש לו אתר ברשימות בו הוא מרצה את דעותיו בנימה של זחיחות כל יודעת. רק אחרי היכרות אתו באמת נתפש אצלי הפער העצום בין האפס חסר החשיבות שהוא, לבין איך הוא נקרא על ידי מי שלא מכיר אותו.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 09:34 8/2/2009:
איפה גזענות ?

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 23:59 8/2/2009:
אתה יודע בדיוק, אחרת לא היית שואל :)


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 01:45 9/2/2009:
מה, זה שהוא כתב "שחור" ? זו לא גזענות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:27 14/2/2009:
למרות ואולי בגלל מוצאו התימני?
:)
לא יודעת, לי נזקפות האוזניים כבר בשלב שמזכירים מוצא. מה משנה המוצא בכלל?

להיפך, לזכות איתי אני אומרת שרובנו גזענים שפשוט חיים בהכחשה פוליטיקלי קורקטית, במובן הזה איתי מודה בחולשותיו, תמיד היה טוב בזה :)

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:59 14/2/2009:
גזענות היא דעה שלילית ויחס שלילי אל אנשים רק בגלל הגזע שלהם. זה לא אומר לא לראות הבדלים. למשל, מותר להגיד שהכדורגל הברזילאי שונה באופיו מהכדורגל הגרמני וזו לא גזענות.

בשלבי מעבר והחלמה מגזענות, אולי כדאי להנהיג הימנעות בכלל מאיזכורי הבדלים בבחינת חכמה חברתית זמנית. נדמה לי שעברנו את השלב הזה במידה רבה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

איתי() , 02:24 9/2/2009:
תודה.

דב חנין פעל למען איכות הסביבה (ונסע בתחבורה ציבורית כשיכל - היחיד מ-120 ח"כים שמנצל את זכות הנסיעה חינם, מאז בני בגין).
גם מר"ץ.
אבל לא בכל ליבם.
אני גם לא מסכים עם האג’נדה המדינית והטון הרגשי של המפלגות האלה.

לגבי הגזענות -
(זה בעיקר התכתבות פנימית עם המגיבה שלכת).

שאלתי אותך שאלה בפוסט הקודם, לגבי צילום, עם דוגמא. תוכלי לענות?



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 14:28 14/2/2009:
סליחה, רק עכשיו ראיתי. עניתי לך שם.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

איתי() , 20:56 13/2/2009:
אגב, לגבי הגזענות.
ביום שלישי, בכניסה לבית ספר ובו קלפי, התרוצצתי כמה שעות אחרי המצביעים הנכנסים, עם פלאיירים של התנועה הירוקה.
על הפלאיירים התנוססה תמונה של תינוק שמנמן וחייכני.
מישהו אמר לי, או כנגדי:
"הנה אלה עם התינוק המיובא מגרמניה".
נעלבתי קשות!
אילו רק היה יודע שערן שלנו תימני אסלי משני הכיוונים היה חושב פעמיים לפני שמשמיץ!


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

yard bird , 21:04 3/3/2009:
עלמתי

גם אני בעניין הגזענות, לקרוא למישהו "שחור" זה ציון עובדה אופטית השוואתית [את בן-ימיני, לצורך העניין הייתי ממקמת ככה באמצע הסקאלה בין שוודית וטיגרית]. הגזענות משתחררת בעיני כשציון עובדת היותו של מן דהוא שחור נתפסת כעלבון לאותו מאן.

לפני כמה זמן ידיד ביקש שאגדיר את עצמי ב-10 משפטים לטובת תרגיל שלו בפסיכולוגיה. ההגדרות הראשונות שלי היו המין הגזע והדת, לא בשל שוביניזם גזענות או לאומנות אלא פשוט מפני שאלו הם המרכיבים היסודיים והבלתי משתנים בזהותי כאדם, אני פאקין כורדית כשם שאני פאקין אישה. ככה זה. תמיד זה יהיה ככה.

ואם כבר אנחנו משתלחות בבלוגר על גזענותו אני מוצאת לה סימוכין ברורים יותר בהעדפות המוזיקליות הלבנבנות האלה.
על רגאיי, סקא, רוטס ודאב שמעת מאן?

תנסה בהזדמנות, מוזיקה של כושים היא הכי טובה



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 12:46 7/2/2009:
נו, הזכרת לי את אברימלה הפנר, הוא היה גם מורה שלי, לקורס אחד. ושנים אחר כך קראתי את הספר שלו על תסריטאות (תסריטים לא צומחים על עצים? משהו כזה?:)) והוא אחד הטובים בעיני שנכתבו בתחום.
אני מאוד אוהבת טלביזיה, את הרעיון, את המכשיר, את הסדרות שעושים במקומות בהם לא צריך להתחשב שכל הדברים שאצלנו צריך להתחשב בהם, ואת אלה שהצליחו אצלנו להראות כאילו לא צריך להתחשב בכלום כשעשו אותן. (היו כמה כאלה).
אני חושבת שהחיבור בין פלאפון לגל"צ או גלגל"צ, הכריח את הראשונה לשים לב לעניין תאונות הדרכים שנגרמות בגללה.
אבל הרעיון הסלולרי נקנה בטירוף כזה לא בגלל פרסום מוצלח אלא בגלל שכולם באמת רוצים סלולרי. זה תפס, הצורך הזה להיות מסוגל להות בקשר כל הזמן ומכל מקום, בדיוק כמו שאם הייתה אפשרות לתקשר במחשבות (זה דומה, לא?) כולם היו קונים את זה, אם היה בטוח שלא ישמעו מחשבות פרטיות, פשוט כי כולם רוצים לתקשר רוב הזמן, ולא להיות כמט אף פעם לבד.
אני תוהה לגבי הירוקים, מבטיחה לקרוא עליהם.
אצלי ההתלבטות היא אם לסלוח למרץ על מה שעשו לאלוני, או להצביע לעבודה.
נהניתי לקרוא...




הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

איתי() , 02:28 9/2/2009:
אני לא מסכים איתך לגבי הסלולרי.
הטכנולוגיה משנה את ההתנהגות שלנו, את הציפיות שלנו מבני אדם, ולבסוף את התודעה שלנו.
היום אדם בלי סלולרי צריך אג’נדה מאד חזקה.  זה הפפך להיות מחיר כבד מנשוא.
איך את יכולה להגיד ש"כולם רוצים סלולרי", כשלפני 15-20 שנה לא היה סלולרי ולא ידעו מה זה? ובכל זאת קבעו פגישות ועשו את כל הדברים שעושים היום - חוץ מהפעילויות שנגזרות מהסלולרי.
זה לא עניין של "פרסום מוצלח", אלא של מנגנוני שיווק, ושל תודעה של אדם צרכני, ושל כדור שלג שהולך ומתגלגל ובסופו של דבר אף אחד לא יכול לעמוד בו.  ובסוף אנשים חושבים, כמוך, שהם אלו שרצו את זה.
הסלולרי המציא את הצורך בסלולרי, לא האדם.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

משתמש מאומת (האתר שלי) , 07:41 9/2/2009:
הסלולרי לא המציא את עצמו...
אבל באמת האשליה שבכל מקום יש תקשורת, כשבעצם יש כיפה מכסה של רשתות היוצרת בית מחוץ לבית בכל מקום בו יש אנטנות, זו אשליה שבעיקר גרמה להארכת יום העבודה עד אינסוף.
לא כל המצאה תפסה ככה, ולא סתם בישראל אנחנו מגדולי המשתמשים. הרי לא יכול להיות שהפרסום בארץ לסלולרים הוא הטוב בעולם, נכון? ובכל זאת ההענות כאן היא עצומה יחסית למדינות אחרות. האם כל כך מטורף לחשוב שקיים קשר ששווה לבדוק בין הצורך להיות כל הזמן בקשר אנושי עם אלמנט מחוץ ל"כאן ועכשיו" לבין ההצלחה הזו?
לדעתי שווה בדיקה.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

איתי() , 21:02 13/2/2009:
אני מרגיש שאני לא מצליח להעביר לך את הנקודה שלי.
אולי התגובה של חבצלת למטה תעשה משהו.
בכל אופן, הטכנולוגיה בשילוב מגננוני חברת הצריכה בהחלט פועלים מעצמם, ככדור שלג שאינו תלוי ואינו קשור לצרכים האנושיים. 
יש מנגנונים שלמים של שיווק שישכנעו אותך שפלאפון הוא בדיוק מה שאת צריכה. מושקעים בזה מיליארדי דולארים.  האם את בטוחה שיש לך היכולת לעמוד בפני שטיפת המח הזאת?
ברור שנוח לעתים שיש פלאפון.
אבל היום הפלאפון המציא שורה שלמה של צרכים וציפיות.
ומי שאין לו פלאפון משלם מחיר חברתי כבד.
למשל, ידיד שלי. אין לו פלאפון, וזו אחת הסיבות שהחלטתי לוותר על קשר איתו.  בגלל שאני חושב שאצלו זה בא ממקום מאד אנוכי ולא מתחשב.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

חבצלתקלאסית (האתר שלי) , 13:11 7/2/2009:
טלפון סלולרי זו אחת ההמצאות הנוראיות. פעם היה אפשר פשוט לא להרים את הטלפון ואנשים יכלו להניח שאתה לא בבית. היום אם אתה לא עונה, כבר ברור שאתה מסנן. זו לא רק הפרטיות שנשדדה, זה עוד חלק באנושיות שלנו שאינו משהו פאסיבי שמגיב לגירויים מבחוץ ומופעל על יד ידם, שנאכל. ממש כמו שאתה מתאר לגבי המדיה.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

איתי() , 02:29 9/2/2009:
בדיוק. תסבירי את זה ללחשנית מעלייך.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

 (האתר שלי) , 09:34 8/2/2009:
פיזיקאים שולתים.
נראה לי שצריכים להיות יותר כלי תקשורת במימון המדינה. עדיף על עריצות הכסף והשטחיות.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

 (האתר שלי) , 16:43 8/2/2009:
גלגל"צ
בינוניות, סתמיות, בורות ושחצנות. זה גלגל"צ. מה שהכי מרגיז שהם לא מוכנים להודות שהם סתם תחנה מסחרית חסרת חשיבות תרבותית. הם טיפשים, וטיפשות במקרה הזה = התנגדות דעתנית לחוכמה. וזה מה שהם עושים ללא הפסקה. מוזיקאים חדשים ומצויינים יש כאן הרבה. בפופ, רוק, מזרחי, מערבי ולא רק אלטרנטיבי. אבל גלגלצ בשלהם. חסרי חזון ודמיון. ומי שמקשיב לתחנה  הזאת מגיע לו.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

איתי() , 02:31 9/2/2009:
תמיד אמרתי שצריך לשים שם פצצה.  בטח זה גם לא קשה - הש"ג שם מה זה חנונים ופרופיל כף מת.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה  ^

ד.ט , 22:03 8/2/2009:
יפה.

לדברי הפנר - גם שייקספיר מילא אולמות ערב-ערב. והקהל לא היה אליטיסטי. ביוון העתיקה, ההצגות של אריסטופנס וסופוקלס מילאו את התיאטראות - רייטינג של קרוב ל-100%.

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

שחף (האתר שלי) , 11:13 9/2/2009:


נכון שהתנועה הירוקה מימד עוברת את אחוז החסימה ובגדול? בואו להוכיח את זה!
כנס בחירות וירטואלי, שפתח אחד מפעילי המפלגה, הוא ההזדמנות להוכיח את
הכוח שלנו. חתמו על העצומה, ונראה אם אנחנו מקבלים 4 או 5 מנדטים.
להתראות בחגיגות הנצחון!
http://www.haroshet.net/yeruka/default.asp

שחף

הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

אתון עיוורת (האתר שלי) , 20:23 9/2/2009:
צילום מצוין. גם מאוד אהבתי את הצילומים בפארק הירקון.


הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

משתמש מאומת (האתר שלי) , 23:23 1/4/2009:
תודה. כי כתבת פשוט את כל ההתמרמרויות שלי. או את רובן הגדול, לפחות.
הקטע המדכא אותי הוא שאני מרגישה שלא ניתן באמת להמלט מתרבות הצריכה הזו. שזו כבר לא רק תרבות. שזה הפך להיות יקום ואתה נושם את האוויר הזה ( מזוהם ומלא רדיקלים חופשיים שיגרמו לך להתקמט מהר יותר ולפתח מחלות כמובן) , תרצה או לא. אם אני רוצה לשמוע מוזיקה- לא מיינסטרימית לצורך העניין, אני צריכה לממן אינטרנט לכל הפחות ורכישת דיסקים/ הגעה להופעות במקרים בזבזניים יותר. וכו’ וכו’. דוגמה יחידה וקטנטנה בערימה הזו. חוץ מלפתח פילטרי ביקורת ולהאמין שהם עוזרים (ואולי גם זו אשליה?) אני לא יודעת איך תודעתית אפשר להתרחק מזה.אגב, יצא לאחרונה, אם אני לא טועה ברסלינג, ספר על גלגלץ ועל דברים דומים למה שכתבת.



הוסף תגובה לתגובה  קישור ישיר לתגובה

הוספת תגובה חדשה:

סוג תגובה:

 שם:
 email:
 
(או מספר הבלוג)   האתר שלי:
  מצב רוח: ריק                           בחר: ריק קול סבבי אה? סטנדרטי אוף עצוב עצבני
קוד אבטחה:
במשלוח התגובה אני מאשר/ת כי ידוע לי שהאחריות לתוכן התגובה היא עליי ולא על האתר ישרא-בלוג ומנהליו.  
שלח