לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


תרבות אלטרנטיבית: קומיקס, מוזיקה, מחאה. לא יומן אישי. אבל אולי אני אגלוש לניו ג'ורנליזם.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ֳ ֳ°ֳ©ֳ®ֳ¶ֳ©ֳ₪. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רביעי בערב: שגעון הקומיקס בפאב המוזה בערד!!




כן! במסגרת פסטיבל אנימיקס ערד-תמר, שיתקיים בימים רביעי עד שבת השבוע, ארגנו ערב שגעון שבו יעלו ויופיעו חמישה אמני קומיקס לא לגמרי שפויים:

 

אורי פינק!

זאב אנגלמאיר!

שחר נבוט! (סתם, סתם, נבות)

יובל כספי!

ואני!

 

רביעי ה-5 ביוני,

22:30 בפאב המוזה בערד,

הכניסה חופשית!

האירוע בפייסבוק.

 




 

כמו כן הפסטיבל מלא הרצאות, סדנאות, סרטים והופעות, הנה התוכניה המלאה!

אז אם אתם ערדניקים תבואו, ואם אתם לא אבל מכירים כאלה תגידו להם שיש כזה דבר.

נכתב על ידי , 4/6/2013 20:28   בקטגוריות אנימציה, אנימציה ישראלית, בידור, הומור, הרצאות וסדנאות, קומיקס, קומיקס ישראלי, קריקטורות, תערוכות, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השוק: כנס\פסטיבל עין השופט לתרבות השני 5.3.2011


נטע שפירא, רכז התרבות הפעלתן של קיבוץ עין השופט הוא שיוזם את כנסי התרבות המגוונים והמעניינים האלה. אומרים שהקודם היה פשוט מעולה, אני לא הייתי, אבל אגיע גם אגיע לזה.


זה אחלה פסטיבל לכל המשפחה, עם הופעות מוזיקה, יריד הוצאות עצמאיות, סרט אנימציה שאנגלמאיר ורוני איז'ק יצרו בהתבסס על שהותם בקיבוץ, ויש גם אוכל סחר הוגן ועוד ועוד:

 

                 השוק - כנס עין השופט לתרבות השני 5.3.2011  

                                                בין השעות 10:00 – 18:00 

 www.shook-einhashofet.com

 אירוע הכנס בפייסבוק


השוק כנס עין השופט לתרבות יתקיים השנה בפעם השנייה, במתחם "רעות" שליד קיבוץ עין השופט, והוא יתמקד במילה הכתובה – השנה העברית –  ומהווה במה ייחודית בצפון ליוצרי הקומיקס.


כנס השוק הוא שילוב בין אירוע שמח בעל אופי של פסטיבל, לבין כנס בו ידובר בענייני תרבות ואמנות העומדים על הפרק.


בכנס השוק ישתתפו משוררות/ים, סופרות/ים והוצאות ספרים קטנות, אמני קומיקס, מוסיקאים/ות, אמני מיצג, אנשי תרבות ועוד.



מתחם שוק הספרות העצמאית בכנס של שנה שעברה

ענייני השוק:

סביב יריד ספרים עט לשינוי תוסס של הוצאות ספרים עצמאיות (נהר, מנרוה, אדם-עולם, הר יער ועוד), יוצרות/ים המוציאים לאור את כתביהן/ם, כתבי עת (דקה, מסמרים, הכיוון מזרח, מעין, נפץ, קטע, אלת המסטיק ועוד), "דוכן אחותי – סחר הוגן", מתקיים כנס של התרחשויות אמנותיות מתחומים שונים – מוסיקה, אמנות המיצב, אנימציה ועוד.

 

  • הוצאה מיוחדת של כתבי הגות וגם מחברת עם סוג של קומיקס של מאיר אריאל שטרם נחשפו בפני הציבור הרחב, תחילת כתיבת ספר שפת הקיבוץ, חוברות קומיקס ואיור חדשות, סרטי וידאו ואנימציה שנעשו ע"י אמנים שהתארחו בעין השופט, ועוד.

 

  • התחלת ספר השפה הקיבוצית: ב"כנס השוק" הקרוב הקהל הרחב יהיה שותף בכתיבת ספר חדש שייצא לאור המאגד את השפה הקיבוצית עד ימינו – מ"תשבוץ", דרך "בר- רשות", "גיוסים לפולין" וגם "אינטרס חזוני".  

 

           למצוא את שפת הקומיקס:  

        הרבה קומיקס ושיחה עם האמן אנגלמאיר,

        האמנית אורית עריף מוציאה חוברת קומיקס חדשה,   

        הבלשן רוביק רוזנטל ומנהלת מוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, גלית גאון.

 

  • נולדנו לשפה אחרת - יצירה של מהגרים ובני מהגרים: כתב-העת הכיוון מזרח, עם צאת "האסכולה המזרחית בספרות העברית", מזמין למחשבה ספרותית עם חמישה יוצרות/ים ויצירתם/ן. עם השחקנית שושה גורן, היוצרים לידיה ואברהם בר-אב, פרופ' יוסי יונה והסופר יצחק גורמזאנו גורן, שגם יקרין את סרטו הקצרצר "נסיך המעברה".  

 

לקראת הכנס, עין השופט אירח אמנים בקיבוץ ליצירה ייחודית. התוצאות יוצגו בכנס:


  • סרט אנימציה מאת אנגלמאיר ורוני איז'אק: במשך שלושה ימים אנגלמאייר ואיז'אק, עובדי חוץ, אספו בעין השופט ביטויים טיפוגרפים של הקיבוץ, צילמו שלטים קלופים, מודעות בחדר האוכל, טבלאות חלוקת תורנויות בקומונה, החלטות הרות גורל ("היש לאשר חלוקת טלוויזיות לחברים?"), שלטים ללול ("נא לא להפריע, אני דוגרת"), לרפת ("נא להיכנס פרה פרה"), ויצרו שקשוקה טיפוגרפית חריפה ואינטנסיבית. 

  

  • ניסוי מחקרי בנושא רושם ראשוני: בין הבניית הדמיון לתפיסת המציאות. הרצאה ומצגת (איורים, וידאו וטקסט) של שלושה יוצרים בין תחומיים: נינו ביניאשוילי גרינברג (איור), הלן יאנובסקי (וידאו) ועמרי גרינברג (טקסט).  

 

ועוד

  • במוסיקה: יהוא ירון, ארי גורלי (במחווה למאיר אריאל ובהשתתפות שירז אריאל), "כל החתיכים אצלי", "הפוליטרוק", דניאל דור
  •  מופע מחול ומילים מאת שרונה פלורסהיים והנרי בייליס, מיצג "אבסטרקט" בביצוע עתר גבע, שחר דור ובי"ס ארטנס ועוד
  • לילדים: בחווה האורגנית ייערכו, בנוסף לביקור בחווה, גם סדנאות לילדים בתשלום סמלי (לוחהשעות סופי של הסדנאות יפורסם 3 ימים לפני הכנס). החווה האורגנית שווה לבדה ביקור של מעל לשעה!

 

 

כנס השוק נועד לקדם אמנות ותרבות עצמאית, ליצור מרכז תרבות חזק באזור המועצה האזורית מגידו.

הכנס מופק ע"י יזמי תרבות שונים, קיבוץ עין השופט וארגון ביקורים (בימת קדם).



איפה זה עין השופט בארץ ואיך מגיעים לשם בכלל?

הנה מפה:




נכתב על ידי , 26/2/2011 13:15   בקטגוריות פנזינים וכו', איור, אנימציה ישראלית, אנימציה, הופעות&catdesc= מסיבות&catdesc= רייבים, ירידים, מוזיקה, קומיקס, קומיקס ישראלי, תערוכות, תרבות אלטרנטיבית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-28/2/2011 20:55
 



חדשות קומיקס ואנימציה: דודו גבע, מאיר אריאל (!) ועוד


 

פליקס הקימו ערוץ אנימציה לדודו גבע

 

יש כאן את "כוכב קטן" באדיבות רשות השידור, בפעם הראשונה ברשת, ואת "השמשונים" באדיבות טלעד.

 

 




סוג של קומיקס במחברת סקיצות התגלה בעזבונו של מאיר אריאל

 

יוצא לאור ויושק לראשונה בכנס עין השופט לתרבות ב-5 במרץ.

כתבה בווינט.

 

 

אלעד לרנר הגיב בפורום קומיקס בתפוז:


"אם לשפוט לפי העמוד היחיד שמראים בוויינט, זה נראה כמו סקטצ'בוק של מישהו. אני יודע שזו לא עבודה מוגמרת, אבל... קשה לי לראות שם סדר קריאה, רצף בין חלקים שונים של העמוד... איכות הציור לא יותר טובה משירבוטים בתיכון...
אז... מצאו סקיצות של מאיר אריאל. .
אולי כל שאר העמודים גאוניים אחד אחד. אולי הכתיבה מטורפת ותשנה לי דעתי על היקום, אבל כקומיקס זה לא נראה משהו בכלל."

 

 

עניתי:


קוראי קומיקס מסורים חשדנים מאוד כלפי כל מה שהוא לא קומיקס קלאסי.
כמו שמקלאוד כתב, הגדרת הקומיקס המקובלת היא צרה מאוד, אבל היא לא חייבת להיות.

אני לא מעריץ "שרוף" של אריאל, סתם מאוד אוהב את הטקסטים שלו, ומסקרן אותי לבדוק מה הוא עשה שם.
אולי מחברות סקיצות זה משהו שפחות מעניין את הקהל הרחב, ויותר מעניין מי שהם יוצרים בעצמם.

 

 

 

ולסיום:




יותם פרל מנפיש ומדובב בלוגים של פקצות. ענק.


נכתב על ידי , 17/2/2011 12:32   בקטגוריות אנימציה, הבלוגוספירה, הומור, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות אלטרנטיבית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שייח ג'ראח: קומיקס קצר שמסביר מה קרה שם


יוצרי בלוג הסאטירה\ביקורת המצויין אטימולוגיה עממית מכים שוב בקומיקס תמציתי המסביר מה קרה בשייח ג'ראח:



מקרא:



הגעתי לזה דווקא מהבלוג החדש שייח ג'ראח, המוקדש למאבק ביהוד השכונה.
שם החליטו שחלק מהקוראים עלולים שלא להבין את הציניות של אטימולוגיה, אז כדי לוודא רמזו:

אזהרה: במשבצת הרביעית נפל אי-דיוק היסטורי קל.

אם בא לכם עוד קומיקס פוליטי\חברתי טרי, דניאל גולדשטיין מעלה לפליקר שלו את הסטריפים שהוא מפרסם שבועית בזמן ת"א,
ואם בא לכם קומיקס אישי\תיעודי, מסתבר שאסף חנוכה החל לפרסם אחד כזה בהמשכים במהדורת סוף השבוע של כלכליסט. היה קישור בפייסבוק אבל עכשיו אנלא מוצא אותו.

חוצמזה כותב הבלוג ISRACOMICS גילה שהוצאת אגם הוציאה בעברית ספר קומיקס בכיכוב הגיבור השוויצי הפופולארי: טיטוף.
הוא מביא גם צילום של הכריכה:



זאפ זכה בפסטיבל אנגולם לפני כמה שנים, באחת הפעמים שאני הייתי. כל הצרפתים מאוד התרגשו ואנחנו לא הבנו ממה.
אולי עכשיו תהיה לי הזדמנות. בפורום קומיקס גילו שערוץ הילדים משדר כבר שנתיים שלוש סדרת אנימציה שלו, מה שאולי יעזור לספר?


ועוד חדשה משמחת: ירון הצליח למכור את סדרת האנימציה שלו לפוקס העולמית,

"רשת FOX האמריקאית רכשה לשידור את הסדרה "Security 7" שנוצרה על ידי ישראלים. הסדרה תשודר באתר האינטרנט של הרשת: הסדרה, שתקרא "Security 7", היא קומדיה מצויירת על חיילים אמריקאיים שנשלחים לארץ זרה כדי להלחם בטרור (ועל הדרך לכבוש את שדות הנפט באזור).

כיאה לקומדיה מוטרפת, הדמויות הזויות למדי וגם העלילה נשכנית במידה.
>>

לסדרה אחראים האנשים שעמדו מאחורי סדרת האנימציה הישראלית "מ.ק 22", התסריטאים דורון צור וירון ניסקי (מ.ק. 22, רד בנד) , בית ההפקה של חברת האנימציה הישראלית שורטקאט והמעצב אוהד אלימלך. 

מדובר ב-20 פרקים בני 4 דקות כל אחד, שישודרו בתחילה באתר האינטרנט של הרשת. בהמשך תחליט הרשת אם להפוך את המיזם לסדרת טלוויזיה באורך מלא.


ירון ניסקי מסר בתגובה להחלטת פוקס: "היה כיף גדול לחזור לעבוד יחד אחרי כל השנים האלה. אני בטוח ששיתוף הפעולה לא ייפסק כאן".

 
בכל מקרה אני מניח שנתראה ערב בהשקה של עדי ושחר, ואם לא הערב, אז בשמחות אחרות.
נכתב על ידי , 6/2/2010 17:09   בקטגוריות אנימציה, אנימציה ישראלית, גזענות, דו קיום, דמוקרטיה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הפגנות, חברה וכלכלה, מתנחלים, נגד הכיבוש שתיים בחמש, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות נגד, אקטואליה, ביקורת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-8/2/2010 23:01
 



המלצת סרט: אוואטאר


אז ראיתי את אוואטאר, ואני ממליץ עליו בחום.

כמי שמטפח תדמית של לוחם בתרבות המיינסטרים ובעד קידום האלטרנטיבית, זה אולי קצת מפתיע שאני טורח להמליץ על מוצר התרבות הכי מיינסטרים שיש, אז שווה לדבר על זה.

 

כשחזרתי מהסרט צייצתי: "אהבתי את אוואטאר. זה ממש עיבוד הוליוודי לדוקטרינת ההלם. צריך רק להתעלם מהקלישאות המפגרות ומהסוף הטוב"

 

עכשיו ארחיב קצת, ואני רוצה להתייחס לסרט מכמה כיוונים עיקריים:

 

ראשית, ברמת המסרים הבסיסיים:

מה שנראה לי כמו הצלחה בהעברת מסרים אנטי קפיטליסטיים ואנטי אמריקאיים ברורים ובוטים כך שאפילו צופה אמריקאי מטומטם במיוחד יבין שמדובר בביקורת על המדינה שלו, על דרכיה הנלוזות ועל הערכים השולטים בה, וזה בסרט שנעשה בלב הוליווד האמריקאית ומומן ע"י בדיוק אותם תאגידים קפיטליסטיים שכנגדם הוא מטיף.

 

כן, תמיד ישנו הוויכוח הוותיק מי משתמש במי: האם זה הקפיטליזם שמנכס את הביקורת והופך אותה למוצר רווחי, או הביקורת שמצליחה להשתמש בקפיטליזם כצינור להעברת המסר הביקורתי להמונים, בצורה קליטה וברורה, שהיא היום האפשרות היחידה להגיע לאותם המוני פועלים\עבדים. התשובה היא בדרך כלל גם וגם.

 

אבל ברוב הסרטים ההוליוודיים, גם אלה הכביכול מעט אלטרנטיביים, המסר הוא שמרני להחריד, כך שאם סרט בגודל כזה מעביר מסרים ביקורתיים ברמה כזאת, אני חושב שזה חיובי.

 

מספיק שרק לחלק מהצופים באמריקה תדלק פתאום נורה מעל הראש באמצע הצפייה, וענן מחשבה יצוץ שם גם ויהיה כתוב בו: "היי, הם מראים לנו את המארינס+תאגיד אמריקאי בכוכב הלכת פאנדורה, אבל זאת מטאפורה ברורה לפלישה האמריקאית לעיראק! ולאפגניסטאן!".

 

איפהשהו באמצע הסרט יש נאום תעמולתי של המפקד האמריקאי לחייליו שמשובצות בו מיטב הקלישאות הזכורות לנו מעידן בוש: להלחם בטרור ע"י טרור, צריך להכות בהם שם לפני שיגיעו לכאן, וכו' וכו'.

 

 ואולי תהיה גם איזו צופה בישראל שבענן שלה יהיה כתוב: "היי, זאת מטאפורה לצה"ל והמתנחלים בשטחים!".

 

אני מאוד בעד לנסות ולהגיע לקהלים כמה שיותר רחבים ולנסות להכיר להם את תפיסת המציאות האלטרנטיבית שמגיעה משמאל, או את עצם הרעיון שיש יותר מתפיסת מציאות אחת. ברור לי שגם בקרב האנשים שעוד קוראים ספרים, אחוז האנשים שיטרחו לקרוא את בלוק 700 העמודים המדכאים של דוקטורינת ההלם הוא זעום, למרות שנעמי קליין כותבת בשפה פשוטה ולא אקדמית או פלצנית מידי.

 

אוואטאר הוא האהרון למשה שהיא נעמי קליין, שלא לדבר על כל הוגי השמאל שבאו לפניה. נכון, הוא משל פשטני, רדוד ודי דבילי, אבל הוא עדיין מצליח להעביר את המסר.

 

לכן, מעצם העובדה שסרט מיינסטרים מנסה להציג לקהל הרחב את זווית הראייה השונה הזאת - אני מרוצה.

 

לא שהסרט מושלם מבחינת המסרים, רחוק מזה - אל מול המסר הפוליטי ה"גדול" שאהבתי, יש שם אינספור קלישאות שמרניות מעצבנות, כמו זה ששוב הגיבור הוא הגבר הלבן שמציל את הבחורה האקזוטית, הגבר הלבן המתקדם מציל את האחר הפרימיטיבי (החייזרים בסרט הם שילוב של שני מיעוטים אמריקאיים - אינדיאנים ושחורים, אבל מפותחים טכנולוגית בערך כמו השבטים אינדיאנים שאותם פגשו הלבנים הראשונים), וכו' וכו'.

גם מסרים מן העבר השני, השמאלי כביכול, כל ענייני השאנטי שאנטי של היער שיש לו חיים משלו די הביאו לי את הסעיף (אם כי הרעיון שיש עץ שיודע לעשות upload לכל המידע השמור במוח האנושי, לשמור אותו בזיכרון וגם לעשות לו download בחזרה למוח בגוף אחר הוא רעיון די מגניב. בקרוב יהיו לנו מחשבים כאלה).

 

 

שנית ברמת הניכוס התרבותי:

הסרט הזה שואב לתוכו המון המון ממים תרבותיים נפוצים, שקל מאוד לזהות, ממש בלי בושה: העלילה מועתקת מפוקהונטס, הביקורת האנטי קפיטליסטית וגם הרבה מהשפה החזותית שמתארת את האמריקאים מוכרים לנו מהנוסע השמיני 2 ומעוד אי אילו סרטים אחרים, והרבה מהעיצוב החזותי של העולם החייזרי מוכר מאוד לכל חובב ז'אנר אמנות הפנטזיה, מהג'ונגל המרהיב ועד לאיי הסלע המרחפים באוויר, אחת הקלישאות השחוקות בציורי פנטזיה עוד מזמנו של רנה מגריט.

 

טוב, זאת טבעה של האבולוציה והברירה הטבעית של רעיונות בתרבות האנושית - ממים פופולאריים ממוחזרים שוב ושוב, לפעמים ברמת דיוק גבוהה ולפעמים בלבוש חדש, עם התאמות לזמן ולמקום. כל יצירה אמנותית מנכסת כדי לספר סיפור או כדי להעביר מסר. לטעמי במקרה של הסרט הזה, הסיפור זניח ומה שטוב זה המסר.

 

אורי אשי שראה איתי את הסרט יצא ממנו עצבני על העלילה הקלישאתית בטירוף, החיסרון המרכזי של הסרט גם בעיני. "למה זה חייב להיות ככה, מה אנחנו מפגרים?! למה חייבים את הסוף הטוב?!".

אני מניח שאם רוצים שסרט יעשה מיליארד ומשהו דולר תוך שלושה שבועות, הם מחוייבים להצמד לקווי העלילה הכי קלישאתיים שידברו לרוב תושבי כדור הארץ: בחור חתיך מציל בחורה חתיכה, סוף טוב וכו'.

 

ולבסוף, ברמה החזותית:

בשורה התחתונה, שווה לראות את הסרט הזה ולו בשביל להנות מאיך שהוא נראה. כי הוא פשוט מרהיב חזותית, וזה לא משנה כמה ממנו מקורי (מעט מאוד). מדובר בממתק לעיניים.

 

נ.ב. ותודה לימית על הכרטיסים חינם! זה לא מעט בימים קשים אלו!

 

נ.ב. 2 וגם הביקורת של יאירווה מעניינת.

נכתב על ידי , 4/1/2010 15:09   בקטגוריות אמנות פוליטית, אנימציה, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, קולנוע, קפיטליזם, תרבות, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמיתי סנדי ב-7/1/2010 15:57
 



ואלס עם באשיר הופך מאנימציה לקומיקס+הלינק שאינו נגמר




נירית אנדרמן מביאה בהארץ את סיפור הפיכתו של סרט האנימציה "ואלס עם באשיר" לרומן גרפי (ספר קומיקס).

הכתבה מעניינת ומרובת מידע, ובמהלכה מפרט פולונסקי את ההבדלים בין המדיומים, עליהם למד במהלך הכנת הספר, הפעם הראשונה שממש התנסה ביצירת סיפור קומיקס. כמי שמנסה לגרום לסטודנטים לאנימציה ליצור קומיקס, אני יודע בדיוק על מה הוא מדבר, וההתלבטויות שהוא מעלה היו חלק מהעבודה שלי עם הסטודנטים לאורך הסמסטר.

אני לא טורח לפרסם פה הרבה חדשות על ואלס עם באשיר, פשוט כי עיתונות המיינסטרים מפמפמת אתכם במספיק ארי פולמן, לא צריך אותי, אבל זה לא שאני מנסה להמעיט בערכו. ברור שזהו סרט חשוב והישג ענק.

יוני גודמן היה איתי בכיתה. כשנכנסנו לבצלאל, הוא אייר לעיתונים, בעיקר מעריב עסקים אם אני זוכר נכון. בבצלאל הוא גילה את האנימציה. כבר אז היה ברור שמדובר בבחור שקם מוקדם מאוד בבוקר כדי לעשות אנימציה, כמו שנוהג לומר מורה האנימציה חנן קמינסקי, והולך לישון מאוחר, אם בכלל.

חריצותו המופלאה מעוררת הערכה. כשרון לא מספיק, צריך לעבוד ממש קשה.
אני לא הייתי מסוגל לעבוד כל כך קשה במשך שנים.


ועוד בקומיקס הישראלי:
גלעד וגלית סליקטר עשו עמוד קומיקס במהלך המבצע בעזה עבור עיתון צרפתי. התוצאה (באנגלית) בפליקר של גלעד:
גלעד מסביר: קומיקס שנעשה בזמן המלחמה לעיתון הצרפתי Les Inrockuptibles.
אחותי גלית גרה בניו יורק ואני בישראל ובטקסט השתמשנו בכותרות מהתקשורת מהארץ ומהעולם כנקודות המבט השונות של כל אחד מאיתנו.


(לחצו על התמונה לגודל קריא)

הנה מה שהגבתי שם בפליקר:
עשוי מעולה.
סיום חזק, למרות הקלישאה, פשוט כי האיור מחזיק אותו.

אם הייתי מקבל את התסריט, לא הייתי רוצה לעשות את הקומיקס, כי לבד התסריט לא היה מרשים אותי מספיק.

אז כבוד.

וגם: גלעד מכחיש שהוא ניסה לצייר את עצמו דומה לארי פולמן.
מה יהיה עם כל הגברברים המזוקנים האלה שמסתובבים פה, חלקם אף מסרבים בעקשנות להסתפר?
מה יש להם להסתיר?

סיני גז פצח בשרשרת פוסטים בלתי נגמרת תחת השם "הלינק שאינו נגמר". קיבלתי את הלפיד מאיריס יער אדלבאום ואני מעביר אותו ל....דורה ק!!!! מזלטוב דורהק!.
נכתב על ידי , 16/2/2009 11:05   בקטגוריות אנימציה, אנימציה ישראלית, אקדמיה, המדריך ליוצר קומיקס, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מלחמת עזה 2008, קולנוע, קולנוע ישראלי, קומיקס, קומיקס ישראלי, תרבות  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוף ב-7/5/2010 13:12
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 37

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיתי סנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיתי סנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2014 © נענע 10 בע"מ