לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רונן מרדכי גרין הבלוג

הבלוג של רונן מרדכי גרין בישראבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2019

רונן מרדכי גרין על שיווק תכנית עסקית


רונן מרדכי גרין מציין כי הצהרה כתובה על מטרות השיווק, אסטרטגיות ופעילויות שנדרש לעקוב אחריהן בתוכנית העס' היא חלק מהתוכנית העס' של המיזם. לצורך בניית תוכנית שיווקית נכונה, היזם צריך בין היתר לאסוף מידע אודות: הענף, המתחרים, המגמות של השוק באופן כללי אך במיוחד על שוק המוצרים של המיזם, העדפות של הצרכנים בתחום ועוד. לפני שכותבים את התוכנית השיווקית של התוכנית הע", יש לבצע ניתוח ענפי- סקירה מקיפת של הענף ומגמות השוק ברמה המקומית והארצית, אשר יכולה להשפיע על האסט' השיווקית וקבה"ח. יש לצרף הערכה מקפת של אסטרטגיות המתחרים (מוצר, תמחור, הפצה, קד"מ), ושל נקודות החוזק והחולשה שלהם. ע"ס היזם יוכל להתחיל לעצב את המצע השיווקי- הניתוח יהיה בסיס לתוכנית המיצוב של המיזם החדש שיוביל אותנו למטרות שוק (האם נחקה את האסט' של המתחרים, או שנספק צרכי שוק ששחקנים אחרים בענף לא ממלאים אותם?). חקר שווקים ליזמות חדשה - מחקר שוק ע"מ לכתוב את התוכנית השיווקית. יש להגדיר מטרות ויעדים למחקר השוק: יש להגדיר פלחי שוק ולזהות הזדמנויות. הגדרה זו תסייע ליזם לקבוע את פרופיל הלקוח.




נכתב על ידי , 25/8/2019 12:52   בקטגוריות רונן מרדכי גרין, יזמות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 40 פלוס , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונן מרדכי גרין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונן מרדכי גרין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ