חפש בבלוג זה

חייה את חיי לילה כבר מעלה מעשור לומדת , מגדלת ילדים ובעיקר רוצה להיות מאושרת

7/2019

טיול שלי לסיני

ביום שלישי בבוקר נסענו באוטובוס לאילת משם נסענו בקו 15 לגבול טאבה.

לא היה תור בכלל ורק היינו צריכות לעבור , זה ממש שטויות . שילמנו משהו כמו 110 שקל בצד הישראלי ובצד המצרי 400 לירות .

היה שם דיוטי פרי קטן , אבל אני אף פעם לא קונה בדיוטי פרי , מה יש לקנות שם?

רק עברנו לצד המצרי והבודק ישר היה מתחיל איתי .. נתן לי סיגריה ומפלרטט איתי .

יצאנו לצד שלהם והיו שם מלא מוניות ,נתנו לנו מונית אחת .  אני כולי שמחה ומאושרת עם זר של יום הולדת על הראש , ישבתי ליד הנהג בחור צעיר וחמוד שהיה מדבר מדבר הרבה ברוסית  ,אמר שגר בסטנה קתרינה ויש שם איזה מנזר ובאים לשם הרבה רוסים .

הגברתי את המוזיקה שהייתה לו (בערבית ) וכאילו רקדתי . הייתי כל כך מאושרת מהחופש שלי !! שוב פעם אני יכולה להתנהג כמו ילדה ולעשות שטויות.

היינו במלון  Strand golf bich  משהו כזה.. הוא היה 27 קילומטר מהגבול , לקחו לנו על מונית 30 דולר .

בחור היה חמוד ומצחיק , זורם, עצר לנו באיזה מקום מהמם ועשינו שם מלא תמונות .

שאלתי אותו האם הוא יכול לקחת אותנ לדאהב מחר וכמה זה יעלה , אמר שזה מרחק של שעתיים והוא יקח 100 דולר הלוך חזור וישאר איתנו שם , יסתובב איתנו . לקחתי את המספר שלו ונתתי לו את שלי .(אתם מבינים כבר שהולך להיות לי משהו עם איתו) .

במלון קיבלו אותנו מאוד יפה  , מלון עצמו פשוט ענקי! חדר שלנו ענקי , שירותים עם מקלחת ענקיים  , מרפסת ענקית עם נוף לים.

סיני זה מקום כל כך יפה , לא ראיתי מקום יותר יפה . לא הייתי בהרבה מקומות , אבל סיני זה פשוט חלום . אף פעם לא אהבתי מדבר , אבל מדבר שם אחר , הרים כאלה גבוהים.

ים כל כך יפה ואין גלים בכלל.  צוות במלון היה מאוד נחמד איתנו , כמובן גברים כולם היו יותר מנחמדים איתי , טוב אני יפה ושובבה , תמיד צוחקת .

איך האוכל .. טוב אני לא מתלהבת מאוכל בבית מלון.

בריכות היו ענקיות ונקיות , מהמלון הייתה יציאה לים , ועשיתי סיבוב על גמל , לקח לי 10 דולר . כמובן שבחור שהיה עם גמל ניסה משהו . הכי מצחיק שהוא דיבר בעברית די טובה , אמר שהייתה לו חברה 5 שנים מירושלים , יהודיה .

שאל אותי האם אני רוצה לשחות עם הגמל כמובן הסכמתי . היה ממש כיף , השפרצתי עליו מים בים . בהתחלה ממש פחדתי לרכב עליו אבל בסוף התרגלתי וזה היה די משעשע.

אז נהג מונית שלח לי הודעות האם אנחנו רוצות לנסוע מחר ובאיזה שעה , קבנעו באחד . שעה שם פחות בשעה מכאן.

הוא שלח לי הודעות ואני החזרתי לו , שלחתי לו תמונות ומשם זה התחיל .. כשכבר נסענו הוא החזיק לי את היד , אבל אני ראשונה התחלתי איתו , הוא ילד טוב כזה כאלה אני אוהבת  , זה מה שמדליק אותי בעצם .שיהיה ילד טוב וביישן  שאני אזום והוא ישרת אותי , הרי אני מלכה.

זה האופי שלי , אין מה לעשות עם זה.

הסתבבנו שם איזה 5 שעות , קנינו שטויות ואכלנו במסעדה ואחרי זה רציתי לשחות בים אז הוא לקח אותי לאיזה חוף  Laguna  היה מאוד יפה שם. כמובן בהתחלה החלפנו כסף, במלון זה יותר יקר אז הוא עזר לנו , החלפנו בקספומט.

הוא עזר לנו בתרגום בהכל בחנויות . התרוצץ בשבילנו . והגשמתי קצת את הפנטזיה שלי , הלכתי איתו יד ביד בתוך העיר . רק חבל שהוא התלבש רגיל , בעיקרון פנטזיה היא שהוא יהיה עם גלביה ואני בלבוש הקצר שלי . טוב אני סוטה .. זה איכשהו פסיכולגי מראה לי את החופש שלי ואת הכוח שלי על גברים . ישבתי איתו גם בחיבוק במסעדה , צילמתי כמה תמונות שלנו ביחד .

אנשים במצרים מאוד עניים ,בכלל כזה עוני שם , אבל הם נראים לי אנשים די שמחים יחסית למצב שלהם  ואין את הלחץ הזה שיש בארץ . כולם פה במתח מאוד גבוה ברדיפה אחרי הכסף.

אז המשך .. בכל מקום יש שם צבא והם שומרים על התיירים . כל הזמן בודקים דרכונים וכשיצאנו מהמלון לוקחים ממנו תעודת זהות . יש שמירה מאוד חזקה על תיירים וזה נותן תחושה של ביטחון .

כשחזרנו עוד הפעם צבא בדק אותנו , קודם הוא בדק תיק של חברה והיה לה טבק אז הוא הריח אותו ובדק אותה ממש ואני צחקתי מאוד . אחרי זה בדק אותי והיו לי קונדומים אז אמרתי לו האם הוא רוצה . אז הוא לקח לי אחד . זה היה נורא מצחיק . כולנו צחקנו .

תקשיבו אנחנו צריכים ראש ממשלה בחורה , אולי ככה יהיו פחות מלחמות ?

כשנסענו אמרתי לבחור שאני רוצה נשיקה , הוא עצר ומה זה נישק אותי , בחור חם שכזה ..

אחרי זה עוד הפעם נישק אותי . בסוף שאל אותי האם אני רוצה ללכת איתו בערב למדבר , עניתי שכן (טוב אני משוגעת זה ידוע)

נסענו , למדבר לא ממש יכולנו להיכנס עם האוטו אז הוא עצר בפינה ליד הכביש על החוף.

יצאנו מהאוטו , התנשקנו קצת ,הוא ראה שלא נוח לי ואמר שזה מסוכן שנהיה ככה בחוץ שתמיד עוברים מהצבא ויהיה לו ולי בלאגן מה אנחנו עושים בחושך. אז הוא החזיר אותי למלון ואמר שמחר הוא יסדר לנו מקום באיזה עיר . למלון שלי אסור לו להיכנס .

יום למחרת דיברנו כל היום והוא אמר שיבוא בערב שמצא איזה מקום , רק בסוף זה לא הסתדר לו ולא נפגשנו ..

וככה חזרתי לארץ.

אנחנו כל הזמן מדברים (באנגלית רוסית שלו לא עד כדי כך טובה) . הוא מאוד רוצה שאבוא , אמר שיקח אותי לבית שלו .

אז חודש הבא אני הולכת לשם להיפגש איתו . אקח לי מלון בדהב , כי אני חייבת להזמין מלון בשביל להראות לאיפה אני הולכת.

לא יודעת איפה נהיה , האם במלון הוא יוכל להיות שם , או שיקח אותי לסנטה קתרינה שזה שעתיים נסיעה .

יאללה רציתי חופשה רומנטית , קיבלתי ועוד אקבל בהמשך .

ועם הסעודי  ? אין לי כוחות לזה כבר .. סתם רק דיבורים .

נכתב על ידי שלי המיוחדת , 13/7/2019 20:44
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט