לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Me, trying to get back on track

כינוי:  RaceFace

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2018

סיכום שבועי


סיכום שבועי לשבוע הראשון של חזרה לעניינים:

  • יום ראשון: מנוחה (קבוע)
  • שני: מנוחה (כי לא התעוררתי בבוקר ועבדתי עד מאוחר)
  • שלישי: סוג של מנוחה - רק הדרכת ילדים. רכיבת שטח של 14 ק"מ.
  • רביעי: נאדה. לא טוב.
  • חמישי: שוב לא הצלחתי להתעורר בבוקר. הצלחתי לגרור את עצמי אחה"צ לשעתיים וקצת של שטח - 46 ק"מ עם קטעי מאמץ מתון. אחלה הרגשה ברכיבה, לא היה קל לשכנע את עצמי לצאת.
  • שישי: עוד סוג של מנוחה - רק הדרכת הילדים בבוקר. 20 ק"מ מאוד קלים.
  • שבת: סוף סוף רכיבה אמיתית. 77 ק"מ בשטח (וקצת בכביש) על 3 וחצי שעות, עם קטעי מאמץ, לא מעט טיפוס והרבה חום. היה קשה והרגשתי מאוד את האקסטרה משקל שלי בכל קטעי העליות כרדפתי אחרי השותף לרכיבה.
  • סך הכל: 8 וחצי שעות רכיבה, 157 ק"מ. שבוע די נמוך אבל אפשר לקרוא לזה התחלה טובה.

תמונת השבוע: יאי הצלחתי לצאת למרות שחם מוות / יום חמישי

בונוס למי שמצליח לקרוא את הנתונים בשעון

 



 

מבחינת תזונה, השבוע התחיל טוב והתדרדר מאוד. השיפוץ בעבודה גרם לכך שלא היו ארוחות מסודרות ואכלתי הרבה שטויות. בערב אני חוזר קצת מאוחר מדי ומגיע מורעב הביתה, לא מצליח לאכול רק משהו קטן ונורמלי ומחסל חצי מקרר בערך. בימי החופש לא אכלתי מסודר, אולי כי אני לא רגיל להיות בבית בשעות הצהריים\בוקר. דרוש שיפור בעניין, השבוע זה אחלה זמן להתחיל.

שקילה (ראשון -היום - בבוקר): 82 ק"ג. הכי הרבה שהייתי ב-6 השנים האחרונות, בערך. לא כזה נורא. אפשר להנמיך את זה.

 

מבחינת שעות שינה, הולך לישון מאוחר מדי ולא מצליח לקום מוקדם בגלל זה. זה קשה כשמגיעים מאוחר מעבודה, אבל העניין הזה אמור להשתפר השבוע. לנסות לחשוב על הבוקר של מחר ועל המטרה הכוללת.

 

ועוד בקטנה: חייב לארגן לעצמי אופני כביש חלופיים נורמליים בזמן שהאופניים שלי מקורקעים. שטח זה נחמד אבל בשביל להתמיד צריך לגוון, ואימוני כביש יכולים להיות אחלה אימוני נפח.

 

תכנון שבועי כללי לשבוע הקרוב, בהנחה שעוד לא אתחיל את תוכנית האימונים של המאמן:

  • ראשון: מנוחה (קבוע)
  • שני: שעתיים בבוקר יחסית קל. עדיף כביש אם אפשר.
  • שלישי: הדרכת ילדים. אולי חדר כושר בערב? כדאי לבדוק.
  • רביעי: שעתיים בבוקר עם קטעי מאמץ, שטח.
  • חמישי: שעה וחצי לפחות, עדיף כביש, חייב בבוקר - אחה"צ עסוק.
  • שישי: הדרכת ילדים.
  • שבת: רכיבה ארוכה - כביש עם הקבוצה או שטח עם חברים. לא לבד.
  • מטרה כוללת: כ-10 שעות רכיבה והקפדה כמו שצריך על תזונה ושינה.

יאלה, שבוע מוצלח בפתח.

 

נכתב על ידי RaceFace , 15/7/2018 08:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Morning


לקום ממש מוקדם זה ה-א'-ב' של ג'-ד' אצל אנשים כמוני בארצנו הקטנה. אם רוצים להתאמן כמה שעות חייבים לקום לפני החום, ותמיד מומלץ לצאת לפני שהכבישים מתמלאים ברכבים. זה לא אמור להיות הישג, אבל במצבי הנוכחי, גם לקום מוקדם בבוקר ולהתארגן לכמה שעות אימון הפך למשימה לא פשוטה. אז הצלחתי, מגניב.

 

כמו כן, השעון של ישראבלוג אומר שעכשיו 4 ורבע, כשלמעשה השעה היא 5:25. הייתי אומר שכדאי שמישהו יכוון את זה, אבל אני נזכר שאנחנו ב-2018 והעובדה שהמקום עדיין קיים היא לא פחות מנס.

 

אז מה יש היום: 3 שעות של רכיבת נפח, כלומר רכיבה במאמצים מתונים עד בינוניים. המטרה היא לחדש בסיס טוב של כושר שעליו יהיה אפשר לבנות בהמשך בצורה עמוקה קצת יותר. 3 שעות זה לא הרבה לרכיבה מהסוג הזה, והייתי רוצה להוסיף לפחות עוד שעה למספר הזה, אבל זה מה שיש לי ברגליים כרגע לצערי. אם ייצא יותר, זה יהיה בונוס נחמד.

 

בהמשך היום: צריך להקפיד לא לאכול כל דבר שזז. רכיבות נפח עושות אותי רעב ואני יודע שיש לי קיבולת מרשימה מאוד ובורכתי באחלה תיאבון. לאכול טוב ובריא בלי להגזים. זה לא קל אבל מזכיר לעצמי - זה מרגיש אחלה בסוף היום.

נכתב על ידי RaceFace , 14/7/2018 04:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Alrighty Then


איך לא חשבתי על זה קודם. בלוג.

 

אז פוסט פתיחה והיכרות, בקצרה.

 

אני איש שמתעסק באופניים. אני עובד בסטארטאפ אופניים ובתור מדריך רכיבה, אני רוכב על אופניים להנאה ולספורט, אני מתחרה בתחרויות אופניים כבר כמה וכמה שנים. אני מסתובב עם רגליים חלקות (ושריריות!), אני צופה בטור דה פראנס ומבין ממש טוב מה קורה שם, אני הייתי באקסטזה 3 ימים בחודש מאי השנה כשהג'ירו ביקר בישראל. אני ממש אוהב אופניים, זה הקטע שלי.

 

היה לי כאן בלוג פעיל במשך כמה שנים, והיום הוא עדיין קיים אבל כבר לא פעיל. חשבתי לעשות את הקאמבק הזה שם, אבל אז חשבתי שאולי בעצם לא. יש שם יותר מדי דברים אישיים, כואבים, שמחים, טרגיים, יו ניים איט. מרגיש לי לא במקום, מעדיף לפתוח דף חלק.

 

אז למה הקאמבק הזה בכלל? כי בתור מישהו שאוהב מאוד להתעסק באופניים בתור ספורט, ובתור קטע תחרותי, אני לאחרונה עושה עבודה די מחורבנת.

 

בחודשים האחרונים התחלתי לעבוד במקום חדש - חברת סטרטאפ קטנה בתחום האופניים. המון עבודה, סביב האופניים כל היום. אחלה כסף. אחלה אנשים. עבודת חלומותיי. רק מה - מאז שאני שם, נתקלתי בקושי גדול לשלב את כל התחומים של החיים שלי בהצלחה. יש עבודה (שתיים, בעצם), יש מערכת יחסים, יש סוג של חיי חברה, נגיד, ויש אותי ואת הדברים שאני אוהב לעשות. וחלק מהדברים האלה קצת נפלו בין הכיסאות.

 

אז הנה אני, מנסה להרים את עצמי מבין הכיסאות של החיים של עצמי. בעוד שלושה חודשים יש לי תחרות אופניים גדולה ואני הולך לתעד את תהליך ההכנה אליה. הבלוג הזה אמור לעזור למוטיבציה שלי ולשמירה על המסלול הנכון. מקווה מאוד שזה גם יעניין כמה אנשים על הדרך.

 

אזהרה מראש: יהיו כאן נתוני אופניים, יהיו כאן סיפורי אימונים, תהיה כאן קצת ספירת קלוריות, כמו בגוד אול' ישראבלוג. יהיו כאן גם תמונות לפעמים ואני מקווה שיהיה מעניין. אני מבטיח גם לתת קצת נגיעות אישיות בעיצוב ולא להישאר עם תבנית האופניים של ישרא.

 

אני רוצה להמשיך ולהתחיל למנות את הדברים שאני צריך לעשות, אבל אני אשאיר את זה לפעם הבאה. בוא נתחיל בללכת לישון כבר ולא להיות ער כל הלילה, איש שרוצה לחיות בריא.

 

להת'!

נכתב על ידי RaceFace , 12/7/2018 23:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , תחביבים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRaceFace אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RaceFace ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ