לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2018

היום ה-9


הלוו דר. אני מיה, בחורה רזה לכל הדעות, בלי בעיות משקל או דימוי עצמי נמוך כלשהן, פשוט רוצה להתחזק ולהתחטב בקצב שלי, לשמור על אורח חיים בריא ושפוי, בצורה מבוקרת ובריאה ולא קיצונית לשום צד. סטודנטית שלומדת חמישה ימים בשבוע ועובדת חמישה ימים בשבוע, גרה לבד עם בן זוג וחולמת על קוביות עדינות ותחת מוצק.

כרגע אני מתאמנת בבית עם תכנית שנקראת 30days shred, תכנית ישנה יחסית של המאמנת הקשוחה, המדהימה והבלתי נסבלת בהחלט - ג'יליאן מייקלס. התכנית בנויה מ-3 שלבים, כל שלב אורכו כ-25 דקות ויש לבצע אותו כל יום למשך כ-10 ימים ולהמשיך הלאה לשלב הבא, שכצפוי קשה ומאתגר יותר. את התכנית עשיתי כשהשתחררתי מהצבא והיא ידועה כאפקטיבית מאוד לחיטוב ולהורדת משקל. אני כיום לא מעוניינת להוריד יותר מדי מהמשקל, אולי 2-3 ק"ג, אבל מאוד מעוניינת בלהצר היקפים ולחטב מה שצריך. את האימון מלוות שתי משקולות ורודות מהממות ומאמללות שלי, כל אחת 2 ק"ג אבל כשחוזרים על סקוואט שישים פעמים תאמינו לי שפתאום הן לא כאלה חמודות. ברגעים של חוסר מוטיבציה אני עושה סטוקינג לאינסטגרם של נטע אלחימיסטר (לא באמת, מה זה הגוף הזה?! היא נראת מפלסטיק) ובוכה לחברה טובה עם בטן חלומות שתתן לי מוטיבציה.


כרגע אני ביום ה-9 של השלב הראשון. יכולה להגיד שכשהתחלתי חשבתי שיותר כיף יהיה למות, ובשביל מה אני עושה את זה, אולי זה נחמד להיות מעט רופסת, גם כשאני נראת ככה נהגי משאיות צופרים לי אז אולי הכל בסדר. אבל בהנחה שנהגי משאיות הם לא אינדיקציה, ובין השאר נפש בריאה בגוף בריא וכל הקלישאות שלא סתם נהפכו להיות קלישאות - המשכתי הלאה, מדדה, סובלת, נאנקת, בוכה, צורחת ברחבי הבית כשבן זוגי בטוח שאני בשלבים מתקדמים של התקף לב, והנה ביום ה-9 אני מסוגלת לעשות כבר את כל התרגילים כמעט עד הסוף ומבלי למות בדרך.

בישראבלוגוש אני אשתדל לתעד את התהליך, בעיקר כי זה עוזר לי וגם כי נראה לי שהסביבה האנושית שלי התעייפה מלשמוע על איזה שריר תפוס לי הפעם. נכון להיום לא בדקתי כמה אני שוקלת כי זה לא מעניין אותי ואני לא מוצאת את זה אפקטיבי כמו פשוט לראות שהבגדים שלי מונחים עלי יפה יותר; אבל אני מניחה שאני שוקלת 55-4 על גובה של 1.58. כנ"ל לגבי מדידת היקפים. לא מודדת.

לגבי תזונה - 25 שנים שאני חיה הביאו אותי למסקנה שככל שאני נמנעת מיותר דברים שאני אוהבת ככה אני חוזרת לבולמוסי ענק שבהם אני גורסת מקרר שלם ועושה טלפון לדומינוס פיצה, לכן אני משתדלת לאכול דברים בריאים כמה שאפשר אך לא להמנע ממה שאני אוהבת כי זה פשוט לא יצליח. אוהבת סוכר בקפה שלי, אוהבת גבינות שמנות, (קוטג' 3 אחוז זה פשוט לא טעים!!!! גם אורז מלא לא!), אבל לא תראו אותי אוכלת בורקס, פיצות, שוקולדים, שותה קולה ושאר הרעלים ביום-יום. לא כי זה לא טעים לי, זה פשוט עושה לי הרגשה רעה עם עצמי. מרשה לעצמי להתפנק פעם בשבוע וגם אז בצורה מבוקרת שלא תביא להשלכות של הלקאה עצמית אחרי.


אני מאוד אוהבת לבשל, עושה את זה די פשוט אבל טעים, ומעדיפה לאכול אוכל שאני בישלתי ואני יודעת מה שמתי בו מאשר אוכל בחוץ שהוא תמיד יותר רווי בשומן וכל עוד זו לא מסעדה-מסעדה שכרגע הכיס לא מאפשר לי לסעוד בה (כן, אני מהפלצני אוכל האלה) - הוא גם לא כל כך טעים לי. ואני שונאת להזמין סלט במסעדות. אני אוכלת שעה אחרי שקמתי, מגבילה את עצמי לעד 3 כוסות קפה ביום, ומשתדלת לאכול כל ארוחה במרווח של משעה וחצי עד 3 שעות מהארוחות הקודמת. וחשוב מאוד: לא אוכלת בלילה או סמוך לזמן שאני הולכת לישון.

אז בואו נראה מה אכלתי היום -


תזונה
א. בוקר: 3 טוסטים מלחם קל, אחד עם גבינת שמנת 16% והשניים האחרים עם חומוס. שליש קופסת טונה, 2 ביצים (אחת בלי החלמון, זה המון כולסטרול שתהיו בעניין, מספיק אחד) צלחת גדולה של ירקות שחלקתי עם בן זוגי - מלפפון, פלפל, עגבניות שרי, בצל ופטרוזיליה.
א.ביניים: כוס מפוצצת ענבים ירוקים (אהבת חיי. הם יופיעו כאן הרבה) וקפה בצד
א. צהריים: קוביות סלמון טרי מוקפצות בדבש, סויה ושומשום, עם שעועית ירוקה על מצע של חצי כוס לאחר בישול של אורז לבן. וסלט ירקות.
א. ביניים: תפוח וקפה
א.ערב: דייסה עם 3 כפות גדושות קוואקר, 2/3 כוס של חלב סויה, כפית דבש וקינמון.



פעילות גופנית
אימון 25 דקות של פושאפס, אירובי, סקוואטים, בטן, גב, תחת, הכל מהכל בקיצור. כמובן שמתיחות לפני ושחרור אחרי.


מטרות למחר
לנסות לעשות פושאפס מבלי להניח את הברכיים על כרית (תאמינו לי שגם את זה לא יכולתי לעשות בהתחלה) ולנסות להרים את המשקל של כל הגוף.
לא לאכול שטויות בעבודה. לא לאכול שטויות בעבודה! אבל גם לא לשכוח לאכול. (גם זה קורה לי)

והנה חלק ממני, אחד לפני 9 ימים ואחד אחרי. תנסו לנחש בעצמכם וכך אני אדע אם בכלל רואים משהו. כרגע אין יותר מדי הבדל, אולי רק לחדי ההבחנה הקטנוניים ביותר, אבל זוהי רק התחלה לה לה לה




יאללה. שאו ברכה.

וגם תמונה של נטוש המושלמת כי איך אפשר בלי


נכתב על ידי מיה קולוצ'י , 25/6/2018 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  מיה קולוצ'י




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , ספורט , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיה קולוצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיה קולוצ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ