לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקדם אתרים מקצועי


SEOClick היא חברת בית תוכנה ומספקת שירותי בניה וקידום אתרי אינטרנט. פיתוח אפליקציות ופיתוח תוכנות. כמו כן אנו מדריכים ומכשירים תלמידים במקצועות האינטרנט החמים ביותר נכון להיום בשוק העבודה. אנו ממוקמים בקניון עזריאלי ראשונים בראשל"צ.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2018

מקדם אתרים מקצועי


 

היום כל אחד יכול להקים אתר אינטרנט. למעשה, בעזרת השירותים שחברות כמו Wordpress ו-Wix מציעות, תהליך הבניה קל יותר, מהיר יותר וזול בהרבה. אלו שירותים שמאפשרים לכם לבנות אתר ללא ידע בכתיבת קוד והכל נעשה בעשרת עזרים חזותיים והזזת אובייקטים וטקסטים למקומם הרצוי. התוצאה היא, אתר אינטרנט פשוט, נראה טוב ושמבצע את העבודה לשמה הוא הוקם.

 

כמובן שבמידה ותרצו שהאתר שלכם לא רק יראה טוב אלה שגם הקוד עצמו ייכתב בצורה איכותית ומלוטשת ועם שליטה מוחלטת מכל בחינה בכל שלבי בניית האתר, כאן כבר תצטרכו להיעזר בשירותיו ומומחיותו של בונה אתרים. הוא זה שיביא את אתרכם לרמת גימור ואיכות אחרת לגמרי, כזאת שלא תיפול מרמת האתרים המוצלחים ביותר ברשת האינטרנט.

 

אבל כאן הסיפור רק מתחיל כי הקמת אתר ושחרורו לאוויר האינטרנטי העמוס לעייפה, מוצלח ככל שיהיה מבחינה חזותית, טכנית ותוכן. לא מבטיח ואינו ערובה למשיכת מבקרים וגולשים אליו. למעשה רוב הסיכויים הם שאתר ללא התערבות, לא יקבל את החשיפה שלשמה הוא הוקם ולא יגיע לעמוד הראשון ובוודאי שלא ל-3 המקומות הראשונים. זה פשוט לא עובד כך וזה לא עובד כך כבר 20 שנה, מאז ש-Google ושירותי החיפוש שלה השתלטו על האינטרנט וכאן נכנס לתמונה קידום אתרים.

 

מה תפקידו של מקדם אתרים?

עיקר תפקידו של מקדם הוא לחשוף את אתר האינטרנט שלכם לכמה שיותר גולשים ולגרום להם לבקר באתרכם ושם לבצע פעולה מסוימת עבורה הוקם את האתר. זאת יכולה להיות חנות וירטואלית בעלת מוצרים רבים וזה יכול אתר שמשווק מוצר או שירות יחיד. בכל מקרה העיקרון הוא זהה עבור רוב סוגי אתרי האינטרנט.

 

איך מקדמים אתר אינטרנט?

מקדם אתרים ישתמש בשתי שיטות עיקריות כדי למשוך קהל מבקרים לאתר אינטרנט מסוים:

  1. קידום אורגני.
  2. קידום ממומן.

קידום אורגני

קידום אורגני מתחלק לשני חלקים:

  1. On-Site SEO.
  2. Of-Site SEO.

ה-On-Site SEO היא מתמקד בעיקר באספקטים הבאים:

  • מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים – הפעולות החשובות ביותר טרם תחילת פעולות קידום.
  • תוכן – ביצוע אופטימיזציה לתכנים באתר. התוכן צריך להיות איכותי ונאמן לרעיון הראשי של האתר והעמוד בו נכתב. חייב להיות בעל רלוונטיות למילות המפתח שמייצגות את העמוד באינטרנט ולמילות המפתח שהגולשים מזינים במנוע החיפוש. כתיבת התוכן צריכה להתבצע בצורה שתתאים לקריאה על גבי מסך להקל את הקריאה על הגולשים ובשילוב עם עזרים ויזואליים כמו תמונות וסרטוני וידאו.
  • ממשק משתמש – אתר האינטרנט חייב להיות בעל יכולת ניווט שמקלה על המבקרים להגיע בקלות לכל עמוד באתר וחזרה לדף הבית. האפשרות ליצירת קשר צריכה להופיע בכל עמוד והאתר חייב להיות מותאם גם לגלישה דרך טלפונים סלולריים. מומלץ גם לאפשר חיוג מהיר להתקשרות לחברה ולעבור התאמה עבור גולשים בעלי מוגבלויות.
  • קוד – ליטוש הקוד למצב בו האתר נטען במהירות וביצוע אופטימיזציה לכותרות ולתיאורים בכל עמוד באתר.

ה-OF-Site SEO מתמקד בדברים הבאים:

  • קישורים חיצוניים – יצירת קישורים חיצוניים לאתר שלכם באתרים שהם בעלי DA (Domain Authority) גבוה. כמובן שאתרים סתם לא יתנו לכם לרשום באחד העמודים שלהם קישור לאתר שלכם וכאן צריכים להשתמש בשיטות יצירתיות כדי לשכנע אותם.
  • רשתות חברתיות – דף עסקי ברשת חברתית שמקושר לאתר האינטרנט שלכם כמו Facebook או ערוץ YouTube, יכולים להזרים תעבורה איכותית לאתר. דבר זה מגדיל את כמות ההקלקות על האתר שלכם ומשפר את הדירוג שלכם בגוגל.

קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הוא קידום שלא מושפע ממצב אתר האינטרנט שלכם אלא מאיכות דף הנחיתה שהמודעה מופנית אליו ואיכות מילות המפתח שנבחרו. מדובר בסוג של מכירה פומבית. אתם מציעים לגוגל מחיר כלשהו עבור הקלקה וכל קליק על המודעה שלכם תעביר את הגולש לעמוד נחיתה שהכנתם מראש בשביל הקמפיין. קידום ממומן מצריך ביצוע מחקר מילות מפתח מקיף ביותר, פתיחת חשבון ב-Google Adwords והקמת קמפיין ממומן. קידום זה יציג את המודעה הפרסומית שלכם בדף הראשון של גוגל ומצריך מעקב תמידי אחרי מצבו של קמפיין וביצוע שינויים והתאמות תוך כדי תנועה. כל הקלקה על המודעה שלכם תעביר לגוגל את הסכום שהצעתם בבניית הקמפיין.

 

באיזה שיטה נבחר?

כל אתר נבדק ונבחן בפני עצמו וזה תלוי בלא מעט גורמים. לעיתים אפילו תישקל האפשרות להשתמש בשתי השיטות לקבל אפקט מרבי. במצב זה קידום ממומן יופעל מההתחלה למספר חודשים עד שההשפעה של הקידום האורגני תתחיל להשפיע על האתר.

 

סיכום

מחקרים מראים שעל 3 התוצאות הראשונות, מקליקים כ-60% מכלל הגולשים במנוע החיפוש של גוגל, מקום 1 מקבל כ-30% מההקלקות ורק 10% מהם עוזבים את העמוד הראשון ועוברים לעמודים 2 ומטה שהם התוצאות במיקום 11 ואילך. המסקנה היא שכדי לנצל את הפוטנציאל הכלכלי המלא של אתרכם, אתם חייבים להופיע במקום הראשון ואם אתם לא בעמוד הראשון אתם לא קיימים.

 

צרו קשר אתנו בחברת SEOClick לקבלת ייעוץ חינם בנושא בניה וקידום אתרים.

נכתב על ידי Mennyk , 11/3/2018 13:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Mennyk

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMennyk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mennyk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ