לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כנסיית האל הכול יכול - ישועת הממלכה


"הדרישה הבסיסית ביותר מאמונת האדם באלוהים היא שיהיה לו לב ישר, ושהוא יתמסר ויישמע לאלוהים באמת ובתמים." מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד'

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2018

כיצד על המאמינים לזהות את קולו של אלוהים ובכך לקבוע בוודאות שזוהי דרך האמת?




 

דברי אלוהים רלוונטיים:

דברי האל בהתגלמותו כבשר ודם פותחים עידן חדש, מכוונים את האנושות כולה, מגלים תעלומות ומראים לאדם את הכיוון קדימה בעידן חדש. הנאורות שהאדם זוכה בה היא רק נוהג או ידע פשוטים. היא לא יכולה לכוון את האנושות כולה לעידן חדש או לגלות התעלומה של אלוהים עצמו. אחרי הכל, אלוהים הוא אלוהים והאדם הוא אדם. לאלוהים יש המהות של אלוהים ולאדם יש המהות של האדם.

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

בעידן החסד, גם ישוע דיבר הרבה ועשה עבודה רבה. כיצד הוא נבדל מישעיהו? כיצד הוא נבדל מדניאל? האם הוא היה נביא? מדוע נאמר שהוא המשיח? מה ההבדלים ביניהם? הם היו כולם בני אדם שאמרו דברים, ולאדם דבריהם נשמעו פחות או יותר אותו דבר. הם כולם דיברו ועשו עבודה. נביאי התנ"ך התנבאו וגם ישוע היה מסוגל לעשות זאת. למה כך הדבר? ההבדל כאן מבוסס על אופייה של העבודה. כדי להבין את הסוגיה הזו, עליכם לא להתייחס לאופיים של הבשר והדם, ועליכם לא להתייחס לעומקן או רדידותן של דבריהם. עליכם תמיד להתייחס קודם כל לעבודתם ולהשפעות עבודתם על האדם. הנבואות שנשא ישעיהו בזמנו לא תמכו בחייו של האדם, והמסרים שקיבלו דניאל ודומיו היו רק נבואות ולא אורח החיים. לולא התגלותו הישירה של יהוה, אף אחד מהם לא היה יכול לעשות את העבודה הזאת, משום שדבר כזה איננו אפשרי עבור בני תמותה. גם ישוע דיבר הרבה, אך הדברים שלו היו אורח החיים שבו האדם יכול היה למצוא נתיב לנוהג. פירוש הדבר הוא שראשית, הוא יכול היה לתמוך בחיי האדם משום שישוע הוא החיים; שנית, הוא יכול היה לשנות את חריגותיו של האדם; שלישית, עבודתו הייתה יכולה להוסיף על עבודתו של יהוה כדי להמשיך את העידן; רביעית, הוא יכול היה לתפוס את צרכיו הפנימיים של האדם ואת מה שחסר בו; חמישית, הוא יכול היה להביא לעולם עידן חדש ולחתום את העידן הישן. זו הסיבה שהוא נקרא אלוהים והמשיח – הוא לא רק שונה מישעיהו, אלא גם מכל הנביאים האחרים. ניקח את ישעיהו כדוגמה כדי להשוות בין עבודתו של ישוע ועבודתם של הנביאים. ראשית, ישעיהו לא יכול היה לתמוך בחיי האדם. שנית, הוא לא יכול היה להביא לעולם עידן חדש. הוא עבד תחת הנהגתו של יהוה ולא כדי להביא לעולם עידן חדש. שלישית, הדברים שהוא עצמו אמר היו נשגבים מבינתו. הוא זכה להתגלויות ישירות מרוח האל, ואחרים לא הצליחו להבין אפילו אם הקשיבו. די בנקודות המעטות האלה כדי להוכיח שדבריו היו נבואות בלבד, ולא יותר מהיבט של העבודה שנעשתה בשם יהוה. יחד עם זאת, הוא לא יכול היה לייצג את יהוה לגמרי. הוא היה משרתו של יהוה, כלי שרת בעבודתו של יהוה. הוא עשה עבודה רק במסגרת עידן החוק ובמסגרת עבודתו של יהוה – הוא לא עשה עבודה מעבר לעידן החוק. בניגוד לישעיהו, עבודתו של ישועהייתה שונה. הוא חרג ממסגרת עבודתו של יהוה. הוא עבד כאל בהתגלמותו כבשר ודם ונצלב כדי לגאול את האנושות כולה. כלומר הוא הוציא לפועל עבודה חדשה מעבר לעבודתו של יהוה. זו הייתה הבאת עידן חדש לעולם. תנאי נוסף הוא שישוע היה מסוגל לדבר על דברים שמחוץ להישג ידו של האדם. עבודתו היא עבודה תחת ניהולו של אלוהים והיא כללה את כלל האנושות. הוא לא עבד רק בקרב בני אדם ספורים, ועבודתו לא נועדה להוביל בני אדם ספורים. ובאשר לאופן שבו האל התגלם כבן אדם, האופן שבו רוח האל העניקה התגלויות בזמן ההוא והאופן שבו הרוח ירדה אל אדם אחד כדי לעבוד – אלה עניינים שהאדם לא מסוגל לראות או למשש. אמיתות אלה לא יכולות בשום אופן לשמש כהוכחה לכך שישוע הוא האל בהתגלמותו כבשר ודם. אי לכך, אפשר למצוא את ההבדלים רק בדבריו ועבודתו של אלוהים, שהם מוחשים עבור האדם. רק הם אמיתיים. זאת משום שענייניה של רוח האל לא גלויים לכם והם ידועים בבירור רק לאלוהים עצמו. אפילו האל בהתגלמותו כבשר ודם לא יודע את הכול. אתם יכולים לוודא אם הוא אלוהים[א] רק על פי העבודה שהוא עשה. על פי עבודתו אפשר לראות, ראשית, שהוא מסוגל לפתוח עידן חדש; שנית, שהוא מסוגל לתמוך בחייו של האדם ולהראות לאדם כיצד להיות חסיד האל. די בכך כדי לקבוע שהוא אלוהים בכבודו ובעצמו. לכל הפחות, העבודה שהוא עושה יכולה לייצג לגמרי את רוח האל, ומעבודה כזו ניתן לראות שרוח האל שוכנת בקרבו. מכיוון שהעבודה שעשה האל בהתגלמותו כבשר ודם הייתה בעיקר להביא לעולם עידן חדש, להוביל עבודה חדשה ולפתוח נסיבות חדשות, די בתנאים המעטים האלה כדי לקבוע שהוא אלוהים בכבודו ובעצמו. לפיכך, זה מה שמבדל אותו מישעיהו, דניאל ושאר הנביאים הגדולים.

מתוך 'ההבדל בין כהונת האל בהתגלמותו וחובת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

עליכם ללמוד כיצד להבדיל בין עבודת האל לעבודת האדם. מה אתם יכולים לראות מעבודתו של האדם? עבודתו של האדם כוללת רכיבים רבים מחווייתו של האדם ומה שהאדם מביע הוא מהותו. גם עבודתו של אלוהים מביעה את מהותו, אך מהותו של אלוהים שונה ממהותו של האדם. מהותו של האדם מייצגת את חווייתו ואת חייו (הדברים שאדם חווה או נתקל בהם בחייו, או תורות החיים שבה הוא מחזיק), ובני אדם החיים בסביבות שונות מביעים ישויות שונות. את התשובות לשאלות אם יש לכם חוויות חברתיות, וכיצד אתם חיים וחווים במשפחתכם בפועל ניתן לזהות בדברים שאתם מביעים. לעומת זאת, מתוך עבודתו של אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם, אי-אפשר לזהות אם יש לו חוויות חברתיות. אלוהים מודע היטב למהותו של האדם והוא יכול לחשוף כל מיני נוהגים השייכים לכל מיני בני אדם. הוא אפילו טוב יותר בחשיפת טבע אנושי מושחת והתנהגות מרדנית. הוא לא חי בקרב בני האדם הארציים, אבל הוא מודע לאופיים של בני התמותה ולכל שחיתויותיהם של בני האדם הארציים. כזה הוא אלוהים. אף שהוא לא מתעסק בעולם, הוא מכיר את הכללים לעיסוק בעולם, משום שהוא מבין לגמרי את האופי האנושי. הוא יודע על עבודתה של רוח האל, שעין האדם לא תראה ואוזנו לא תשמע, הן בהווה והן בעבר. בכך כלולה חוכמה שאינה תורת חיים, ופלאים שהאדם מתקשה לתפוס. זוהי מהותו של אלוהים, הגלויה לבני האדם אך גם נסתרת מהם. הוא לא מביע את מהותו של בן אדם יוצא מגדר הרגיל, אלא את התכונות וההוויה הפנימיות של רוח האל. הוא לא נוסע ברחבי העולם אבל הוא יודע עליו הכל. הוא יוצר קשר עם "דמויי-האדם" הנעדרים כל ידע או תובנה, אך הוא מביע דברים המתעלים על ידע ועל דבריהם של בני אדם דגולים. הוא חי בקרב קבוצה של בני אדם אטומים וקהי חושים, חסרי אנושיות ושאינם מבינים את המוסכמות האנושיות ואת החיים האנושיים. עם זאת, הוא יכול לבקש מהאנושות להביא לידי ביטוי את האנושות הרגליה, ובו בזמן לחשוף את האנושיות השפלה והנמוכה של האנושות. כל אלה הם מהותו, המרוממת יותר מזו של כל בן אדם בשר ודם. אין לו צורך בחוויה של חיי חברה מסובכים, מגושמים ומטונפים כדי לבצע את העבודה שעליו לבצע, וכדי לחשוף את מהותה של האנושות המושחתת. חיי החברה המטונפים לא מחנכים את בשרו ודמו. עבודתו ודבריו רק חושפים את מרדנותו של האדם, אבל הם לא מספקים לאדם את החוויה והלקחים הנחוצים כדי להתמודד עם העולם. אלוהים לא צריך לחקור את החברה או את משפחתו של האדם, כשהוא מעניק לאדם חיים. חשיפתו של האדם ושיפוטו אינם מהווים ביטוי לחוויותיו של אלוהים כבשר ודם. אלוהים עושה זאת כדי לחשוף את רשעותו של האדם לאחר שמזה זמן רב הכיר את מרדנותו של האדם ואת שחיתותה של האנושות. העבודה שאלוהים מבצע נעשית רק כדי לגלות לאדם את טבעו, ולבטא את הווייתו. רק אלוהים יכול לעשות את העבודה הזאת – זה לא דבר שאדם בשר ודם מסוגל לבצע.

מתוך 'עבודת האל ועבודת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

הערות שוליים:

א. הטקסט המקורי משמיט את המילים "אם הוא אלוהים."

נכתב על ידי , 30/11/2018 17:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מערכון 'ההגבלות של ראש הכפר' | למה אין חופש דת בסין?


מערכון 'ההגבלות של ראש הכפר' | למה אין חופש דת בסין?
המערכון "ההגבלות של ראש הכפר", מבוסס על סיפורם האמיתי של בעל ואישה משיחיים שנאלצים להימלט מהרדיפות שעורכת הממשלה הקומוניסטית בסין. ליו מינג-אן המשיחי נידון לשבע שנות מאסר בידי הממשל הקומוניסטי, בעוון אמונה באלוהים. אפילו לאחר שחרורו מהכלא, הוא נותר מטרה למעקב הדוק מצד הממשל. ראש הכפר מפעיל את מערכת האחריות של חמשת משקי הבית, מצלמות אבטחה, ביקורי בית ושיטות נוספות, כדי למנוע מליו מינג-אן ומאשתו להאמין באלוהים – אך הוא אינו משיג את התוצאה הרצויה. הפעם, ראש העיר מקבל עוד מזכר דחוף ממרכז המפלגה, ולאחר מכן הוא מנסה לחשוב על דרכים להכריח את ליו מינג-אן ואת אשתו לחתום על מכתב התחייבות להפסיק להאמין באלוהים. לאחר שמזימתו נכשלת, המשטרה באה שוב כדי לעצור את שני המאמינים. כדי להימנע ממעצר ולהמשיך להאמין באלוהים ולעבוד אותו, ליו מינג-אן ואשתו נאלצים להימלט מביתם.

עוד

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

נכתב על ידי , 30/11/2018 04:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחוות את טיפולו הקפדני של אלוהים למען ישועתו של האדם בזמן אסון


 

 

מולינג העיר בייג'ינג

16 באוגוסט, 2012

ב-21 ביולי, 2012, ירד בבייג'ינג הגשם הכבד ביותר מזה שישים שנה. באותו גשם זלעפות ראיתי את מעשיו של אלוהים וכיצד הוא מושיע את האדם.

באותו אחר צהריים נפגשתי עם שלוש אחיותיי. בחוץ הגשם המשיך לרדת. בשעה 4:30 אחה"צ, בעלי, שלא היה איש מאמין, חזר הביתה וסיפר לנו שיש כל כך הרבה מים בכיכר, עד שאנשים לא יכולים לנסוע דרכם. למרות זאת, בשעה 5:00 בערב, הוא יצא בחיפזון רב אל משמרת הלילה שלו. באותו הזמן דבר לא נראה לי מוזר, והמשכתי להכין ארוחת ערב כרגיל. בשעה 7:00 בערב, הדייר שלנו דפק לפתע על הדלת וקרא לי לצאת. כשיצאתי החוצה, המראה שראיתי זעזע אותי עמוקות: מי הגשמים מילאו כבר את החצר ונכנסו אל האגף המזרחי והמערבי של הבית, בעוד שמפלס המים על הקרקע המשיך לעלות. בני ואני ניסינו לחסום את שטף המים, אך ללא הועיל. מתוך ייאוש, כרעתי ברך במים, וקראתי לאלוהים: "הו, אלוהים, אני מתחננת בפניך כי תפתח מוצא בפניי". מיד באותו הרגע, טלפנו מהחברה של בעלי ושאלו אם הוא בבית, וכשעניתי לטלפון המים כבר הגיעו אל תוך האגף המרכזי של הבית. כעת הבנתי עד כמה המצב חמור, והתחלתי לדאוג לבעלי, מבלי שהיה לי כל מושג מה קרה לו. בחרדתי שוב כרעתי ברך במים כדי לקרוא לאלוהים: "הו, אלוהים! רק לנוכח מבול פתאומי זה אני חשה בעצמי את כעסך, ומבינה את מרדנותי ובוגדנותי שלי. אתה רוצה שנפנה את לבנו אליך ושנחיה בקלות תוך הסתמכות עליך, ואני עדיין נאחזת במשפחתי, בבעלי ובילדי ולא מרפה. הו, אלוהים! רק כעת אני מבינה שבין בני אדם, איש אינו יכול לתת דבר לאף אחד, ואיש אינו יכול להציל אף אחד; אני נסמכת רק עליך. בעלי יצא כבר לעבודה לפני ארבע שעות, אך הוא עדיין לא הגיע למשרד, ואינני יודעת מה קרה לו בדרך. אני מפקידה אותו ברצון בידיך, ויקרה אשר יקרה, אציית מרצון לתזמוריך וסידוריך!" המשכתי להתפלל כך שוב ושוב, וסביב השעה 9:00 בלילה, בעלי לפתע הופיע לפניי כשהוא ספוג מים. בלבי הודיתי לאלוהים ללא הפסקה על כך שהציל אותו. בשלב הזה, המים בחדר הגיעו כבר לתחילת הירך שלי, ואמרתי לבעלי: "בוא התפלל יחד עמי, החיים שלנו בידי אלוהים". בעלי הנהן בהסכמה, ויחדיו כרענו ברך במים בתפילה. בזמן שהתפללנו, שמעתי לפתע את הדייר שלנו צועק, "המים יורדים! הם יורדים!" לבי היה נרגש. בחוץ הגשם המשיך לרדת, אם כן, כיצד מפלס המים יורד? זוהי כול-יכולתו של אלוהים! כמה נפלא, כמה ראוי לאמון הוא אלוהים. הוא כל כך אוהב את האדם. אנחנו כה חסרי חשיבות ומרדניים, לכן אלוהים מרחם עלינו, נענה לקריאותינו ומציל אותנו מכיליון. אני באמת לא יודעת אילו מילים יכולות להביע את הכרת תודתי והערצתי את אלוהים.

לאחר גשם כבד זה, בעלי, חמותי ועמיתי האמינו גם הם באלוהים, ואני הודיתי לאלוהים על שהושיע אותם. דרך חוויה זו, אני באמת מבינה שאלוהים מחולל אסונות לא כדי להשמיד את האנושות, אלא כדי להשפיע על ישועתה. מצד אחד, הוא שולח קריאת השקמה לכולנו, הילדים העיוורים והמרדנים שמאמינים בו, אלא שלא בלב שלם ותוך כדי שאנו מרמים אותו ובוגדים בו. מצד שני, האסונות בעיקר נועדו כדי להציל את הנשמות המסכנות שהיו תחילה שלו, אך עדיין חיות בתחומו של השטן. שיטת הצלה זו מבטאת רבות את טיפולו הקפדני של אלוהים. כדבריו של אלוהים: "לא רק שאני יורד כיום אל האומה של התנין הגדול האדום כאש, אלא אני גם מפנה את פניי לתבל כולו, כך הרקיע כולו מזדעזע. האם יש אפילו מקום אחד שאני לא שופט? האם יש אפילו מקום אחד שאני לא מטיל עליו פורענות? בכל אשר אפנה, אני מפזר זרעי אסון מכל הסוגים. זו אחת מהדרכים שבהן אני עובד, ואין ספק שהיא פעולת הושעת האדם, ומה שאני מעניק לו הוא עדיין סוג של אהבה. אני רוצה לגרום ליותר בני אדם להכיר אותי ולהיות מסוגלים לראות אותי, וכך לירוא את אלוהים, שהוא אמיתי כיום, על אף שהם לא ראו אותו במשך כל כך הרבה שנים" ('האמירה העשירית' ב'הדבר מופיע בבשר'). אינני יכולה שלא להלל שוב את אלוהים: "הו, אלוהים, אהבתך כה אמיתית, שכן ראיתי שמטרת כל מעשיך היא להצילנו. כעת אני מעריכה את כול-יכולתך וחוכמתך, ורואה את אהבתך, ישועתך, ומעל הכול את כוונותיך הנלהבות. אינני יכולה להישאר עוד אדישה וכפוית טובה. אני רק מייחלת להשקיע את כל כולי כדי להפיץ את

בשורת מלכותך, להחזיר עוד נפשות אבודות למשפחתך, וכך באמת להקדיש לך את לבי בתמורה לאהבתך העצומה!"

עוד
כנסיית האל הכול יכול - ישועת הממלכה
נכתב על ידי , 28/11/2018 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מערכון 'הבריחה מהכלוב' | העדות על אמונתם של המאמינים באלוהים


מערכון 'הבריחה מהכלוב' | העדות על אמונתם של המאמינים באלוהים המערכון "הבריחה מהכלוב" מספר כיצד סיאולן המשיחית נרדפה וננעלה בביתה למשך חודש על ידי אביה, פקיד בכיר במפלגה הקומוניסטית. היא לא יכלה להשתתף בחיי הכנסייה, והמערכון מספר כיצד היא ברחה מביתה. משפחה שפעם היתה מאושרת – התפרקה: בת עזבה את אימה, ואביה נטר לה טינה עמוקה. מי היה רב-האדריכלים? ומי העניק לסיאולן אמונה וכוחות וגרם לה לברוח מהכלוב ולצעוד בנתיב הנכון בחיים?

מתוך

כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

נכתב על ידי , 28/11/2018 06:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבנת רצון האל בעודך שקוע בקשיים




שיאו רוי, פנז'יואה, מחוז סצ'ואן

כשהטפתי לבשורת האל נתקלתי במנהיגי זרמים דתיים שהעידו עדות שקר על מנת להתנגד ולהפריע, וקראו למשטרה. דבר זה הוביל לכך שאלה להם הטפתי לא העזו לבוא בקשר עמנו, ולכך שאלה שזה עתה קיבלו את הבשורה לא יכלו לשים את מבטחם בעבודת האל. כשעבדתי קשה מאד אבל התוצאות היו ירודות, חשבתי: העבודה של הפצת הבשורה היא כה קשה לביצוע. היה יכול להיות נפלא אילו האל היה רק מראה כמה נסים ומעניש את אלה הנושאים עדות שקר, כמו גם את אלה המתנגדים ברצינות לעבודת האל, כדי להראות לאלה שהלכו שולל. אז לא היה לנו קשה כל-כך להטיף לבשורת האל... לכן עלתה תקווה זו בלבי בכל פעם שנתקלתי בקשיים מעין אלה. מאוחר יותר ראיתי דיווחים המעידים על דוגמאות לענישה ובמהלך השיתוף שמעתי עדויות על כמה מאותות האל ופלאיו; לבי התמלא שמחה. קיוויתי עוד יותר שהאל יעשה כמה דברים באזורים בהם עבדתי כדי שניתן יהיה לפתור את הבעיות הכרוכות בעבודת ההטפה שלנו במהירות רבה יותר. אולם ככל שהרביתי לקוות, לא ראיתי את האל מבצע כאן כל נסים או מעניש אנשים. חברי הזרמים הדתיים עדיין התנגדו לאל במלוא עוזם, ובעיות הפצת הבשורה עדיין היו אדירות. נעשיתי שלילי בנוגע לכך: מדוע אין האל פותח לנו מוצא? האם ייתכן שאמונתנו אינה מספקת?

מאוחר יותר, כשעיינתי בשירי דבקות ראיתי את דברי האל הבאים: "אם אלוהים היה עושה אותות ומופתים על-טבעיים, ואז הוא היה מקלל את האדם במוות במו פיו, מבלי לבצע שום עבודה אדירה, האדם היה מת בו במקום, וכך היו משתכנעים כל בני האנוש, אך זה לא ישיג את המטרה של התגלמותו של אלוהים כבשר ודם. אם אלוהים היה עושה זאת באמת, בני האדם לא היו מסוגלים להאמין בקיומו בדעתם המודעת, הם לעולם לא היו מסוגלים להאמין באמת, ויתרה מזאת, הם היו חושבים שהשטן הוא אלוהים. יתר על כן, האנושות לא הייתה מסוגלת לעולם להכיר את טבעו של אלוהים: האין זה היבט אחד של המשמעות של הווייתו של אלוהים כבשר ודם? אם האנושות לא תהיה מסוגלת להכיר את אלוהים, תמיד יהיה זה אל מעורפל ועל-טבעי שיחלוש על המישור האנושי: מדוע מושגיו של האדם לא משתלטים עליו? במילים פשוטות יותר, השטן המשחית הוא שיחלוש, הלא כן? "מדוע אני אומר שאני משיב לעצמי את סמכותי? מדוע אני אומר שיש להתגלמות יותר מדי משמעויות?" הרגע שבו אלוהים מתגלם כבשר ודם הוא גם הרגע שהוא הוא משיב לעצמו את סמכותו. זה גם הרגע שבו אלוהיותו מתבטאת בעבודתו. בהדרגה, כל בני האנוש מכירים את האל המעשי, ומשום כך, המקום בלב האנושי השמור לשטן מודחק לחלוטין כשמקומו של אלוהים משתנה" ('פירושים לאמירה השישית' ב'הדבר מופיע בבשר'). בעודי מנסה לפענח את דברי האל, לבי התעודד פתאום: מתברר שמטרת עבודת האל כבשר ודם אינה להשתמש בסמכותו כדי להפחיד אנשים לכדי ציות, אלא להבהיר את טבעו לבני האנוש באופן מלא, דרך עבודה ומלים בפועל, ובכך לפוגג את התמונה שבמוחות בני האדם, תמונה של אל מעורפל. מטרת העבודה היא לאפשר לאנשים להשליך מעליהם את כבלי תפישותיהם, להכיר באמת ובתמים את טבע האל ועבודותיו, לאפשר לאנשים להחזיק באמת ובאבחנה, ובכך לכבוש אותם ולזכות בהם. בעידן החוק, האל הראה לבני ישראל נסים כה רבים והעניש רבים כל-כך שהתנגדו לו, אולם בני ישראל עדיין לא זיהו את האל ובסופו של דבר הלכו למות בישימון. גם בעידן החסד ביצע האל אותות ומופתים לאין ספור בקרב היהודים, אולם הם עדיין צלבו אותו בעודו בחיים מפני שלא הכירו בו. מתוך כל זאת ניתן לראות כי אותותהאל ומופתיו יכולים רק להפחיד בני אדם לרגע, אולם אין הם מסד אמונתם באל. עם זאת, על אף שהלכתי עד כה בדרכי האל, לא היה לי שמץ הבנה של מהות האל, והבנתי עוד פחות את מטרתה ומשמעותה של עבודת האל כבשר ודם. עדיין האמנתי בסמכותו; האמנתי שכל מי שיתנגד לאל ייענש, ולכן רדפתי בכל לבי אחרי אותות האל ומופתיו. האם אין סוג כזה של אמונה בדיוק כמו הפרושים, החיים בלב העמימות, מאמינים באל על-טבעי בעודם מתנגדים לאל המעשי? אם חיפושיי אחר האל יימשכו בדרך זו, איך אוכל להתאים לאל האמיתי? זה באמת היה מסוכן מדי! לאחר מכן ראיתי עוד מדברי האל: "ביצוע עבודתו של אלוהים בארצו של התנין הגדול והאדום כאש מפרך ביותר, אך דווקא באמצעות הקשיים האלה, אלוהים מבצע שלב בעבודתו שמגשים את חוכמתו ואת מעשיו המופלאים. אלוהים מנצל את ההזדמנות הזאת כדי להשלים את קבוצת בני האדם הזו. עקב הסבל, האיכות וכל הטבע השטני של בני האדם בארץ הטמאה הזו, אלוהים עושה את עבודת הטיהור והכיבוש שלו כדי לזכות בכבוד וכדי לזכות בבני האדם שנושאים עדות על מעשיו. זו המשמעות המלאה של כל הקורבנות שאלוהים הקריב למען קבוצת בני האדם הזו. כלומר אלוהים עושה את עבודת הכיבוש רק באמצעות מתנגדיו. לפיכך, רק כך כוחו האדיר של אלוהים לבוא לידי ביטוי. במילים אחרות, רק תושבי הארץ הטמאה ראויים לרשת את כבודו של אלוהים, ורק זה יוכל להבליט את עוצמתו האדירה של אלוהים. ...הדבר דומה לשלב עבודתו של ישוע. הוא יכול היה לזכות בכבוד רק בקרב הפרושים שרדפו אותו. אלמלא הרדיפה הזו ובגידתו של יהודה איש קריות, ישוע לא היה מושם ללעג ולשמצה, ולבטח לא היה נצלב, ולפיכך הוא לעולם לא יכול היה לזכות בכבוד" ('האם עבודתו של אלוהים פשוטה כפי שהאדם חושב?' ב'הדבר מופיע בבשר'). בעת הזו ולאור דברי האל נעשיתי מודע עוד יותר לכך שלא משנה איזו עבודה עושה האל, לכל אחד ממרכיביה יש משמעות. אם הוא משלים את עבודת חשיפתם של נסים אלה או אחרים, או מחלק עונשים, יש לכך משמעות, יש לזה עקרונות. אם אינו משלים את עבודת חשיפתם של נסים או הטלת עונשים, בכך טמונה חוכמת אלוהים רבה אף יותר .האל אינו משתמש בסמכותו כדי להיפטר מאלה המעידים עדות שקר או מתנגדים לו ברצינות. זו דוגמא נוספת לרצונו הטוב של האל. האל משתמש בקשיים אלה כדי לאפשר לנו לטעום מקשיי עבודתו שלו, לאפשר לנו לראות בעינינו אנו את רצונו להציל את המין האנושי במידה הרבה ביותר האפשרית, ובכך להכיר ברחמיו וביופיו של האל. האל גם משתמש בקשיים אלה כדי להשיג הוכחה של אנשים המבצעים טוב או רע, ובסופו של דבר לספק להם יעד הולם כך שנשתכנע באופן מלא, כך שנוכל לראות את צדקתו וקדושתו של האל. לא זו בלבד אלא עוד, האל משתמש בקשיים אלה כדי לחשוף שחסרים לי אמת וחזון, שטבעי עצל, מפוחד, נבער וזדוני מדי, ושבאמצעות סבלי, מאמציי ושיתוף הפעולה שלי עם אלוהים, הוא ישפיע עלינו שיקול דעת, ביטחון, אהבה, חכמה ואומץ, ויותר מכל אלה ייתן לנו את אמיתות עבודת האל, ובכך ישלים אותנו ויזכה בנו. עבודת האל היא באמת כה חכמה, כה נפלאה! אבל אני עיוור מדי – אין לי כל הבנה של משמעות עבודת האל וכוונתו הטובה. כל שאני חושש מפניו הוא סבל גופני ואני מסרב לשתף פעולה עם האל. אני באמת מאמין שאינו מבצע את העבודה הנכונה ואשר מתענג במנעמים!

התודה להארת דברי האל, אשר נתנו לי מידת-מה של הכרה במטרתה וחכמתה של עבודת האל כבשר ודם וגם אפשרו לי לראות שאמונתי באל התקיימה בעמימות, ושאי-הכרת האל מסוכנת מדי! מהיום והלאה, אני מוכן לצייד עצמי באמיתות החזון, ולעמול כדי להיות אדם המכיר את עבודת האל וטבעו, להחזיק באמת ובתמים ברצון לסבול, לעשות את המוטל עליי עד קצה גבול היכולת כדי לנחם את לב האל.

נכתב על ידי , 27/11/2018 06:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

766
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , אהבה למוזיקה , וידאו ואנימציה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבשורת מלכות השמיים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בשורת מלכות השמיים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ