לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ישועת האל הכול יכול


" ייתכן שצפייתו לא יודעת סוף, וייתכן שצפייתו באה אל סופה. אולם עליכם לדעת בדיוק איפה נמצאים לבכם ורוחכם כעת. מתוך 'אנחתו של האל הכול יכול'"

Avatarכינוי:  שבחו את אלוהים,

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2019

יש לשתף בבירור מה פירוש הדבר להישמע לרצונו של אלוהים ומהי עדות אמיתית לאמונה באלוהים


מה פירוש הדבר להישמע לרצונו של אלוהים? האם אדם שרק מבצע עבודה מיסיונרית למען אלוהים נשמע לרצונו של אלוהים?

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"לא כל מי שאומר לי 'אדוני, אדוני' ייכנס למלכות שמיים, אלא רק מי שיעשה את רצון אבי שבשמיים. רבים יאמרו לי ביום ההוא, 'אדוני, אדוני, הלא ניבאנו בשמך? הלא גירשנו בשמך שדים? הלא עשינו בשמך נפלאות?' ואז אני אטען בפניהם, 'מעולם לא הכרתי אתכם. סורו ממני, עושי רשע!'" (מתי ז' 21-23).

"ואהבת את יהוה אלוהיך בכל לבך ובכל נפשך ובכל מאודך. זו המצווה הגדולה הראשונה. והשנייה דומה לה: ואהבת לרעך כמוך" (מתי כ"ב 37-39).

"איש כי יאהבני, ישמר את דברי... ואשר לא יאהבני, הוא לא ישמר את דברי" (יוחנן י"ד 23-24).

"אם תעמדו בדברי, באמת תלמידים אתם לי ..." (יוחנן ח 31).

דברי אלוהים רלוונטיים:

בכל עידן, כשאלוהים עובד בעולם, הוא מעניק לאדם כמה מדבריו ומגלה לאדם כמה אמיתות. האמיתות האלה מהוות את הדרך שהאדם צריך לדבוק בה, את הדרך שהאדם צריך לצעוד בה, את הדרך שמאפשרת לאדם לירוא את אלוהים ולסור מרע, ואת הדרך שבני האדם צריכים להנהיג ולדבוק בה בחייהם ובמהלך מסע חייהם. אלה הסיבות לכך שאלוהים מעניק את דבריו אלה לאדם. על האדם לדבוק בדברי האל האלה, והדבקות בהם פירוש קבלת חיים. אם בן אדם לא דבק בהם, לא מנהיג אותם ולא מביא את דברי האל לידי ביטוי בחייו, בן האדם הזה אינו מנהיג את האמת. ואם הוא לא מנהיג את האמת, הוא לא ירא את אלוהים וסר מרע, והוא לא יכול לְרַצות את אלוהים. אם מישהו לא יכול לְרַצות את אלוהים, הוא לא יכול לזכות לשבחים מאלוהים. לבן אדם כזה אין כל סוף.

מתוך 'כיצד להכיר את טבעו של אלוהים ואת תוצאת עבודתו' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

הצעידה בדרכו של אלוהים אין פירושה ציות לכללים על פני השטח. פירוש הדבר הוא שכאשר תתמודדו עם עניין מסוים, קודם כל תתייחסו אליו כאל מצב שאלוהים הסדיר, אחריות שהוא הטיל עליכם, או דבר מה שהוא הפקיד בידיכם, וכשתתמודדו עם העניין הזה, עליכם אפילו להתייחס אליו כאל ניסיון מאלוהים. בהתמודדות עם העניין הזה, חייב להיות לכם רף, ואתם חייבים לחשוב שהוא בא מאלוהים. אתם חייבים לחשוב על ההתמודדות עם העניין הזה כך שתוכלו למלא את אחריותכם ולהיות נאמנים לאלוהים. אתם חייבים לחשוב כיצד לעשות זאת מבלי לעורר את זעמו של אלוהים או לפגוע בטבעו.

מתוך 'כיצד להכיר את טבעו של אלוהים ואת תוצאת עבודתו' ב'המשך של הדבר מופיע בבשר'

הבינו את דבר האל והוציאו אותו לפועל. היו עקרוניים בפעולות ובמעשים שלכם. אין פירוש הדבר לציית לחוקים או לעשות זאת באי-רצון ורק כדי לצאת ידי חובה. פירוש הדבר הוא להנהיג את האמת ולחיות על פי דבר האל. רק נוהג כזה מְרַצה את אלוהים. כל מנהג שמְרַצה את אלוהים אינו חוק אלא הנהגה של האמת.

מתוך 'האמונה באלוהים צריכה להתמקד במציאות ולא בטקסים דתיים' ב'הדבר מופיע בבשר'

כשהעבודה נדונה, האדם סבור שהעבודה היא התרוצצות אנה ואנה למען אלוהים, הטפה בכל מקום והשקעה למען אלוהים. על אף שהסברה הזו נכונה, היא יותר מדי חד-צדדית. מה שאלוהים דורש מהאדם הוא לא רק לנדוד אנה ואנה למענו, אלא בעיקר לקיים כהונה ואספקה בתוך רוחו של האדם. ...העבודה מתייחסת לא להתרוצצות אנא ואנה למען אלוהים, אך היא נוגעת לשאלה אם חיי האדם ומה שהאדם מביא לידי ביטוי בחייו נועדו להנאתו של אלוהים. העבודה מתייחסת לכך שהאדם משתמש בנאמנות שלו לאלוהים ובידע שלו על אלוהים כדי להעיד על אלוהים ולכהן בקרב בני האדם. זו אחריותו של האדם, וזה מה שכל בני האדם צריכים להבין. במילים אחרות, ההיווכחות שלכם היא עבודתכם. אתם שואפים להיווכח במהלך עבודתכם למען אלוהים. חוויית אלוהים לא רק מורכבת מהיכולת לאכול ולשתות את דבר האל. חשוב מכך, עליכם להיות מסוגלים להעיד על אלוהים, לשרת את אלוהים, לכהן בקרב בני האדם ולקיים אותם. זו עבודה, וזו גם היווכחותכם. זה מה שכל אדם צריך להשיג. יש בני אדם רבים שרק מתמקדים בנדידה אנה ואנה למען אלוהים ובהטפה בכל מקום, אך מתעלמים מהחוויות האישיות שלהם ומזניחים את היווכחותם בחיי רוח. זה מה שגורם לבני האדם שמשרתים את אלוהים להפוך לכאלה שמתנגדים לאלוהים.

מתוך 'עבודה והיווכחות (2)' ב'הדבר מופיע בבשר'

תארו לעצמכם שאתם מסוגלים לעבוד למען אלוהים, אך שאתם לא נשמעים אלוהים, ושאתם לא מסוגלים לאהוב את אלוהים באמת. לא רק שלא תמלאו כך את חובתו של ברוא אל, אלא שאלוהים גם יגנה אתכם, משום שהאמת לא ברשותכם, משום שאתם לא מסוגלים להישמע לאלוהים, ומשום שאתם ממרים את פיו של אלוהים. אכפת לכם רק מעבודתכם למען אלוהים, ולא אכפת לכם מהנהגת האמת או מהכרת עצמכם. אתם לא מבינים או מכירים את הבורא, ואתם לא נשמעים לבורא או אוהבים אותו. אתם ממרים את פיו של אלוהים מבטן ומלידה, והבורא לא אוהב בני אדם כאלה.

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'הדבר מופיע בבשר'

רבים מחסידיו של אלוהים עסוקים רק בשאלות כיצד לזכות בברכות או להימנע מאסון. ברגע שמוזכרות העבודה והניהול של אלוהים, הם משתתקים ומאבדים כל עניין. הם מאמינים שידיעת התשובות לשאלות המשעממות האלה לא תוביל לצמיחה בחייהם ולא תביא להם כל תועלת, ועל כן אף שהם שמעו מסרים מסוימים באשר לניהולו של אלוהים, הם מתייחסים אליהם כלאחר יד. הם לא רואים בהם דבר מה יקר ערך שיש לקבל וקל וחומר שהם לא מקבלים אותם כחלק מחייהם. לבני אדם כאלה יש מטרה פשוטה מאוד להיותם חסידים של אלוהים – זכייה בברכה – והם עצלים מכדי לטפל בכל דבר שלא קשור למטרה הזו. מבחינתם, האמונה באלוהים כדי לזכות בברכות היא היעד הלגיטימי ביותר ודווקא בכך נעוץ ערכה של אמונתם. הם לא מושפעים על ידי דברים שלא יכולים לסייע להם להשיג את המטרה הזו. זהו מצבם של מרבית בני האדם המאמינים כיום באלוהים. המטרה והמניע שלהם נראים לגיטימיים, מפני שבמקביל לאמונתם באלוהים, הם גם פועלים למען אלוהים, מקדישים את עצמם לאלוהים וממלאים את חובתם. הם מוותרים על נעוריהם, זונחים משפחה וקריירה ואפילו מעבירים שנים בהתעסקויות הרחק מביתם. למען יעדם הסופי, הם משנים את האינטרסים שלהם, משנים את השקפתם על החיים ואפילו משנים את הכיוון שהם מחפשים, אך הם לא יכולים לשנות את מטרת אמונתם באלוהים. הם מתרוצצים למען ניהול האידיאלים האישיים שלהם. ללא קשר לאורכה של הדרך וללא קשר לכמות הקשיים ומכשולים שהם נתקלים בהם בדרכם, הם דבקים במטרותיהם ונותרים עשויים לבלי חת מפני המוות. איזה כוח גורם להם להמשיך להקדיש כך את עצמם? האם זהו מצפונם? האם זהו אופיים הנהדר והאצילי? האם זוהי נחישותם להילחם בכוחות הרשע עד הסוף? האם זוהי אמונתם, שבה הם נושאים עדות על אלוהים מבלי לבקש כל תמורה? האם זוהי נאמנותם, שלשמה הם מוכנים לוותר על הכל כדי למלא את רצון האל? או שמא זוהי רוח מסירותם שבה הם מוותרים תמיד על דרישות אישיות ראוותניות? העובדה שבני אדם שמעולם לא הכירו את עבודת הניהול של אלוהים נותנים כל כך הרבה היא פשוט נס מופלא! לעת עתה, בואו לא נדון בשאלה כמה נתנו בני האדם האלה. לעומת זאת, התנהגותם ראויה מאוד לניתוחנו. פרט ליתרונות הקשורים להם הדוקות, האם ייתכן שיש כל סיבה אחרת לכך שבני האדם האלה, שלעולם לא מבינים את אלוהים, ייתנו לו כל כך הרבה? בכך אנחנו מגלים בעיה שלא זוהתה קודם לכן: הקשר בין האדם ואלוהים הוא קשר של אנוכיות עירומה. זהו קשר בין מעניק הברכות ומקבל הברכות. במילים פשוטות, זהו קשר הדומה לקשר בין עובד ומעביד. העובד עובד רק כדי לקבל את הגמול שהמעביד מעניק לו. בקשר כזה, אין חיבה אלא רק עסקה; אין אהבה הדדית, אלא רק צדקה וחסד; אין הבנה, אלא רק כניעה והטעיה; אין אינטימיות, אלא רק תהום שלא ניתן לגשר עליה. כשהדברים מגיעים למצב כזה, מי יכול לשנות מגמה שכזו מן הקצה אל הקצה? וכמה בני אדם מסוגלים להבין באמת עד כמה נואש הפך הקשר הזה? אני סבור שכשאנשים צוללים אל תוך השמחה שבזכייה בברכות, איש מהם לא מסוגל לדמיין עד כמה קשר כזה עם אלוהים הוא מביך ומכוער.

מתוך 'האדם יכול לזכות בישועה רק תחת ניהולו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

יש כאלה שאומרים: "פאולוס עשה כמות אדירה של עבודה, נשא עול גדול למען הכנסיות ותרם להן כל כך הרבה. שלוש עשרה האיגרות של פאולוס תמכו ב-2,000 שנים של עידן החסד, ומלבד ארבע הבשורות, הן כתבי הקודש החשובים ביותר. מי יכול להשוות לו? איש לא יכול לפענח את ההתגלות של יוחנן, ואילו האיגרות של פאולוס מספקות חיים, והעבודה שהוא עשה הועילה לכנסיות. מי עוד יכול היה להשיג דברים כאלה? ואיזו עבודה עשה פטרוס?" כשהאדם מודד אחרים, הוא עושה זאת על פי תרומתם. כשאלוהים מודד את האדם, הוא עושה זאת כל פי טבעו. מבין בני האדם שחיפשו חיים, פאולוס היה אדם שלא הכיר את מהותו שלו. הוא לא היה צנוע או צייתן בשום אופן, והוא לא הכיר את מהותו, שהייתה מנוגדת לאלוהים. על כן, הוא היה אדם שלא עבר חוויות מפורטות ואדם שלא הנהיג את האמת. פטרוס היה שונה. הוא היה מודע לפגמים שלו, לחסרונות שלו ולטבעו המושחת כברוא אל, ולכן הייתה לו דרך הנהגה שבאמצעותה הוא שינה את טבעו. הוא לא היה מבני האדם שיש להם רק דוקטרינה ואין להם מציאות כלל. בני האדם שמשתנים הם כאלה שזכו לישועה – הם כאלה שכשירים לעסוק בחיפוש האמת. בני אדם שלא משתנים הם כאלה שאבד עליהם הקלח מעצם טבעם – הם בני האדם שלא זכו בישועה, כלומר בני האדם שאלוהים מתעב ודוחה. אלוהים לא ינציח אותם גם אם הם עשו הרבה עבודה. כשאתם משווים זאת לעיסוק שלכם, תוכלו לזהות בקלות אם אתם דומים לפטרוס או לפאולוס. אם עדיין אין אמת במה שאת מחפשים, ואם אתם עדיין יהירים וחצופים כמו פאולוס עד היום, ואתם עדיין רברבנים חלקלקים כמוהו, אין ספק שאתם אווילים נכשלים. אם אתם מחפשים כמו שפטרוס חיפש, אם אתם שואפים לנוהגים ולשינויים אמיתיים ואתם לא יהירים או עקשנים, אלא שואפים למלא את חובתכם, משמע שתהיו ברואי אל שיכולים להשיג ניצחון.

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'הדבר מופיע בבשר'

כלל לא אחוש רחמים על בני האדם שסובלים במשך שנים רבות ועובדים קשה ללא כל תוצאה. נהפוך הוא – אני מתייחס אל בני האדם שלא עמדו בדרישותיי בעונש ולא בגמול, וודאי שלא באהדה. ייתכן אתם מתארים לעצמכם שמכיוון שאתם חסידי אל מזה שנים רבות, השקעתם עבודה רבה כך או כך, ולכן בכל מקרה תוכלו לקבל קערת אורז בבית האל בתור עושי שירות. אני סבור שמרביתכם חושבים כך מפני שעד כה, תמיד עסקתם בשאיפה לעיקרון של "נצל פן תנוצל". לכן אני אומר לכם בשיא הרצינות: לא אכפת לי כמה עבודתכם הקשה ראויה לשבח, כמה ההסמכות שלכם מרשימות, כמה אתם דבקים בי בחסידותכם, כמה אתם ידועים או כמה הגישה שלכם השתפרה. כל עוד לא עשיתם את מה שדרשתי, לעולם לא תהיו מסוגלים לזכות בשבחיי. ותרו על הדעות והחישובים האלה שלכם בהקדם האפשרי והתחילו להתייחס לדרישות שלי ברצינות. אחרת, אהפוך את כל בני האדם לאפר על מנת לשים קץ לעבודתי, ובמקרה הטוב, אהפוך את שנות עבודתי וסבלי ללא כלום, מפני שאני לא יכול להכניס למלכותי ואל העידן הבא את אויביי ובני אדם שמצחינים מרוע ובצלם השטן.

מתוך 'עבירות יובילו את האדם לגיהינום' ב'הדבר מופיע בבשר'

אתה טוען שבתור חסיד אלוהים תמיד סבלת, שדבקת באלוהים באש ובמים, שחלקת עם אלוהים את הטוב ואת הרע, אבל לא הבאת לידי ביטוי את דברי אלוהים – אתה רק רוצה להתרוצץ אחרי אלוהים מדי יום, ומעולם לא העלית בדעתך לחיות חיים בעלי משמעות. אתה טוען שבכל מקרה אתה מאמין שאלוהים הוא אל צודק: סבלת למענו, התרוצצת עבורו, הקדשת לו את עצמך, ועבדת קשה על אף שלא קיבלת שום הכרה – הוא בוודאי יזכור אותך. נכון שאלוהים הוא אל צודק, אך הצדק הזה אינו נגוע בשום טומאה: אין בו דבר מן הרצון האנושי ואין הוא מזוהם על ידי הבשר או עסקאות אנושיות. כל המתנגדים, המורדים ומי שלא מציית לדרכו של אלוהים, ייענשו – אף אחד לא יזכה במחילה ועל איש לא יחוסו! ...כלפי אדם כמוך, הטבע הצודק שלי הוא חלק מהייסורים והשיפוט, הוא תגמול צודק, הוא העונש הצודק לכל הרשעים. כל מי שלא הולך בדרכי ללא ספק ייענש, אפילו אם הוא ייוותר חסידי עד הסוף. זהו הצדק של אלוהים. ...צדק הוא קדושה, וזהו טבע שאינו יכול לסבול עלבונות מן האדם. כל מי שפשתה בו הזוהמה ומי שלא השתנה מהווה מטרה לתיעובו של אלוהים. הטבע הצודק של אלוהים אינו חוק, אלא צו מנהלי: צו מנהלי זה הוא חלק מהמלכות, והוא העונש הצודק לכל מי שלא מחזיק באמת ושלא השתנה, ואין מרווח לישועה. משום שכאשר בני האדם ימוינו לפי סוגים, הטובים יתוגמלו והרעים ייענשו. זהו הרגע שבו יעד האדם יתבהר, הרגע שבו עבודת הישועה תסתיים. עבודת הישועה של האדם לא תבוצע יותר, וכל מי שביצע מעשים רעים יקבל כגמולו.

מתוך 'חוויותיו של פטרוס: הידע שלו על ייסורים ושיפוט' ב'הדבר מופיע בבשר'

בסופו של דבר, יש בני אדם שיאמרו, "עשיתי כל כך הרבה עבודה למענך, וההישגים שלי אומנם לא זכו להכרה, אך התאמצתי בשקדנות. האם אתה לא יכול לתת לי להיכנס לשמיים ולאכול את פרי החיים?" עליכם לדעת אילו בני אדם אני רוצה. בני אדם טמאים לא מורשים להיכנס למלכות – בני האדם הטמאים לא מורשים לטנף את האדמה הקדושה. על אף שעשיתם עבודה רבה ועבדתם שנים רבות, בסופו של דבר, אם אתם עדיין מזוהמים ללא תקנה, דין השמיים לא יסבול את רצונכם להיכנס למלכותי! מאז ייסוד העולם ועד היום, מעולם לא אפשרתי לחנפנים להיכנס בקלות למלכותי. זהו כלל שמימי ואיש לא יכול להפר אותו! עליכם לחפש חיים. כיום, בני האדם שיהפכו למושלמים שייכים לאותו סוג שפטרוס היה שייך אליו: הם בני האדם ששואפים לשנות את טבעם שלהם, ואשר מוכנים לשאת עדות על אלוהים ולמלא את חובתם כברוא אל. רק בני אדם כאלה יהפכו למושלמים. אם אתם דואגים רק לגמול ולא שואפים לשינוי בטבע חייכם, כל המאמצים שלכם יהיו לשווא. זו אמת שאי-אפשר לשנות!

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'הדבר מופיע בבשר'

אני קובע את ייעודו של כל בן אדם לא על סמך גילו, בכירותו, מידת סבלו, ולא כל שכן על סמך המידה שבה הוא מעורר רחמים, אלא על פי החזקתו באמת. אין ברירה אחרת. עליכם להבין שכל אלה שלא ינהגו לפי רצונו של אלוהים, יבואו על עונשם. זוהי עובדה נצחית. לפיכך, כל אלה שבאים על עונשם נענשים משום צדקו של אלוהים וכגמול על מעשיהם הרעים.

מתוך 'עליכם להכין מספיק מעשים טובים למען ייעודכם' ב'הדבר מופיע בבשר'

עוד:האל הכול יכול - ביאת המשיח

מקור: בשורת מלכות השמיים

נכתב על ידי שבחו את אלוהים, , 17/8/2019 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר קודש 'האל נותן את כל אהבתו לאנושות'


 

שיר קודש 'האל נותן את כל אהבתו לאנושות'

בין אם הוא מראה את צדיקותו, מלכותיותו או זעמו,
האל מוציא לפועל את ניהולו ומציל את האדם מאהבתו.
כמה אהבה? נשאל.
אך התשובה איננה כמה אהבת האל היא מאה אחוז.
כי אם אהבת האל הייתה קצת פחות,
אז האנשים לא היו ניצלים.
למען האנושות, האל נתן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו, האל נותן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו, האל נותן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו לאנושות.
הוא נותן את כל אהבתו, הוא נותן את אהבתו.
למה האל התגלם כבשר ודם? בהצלת האדם לא חסך דבר.
התגלמותו מכילה את כל אהבתו.
האדם מרד בקיצוניות באל.
הוא עבר את נקודת האל-חזור, שממנה אין להינצל.
לאל לא הייתה ברירה אלא להתגלם,
להקריב את עצמו למען האדם.
האל נותן את כל אהבתו, האל נותן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו, האל נותן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו לאנושות.
הוא נותן את כל אהבתו, הוא נותן את אהבתו.
האל לא היה הופך בשר ודם אם הוא לא אהב את האדם.
הוא היה יכול לשלוח ברקים מגן עדן ולכלות את זעמו.
האנושות אז הייתה קורסת ולא היה צורך
שהאל יעמוד במחיר המשפיל של התגלמות לבשר ודם.
הוא הקריב למען האנושות,
העניק את אהבתו לאנושות.
הוא הקריב למען האנושות,
העניק את אהבתו לאנושות.
אלוהים העדיף לעמוד בכאב ובדיכוי, בהשפלה והדחייה.
בהינתן כל זאת הוא עדיין הציל את האנושות.
זו ההגדרה המדויקת של אהבה.
האל נותן את כל אהבתו, האל נותן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו, האל נותן את כל אהבתו.
האל נותן את כל אהבתו לאנושות.
הוא נותן את כל אהבתו, הוא נותן את אהבתו.
הוא נותן את כל אהבתו, הוא נותן את אהבתו.
מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

עוד:כנסיית האל הכול יכול - ישועת הממלכה

 

נכתב על ידי שבחו את אלוהים, , 16/8/2019 20:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיצד עליכם להאמין באלוהים כדי שהוא יושיע אתכם ויהפוך אתכם למושלמים?


דברי אלוהים רלוונטיים:

למרות שבני אדם רבים מאמינים באלוהים, מעטים מבינים מהי משמעותה של אמונה באלוהים ומה עליהם לעשות כדי להיות כלבבו של אלוהים. זאת משום שעל אף שבני האדם מכירים את המילה "אלוהים" ומכירים צירופים כמו "עבודתו של אלוהים", הם לא מכירים את אלוהים, וקל וחומר שהם לא מכירים את עבודתו. לכן, אין פלא, שכל אלו שאינם מכירים את אלוהים אוחזים באמונה מבולבלת. בני האדם לא מתייחסים ברצינות לאמונה באלוהים משום שהאמונה באלוהים היא דבר זר ומוזר מדי עבורם. כך הם לא עומדים בדרישותיו של אלוהים. במילים אחרות, אם בני האדם לא מכירים את אלוהים ולא מכירים את עבודתו, הם לא ראויים לשימושו של אלוהים, וקל וחומר שהם לא יכולים למלא את רצונו של אלוהים. "אמונה באלוהים" פירושה להאמין שיש אלוהים. זו התפיסה הפשוטה ביותר של אמונה באלוהים. מעבר לכך, האמונה שיש אלוהים אינה זהה לאמונה אמיתית באלוהים. במקום זאת, זוהי מעין אמונה פשוטה עם רבדים דתיים משמעותיים. אמונה אמיתית באלוהים פירושה חוויה של דבריו ועבודתו של אלוהים על פי האמונה שאלוהים הוא ריבון הכול. כך תוכלו להשתחרר מטבעכם המושחת, תמלאו את רצונו של אלוהים ותכירו את אלוהים. רק לאחר מסע כזה ניתן יהיה לומר שאתם מאמינים באלוהים. אולם בני האדם לרוב רואים באמונה באלוהים דבר מאוד פשוט וקל דעת. האמונה של בני אדם כאלה היא חסרת משמעות ואלוהים לעולם לא יאשר אותה, מפני שהם פוסעים בנתיב הלא נכון. כיום, עדיין יש כאלה שמאמינים באלוהים במכתבים ובדוקטרינות נבובות. הם לא מודעים לכך שאמונתם באלוהים ריקה מתוכן ושאלוהים לא יאשר אותה, והם בכל זאת מתפללים לשלום ולמספיק חסד מאלוהים. עלינו לעצור ולשאול את עצמנו: האם האמונה באלוהים באמת יכולה להיות הדבר הכי פשוט בעולם? האם פירושה של האמונה באלוהים אינו אלא קבלת חסד רב מאלוהים? האם בני אדם שמאמינים באלוהים אך לא מכירים אותו, ומאמינים באלוהים אך מתנגדים אליו באמת ממלאים את רצונו של אלוהים?

מתוך ההקדמה ל'המשך של הדבר מופיע בבשר'

זהו חוק שמיימי ועיקרון ארצי להאמין באלוהים ולהכירו, והיום – בעידן שבו אלוהים המתגלם בבשר ודם מוציא לפועל את עבודתו באופן אישי – זהו זמן טוב במיוחד להכיר את אלוהים. ריצוי אלוהים מושג רק על ידי הבנת רצונו של אלוהים, וכדי להבין את רצון אלוהים הכרחי להכיר את אלוהים. ידע זה אודות אלוהים הוא החזון שכל המאמינים באלוהים צריכים לאמץ; זהו הבסיס של אמונת האדם באלוהים. אם אין לבני האדם ידע זה, אזי אמונתם באלוהים מעורפלת ומסתמכת על תיאוריה ריקה מתוכן. על אף שאנשים כאלה מחליטים להיות חסידי אלוהים, הם אינם משיגים דבר על ידי כך. כל אלו שנוהגים כך ואינם משיגים דבר, הם האנשים שבקושי עושים את המינימום הנדרש, והם אלו שיושמדו. לא חשוב איזה שלב בעבודתו של אלוהים אתם חווים, צריך להיות לכם חזון אדיר. ללא חזון כזה יהיה לכם קשה לקבל כל אחד מהשלבים של עבודתו החדשה של אלוהים, שכן בני האדם אינם מסוגלים לדמיין לעצמם את העבודה החדשה של אלוהים – זה מעבר לתפיסתם. לכן, בלי רועה שידאג לבני האדם, בלי רועה שישתף אותם בחזון, בני האדם אינם מסוגלים לתפוס את העבודה החדשה הזו של אלוהים. אם בני האדם לא מסוגלים לקבל את החזון, אז הם אינם מסוגלים לקבל את העבודה החדשה של אלוהים, ואם בני האדם לא מסוגלים להישמע לעבודתו החדשה של אלוהים, אזי הם לא מסוגלים להבין את רצון אלוהים, ומכאן שהידע שלהם אודות אלוהים מסתכם בשום דבר. לפני שבני האדם מוציאים לפועל את דברי אלוהים, הם חייבים להכיר את דברי אלוהים, לאמור, להבין את רצון אלוהים; רק כך יהיה ניתן להוציא לפועל את דברי אלוהים בצורה מדויקת וכלבבו של אלוהים. כל מי שתר אחרי האמת צריך לדעת זאת, וכל מי שמנסה להכיר את אלוהים חייב לחוות את התהליך הזה. תהליך הכרת דברי אלוהים הוא תהליך הכרת אלוהים, וכן תהליך הכרת עבודתו של אלוהים. מכאן שידיעת החזון אינה מסתכמת רק בהכרת האנושיות של אלוהים המתגלם בבשר ודם, אלא היא גם כוללת את הכרת דברי האל ועבודתו. בעזרת דברי אלוהים בני האדם לומדים להבין את רצונו של אלוהים, ומעבודתו של אלוהים הם לומדים להכיר את טבע אלוהים ואת אשר אלוהים הינו. האמונה באלוהים היא השלב הראשון בהכרת אלוהים. התהליך שבו מתקדמים מהאמונה הראשונית באלוהים לאמונה העמוקה ביותר באלוהים הוא תהליך הכרת אלוהים ותהליך חוויית עבודתו של אלוהים. אם אתם רק מאמינים באלוהים לשם האמונה באלוהים, ואינכם מאמינים באלוהים במטרה להכיר את אלוהים, אזי אמונתכם אינה מציאותית ואינה יכולה להיעשות לאמונה טהורה – אין בכך ספק. אם במהלך תהליך חוויית אלוהים בני האדם לומדים בהדרגה להכיר את אלוהים, אז טבעם ישתנה בהדרגה ואמונתם תיעשה יותר ויותר אמיתית. בצורה זו, כאשר בני האדם נוחלים הצלחה באמונתם באלוהים, הם יזכו לחלוטין באלוהים. אלוהים טרח כה רבות על מנת להתגלם שנית בבשר ולהוציא לפועל את עבודתו באופן אישי, כדי שבני האדם יוכלו להכיר אותו ולראות אותו. הכרת אלוהים[א] היא התוצאה האחרונה שיש להשיג בסוף עבודתו של אלוהים; זו הדרישה האחרונה של אלוהים מהאנושות. אלוהים עושה זאת לשם עדותו האחרונה, וכן כדי שבני האדם סוף סוף יסגדו לו בשלמות. רק באמצעות הכרת אלוהים בני אדם יכולים לאהוב את אלוהים, וכדי לאהוב את אלוהים בני האדם חייבים להכיר את אלוהים. לא חשוב מה בני אדם מחפשים להשיג או כיצד הם עושים זאת, עליהם ללמוד להכיר את אלוהים. רק בדרך הזו בני האדם יכולים להשביע את רצון לבו של אלוהים. רק על ידי הכרת אלוהים בני האדם באמת יכולים להאמין באלוהים, ורק על ידי הכרת אלוהים בני האדם יכולים באמת לרחוש כבוד לאלוהים ולהישמע לו. אלו שלא מכירים את אלוהים, לעולם לא יוכלו באמת להישמע לו ולרחוש לו כבוד. הכרת אלוהים כוללת את הכרת טבעו של אלוהים ואשר אלוהים הינו, וכן את הבנת רצונו. עם זאת, לא חשוב באיזה היבט של הכרת אלוהים מדובר, כולם דורשים מבני האדם לשלם מחיר, וכן שיהיו מוכנים להישמע, אחרת שום אדם לא יוכל להיוותר נאמן לאלוהים עד הסוף. עבודתו של אלוהים כלל אינה עולה בקנה אחד עם תפיסותיהם של בני האדם. טבע אלוהים ואשר אלוהים הינו אף הם קשים מדי להבנה על ידי בני האדם, וכל הדברים שאלוהים אומר ועושה גם הם בלתי ניתנים לתפיסה על ידי בני האדם. אם בני האדם רוצים להיות חסידי אלוהים, אך אינם מוכנים להישמע לאלוהים, אזי הם לא ישיגו דבר. מבריאת העולם ועד היום אלוהים הוציא לפועל עבודה רבה אשר הינה מעבר לתפיסתם של בני האדם ואשר בני האדם מתקשים לקבלה, כמו כן הוא אמר דברים רבים שמקשים על תיקון תפיסותיהם של בני האדם. אולם, הוא מעולם לא חדל מעבודתו משום שלבני האדם יש קשיים רבים מדי; הוא המשיך בעבודתו ובאמירת דבריו, ועל אף ש"לוחמים" רבים הרימו ידיים, הוא עדיין מוציא לפועל את עבודתו וממשיך לבחור קבוצות של אנשים אשר מוכנים להישמע לעבודתו החדשה. הוא לא מרחם על "הגיבורים" הכושלים הללו, אלא במקום זאת, מוקיר את האנשים שמקבלים את עבודתו ודבריו החדשים. אך לשם מה הוא פועל בצורה כזו, צעד אחר צעד? מדוע הוא כל הזמן בוחר ומנפה אנשים? מדוע הוא תמיד משתמש בשיטות כאלה? מטרת עבודתו היא שבני האדם יכירו אותו וכך ייפלו בנחלתו. עיקרון עבודתו הוא לעבוד על האנשים שמסוגלים להישמע לעבודה שהוא מוציא לפועל בימים אלו, ולא לעבוד על האנשים שנשמעים לעבודתו הישנה אך מתנגדים לעבודתו הנוכחית. זו הסיבה העיקרית לכך שהוא ניפה אנשים כה רבים.

מתוך 'רק אלו שמכירים את אלוהים יכולים לשמש עדות לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

זוהי האמונה באלוהים במטרה להישמע לו, לאהוב אותו ולמלא את התפקיד שעל ברוא אל למלא. זוהי מטרת האמונה באלוהים. עליך להשיג הכרה על חביבותו של אלוהים, על השאלה עד כמה אלוהים ראוי ליראה, על האופן שבו אלוהים עושה את עבודת הישועה בברואיו ועושה אותם למושלמים – זהו המינימום שצריך להיות לך באמונתך באלוהים. אמונה באלוהים היא בעיקר מעבר מן החיים בבשר לחיים של אהבת אלוהים, מחיים במצב טבעי לחיים בתוך קיומו של אלוהים, זוהי יציאה מתחומו של השטן וחיים במסגרת דאגתו והגנתו של אלוהים, זוהי היכולת להשיג ציות לאלוהים ולא ציות לבשר, זהו מתן האפשרות לאלוהים לזכות בכל לבך, לעשותך למושלם, ושחרור עצמך מן הטבע השטני המושחת. אמונה באלוהים היא בעיקר על מנת שעוצמתו וכבודו של אלוהים יוכלו להתבטא בך, כדי שתוכל למלא את רצונו של אלוהים, להגשים את תוכניתו של אלוהים, ולהיות מסוגל לשאת עדות לאלוהים בפני השטן. מטרת האמונה באלוהים אינה צריכה להיות ראיית אותות ומופתים, ולא למען עצמך ובשרך. עליה להיות למען העיסוק בהכרת אלוהים, היכולת להישמע לאלוהים, וכמו פטרוס, להישמע לו עד המוות. את זאת בעיקר יש להשיג. אכילה ושתייה של דבר אלוהים נועדה כדי להכיר את אלוהים ולהשביע את רצונו. אכילה ושתייה של דבר אלוהים מעניקה לך הכרה רבה יותר של אלוהים, ורק לאחר מכן תוכל להישמע לו. רק אם תכיר את אלוהים תוכל לאהוב אותו, והשגת מטרה זו היא המטרה היחידה שצריכה להיות לאדם באמונתו באלוהים. אם באמונתך באלוהים, אתה מנסה תמיד לחזות באותות ומופתים, נקודת המבט של אמונה זו באלוהים היא שגויה. אמונה באלוהים היא בעיקר קבלת דבר אלוהים כמציאות החיים. רק מימוש הדברים שנאמרו מפי אלוהים וביצועם בתוכך הוא השגת מטרתו של אלוהים. באמונה באלוהים, על האדם לשאוף לכך שאלוהים יעשה אותו מושלם, ליכולת להישמע לאלוהים ולציות מלא לאלוהים. אם תוכל להישמע לאלוהים ללא תלונות, לשים לב לרצונותיו של אלוהים, להגיע לשיעור קומתו של פטרוס ולהיות בעל הסגנון של פטרוס שעליו דיבר אלוהים, אז תשיג הצלחה באמונה באלוהים, והדבר יאותת על כך שאלוהים זכה בך.

מתוך 'הכל מושג על ידי דבר אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, עליכם לאכול ולשתות מדברו, לחוות את דברו ולהביא לידי ביטוי את דברו. רק זו אמונה באלוהים! אם אתם אומרים שאתם מאמינים באלוהים אך אתם לא יכולים לחזור על אף אחד מדבריו, או להנהיג אותם, אתם לא נחשבים למאמינים באלוהים. הדבר הוא בבחינת "חיפוש לחם כדי להשביע את רעבונכם". ...מאמינים באלוהים צריכים להיות בעלי התנהגות טובה כלפי חוץ, לכל הפחות, והדבר החשוב ביותר הוא שיהיה להם דבר האל. בכל מצב שהוא, אסור לכם להפנות עורך לדברו לעולם. האופן שבו אתם מכירים את אלוהים ומגשימים את רצונו יושג כולו באמצעות דברו. אלוהים יכבוש בעתיד את כל האומות, הפלגים, הזרמים והמגזרים באמצעות דברו. אלוהים ידבר ישירות, וכל בני האדם יחזיקו את דבר האל בידיהם. כך אלוהים יהפוך את בני האדם למושלמים. דבר האל מחלחל לכל מקום: בני אדם מדברים על דבר האל ונוהגים לפי דבר האל, תוך שהם עדיין מחזיקים בחובם את דבר האל. בפנים ובחוץ, הם ספוגים בדבר האל, ולכן אלוהים הופך אותם למושלמים. בני האדם שמגשימים את רצון האל ומסוגלים לשאת עליו עדות הם אלה שדבר האל הוא המציאות שלהם.

הכניסה לעידן הדבר, קרי עידן מלכות אלף השנים, היא העבודה שמתבצעת כעת. מעתה והלאה, הנהיגו שיתוף לגבי דבר האל. רק על-ידי אכילתו ושתייתו של דבר האל, ועל-ידי חווייתו, אתם יכולים להפגין את דבר האל. רק באמצעות דבריכם, שבאים מתוך ניסיון, תוכלו לשכנע אחרים. אם לא יהיה לכם דבר האל, איש לא ישתכנע! כל בני האדם שאלוהים משתמש בהם מסוגלים לבטא את דבר האל. אם אתם לא יכולים לעשות זאת, פירוש הדבר שרוח הקודש לא עבדה בכם, ואלוהים לא הפך אתכם למושלמים. זה חשיבותו של דבר האל.

מתוך 'עידן המלכות הוא עידן הדבר' ב'הדבר מופיע בבשר'

התהליך שבמהלכו בני האדם חווים את דברי האל זהה לתהליך שבמהלכו הם מכירים את הופעת דברי האל כבשר ודם. ככל שבני האדם חווים יותר את דברי האל, כך הם מכירים יותר את רוח האל. באמצעות חוויית דברי האל, בני האדם תופסים את עקרונות העבודה של רוח האל ומכירים את עקרונות עבודתה של רוח האל – כך הם מכירים את האל המעשי עצמו. למעשה, כשאלוהים הופך את בני האדם למושלמים וזוכה בהם, הוא מיידע אותם על מעשיו של האל המעשי, ומשתמש בעבודתו של האל המעשי כדי להראות לבני האדם את החשיבות האמיתית של ההתגלמות כבשר ודם ולהוכיח להם שרוח האל באמת הופיעה בפני האדם. כשהאל זוכה בבני אדם והופך אותם למושלמים, ביטוייו של האל המעשי כבשו אותם, דבריו של האל המעשי שינו אותם והעניקו להם את חייו בקרבם – הם מילאו אותם במהותו (בין שבמהותו האנושית ובין שבמהותו האלוהית), מילאו אותם במהות דבריו וגרמו לבני האדם להביא לידי ביטוי את דבריו. כשאלוהים זוכה בבני אדם, הוא עושה זאת בעיקר באמצעות דברים ואמירות של האל המעשי, כדי לטפל בליקוייהם של בני האדם וכדי לשפוט ולחשוף את טבעם המרדני, ובכך לגרום להם להשיג את מה שהם צריכים ולהוכיח להם שאלוהים נמצא בקרב בני האדם. מעל הכל, העבודה שעושה האל המעשי היא הצלתו של כל אדם ואדם מהשפעתו של השטן, הרחקתו מארץ הזוהמה ועקירת טבעו המושחת. המשמעות העמוקה ביותר של נפילה בנחלתו של האל המעשי היא היכולת לקבל את האל המעשי כמופת וכדגם לחיקוי ולהביא לידי ביטוי את האנושיות הרגליה, וכן היכולת לנהוג על פי דבריו ודרישותיו של האל המעשי, ללא כל חריגה מהם או עיוות שלהם – לנהוג בדיוק כפי שהוא מורה, ולהיות מסוגל להשיג את כל מה שהוא מבקש. כך תיפלו בנחלתו של אלוהים.

מתוך 'עליכם לדעת שהאל המעשי הוא אלוהים עצמו' ב'הדבר מופיע בבשר'

ככל שתבינו יותר את דברי האל וככל שתנהיגו אותם יותר, כך תוכלו לעלות מהר יותר על הנתיב של ההפיכה למושלמים בידי אלוהים. על ידי תפילה, אתם יכולים להפוך למושלמים במהלך תפילתכם. על ידי אכילה ושתייה של דברי האל, תפיסת מהותם של דברי האל והבאה לידי ביטוי של המציאות של דברי האל, תוכלו להפוך למושלמים. כשאתם חווים את דברי האל באופן יום-יומי, אתם מגלים מה לקוי בכם, ויתרה מזאת, אתם מגלים מה נקודת התורפה שלכם ומה החסרונות שלכם, ואתם מעלים לאלוהים את תפילתכם כקורבן מנחה, מה שמאפשר לכם להפוך בהדרגה למושלמים. הנתיבים להפיכה למושלמים: תפילה, אכיפה ושתייה של דברי האל, תפיסה של מהותם של דברי האל, היווכחות בחוויה של דברי האל, הבנה של הליקויים שלכם, ציות לעבודתו של אלוהים, קשב לעול של אלוהים וזניחת הבשר באמצעות לבכם האוהב, וכן שיתוף תכוף עם האחים והאחיות, מה שמעשיר את חוויותיכם. בין שמדובר בחיים שיתופיים או בחייכם האישיים, ובין שמדובר באספות גדולות או פגישות מצומצמות, כל הדברים האלה יכולים לאפשר לכם להשיג חוויות ולקבל הכשרה כדי שלבכם יוכל להיות שקט בפני אלוהים וכדי שלבכם יוכל לשוב לאלוהים. כל הדברים האלה הם התהליך של הפיכה למושלם. חוויית הדברים שאלוהים דיבר עליהם פירושה היכולת לטעום באמת את דברי האל ולהביא אותם לידי ביטוי בתוך עצמכם, כדי שתהיה לכם אמונה חזקה יותר ואהבה רבה יותר לאלוהים. כך, תשילו מעליכם בהדרכה את הטבע השטני המושחת שלכם, תיפטרו בהדרגה ממניעים בלתי הולמים, ותביאו לידי ביטוי את דמותו של אדם רגיל. ככל שתאהבו את אלוהים יותר בתוככם – כלומר ככל שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים יותר – כך תתאפיינו פחות בשחיתות הנובעת מהשטן. באמצעות החוויות המעשיות שלכם, תעלו בהדרגה על הנתיב של ההפיכה למושלמים. לפיכך, אם אתם רוצים להפוך למושלמים, חשוב במיוחד שתהיו קשובים לרצונו של אלוהים ותחוו את דברי האל.

מתוך 'היו קשובים לרצונו של אלוהים כדי לזכות להפוך למושלמים' ב'הדבר מופיע בבשר'

אם בני האדם רוצים להפוך ליצורים חיים ולשאת עדות על אלוהים, וכן לזכות לאישורו של אלוהים, עליהם לקבל את ישועתו של אלוהים, עליהם להישמע בשמחה למשפטו וייסוריו, ועליהם לקבל בשמחה את הגיזום והטיפול של אלוהים. רק אז הם יהיו מסוגלים להנהיג את כל האמיתות שאלוהים דורש להנהיג, ורק אז הם יזכו בישועתו של אלוהים ויהפכו באמת ליצורים חיים.

מתוך 'האם התעוררתם לחיים?' ב'הדבר מופיע בבשר'

אלוהים הופך בני אדם למושלמים באמצעות הציות שלהם, על ידי אכילתם, שתייתם והנאתם מדברי האל, ובאמצעות הסבל והזיכוך בחייהם. רק באמצעות אמונה כזו טבעם של בני אדם יכול להשתנות – רק אז הם יכולים לרכוש הכרה אמיתית של אלוהים. ציות מודע לאלוהים פירושו לא להסתפק בחיים בחסדו של אלוהים, אלא להשתוקק לאמת באופן פעיל, לחפש אחר האמת ולעסוק בנפילה בנחלת האל – זאת המשמעות של להישמע במודע לאלוהים; זו בדיוק האמונה שאלוהים רוצה.

מתוך 'באמונתכם באלוהים עליכם להישמע לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

עליכם לחפש חיים. כיום, בני האדם שיהפכו למושלמים שייכים לאותו סוג שפטרוס היה שייך אליו: הם בני האדם ששואפים לשנות את טבעם שלהם, ואשר מוכנים לשאת עדות על אלוהים ולמלא את חובתם כברוא אל. רק בני אדם כאלה יהפכו למושלמים. אם אתם דואגים רק לגמול ולא שואפים לשינוי בטבע חייכם, כל המאמצים שלכם יהיו לשווא. זו אמת שאי-אפשר לשנות!

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'הדבר מופיע בבשר'

מהו השינוי בטבעו של אדם? עליך לאהוב את האמת, לקבל ברצון את השיפוט ואת הייסורים של דברי אלוהים בעודך חווה את עבודתו, וכן לחוות סבל וזיכוך מסוגים שונים שבאמצעותם תטוהר מהרעלים השטניים שבקרבך. ...השינוי בטבע האדם, שעליו מדברים בביתו של אלוהים, משמעו שאדם לומד להכיר בסופו של דבר את טבעו המרדני והמתנגד לאלוהים, וזאת מפני שהוא אוהב את האמת ומסוגל לקבלה; הוא מבין ששחיתותם של בני האדם עמוקה מאוד, והוא מבין את האבסורדיות ואת הערמומיות של בני האדם. הוא מכיר את עניותו ואת עליבותו של אדם ומבין את הטבע והמהות האנושיים במלואם. משרכש ידע זה, הוא יכול להתכחש לעצמו ולנטוש את עצמו כליל, לחיות על פי דבר האלוהים וליישם את האמת בכל דבר. טבעו של אדם כזה השתנה, והוא מכיר את אלוהים.

מתוך 'תיעוד נאומיו של המשיח'

שינוי בטבעו של האדם הוא פשוט שינוי באופיו. לא ניתן להבחין בטבעו של אדם מתוך התנהגויות המופנות כלפי חוץ. הטבע נוגע ישירות לערכו של אדם ולמשמעות קיומו, הוא נוגע ישירות לערכי החיים האנושיים, לדברים שבמעמקי הנשמה ולמהותם של אנשים. אם אנשים אינם מסוגלים לקבל את האמת, לא יתחוללו בהם שינויים מהבחינות האלה. רק אם אנשים חוו את עבודתו של אלוהים ונוכחו לחלוטין באמת, שינו את ערכיהם ואת השקפותיהם על הקיום ועל החיים, החלו לראות דברים כפי שאלוהים רואה אותם ורכשו את היכולת להישמע לאלוהים באופן מלא ולהקדיש לו את עצמם – רק אז ניתן לומר שטבעם השתנה.

מתוך 'תיעוד נאומיו של המשיח'

לאחר רכישת מידה מסוימת של ניסיון, השקפות העולם של אדם, משמעות קיומו והיסוד לקיומו ישתנו מן היסוד. כלומר אתה תיוולד מחדש ותהפוך לאדם שונה לגמרי. זה לא ייאמן! זהו שינוי גדול; זה שינוי שהופך את כל המצב על פיו. אתה תרגיש שהתהילה, הרווחים, המעמד, העושר, התענוגות והפאר שהעולם מציע אינם חשובים עוד, ושאתה מסוגל להרפות מהם ללא מאמץ. זהו אדם בעל צלם אנוש. אלו שיובאו בסופו של דבר לידי שלמות יהוו קבוצה של אנשים כאלה. הם יחיו למען האמת, למען אלוהים ולמען הצדק. זה צלמו של בן אדם.

מתוך 'תיעוד נאומיו של המשיח'

אדם חי באור רק אם הוא מכיר את אלוהים והאמת נמצאת ברשותו, והוא משתנה מן היסוד רק כשהשקפת עולמו והשקפתו על החיים משתנות. כשיש מטרה לחייו וכשהוא מתנהג בהתאם לאמת; כשהוא נשמע לחלוטין לאלוהים וחי על פי דברו; כשהוא חש בטוח ובהיר במעמקי נשמתו; כשאין עוד זכר לאפלה בלבו; וכשהוא חי לגמרי חופשי וללא רסן בנוכחותו של אלוהים – רק אז הוא חי חיי אנוש אמיתיים והופך לאדם שהאמת ברשותו. מלבד זאת, כל האמיתות שברשותכם באו מדברי אלוהים ומאלוהים עצמו. שליטו של כל היקום ושל כל הדברים – האל העליון – שבע רצון ממך כאדם אמיתי החי חיי אנוש אמיתיים. מה יכול להיות יותר משמעותי מקבלת אישרו של אלוהים? כזה הוא אדם שהאמת ברשותו.

מתוך 'תיעוד נאומיו של המשיח'

הערות שוליים:

א. במקור "עבודת הכרת אלוהים".

מקור: בשורת מלכות השמיים

מקור:פרק 4, עליכם להכיר את האמיתות על עבודתו של אלוהים באחרית הימים

נכתב על ידי שבחו את אלוהים, , 15/8/2019 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | האנושות המושחתת זקוקה יותר לישועת האל בהתגלמותו כבשר ודם חלק 1


 

 

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים | האנושות המושחתת זקוקה יותר לישועת האל בהתגלמותו כבשר ודם חלק 1
האל הכול יכול אומר, "אלוהים התגלם כבשר ודם משום שמושא עבודתו אינו רוחו של השטן, או כל דבר אחר שאינו גשמי, אלא האדם, שהוא בשר ודם ואשר הושחת על ידי השטן. הסיבה לכך שאלוהים הפך את האדם העשוי בשר ודם למושא עבודתו היא בדיוק משום שבשרו ודמו הושחתו. יתר על כן, היות שהאדם הוא מושא ההשחתה, אלוהים הפך את האדם למושא עבודתו היחיד בכל שלביה של עבודת הישועה שלו. האדם הוא יצור בן תמותה העשוי בשר ודם, ואלוהים הוא היחיד שיכול להציל את האדם. על כן, על אלוהים להפוך לבשר ודם שהוא בעל אותן תכונות שיש לאדם כדי לבצע את עבודתו, וכדי שלעבודתו תהיה השפעה טובה יותר. על אלוהים להפוך לבשר ודם כדי לבצע את עבודתו דווקא משום שהאדם עשוי בשר ודם ואינו מסוגל להתגבר על החטא או להשיל מעליו את בשרו ודמו."

עוד:כנסיית האל הכול יכול - הבשורה של ממלכת השמים

נכתב על ידי שבחו את אלוהים, , 13/8/2019 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חשיבותה של עבודת הניסיונות והזיכוך של אלוהים


דברי אלוהים רלוונטיים:

למה במצבו הפנימי של האדם מכוונים הניסיונות האלה? הם מתמקדים בטבע המרדני של בני אדם שלא מסוגלים לְרַצות את אלוהים. יש בבני אדם טומאה רבה וצביעות רבה, ולכן אלוהים מעמיד אותם בניסיונות כדי לטהר אותם...

...אהבתו האמיתית של אלוהים היא כלל טבעו, וכשכלל טבעו מוצג לכם, מה מביא הדבר לבשרכם ולדמכם? כאשר טבעו הצודק של אלוהים מוצג בפניכם, בשרכם ודמכם יסבלו כאב רב באופן בלתי נמנע. ללא הכאב הזה, אלוהים לא יוכל להפוך אתכם למושלמים ולא תוכלו להקדיש אהבת אמת לאלוהים. אם אלוהים יהפוך אתכם למושלמים, הוא ודאי יראה לכם את כלל טבעו. מאז ימי הבריאה ועד היום, אלוהים לא הציג אפילו פעם אחת את כלל טבעו, אך באחרית הימים הוא מגלה את טבעו לקבוצה של בני אדם שהוא הועיד ובחר. בהפיכת בני האדם האלה למושלמים, הוא חושף את טבעו, שבאמצעותו הוא משלים קבוצה של בני אדם. זוהי אהבת האל כלפי בני האדם. כדי לחוות את אהבת האל האמיתית כלפיהם, על בני האדם האלה לסבול כאב עצום ולשלם מחיר יקר. רק אז הם ייפלו בנחלת האל ויוכלו להשיב את אהבת האמת שלהם לאלוהים, ורק אז יתרצה לבו של אלוהים. אם בני אדם רוצים שאלוהים יהפוך אותם למושלמים, ואם הם רוצים לבצע את רצונו ולתת את כל אהבת האמת שלהם לאלוהים, עליהם לחוות סבל רב וייסורים רבים מהנסיבות, לסבול כאבים עזים ממוות, ולבסוף ייאלצו להשיב את לבם האמיתי לאלוהים. אהבת האדם את אלוהים מתגלה רק בתהליך המצוקה והזיכוך. אלוהים מטהר את אהבתם של בני אדם, וגם את זה הוא עושה רק באמצעות מצוקה וזיכוך.

מתוך 'רק אהבת האל היא אמונת אמת באלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

לנוכח מצבו של האדם וגישתו כלפי אלוהים, אלוהים עשה עבודה חדשה, מה שמאפשר לאדם להכיר אותו וכן לשמוע לו, ולזכות באהבה ובעדות. לפיכך, האדם חייב לחוות את הזיכוך שאלוהים מבצע בו, וכן את המשפט, הטיפול והגיזום שהוא מבצע בו. אחרת, האדם לעולם לא יכיר את אלוהים ולעולם לא יהיה מסוגל לאהוב אותו באמת ולשאת עליו עדות באמת. הזיכוך של האדם בידי אלוהים לא נועד רק להשיג רק השפעה חד-צדדית, אלא כדי להשיג השפעה רבת היבטים. רק כך אלוהים עושה את עבודת הזיכוך של בני האדם שמוכנים לחפש את האמת, כדי שנחישותו ואהבתו של האדם יהפכו למושלמות בזכות אלוהים. עבור בני האדם שמוכנים לחפש את האמת ואשר כמהים לאלוהים, אין דבר משמעותי יותר או מועיל יותר מזיכוך כזה. האדם לא מכיר או מבין בקלות רבה את טבעו של אלוהים, מכיוון שבסופו של דבר, אלוהים הוא אלוהים. בסופו של יום, לא ייתכן שלאלוהים ולאדם יהיה אותו טבע, ולפיכך, לא קל לאדם להכיר את טבעו של אלוהים. האדם לא מחזיק באמת באופן טבעי, ולא קל לבני אדם שהשטן השחית להבין את האמת. האדם נעדר את האמת, הוא נעדר את הנחישות להנהיג את האמת, ואם הוא לא יעבור זיכוך או משפט, הנחישות שלו לעולם לא תהפוך למושלמת. בעיני בני האדם, הזיכוך הוא תהליך של עינוי, וקשה להם מאוד לקבל זאת. עם זאת, דווקא במהלך הזיכוך, אלוהים מגלה את טבעו הצודק לאדם, חושף בפרהסיה את הדרישות שהוא מציב לאדם, ומספק נאורות רבה יותר וכן גיזום וטיפול רבים יותר וממשיים. באמצעות ההשוואה בין העובדות והאמת, אלוהים מאפשר לאדם להכיר טוב יותר את עצמו ואת האמת, וגם מאפשר לאדם להבין יותר את רצונו של אלוהים, מה שמתיר לאדם לרחוש אהבה אמיתית וטהורה יותר לאלוהים. אלה כוונותיו של אלוהים כשהוא מבצע את הזיכוך. לכל העבודה שאלוהים עושה באדם יש כוונות וחשיבות – אלוהים לא עושה עבודה חסרת חשיבות, והוא לא עושה עבודה שלא מועילה לאדם. זיכוך אין פירושו סילוק בני אדם שניצבים בפני אלוהים, ואין פירושו השמדת בני האדם האלה בגיהינום. פירוש הדבר הוא שינוי טבעו של האדם במהלך הזיכוך, שינוי המניעים שלו, שינוי ההשקפות הישנות שלו, שינוי אהבתו לאלוהים ושינוי כל חייו. זיכוך הוא בחינה אמיתית עבור האדם, והוא סוג של הכשרה אמיתית. רק במהלך הזיכוך, יכולה אהבתו של האדם למלא את תפקידה הטבעי.

מתוך 'רק על ידי כך שהאדם יחווה זיכוך, הוא יוכל לאהוב את אלוהים באמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

אלוהים יכול להפוך את האדם למושלם הן בהיבט החיובי והן בהיבט השלילי. הדבר תלוי בשאלות אם אתם מסוגלים לחוות חוויות ואם אתם עוסקים בחתירה לכך שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים. אם אתם באמת שואפים שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים, הפן השלילי לא יכול לגרום לכם לאובדנות, אלא שהוא יכול להביא לכם לדברים אמיתיים יותר, ולגרום לכם להיות יותר מסוגלים לדעת במה אתם לוקים, להתעמת עם מצבכם האמיתי, ולראות שאין לאדם כלום, ושהוא איננו כלום. אם לא תחוו ניסיונות, לא תדעו זאת, ותמיד תרגישו שאתם נעלים על הזולת ושאתם יותר טובים מכולם. באמצעות כל זה, אתם תבינו שכל מה שקרה בעבר היה מעשה של אלוהים שאלוהים הגן עליו. הכניסה לניסיונות מותירה אתכם ללא אהבה או אמונה. אתם נעדרים תפילה, ואתם לא מסוגלים לשיר מזמורים – ומבלי להבין זאת, בתוך כל זה, אתם מכירים את עצמכם לראשונה. יש לאלוהים דרכים רבות להפוך את האדם למושלם. אלוהים משתמש במגוון סביבות כדי לטפל בטבעו המושחת של האדם, והוא משתמש במבחר דברים כדי לחשוף את האדם במערומיו. מבחינה אחת, הוא מטפל באדם; ומבחינה אחרת, הוא חושף את האדם במערומיו; ומבחינה אחרת הוא מגלה את האדם, חופר פנימה ומגלה את ה"תעלומות" במעמקי לבו של האדם, ומראה לאדם את אופיו, בכך שהוא מגלה רבים ממצביו. אלוהים הופך את האדם למושלם בשיטות רבות – באמצעות חשיפה, טיפול, זיכוך וייסורים – כדי שהאדם ידע שאלוהים מעשי.

מתוך 'רק בני האדם שמתמקדים בנוהג יכולים להפוך למושלמים' ב'הדבר מופיע בבשר'

כל חלק וחלק מעבודתו של אלוהים אינו נתפס לאדם. אילו הייתם מסוגלים לתפוס את עבודתו של אלוהים, היא הייתה חסרת כל חשיבות או ערך. העבודה שאלוהים עושה בלתי נתפסת. היא יותר מדי סותרת את התפיסות שלכם, וככל שהיא יותר נוגדת את התפיסות שלכם, כך הדבר מוכיח יותר שעבודתו של אלוהים משמעותית. אילו היא הייתה תואמת את התפיסות שלכם, היא לא הייתה יכולה להיות משמעותית. כיום, אתם מרגישים שעבודתו של אלוהים מופלאה מדי, וככל שהיא יותר מופלאה, כך אתם מרגישים שאלוהים יותר בלתי נתפס, וכל אתם רואים יותר טוב כמה אדירים מעשיו של אלוהים. אילו אלוהים היה עושה רק עבודה שטחית ורדודה כדי לכבוש את האדם וזה היה הכל, האדם לא היה מסוגל לחזות בחשיבות עבודתו של אלוהים. על אף שאתם מקבלים כעת מעט זיכוך, הוא מועיל מאוד לצמיחת חייכם – על כן, מצוקות כאלה חיוניות במיוחד עבורכם. כיום, אתם מקבלים מעט זיכוך, אך לאחר מכך, תהיו מסוגלים באמת לחזות במעשיו של אלוהים, ובסופו של דבר, אתם תאמרו: "מעשיו של אלוהים כל כך מופלאים!" אלה יהיו המילים בלבכם. לאחר שבני אדם מסוימים חווים את זיכוכו של אלוהים למשך זמן מה (ניסיונם של[א] עושי השירות וזמני הייסורים), הם אומרים בסופו של דבר: "ממש קשה להאמין באלוהים!" המילה "קשה" מוכיחה שמעשיו של אלוהים בלתי נתפסים, שעבודתו של אלוהים היא רבת חשיבות ורבת ערך, ושהיא ראויה מאוד להוקרה מצד האדם. אם לאחר שעשיתי עבודה כה רבה, לא הייתם מכירים שום דבר, האם ייתכן היה שהעבודה שלי בעלת ערך? זה יגרום לכם לומר: "ממש קשה לשרת את אלוהים, מעשיו של אלוהים כל כך מופלאים, אלוהים באמת חכם! הוא כל כך חביב!" אם תוכלו לומר מילים כאלה אחרי שעברתם פרק זמן של חוויות, זו הוכחה לכך שזכיתם בעבודתו של אלוהים בתוככם.

מתוך 'בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'

כשאלוהים עובד כדי לזכך את האדם, האדם סובל, אהבתו לאלוהים מתגברת, וחלק רב יותר מעוצמתו של אלוהים מתגלה לו. ככל שהאדם פחות מזוכך, כך אהבתו לאלוהים מעטה יותר, וכך פחות מעוצמתו של אלוהים התגלתה לו. ככל שהזיכוך שלו והכאב שלו רבים יותר, וככל שהוא מיוסר יותר, כך אהבתו האמיתית לאלוהים עמוקה יותר, כך אמונתו באלוהים כנה יותר, וכך הכרתו אל אלוהים עמוקה יותר. בחוויותיכם, תבינו שמי שסובל זיכוך וכאב אדירים וטיפול ומשמעת רבים מתאפיין באהבה עמוקה לאלוהים ובהכרה מעמיקה וחודרת יותר של אלוהים. לבני האדם שלא חוו טיפול מכירים את אלוהים רק באופן שטחי, והם רק יכולים לומר: "אלוהים כל כך טוב. הוא מעניק חסד לבני האדם כדי שהם יוכלו ליהנות ממנו." אם בני האדם חוו טיפול ומשמעת, הם יהיו מסוגלים לבטא הכרה אמיתית של אלוהים. אם כן, ככל שעבודתו של אלוהים על האדם מופלאה יותר, כך ערכה וחשיבותה רבות יותר. ככל שהיא יותר בלתי חדירה וככל שהיא יותר לא תואמת את תפיסותיכם, כך עבודתו של אלוהים מסוגלת יותר לכבוש אתכם, לזכות בכם ולהפוך אתכם למושלמים. חשיבותה של עבודתו של אלוהים היא כה אדירה! אלמלא הוא זיכך כך את האדם, ואלמלא הוא עבד לפני השיטה הזו, עבודתו של אלוהים הייתה חסרת השפעה וחסרת כל חשיבות. זו הסיבה לחשיבות יוצאת הדופן של בחירתו בקבוצת בני אדם במהלך אחרית הימים. נאמר בעבר שאלוהים יבחר את הקבוצה הזו ויזכה בה. ככל שהעבודה שהוא מבצע בתוככם רבה יותר, כך אהבתכם עמוקה וטהורה יותר. ככל שהעבודה של אלוהים רבה יותר, כך האדם יותר מסוגל לטעום מחוכמתו של אלוהים, וכך האדם מכיר את אלוהים באופן עמוק יותר.

מתוך 'בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'

הערות שוליים:

א. הטקסט המקורי משמיט את המילים "ניסיונם של."

מקור: בשורת מלכות השמיים

מקור:פרק 4, עליכם להכיר את האמיתות על עבודתו של אלוהים באחרית הימים

נכתב על ידי שבחו את אלוהים, , 11/8/2019 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,287
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , אהבה למוזיקה , וידאו ואנימציה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשבחו את אלוהים, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שבחו את אלוהים, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ