לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

pazit_or_lavie


היי לכולן נעים מאוד, אני פזית אור לוי מאמנת כושר אישית מתל אביב, מומחית לחיטוב הגוף ולהקניית אורח חיים בריא. ומשמשת כעוזרת מקצועית במקביל לעיסוקיי כאמא במשרה מלאה, לאמה המהממת ולרועי המקסים. מקווה שתהנו לקרוא בבלוג שלי (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2017

7 תרגילים מפוצצים לעיצוב הישבן


 

בסרטון הבא, את מוזמנת לצפות ב 7 תרגילים מפוצצים לעיצוב הישבן אשר יקרבו אותך עוד צעד לעבר המטרה הנחשקת שלך - ישבן מעוצב ומורם. אל תצפי כי אחרי אימון אחד או שניים הישבן יתעצב בצורת תפוח כמו שאת רוצה, אלא זהו תהליך שלוקח זמן וצריך עבורו הרבה סבלנות, נחישות, התמדה ולכל זה תוסיפי תזונה מסודרת, אימוני כוח מאתגרים ופעילות אירובית סדירה.

 

 

כדי להגיע אל היעד, השתדלי להציב לעצמך מטרות בדרך למשל: עוד חודשיים ארצה לגדות מידה בישבן, עוד שלושה חודשים אני רוצה שהטייץ יישב עליי בצורה צמודה. בנוסף לכך, תתרכזי באיזו אושיית כושר בפייסבוק או באינסטגרם ותדאגי לעקוב אחריה יומיום – פתרון זה יכניס בך נמון מוטיבציה בהמשך הדרך כלומר, תשאפי להראות כמוה.

 


אישה עם ביקיני בים


סדרת תרגילים עשי זאת בעצמך כדי להשיג ישבן עגול ומורם

 

  • סקוואט כאשר הרגליים פתוחות – בצעי ירידות כלי מטה עם הישבן, ועלי בחזרה תוך שאת מתרכזת בכך שהעליה תהיה מעקבי הרגל. תרגיל זה מחזק מאוד את שרירי העכוז והרגליים וככל שהירדה שלך תהיה מטה יותר, את תרגישי את האזור "שורף" יותר.

 

  • לאנצ' על כסא – עברי למצב זהה לזה של מאמנת הכושר המציגה בסרטון, כאשר רגל אחורית ממוקמת בצורה יציבה על הכסא, והרגל הקדמית תומכת ומובילה. לאחר שהתמקמת בצורה הנכונה, בצעי ירידות כלפי מטה ובחזרה. לאחר שסיימת מספר חזרות עברי לרגל השניה.

 

  • לאנצ' צידי עם משקולת – תרגיל חזק המפעיל את שרירי הישבן ומקרבי הירך. בסרטון הפרזנטורית המהממת מציגה את התרגיל עם משקולת (לא חובה), עלייך להקפיד ולהתרכז בתנועות מושלמות ונקיות ובכך תרגישי את האזורים בצורה חזקה ואפילו מעט "ישרוף לך".


  • ברידג' – עברי לשכיבה על המזרון, כאשר את שוכבת על הגב, רגליים מעט מפושקות וידיים מושטות לצידי הגוף. לאחר שהתמקמת נכון, בצעי עליות של האגן כלפי מעלה תוך הקפדה על הוצאת אוויר.

 

  • ברידג' עם רגל אחת באוויר – דגשים זהים לתרגיל הקודם, אלא שכרגע עלייך לבצע את אותו תרגיל רק עם רגל אחת באוויר (דבר המעלה מאוד את רמת הקושי בשל פחות נקודות אחיזה על הקרקע). סביר להניח שאם את לא רגילה לאימון כזה עצים, את הולכת להיתפס מאוד מחר.

 

  • סופרמן לישבן – ממש כמו וונדרוומן, עליך לשכב על הבטן ולפרוש קדימה את הרגליים והידיים תוך שאת מקפידה להחזיק באוויר למשך 3 שניות ועם כיווץ ישבן. תרגיל זה מחזק מאוד את שרירי העכוז ושרירי הגב התחתון.

 

  • קיק בק' – הרמות רגליים כלפי מעלה בשני מצבים: פעם אחת רגל ישרה ופעם נוספת כאשר הרגל מקופלת. את התרגיל תוכלי לבצע בעמידת שש או עמידת ארבע תלוי בנוחיות שלך.

 

סביר להניח כי מחר את תרגישי את הישבן בכל תזוזה, ישיבה או עמידה אז תהיי ערוכה "להליכת ברווז" בימים הקרובים, כי רק ככה משיגים ישבן מעוצב.

 

הכתבה נכתבה ע"י פזית אור לוי מאמנת כושר אישית מתל אביב בעלת ניסיון רב, וע. יועצת מקצועית של צוות המאמנות של GO LADY.

 

נכתב על ידי , 18/10/2017 23:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpazit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pazit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ