לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

back to control

מה נכנס לי לפה, מה נכנס לי לגוף, וניטור מחשבות.

כינוי:  safe places

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2018

לשחרר


אתמול היה יום רע מאוד, חסר מוטיבציה לחלוטין. הייתי גמורה, עייפה, חסרת כוח, אכלתי בלי מעקב - לא מעט, ובעיקר לא מעט דברים מיותרים ולא בריאים. 

היום מקווה לחזור קצת לתלם. אני רוצה להפסיק לספור קלוריות באובססיביות. או לאפשר לי לאכול גם דברים שאני אוהבת יותר, ולהפסיק להיות כל כך כלואה בתוך הרצון הזה.... 

או לפחות לא לתת לו כל כך הרבה מקום... (לתת לי נניח, קצת יותר). 

 

בוקר: 

שתי כפיות זרעי צ'יה (60), מושרה בשתי כפות חלב סויה+שתי כפות מים (20), תפוח (70), מנגו (60), כפית חמאת שקדים (30), סילאן (20), קפה, שתי קוביות שוקולד (90 יחד). 

סה"כ: 350.

נכתב על ידי safe places , 26/7/2018 12:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3.


קמתי עם תחושת חרדה לא מוסברת. אני מרגישה שיש עלי יותר מידי לחצים מכיוונים שונים ושאני לא יודעת למתן אותם. 

 

בוקר: 

דייסת קווקר (שלוש כפות, חצי כוס חלב סויה וחצי כוס מים, כפית סילאן) וקפה עם חל"ס - 250. 

 

שעטנז בייניים/צהריים, לפני שיצאתי למשהו.

 

פריכית אורז, 2 לחמית, כף וחצי גבינה (125)

 

14:30:

אמריקנו קר עם חל"ס (40). 

 

18:30 - משהו כמו ארוחת ערב? 

חצי כריך חביתת חומוס של ארומה עם לחם קל.שכחתי את האוכל בבית והייתי צריכה לקנות בחוץ לצערי. לפי תפריט הקלוריות שלהם - 240. 

 

22:30: 

תפוח בינוני-גדול (80), תירס לייט קטן (75).

 

סהכ בנתיים: 780. אני יודעת שזה לא באמת מספיק, ושזה לא טוב. אני יודעת ולא מצליחה לשכנע את עצמי לשנות את זה כרגע אבל מקווה לעדכן ולהגיע בכל זאת למספר ארבע-ספרתי...

 

עריכה: 00:00 - התעשתתי על עצמי, והחלטתי לאכול:

סלט - 2 עגבניות, מלפפון וכוס כרוב, עם כפי חומץ בלסמי (100)

שלוש פריכיות אורז - 120

כף וחצי גבינת סויה - 30

מעדן סויה אלפרו - 120.

 

סה"כ 2: 1150. יופי. כל מספר בין 1000 ל1300 הוא אחלה. 

 

ספורט: רק התרוצצויות ממקום למקום. 

 

 

אין כל כך ירקות בדירה. אני חושבת ללכת לקנות ואולי לאכול עוד קצת סלט, ואולי כמה קוביות טופו מוקפצות. קשה לי נורא לאכול בעקבות אי אלו עניינים רגשיים לא פתורים. די ריק לי סך הכל, 

ואני מרגישה שאני עומדת על סיפו של שער הדיכאון. 

 

נראה לי שבכל מקרה אצעד למכולת הרחוקה. אולי ההליכה הזו יכולה לעשות קצת טוב................ וגם תעזור לשרוף קצת קלוריות. 

 

 

נכתב על ידי safe places , 24/7/2018 10:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2.


אני מרגישה עצומה וענקית. לרוב אחרי ימים של אכילה טובה אני יודעת למתן את התחושה הזו, אולי זה היה ככה פעם לפחות. בתקופה הזו אני פשוט לא מסוגלת לסבול את הגוף שלי. העובדה שאין לי משקל להתנחם בו, או להיתלות בו (תלוי איך מסתכלים על זה), כסממן אובייקטיבי למציאות החיצונית מקשה על כל התהליך הזה אפילו יותר. בעצם, זה קצת הזוי, כשאני חושבת על זה, כמה אני לא מסוגלת לסמוך יותר על העיניים שלי.

אני מרגישה נפוחה וגדולה - ומנסה לשכנע את עצמי שזה בגלל שאני אמורה לקבל מחזור ממש עוד רגע. אבל, 

אוף,

אני מרגישה שלטיפול היה המון חלק בתחושות שאני מרגישה עכשיו. מצחיק שהוא אמור היה לעזור לי, ובמקום זה נראה שלפחות בתחומים מסויימים הוא בעיקר הוליך אותי אחורה... 

 

ספורט: 

10 דקות אשטנגה יוגה בבוקר + 35 דקות הליכה (לא מהירה) מצטברות (17 דקות הליכה מהחניה לאוניברסיטה וחזרה = 3 ק"מ, כן, אני חונה רחוק, גם כי זה חינם וגם כי דווקא נחמד לי ללכת)

 

בוקר: 

תפוח (70), יוגורט סויה (70), כפית סילאן (20), החצי השני של החטיף נייצ'ר וואלי שחציתי אתמול לפני הריצה (50), קפה עם חלב סויה ללא סוכר(40). 

 

אחרי זה הייתי באוניברסיטה עד 21:30, ואכלתי אוכל שהבאתי מהבית: 

 

ביינים: X. 

 

צהריים: כוס אורז מלא עם עדשים (180) + מה שנשאר מהירקות המוקפצים של אתמול (100) + קפה סויה על בסיס מים (50). 

 

ביניים: כריך מלחם שיפון וגבינת סויה (160),

מאוחר יותר אמריקנו (40) ותפוח (70). 

 

ערב:

פחות טוב, קניתי אתמול לחמית כי היה מבצע, ואיכשהו בכל פעם שאני קונה את זה אני מוצאת את עצמי אוכלת את רוב החבילה :/. 

סלט - עגבניה, מלפפון, גמבה - 60

טחינה גולמית מלאה - כף וחצי - 140. 

שתי פרוסות לחם שיפון קל - 110

לחמית - 7(!) יחידות - 250 :(. 

מעדן סויה אלפרו שהקפאתי אתמול - 120. 

 

סה"כ - 1600 בעיגול כלפי מעלה כמרווח ביטחון. אין לי מושג מה אני חושבת על זה. לכאורה, זה אמור להיות בסדר - אבל אני מרגישה שזה ממש רע. 

מקווה מחר לא לעבור את ה-1350, כמו שהיה קורה היום אם לא הייתי אוכלת את הלחמית המטופשת הזו :/. 

 

 

הפסיכולוגית שלי הציעה לי ללכת לדיאטנית לפני כמה זמן, והורדתי אותה מזה לחלוטין בטענה שאני יודעת לשמור על עצמי. זה נכון, אני יודעת לשמור על עצמי ואני לא נסחפת לסחרחרה של הרעבות, אבל אני מרגישה שאולי אובדת לי הפרופורציה. 

כמובן שלעולם לא אספר לה את זה, 

 

יש בי איזה חלק ילדותי שרוצה לרדת קצת במשקל באופן שיהיה ניכר לעין עד הפגישה הבאה, גם כדי שהיא אולי תראה... 

זה כל כך מגוחך, אני לא תינוקת ולא ילדה ולא צריכה שהיא תחזיק אותי, 

אז למה אני כן?  

 

 

נכתב על ידי safe places , 23/7/2018 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsafe places אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על safe places ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ