לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

back to control

מה נכנס לי לפה, מה נכנס לי לגוף, וניטור מחשבות.

כינוי:  safe places

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2017


בוקר:


יוגורט סויה עם תפוח,שתי כפות קווקר עבה, חמש חתיכות של אגוז מלך, טיפה סילאן (250)


קפה (40).




ביניים: כריך לחם מלא וגבינת סויה 5%, קובית שוקולד. (230)




צהריים: חמש כפות אורז מלא, חמש כפות שעועית מש, חתיכת כרובית וחתיכת בטטה (עיגול כזה - ממה קטן) (260)


 


ביניים: תפוז, אמריקנו (100 יחד)


 


ערב: עשיתי ניסיון כושל לעשות מקושקשת טופו מטופו משי רך (כי זה מה שהיה בסופר :/). בגלל שהוא כל כךךך רך אי אפשר לשמור אותו והוא פשוט מתפרק במחבת. כשפתחתי אותו מעל הפח כדי להפטר מהנוזלים גיליתי שגם הטופו עצמו מוצא את עצמו בפח. בכל מקרה השתמשתי בכל מה שנשאר (לדעתי זה בערך 300 גרם), והוספתי לזה כף קמח עדשים להסמכה, ובצל אחד וקישוא אחד. הצלחתי לאכול 2/3 מזה (בערך 150 קלוריות. בטופו משי רך יש 55 קלוריות ל-100 גרם. הזוי). 


בנוסף אכלתי פרוסת לחם כוסמין מלא עם רבע אבוקדו (160), וסלט ירקות מ-מלפפון, עגבניה, וגמבה (50) - והוספתי לזה כף של גבינת סויה 5% כי אני מחפשת במה לתקוע אותה לפני שהיא תהיה פגת תוקף (25 נראה לי). 


בגלל שיש לי לילה ארוך אני שותה תה עם מייפל(20), ואכלתי שתתי קוביות שוקולד מריר (של עלית - 35 קלוריות סה"כ).


 


סה"כ:  1300 בעיגול בהגזמה כלפי מעלה. אחלה.


 


ספורט: ארבעה ק"מ במצטבר (2.6 מהתחנה שבה ירדתי עד הבית רצוף). מחר אחרי המחלקה אצא לרוץ.


 


אני צריכה לסיים להכין שיעור למחר, לסיים לקרוא מאמר מתסכל של25 עמודים בנוסף למחזה של 50 עמודים, ואני לא רואה מתי אני הולכת לישון הלילה בעצם. 

נכתב על ידי safe places , 19/11/2017 12:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בוקר: 

דייסת קווקר (4 כפות קווקר עבה, כפית וחצי מייפל, חצי כוס חל"ס וחצי כוס מים, קצת גוזי ברי - 200)

קפה בכוס ממש גדולה (בערך 100 מ"ל חל"ס - 40)

 

צהריים: סלט (חצי קולורבי, מלפפון, עגבניה, חצי גמבה, רבע אבוקדו וטיפה לימון - 130 עם האבוקדו), שלו שפרוסות לחם קל (100), קצת סלט חצילים מבושלים בעגבניות ושעועית ירוקה (60), שתי כפות גבינת סויה 5% (60), קפה (40), שתי קוביות שוקולד (60).

 

ביניים: עוגיה מחיטה מלאה - 42, בננה קטנה (70, ממש קטנה.) חצי תפוח (40). 

 

ערב: שלוש כפות אורז (70), שתי כפות שעועית (60), שלוש כפות שעועית מש (70), קצת שעועית ירוקה ברוטב עגבניות (30), חתיכת כרובית, מלפפון ועגבניה (50 לכל הירקות, למרות שזה פחות בתכלס), ועכשיו אני שותה תה עם כפית מייפל (20). 

 

ספורט: הליכה של ארבעה וחצי ק"מ (כהליכה ורצוף. לא היה לי כוח לרוץ)

 

סה"כ קלוריות: 1250. יופי! 

עם הלימודים היה חצי כוח. אבל אני אנסה לעשות קצת השלמות עכשיו. 

 

אני שוקלת לחזור לטיפול (פסיכולוגי, לא תזונתי). דברים צפים - ובעיקר הרצון להיאחז בהם הוא שמעלה לי סימני שאלה. 

הבעיה היחידה היא שבשביל שזה יצליח אצטרך לשתף את ההורים - כי כסף זה דבר בעייתי. 

נכתב על ידי safe places , 18/11/2017 11:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נהבלתי קצת מהעיסוק באוכל. נבהלתי מהקשר הברור כל כך שהוא הציג לי בתקופה האחרונה  בנוגע לתחושת השליטה, ובנוגע לתחושות הרעות שנובעות מחוסר השליטה - שתמיד, איכשהו, חוזרת אליו. 

אני חושבת עם זאת שאתמול הבנתי שניטור המחשבות הזה כן הכרחי לי בתקופה הקרובה - 

שכן יש בו משהו שמלמד אותי ומאפשר לי להבין - והוא כן נותן לי תמונה ברורה לדברים שאני עושה באופן שגורם לי סיפוק - ולדברים שמרוקנים אותי פיזית ונפשית. 

החלטתי לחזור לעדכן כאן כבר היום, בידיעה שאני מסרבת להפוך את התיעוד לאובססיה. 

 

בוקר: הכנתי כמות כפולה של דייסה כי אמא ביקשה שאכין גם לה - בסך הכל היו בה 9 כפות קווקר עבה (כוס גדולה), בננה אחת, כוס מים, כוס חלב סויה, ושתי כפיות מייפל. (כלומר: 540 קלוריות). אכלתי בערך חצי או קצת פחות - אני לא בטוחה בדיוק בכמות - אבל זה יחד עם הקפה יצא בטח משהו שדומה ל350 (כנראה פחות, אבל.)

 

לא תהיה ארוחת ביניים.

 

צהריים: קערת מרק ברוקולי (100, אולי פחות), 3 פרוסות לחם קל (100), סלטים שונים (חצילים, שלט יקרות, אבוקדו -100), גבינה לבנה מסויה 5% (המצאה חדשה ש תנובה. מאכזב מאוד, אבל זה חלבון) - 2 כפות, בערך 70. בסוף גם ענבים ותפוז (130?)

 

ביניים: קפה שחור, 2 עוגיות חיטה מלאה (80, 40 קלוריות לאחת), 3 קוביות שוקולד מריר (90). 

 

ערב: (ארוחה גדולה עם המשפחה. האמת שקצת קשה לי לחזור כרגע להורים ואני חושבת שאהפוך את זה להיות הרגל של פעם בחודש ולא פעם בשבועיים ברגע שמכונת הכביסה החדשה תגיע). 

שלוש כפות סלט(30), שלוש כפות אורז (70), שלוש כפות שעועית( 70), כמה חתיכות לש ירקות בתנור (תפו"א וכרובית) (70), כף טחינה (80), קצת שעועית ירוקה (50), קערה ממש קטנה לש מרק ברוקולי (60).

כמה כפות של סלט פירות (50), פתי בר אחד (30), כוס תה עם טיפה מייפל (15). -550 בעיגול כלפי מעלה. 

 

סה"כ: כ-1500. 

 

ספורט: 6 ק"מ ריצה. 

 

לימודים: 

אני פחות יעילה משבוע שעבר. 

נכתב על ידי safe places , 17/11/2017 11:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsafe places אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על safe places ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ