לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A True Fighter

לוחמת בקרב האחרון בחיי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2017


שבוע שעבר הוביל לתוצאות מדהימות!

אכן חזרתי בסופש הביתה והגינס הקצר שלי מתאילנד נסגר בלי להוציא צדדים!

שבוע הבא המטרה היא שיהיה קצת רופף בירכיים.

 

שישי היתי אמורה ליעשות ציט מסודר, מפה לשם אכלתי פשוט מלא כל היום וזה עשה לי רע, וזה המשיך גם לשבת.

מאתמול אני שוב בתלם, הכנתי מראש את כל הארוחות והכל מאורגן ומסודר, אין איפה לטעית.

השבוע הזה יהיה קצת יותר קשוח כדי לפצות על השישי שבת.

אז יוצא 700 קל' כולל 3 ארוחות וסלט עם כפית שמן זית, ו800 קל' אם אשתה גם קצת קפה עם חלב/אוכל קובית שוקולד 90%.

 

היום קמתי נפוחה למרות שאתמול הלך מצויין, קצת מבאס, כנראה זה עדיין שאריות מהסופש, זה חייב להיות.

חייבת להצליח. בקרוב מאוד! המאבק הזה יסתיים והכל יהיה בסדר 

נכתב על ידי Ghostsfighter , 28/8/2017 08:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נכון לעכשיו הירכיים שלי עדיין נוגעות אחת בשניה כשמצמידה כפות רגליים.

בשיטת המטרות הקטנות שאני אוהבת מומלץ להציב המון מטרות קטנות ולהשיג אותן אחת אחרי השניה וככה להגיע למטרה היותר גדולה, שגם במטרות הגדולות זה מחולק לי למטרות ראשיות ומטרות אמצע.

אז המטרה הכי קרובה שלי היא להפריד ירכיים, מה שיקרה בקרוב מאוד כל עוד אמשיך ככה זה  ממש ממש קרוב. רק להתמיד ולהמשיך.

להמשיך ולהתמיד. 

לא לוותר ולו לרגע!!!

 

זה הזמן לתת את כל כולי...

אני בדיאטה לךי תפריט של ככ עבד לי כבר המון זמן יחסית, ורק לפני כמעט שבוע החלטתי לחתוך מהקלוריות וכבר עכשיו רואה שיפור משמעותי.

בסופש אגיע לבית ואמדוד את הגינס שלפי אני יודעת מה מצבי... 

בסופש האחרון היה עליי בול עם קצת הוצאה של הצדדים, עכשיו בסופש הזה אני מצפה מעצמי שייש בול אבל בלי צדדים. מטרה קטנה ואפשרית.

אחרי עוד שבוע אצפה מעצמי להיכנס אליו בצורה קצת רופפת בתחת ובירכיים.

ושבוע אחר כך להגיע למצב שהוא לביש בשבילי גם בישיבה בלי שייראה מזעזע. 

כנראה שכבר יהיה יותר קר עד אז אבל לא בשביל באמת לצאת איתו החוצה אלא רק להרגשה האישית שלי. 

נכתב על ידי Ghostsfighter , 22/8/2017 09:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דף חדש


אחרי תקופה ארוכה לא טובה, פתחתי דף חדש לפני כמה ימים.

אחרי קריאת מחקרים על כך שהורדה קיצונית יותר בקלוריות לא תפגע בשום דבר כמו מטבוליזם ויכולת ירידה בהמשך,

החלטתי באופן מושכל לא לאבול כשאני לא רעבה. 

כך גם מנגנון השובע והרעב שלי לא יידפק, גם אחסוך קלוריות מתי שיכולה בלי לסבול, גם ארד מהר יותר ואפסיק להיות מתוסכלת.

לא מבינה איך תזונאי שלמד יכול להרשות לעצמו להגיד משפט כמו "בלי ספורט את לא תרדי כי הגוף שלך עבר יותר מידי דיאטות. אני לא מסכים להוריד לך את סך הקלוריות היומי מ1700 ל1300 כי את חא תרדי גם ככה"

פשוט בזיון!! 

אני בחורה שלא שוקלת יותר מידי וההוצאה הקלורית היומית שלי מזתכמת באיזה 1800 קלוריות בלבד.

לכן איך הוא מצפה שארד עם גרעון קלורי של 100 בלבד ליום? ייקח לי חודשים לרדת קילו אחד ככה!

 

התפריט הזה נבנה לי בתקופה שיכולתי להתאמן 5 פעמים בשבוע כך שירדתי הרבה כי הגרעון נוצר מהספורט ובקושי מהתפריט!

כרגע אני בתקופת לימודים אינטנסיבית ולא יכולה לבצע  יותר מידי ספורט ולכן הכי טבעי והגיוני שההורדה הקלורית תתבצע דרך הורדת מזון מהתפריט!גם ככה אני אוכלת את כולו ואפילו לא רעבה! אז מה הטעם?!?!?

החלטתי הפעם לפעול עם האינסטינקטים שלי וההגיון הבריא שלי, נמאס לי שתזונאים מתייחסים ללקוחות כמו סתומים שלא מבינים ולא קראו והתעדכנו במחקרים.

אז כרגע אני אוכלת לפי התפריט אבל רק כשאני רעבה ולא כל 3 שעות על השעון כדי להספיק את כל הארוחות ביום.

בעקרון יש לי 5 ארוחות ביום לפי התפריט אבל כרגע כשאוכלת רק מתי שרעבה אני מספיקה לאכול רק 3 ארוחות מתוכו.

ואני מרגישה עם זה בסדר גמור. כך נוצר לי גרעון משמעותי יותר מאיזה 100 קלוריות מסכנות ביום וגם אני זוכה לשמר את מנגנון הרעב והשובע שלי ולא לטחון כמו פרה גם בלי שרעבה רק כדי להשלים את התפריט.

 

אני הרבה יותר שמחה כרגע ממה שהייתי לפני ההחלטה הזאת, קודם הייתי אומללה.

אני לא מתכוונת לחזור לתזונאי הזה וכרגע לא לאף אחד אחר כי הוא כבר השלישי שניסיתי שנותן לי עצות אחיתופל ואומר שטויות שהופרכו כבר לפני עשור.

לכן את המדידות שלי אעשה לפי מכנס גינס קצר שיושב עליי בול ואפילו קצת מוציא לי בצד שומן, 

ולפיו אדע כמה ירדתי בצורה אובייקטיבית. 

היעד הראשון שלי כרגע הוא שהוא יהיה טיפה רופף במותניים ושלא יוציא לי שום שומן בצד גם אם מתכופפת איתו.

היעד הבא הוא שיהיה גדול עליי בירכיים ויישב עליי בצורה קצת תלויה ולא מורם על ידי הישבן והירכיים.

כן אנסה לשלב יותר ספורט כי זה חשוב בכלמקרה,

אבל הטענה שלא ארד בלי ספורט היא הזויה כי ידוע שתזונה היא 80% מהעניין ושכמה שיהיה לי גרעון ביום זה מה שארד, בין אם זה בא מספורט ובין אם זה בא בצמצום התפריט.

 

התחלצי לפעול ככה ב16.8 יום רביעי, 

אעשה בדיקת מצב עם הרינס כל סופש כשאני בבית.

כרגע אני כמה ימים אחרי והמצב הוא עדיין עגום, בסופש הבא נראה מה יהיה.

אני בונה על לא לעלות את ה1200 קלוריות ביום ולכן יהיה לי גרעון של 600 קלוריות ליום, 

600×7=4200 חסכון בשבוע, שזה כמעט קילו (קילו זה 7000 קלוריות).

מחכה ומצפה לראות מה יהיה בסופש הבא..

נכתב על ידי Ghostsfighter , 19/8/2017 10:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Ghostsfighter

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , מדעי הרוח , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGhostsfighter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ghostsfighter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ