לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כת חרדית אונסת ומכשפה ..לא הייתי מאמינה עד שבעל כורחי שמו אותי לבד בשכונה שלהם ולא יכולתי לצאת 3 שנים מרב הפריצות השנאה שמה לכולם הניאוף הזימה הכשפים עדי שקר האונס האלילות השטניות לשלוט בעולם לעצמם להרג את משה את התנך את ירושלים את ישראל לעצמם לכבוש לאנוס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2019

לאחים היקרים מביתר עלית .תודה


כתבתי היום בבקר לכ6 כתובות דואל העובדים במועצה ביתר עילית..


מרב ייסורים כמובן..אין לי אינטרס ולא נסיון לקחת משהו..אין בזה משום לישנא בישא אמרתי כל זאת בפני הכת של הארנאסטייפאל אבל במקום להגיד סליחה העללנו חטאנו אני לא ראוי הם עסוקים בגחמות איך לאנוס נשים ולשים עצמם אל זר על הברית לאנוס בכח לקחת שפע וצלעשות מעצמם אלילים שבוצעים על כל העולם בנחש גס וזר ורמאי ונוכל ומומר וכופר ומענה וצוחק...מי ברא אלה ..ישראל בני לא


מרב עינוי..והתריתי בזה שלוםפ פרידמן הערל הנחש שקוןרא עצמו הוריסטייפל התריתי בו לפני שנים ביחיד בטרם פרסמתי ושמתי לו מודעה על הדלת ובאתר אם לא יפסיק... והוא לא חש כי חושב שעניה כמוני שאין לה הורים יהיה קל לשלוט ולקחת שפע ולהרג ולבצוע ..

הוא ממש חושב שכמו שניסה לצרוח לי לפני שנים עם הגיגנגי שהחביא מאחרי הקיר בביתו להקליט ולשלוט ולצרוח שעליי לשמוע לו כי פחד ואין לו מה להגיד..הוא ממש חושב הגוק שאשה זה כלי משרת ותעגוב עליו ותשרת אותו ותשמע לו ותביא לו שפע..שיישרף חי הוא וזרעו.. ושאשצע לו ואפתח תרחם ותברית שלי לשרת אותו כי הוא קינא ואשמע לו ואפתח לו ואחבק אותו כגדול שומו שמים גוק מעולם לא הסצתכחלתי עליו..הוא מנסה לייצר נשים סוטות מין זונות כמו על הספה שלהם ערלות כאלה מכשפות שטניות שיחשבו שהוא גדול ויעמדו לפניו כשפחות טמאות הנאתי הממזר..לא יצלח לו ..והוא ממש לא ייחשב גדול ולא ישלוט בטי המנאף הערל


עכ''פ איני יודעת מי מהכתובות אימייךל ששלחתי הבקר הם שעזרו..ועזרו מאד ממש נרגש אחים יקרים . ..ועד שהדף נפתח פה כבר שולטים בי שוב הכת לקחת כל מה שאעשה לבת שלו ולאלילות שלהם שהמציא שיאנסני לקחת כל אשר לי לו וירכב עליי ועליי לשרתו בכח ואת ביתו הערל.....מעין "לקח יעקב את כל אשר לאבינו רק שזה הורניסטייפל מעולם לא עבד אצלי ולא הכנס ברשות שמעולם לא הכנסתיו וממציא שאהיה פרוצה לו הגוטק והוא יהנה חינם באונס ומרמה זה לא יעקב בני..


אז..רציתי לומר תודה ..ולשים מודעה..שאי י שונאצת כלל כל החרדים מאן דכר שמיה כרכ כרע כאח לי התהחלכתי כאבל אם קודר שחותי ובצלעי שמחו ונאספו ..הכת שמשטינה ומעלילה לחשב עצמןם לאנוס נשים ולהתגדל כי אין להם תורה אז מציאים שאם הןם יאנסו נשים ייקחו בכח וישעבדנו ו הערלים החרדים הללו שומנסים לפםתחנו יומם ולילה...זה הכה תכה את העיר ההיא ואת כל שללה לפי חרב החרם..והיתה תל עולם לא תיבנה עוד ..בלי ספק

ובלי ספק הנל המתגדלים לאנסנו הנאצים המנאפים מהחרדים הם בני גויים שמתחילה אנסו נשים להיכנס בישראל ובטעות בשגגה או אונס או זדון קראו לבני האנוסות יהודים חלילה כי עם זה לא מאמא וכולם גויים פסולים ואסורים...ולא יכנסו בי ישראל ב אבותיי הצנועים והמסורים או באימי הצנועה והביישנית

וממשיכים לקחת שפע מנשים ולהמציא שככה ייכנסו ויעשו דת אחרת בה הם פוצתחלים נשים וא ישראל ואת התורה כאונס אשה לקחת באונס בלבד ה' ייפרע מהם ואפרסמם לא אחת לא אתן

ואיני יכולה.. סליחה ..ומהשעבוד אבל


איני מפחדת כהוא זה. ולא חוששת שאפסיד כי לא לנו ה' לא לנו כי לשמך תן כבוד על חסדך על אמיתך למה יאמרו הגויים איה נא אליהיהים יוודע בגוים לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך תבוא לפניך אנקת אסיר כגודל זרועך הותר בני תמותה והשב לשכנינו שבעתיים אל חיקם חרפתם אשר חרפוך אדני ואנחנו עמך וצאן מרעיתך אבא


נודה לך לעולם


..והן9 אלו שפוחדים ומנסים לכבוש בכח..


לפני שזה מעזר מציון לפני כ8 שנים שמני נגד הסכמתי בשכונה הנוראה ההיא שלא רציתי ולא יכולתי להביט מהחלון מרוב טומאה וחו''ל וזר ושטני ופרוץ.. ולא רציתי ובגד ושיקר והלך..


ולא יכולתי לצאת שמה לברוח מרוב טומאה ופריצות ועיניים ושינאה ויהירות..אחת האפשרויות שבקשתי .. לא משנה


עכ''פ איני שונאת בהכללה רק מי שבדקתי


והכת שמה מאיזור פאגי הכי גרועים בעולם וגם לא כולם אבל הצנועים שמה מפחדים..מפחדים לדבר ולחשוב ולומר ולהתקומם נגד רשעים שמה שמשחקים אותה רוצחים על כבוד ואון .אז זה לא


לא אקבל


הם עד היום שאיני גרה שמה כ5-6 שנים עדיים כת אנסת בלבד להוציא ממני יראשל וה' ומשה שהרגו-0נחש בכח זימה ולאנוס ולחיגג עך הדם ולבזותך תורה ולהפוך את התורה לאלילית לצלם אשה שהם אוכלים בכח ורק רכבות לאושוויץ אני מאחלת להם וברור אחרי שהייתי שמה למה לקחו אותם לאושוויץ ברור ושוב יהיה בלי ספק לי


אבל איני שונאצת בהכללה לא הצלחתי לומר תודה אבל אנסה כשלא ישלטו עליי כל שנייה הנל למי מכם ירא ה' שומע בקול עבדו ..

נכתב על ידי יו"ד , 2/8/2019 15:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הארנאסטייפאל המנאף שחיק טמיא HORNOSTEIPEL... YACK


מצאתי שמור מכתב שכתבתי לו..לנאצי הערל הזנאי שלום פרידמן שקורא עצמו "רבי מהורנסטייפאל שחיק טמיא..אף שאין להם שום משפחה מהארנאסטייפאל הוא רק לקח אשה אז ממציא..אשה לא קובעת יחס ומשפחה רק הוא ואינו מיהודים כלל


כשראיתי שחוטא לי אמרתי בליבי שעליי להוכיחו..כתוב בתורה..רשמתי לפני כ7 שנים ומסרתי ביד אשתו בדלת מכתב ביום ששי.


כשגרו ברחוב אחינועם


למחרת באתי לדלתם בבקר..הם לא פתחו הרבה זמן..הסתודדו ..בסוף יצא גינגי אחד איני יודעת מי.. הוא שאאלני מה אני רוצה.. ו(הם מנסים שארצה כמוהם..זנות ועגבים לקחת שפע ולפתוח נשים להזנות ולחמם כל מה שקורה אצלם חלילה)


אמרתי לו שאין לי שום רצון בעולם מלבד להשתחוות לה' אלהי ישראל בעלי ולהביא לו נחת


..הוא שאלני לפני זה תשטויות שלהם שהם מפיצים.


הציע לי לבוא לבית כנסת שלהם ואליהם לאכל.


הלכתי לבית כנסת שלהם היה תופת תועבה שקץ לא תורה לא אהבה לא מצוות לא כבוד לישראל לא לבריות רק שנאה זנות לחשים ומשחק הצגה .


אחרי זה הלכתי לביתם ראיתי שהם זוממים להרג ברחתי.הם ידעו היכן אני גרה אז לא הלכתי שמה.אחרי זה כשחזרתי הם ניסו לשחטני אותו גינגי מהדלת ..לשחוט כדי להחטיא ולקחת ממני ברית להם להזנות בריתי אלהים כדי שהם יתחממו ויעגבו ויטמאו שזה חפצם לקחת באונס שפע מהעולם


הם ערומים כת מכשפים שטנים רודפי בצע


הם אלילים וחייבים הרבה מיתות הן חושבים שהבת שלו היא ה' ותצווה והם רק מחטיאים מנסים שבנות יפתחו רגליהן כמוהם לעגוב על העולם ושזה אהבה וטוב גוקים


הוא רודף מאד


הרי המכתב שמסרתי להם אז ביד אשתו להוכיחו עבורו


י-ה-ו-ה בְּמִשְׁפָּ֣ט יָב֔וֹא עִם-זִקְנֵ֥י עַמּ֖וֹ וְשָׂרָ֑יו וְאַתֶּם֙ בִּֽעַרְתֶּ֣ם הַכֶּ֔רֶם גְּזֵלַ֥ת
הֶֽעָנִ֖י בְּבָתֵּיכֶֽם:


 מצודת דוד  ה' במשפט. יערוך ויכוח עם זקני עמו ושריו וכה יאמר לא האומות השחיתו עמי אבל אתם בעצמכם רעיתם את
כרמי ר''ל ישראל הקרואים כרם ה' צבאות (לקמן ה) הם היו לכם למרעה כי אכלתם אותם
בכל פה : גזלת העני. לא חסתם אף על העני וגזלתם אותו והנו עדיין בבתיכם ולא
חזרתם לו : (מצודת דוד))

 מלבי"ם -
באור הענין 
 ה' במשפט יבוא, שיבוא במשפט לפני השופטים עם. זקני עמו ושריו, לבקש עליהם דין ולערוך טענותיו נגדם, אל
הזקנים (שהם המדריכים במצות שבין אדם למקום), יאמר והלא. ואתם בערתם הכרם, שישראל
מצד היחוס שבינם לה' נמשלו לכרם (לקמן ה'), ופרי הכרם הם המעשים הטובים, ואתם
נוטרי הכרם עוד בערתם וקלקלתם אותו. ואל השרים (שהם המדריכים בדברים שבין אדם
לחברו), יאמר אתם הממונים להציל עשוק מיד עושקו, אצל מי נמצא גזילת העני? הלא
בבתיכם
:(מלבי"ם באור הענין)


טו}  (מלכם) מַה-לָּכֶם֙ תְּדַכְּא֣וּ עַמִּ֔י וּפְנֵ֥י עֲנִיִּ֖ים תִּטְחָ֑נוּ נְאֻם-אֲדֹנָ֥י
י-ה-ו-ה צְבָאֽוֹת: (ס)

 רש"י  מלכם. כמו מה לכם : תטחנו. תכתתו ותמעיטו לבזות בדינם : (רש"י)


 

ויאמר אדני יען כי נגש העם הזה בפיו ובשפתיו כבדוני ולבו רחק ממני
ותהי יראתם אתי מצות אנשים מלמדה: {יד} לכן הנני יוסף להפליא את העם הזה הפלא
ופלא ואבדה חכמת חכמיו ובינת נבניו תסתתר: {טו} הוי המעמיקים מי-ה-ו-ה לסתר עצה והיה
במחשך מעשיהם ויאמרו מי ראנו ומי יודענו: (ס) {טז} הפככם אם כחמר היצר יחשב כי יאמר מעשה
לעשהו לא עשני ויצר אמר ליוצרו לא הבין: {יז} הלוא עוד מעט מזער ושב לבנון לכרמל והכרמל
ליער יחשב: {יח} ושמעו ביום ההוא החרשים דברי ספר ומאפל
ומחשך עיני עורים תראינה: {יט} ויספו ענוים בי-ה-ו-ה שמחה ואביוני אדם
בקדוש ישראל יגילו: {כ} כי אפס עריץ וכלה לץ ונכרתו כל שקדי און: {כא} מחטיאי אדם בדבר ולמוכיח בשער יקשון ויטו
בתהו צדיק: (פ) {כב} לכן כה אמר י-ה-ו-ה אל בית יעקב אשר פדה
את אברהם לא עתה יבוש יעקב ולא עתה פניו יחורו: {כג} כי בראתו ילדיו מעשה ידי בקרבו יקדישו שמי
והקדישו את קדוש יעקב ואת אלהי ישראל יעריצו: {כד} וידעו תעי רוח בינה ורוגנים ילמדו לקח: (ס)


 

כי עם בציון ישב בירושלם
בכו לא תבכה חנון יחנך לקול זעקך כשמעתו ענך: {כ} ונתן לכם אדני לחם צר
ומים לחץ ולא יכנף עוד מוריך והיו עיניך ראות את מוריך: {כא} ואזניך תשמענה דבר
מאחריך לאמר זה הדרך לכו בו כי תאמינו וכי תשמאילו:


 

מר, מלבד בפסח וימי תענית, שכח הקליפה גאווה ושקר יורד, הנני רואה שמאיתך כנראה, מאז יוצא
חילול, דין שקר קליפה עדות שקר, רצח נפשות והכנסת ערלה במה שלא היה מעולם, אלא פרי
דמיון של מישהו שגם העז ולא בוש להעליל ולהפיץ את דמיונו. רק עם שניים דברתי,אתה
ומי שבנך שלח, שגם לא ידע ולא שאל כלום.וחשד שקר והפיץ שקר ברבים מטומאתו. ל''ע.


בעוון, כיבדתי אותך ונתתי לך פרטים בחושבי שאתה מחובר לדין של תורה.


אבל לא כן. רק הזקתם נפשות בעלילות
וגאווה שאין לה מקום לחלל הברית.


מי כמו מי שמעידים עליו עדות שקר
ומחללים אותו בדברים שלא היו ולא נחקרו-יודע שהדברים אין להם יסוד פנימי ואמיתי
כלל אלא מתאוות המחלל,ואינני מסתירה ובושה בכלום, כי לא היה מה.


ושוב תדמה שקר בדבריי..מגאווה ובוז?


עצם זה שהנני רואה שכל שנה בפסח רוחך
מתחרטת ואין לה כח להזיק לשקר ולטמא, סימן שזה מגאוות וכיסוי העיניים של
החמץ,ל''ע.


סלח לי, הנשים אצלך בבית[מלבד אשתך]
איאפשר אפילו להביט או להתקרב מרוב...לא כאלה חלק יעקב או חלקי אבל נראה שאצלך זה
חלק מהדרך.


אינני יראה ממך כלל אע''פ שאני נופלת  בכח הדבור והעיון כי האמת שמורה
עימי ונצחית,


ואף אם תזיק –א-להים דיין ולא נפתה לערלה. ויעיד עלי לנצח מה שהשקרנים פה חיללו בזדון והכניסו טומאה מדעתם שלא היתה
מעולם.


גם הנ''ל האיש הטוב שהרסתם אותו
בזדון על מה שלא היה מקום אלא רק מצד חילול ה' וקטנות דעת, כנל בסוף,


הוא לא ידעני כלל .


אלא היה קשור משמים בברית נצח ולא מצד קלות דעת או שום תאוה ח''ו.


 


זה איננה בעיה להביא מראי מקום מחזל
וההלכה לטענתי,שגם לא התיישבת בה אלא תפסת חיצוני ופשע לפי דמיונך והטייתך..


אולם לא אעשה זאת, חלילה לי כי מכבדי
אכבד.


מספר הקנה,לא בדיוק אבל מעט שייך


רק שידך והדר סיבל ל"ש בעדים ול"ש שלא בעדים רק שיש עדים בשידוכין ונמצא דבר השוה פרוטה
בידה משלו ודאי מקודשת, כי אין לומר במתנה נתן כי מ"ש עתה ולא קודם השידוכין
אלא ודאי קידושין הן והעדים הלכו ואם בא אחר וקדשה מקודשת לשניהם, והאומר צריכה
עדים מכניס טומאה בהיכל השם להוציא א"א בחוץ כי השידוכין הם עדים המעידים
שבודאי קדשה והעדים הלכו ומינה לא תזוז בני, כי כאלה עושים ועוברים ומושכים להם
נפש מסאבא ולעמק המרכבה אינם יורדים והנם הם חתומים בכבוד ובתפארת ומהשם אינם
מתביישים אלא עושים חילופים וחילופי חילופים, ולמה לא ידרשו חומרות ולהכריז הנדרשת
מלכותא דארעא כעין מלכותא דרקיעא ולדעת כאז כתר מעלה הראשונה והתכונה הוא יסוד
הממשלה וג' כנסת הגדולה, ודע בני אראלים צעקו חוצה ומלאכי שלום מר יבכיון על
שקוצצים הנטיעות וקצצו המסעות והבנין נפרד והכסא נחלק הם המקילים במצוות ומורים
הוראות בסברא וסוברים שישיגו חיים על שנושאים ונותנים והם אינם יודעים כי למות
תוצאות השיגו, לכן בני קידושין וגירושין ומיאונים וחליצות ראה עד היכן מזיקות
ועולים ויורדים בעליות ותחתיות ותכריז והחמד היה להם לחמד, כי סוד התלמוד מסיני בא
ואתא מרבבות קדש ואינם משימין על לב לדעת סודו ולהורות עניינו אלא כ"א מורה
כפי שכלו כסומא בארובה:


 ספורנו  הכזונה. שאין ראוי לתבוע עלבונה יעשה עם הארץ את אחותנו. שאינה זונה
וראוי לתבוע עלבונה ושהיא אחות לנו וראוי לנו לתבוע עלבונה והנה כשיתבונן יושב
הארץ כאלה אין ראוי שיתקומם


ניכר שאינכם אחים,אלא מתנהגים רח''ל
דומה לנוצרים רח''ל שישבתם בקרבם, בתאווה, רצון השלטון ולחלל אחרים שעלולים להיות
טובים ממני ...


כמו שהרגשתם בעניין העבודה עם השבטים הצדיקים בני ישראל. וחחיללתם, ממניע קנאה תאווה וכבוד...


מה שאנחנו דרשנו-אחווה...בנאמנות מוחלטת...''את אחיי אנכי מבקש''


וחשבנו שגם אתם...אבל- הביעו עצמן מן האחווה


בגאווה הטפשית של בני לאה ''החשובה
'' ו''החשובים'' [מושג רע] להתגאות ולחלל את בני יוסף הצדיק אחינו הבכור שלא בצדק.


סתם עוד מ''מ,כמה הקלו רבנן בגט ואיזו עדות דרשו ממנה.אף שלא כל הפרטים תואמים.-


דתניא מעשה באשה אחת שבאתה לבית מדרשו של ר''מ אמרה לו רבי אחד מכם קדשני בביאה עמד רבי מאיר וכתב לה
גט כריתות ונתן לה עמדו כתבו כולם ונתנו לה


מחולדה ובור. שהמיתו שני בני אדם מצוי הוא באגדה מעשה בבחור אחד שנתן אמונתו
לריבה אחת שישאנה אמרה מי מעיד והיה שם בור אחד וחולדה אמר הבחור בור וחולדה עדים
בדבר לימים עבר על אמונתו ונשא אחרת והוליד שני בנים אחד נפל לבור ומת וא' נשכתו
חולדה ומת אמרה לו אשתו מה מעשה הוא זה שבנינו מתים במיתה משונה ואמר לה כך וכך
היה המעשה: המאמין בהקדוש ברוך הוא. שמשימו עד בינו לבין חבירו על אחת כמה וכמה


כִּי-עַ֛ם בְּצִיּ֥וֹן יֵשֵׁ֖ב בִּירֽוּשָׁלִָ֑ם בָּכ֣וֹ לֹֽא-תִבְכֶּ֗ה חָנ֤וֹן יָחְנְךָ֙
לְק֣וֹל זַעֲקֶ֔ךָ כְּשָׁמְעָת֖וֹ עָנָֽךְ:
{כ}  וְנָתַ֨ן
לָכֶ֧ם אֲדֹנָ֛י לֶ֥חֶם צָ֖ר וּמַ֣יִם לָ֑חַץ וְלֹֽא-יִכָּנֵ֥ף עוֹד֙ מוֹרֶ֔יךָ
וְהָי֥וּ עֵינֶ֖יךָ רֹא֥וֹת אֶת-מוֹרֶֽיךָ:
 רש"י  לחם צר ומים לחץ. לא תהיו כרוכים אחר
תענוגים כאשר אתם עתה כמה שנאמר השותים במזרקי יין (עמוס ו') הנה ששון ושמחה (לעיל
כב) : ולא יכנף. לא יתכסה ממך בכנף בגדיו כלומר לא יסתיר ממך פניו : מוריך.
הקב''ה המלמדך להועיל : (רש"י)

 מצודת דוד  ונתן וכו'. רצה לומר המקום יתן בלבבכם
להסתפק בלחם צר ומים לחץ כאלו דחוק לכם הלחם והמים ולא תהיו שטופים אחר התענוגים
כמו עתה : ולא יכנף עוד מוריך. הקב''ה המלמדך להועיל לא יסתיר פנים ממך
ואחז במשל כאדם המכסה פניו בכנף בגדו שלא יראוהו : והיו עיניך. כשלא יסתיר
פניו אם כן יהיו עיניך רואות אותו ר''ל תוכל לשאול כל צרכיך כי ימלא משאלותיך : (מצודת דוד)
{כא}  וְאָזְנֶ֙יךָ֙
תִּשְׁמַ֣עְנָה דָבָ֔ר מֵֽאַחֲרֶ֖יךָ לֵאמֹ֑ר זֶ֤ה הַדֶּ֙רֶךְ֙ לְכ֣וּ ב֔וֹ כִּ֥י
תַאֲמִ֖ינוּ וְכִ֥י תַשְׂמְאִֽילוּ:

 רש"י  ואזניך תשמענה וגו'. לא כמו שאתם עושים עתה
שאתם מואסים בדברו ואומרים לא תחזו לנו נכוחות כי אם אזניך יהיו נטויות אף אחריך
לשמוע דבר מאתי אולי יבא נביא ויורך דרך ללכת בין ימין ובין שמאל : (רש"י)
{כב}  וְטִמֵּאתֶ֗ם
אֶת-צִפּוּי֙ פְּסִילֵ֣י כַסְפֶּ֔ךָ וְאֶת-אֲפֻדַּ֖ת מַסֵּכַ֣ת זְהָבֶ֑ךָ
תִּזְרֵם֙ כְּמ֣וֹ דָוָ֔ה צֵ֖א תֹּ֥אמַר לֽוֹ:


 

פלא יועץ-


תוכחה היא אחת מרמ''ח מצות עשה, דכתיב (ויקרא יט יז) הוכח תוכיח
את עמיתך ולא תשא עליו חטא. וזאת המצוה מטלת על כל ישראל...


וידוע שכל ישראל ערבים זה לזה כדכתיב (ויקרא כו לז) וכשלו איש באחיו. איש בעוון
אחיו... ואמרו רבותינו זכרונם לברכה (שבת נד ב) שמי שרואה את חברו עובר עברה ואינו מוכיחו על פניו, מעלה עליו הכתוב
כאלו הוא עשאה והוא נענש תחלה, כמו שמצינו (שם א) בחרבן בית המקדש דכתיב (יחזקאל ט ו) וממקדשי תחלו ממקדשי תחלו, ..., ואם הוכיחו ולא שמע בקולו, מה כתיב
עליו (יחזקאל ג יט) ואתה כי הזהרת רשע, הוא
בעונו ימות ואתה את נפשך הצלת


והן בעוון גברה חנפה ואין בדור זה מי שיוכיח,
ובפרט לאיש מכבד, אם רואה אותו עובר על דברי תורה...


. ויש שאין מוכיח מפני שאין בדור הזה מי שיקבל תוכחה, שאם ירצה איזה
איש להוכיח לאנשים שכמותו, יתלוצצו עליו הליצנים ויאמרו, מי שמך לאיש שר ושופט
ומוכיח, ומחרפים אותו ומבזים אותו, ולאנשים כאלה, מצוה שלא להוכיחם, שהרי אמרו (יבמות סה, ב) כשם שמצוה לומר דבר הנשמע,
כך מצוה שלא לומר דבר שאינו נשמע. ואסורא נמי איכא להוכיחם, דכתיב (משלי ט ח) אל תוכח לץ. אבל לא יוכל אדם לומר, קים
לי בגויהו שאינם שומעים או שהם ליצנים, כי ה' יראה ללבב, ואם לפניו גלוי, לפנינו
מי גלוי, אם לא שברור כשמש שאינו חושש על האסורים, ולא ישמע לקול מלחשים, שאז אמרו
(ביצה ל, א) מוטב יהיו שוגגים ואל יהיו
מזידים. וזהו דוקא כשאין יודעים שהוא חטא, דהוו להו שוגגים, אבל אם יודעים שהוא
חטא ועוברים עליו, יוכיחם על פניהם, אולי ישובו מדרכם הרעה, דלא שיך לומר, מוטב
יהיו שוגגים:


 {ויקרא יט-יז}
הוכח חדא זימנא תוכיח תרי זמני א''ל הוכח אפי' ק' פעמים משמע תוכיח אין לי אלא הרב
לתלמיד תלמיד לרב מנין ת''ל הוכח תוכיח מ''מ   


 

וַיֹּ֣אמֶר אֲדֹנָ֗י יַ֚עַן כִּ֤י נִגַּשׁ֙ הָעָ֣ם הַזֶּ֔ה בְּפִ֤יו וּבִשְׂפָתָיו֙ כִּבְּד֔וּנִי וְלִבּ֖וֹ


רִחַ֣ק מִמֶּ֑נִּי וַתְּהִ֤י יִרְאָתָם֙ אֹתִ֔י מִצְוַ֥ת אֲנָשִׁ֖ים מְלֻמָּדָֽה:


 רש"י  יען כי נגש העם הזה. יונתן תירגם חלף דאיתרברב
עמא הדין כלומר נגשו להגביה עצמן עד לשמים הם מראין עצמן כמכבדין אותי בפה ושפה
ואת לבם הרחיקו ממני : ותהי יראתם אותי. לא בלב שלם כי אם במצות האנשים
המלמדים אותם התראו כנכנעים מלפניו כדי לפתותו בפיכם : (רש"י)

 מצודת דוד  יען כי נגש. בעבור כי העם הזה נגש אלי
להתקרב בדבור הפה וכבדוני בשפתי' ולא בלב ידברו כי לבו רחק ממני : ותהי יראתם
אותי.
מה שהם יראים מפני אינה באה מן הלב אלא כמצות אנשים המלמדים ואומרים
התראו כאלו אתם יראים ונכנעים : (מצודת
דוד)
מלבים-... ותהי יראתם אתי גם יראתם הוא רק מצות אנשים ורק מלומדה ומורגלת, ר''ל
כי יש יעשה המצות רק מצד שכן הורגל מנעוריו והונהג עליהם, מבלי כונה ומחשבה ובכ''ז
יודע שהם מצות ה', אבל הם לא יעשום מפני שצום ה' כלל רק מפני שכן צוום הוריהם
ואבותיהם, וגם זאת מבלי דעת איזה טעם להמצוה רק מצד הלימוד וההרגל. כי ע''י טענות
כאלה יתפקרו להכחיש בכלל שיצוה ה' לאדם מצות וחקים


{יד}  לָכֵ֗ן הִנְנִ֥י יוֹסִ֛ף לְהַפְלִ֥יא אֶת-הָֽעָם-הַזֶּ֖ה הַפְלֵ֣א וָפֶ֑לֶא וְאָֽבְדָה֙
חָכְמַ֣ת חֲכָמָ֔יו וּבִינַ֥ת נְבֹנָ֖יו תִּסְתַּתָּֽר:


 רש"י  לכן הנני. הוא אשר יוסיף להפליא פלא ונוסף על פלא כיסוי על כסוי אוטם על
אוטם ומהו הפלא ופלא ואבדה חכמת חכמיו

 מלבי"ם -
באור הענין 
 לכן, כמו שהם אומרים שדברי
מופלאים ומכוסים ונעלמים, כן אוסיף להפליא ולכסות הכל מאתם עד שלא ישיגו את
דברי, וגם החכמה המקובלת באומה בטעמי המצות והשכלתם ובדרכי ה' הישרים תאבד
מאתם, וכן בינת הנבונים שהיו משיגים את דברי בתבונת לבם מעצמם תסתתר.
(כי באמת היה להם לדעת שדברי ה' אל העם תורותיו מצותיו ונבואתו לא נאמרו לפי כח
המשפיע רק כפי הכנת ושכל המקבל, כמו שהמלמד יורה את הנער כפי שכלו לא כפי רוחב
לב המורה) :(מלבי"ם באור הענין)
{טו}  ה֛וֹי
הַמַּעֲמִיקִ֥ים מי-ה-ו-ה לַסְתִּ֣ר עֵצָ֑ה וְהָיָ֤ה בְמַחְשָׁךְ֙ מַֽעֲשֵׂיהֶ֔ם
וַיֹּ֣אמְר֔וּ מִ֥י רֹאֵ֖נוּ וּמִ֥י יוֹדְעֵֽנוּ:
(ס)
{טז}  הַ֨פְכְּכֶ֔ם
אִם-כְּחֹ֥מֶר הַיֹּצֵ֖ר יֵֽחָשֵׁ֑ב כִּֽי-יֹאמַ֨ר מַעֲשֶׂ֤ה לְעֹשֵׂ֙הוּ֙ לֹ֣א
עָשָׂ֔נִי וְיֵ֛צֶר אָמַ֥ר לְיוֹצְר֖וֹ לֹ֥א הֵבִֽין:


 רש"י  הפככם אם כחומר היוצר יחשב. תהפוכות שלכם הזאת
אתם יודעים שהוא כחומר היוצר שאין החומר יכול לומר לעושהו לא עשאני כך אינכם
יכולין לומר שאיני מבין)
שער הפס'=
 ובהיות אברהם בחוצה לארץ, לא נעשה זיווג עליון דזו"ן,
כנז"ל בפרשה לך לך מארצך וממולדתך ולכן היתה הקליפה דבוקה בקדושה ויונקת
ממנה, כי אז היה הזעיר בסוד הקטנות דמוחין דאלהים, והיו המלכים והקליפות הנזכר
כולם יונקים השפע שלהם,[כמו הקהילות שלכם] ואין מלחמה ביניהם. וכאשר הלך אברהם
לא"י, שהוא לעורר הזיווג עליון של זו"ן, הנקרא ארץ כנז"ל, אז נכנסו
המוחין דגדלות, ונפרד לוט שהוא הקליפה מעל אברהם. בסוד
(בראשית י"ג ט')
הפרד נא מעלי, ולא אמר ממני, אלא מעלי, כי ממש היה דבוק באחורי זעיר כנזכר, וכאלו
ח"ו משא כבד היה טעון באחוריו. ואז כתיב,
(שם י"ג י"א) ויפרדו איש מעל אחיו, ולא כתיב מאחיו, אלא מעל כנזכר, ואז נחסר שפע
הקליפה והמלכים הנזכר, ולכן נלחמו זה עם זה, כמו שנבאר
:


אני כבר הייתי מתה, בזמן הזה לפני 13 שנה בט באב בערב,מחמת תענית שבוע
וכו', והיה לה נס ונשמה חדשה נכנסה.


וגרתי כבר לפני זה שנים ללא בית בקדש, מעולם לא היה עריות או פיתוי...


 אינני ממוחין של חו''ל,


גרתי ברושלים[בפנים,ללא לחם ומים חודשים ככתוב לעיל ובמס'
ע''ז-על עם בציון ישב,


ועוד הרבה...שנים של מסירות נפש והריגה על ה',ללא לחם ובית,


אינני חוששת, כי מכירה העולם העליון ותורתו לחלוטין ואבותינו הם
כחברים,


כולל...


ולכן רב שמעיד עדות שקר בגאווה ובוז אין לו שום כבוד אצלי.


יצר של ערייות לא היה, ולא פריצותא או הפקרות.


וחלילה לכם.


 "


עד כאן מה ששלחתי


מכיוון שהוכחתיו שאז בפסח הוא לא שלט בי..מאז הוא מערים סוד כל שנה לקראת פסח לשללוט ולחלל ולהחטיא כל הזמן לחלל לענות נפש לא לתת כביכול שאעלה או שיהיה לי גאולה רק לו לטומאה לרדוף ואמר לי-" את רואה? גם בפסח אנטי שולט"... זה לא שובר קליפותיו ושטנתו הזרה המנאפת לאנוס נשים הגוק


 


 

נכתב על ידי יו"ד , 2/8/2019 04:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  יו"ד





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליו"ד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יו"ד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ