לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zebra CRM - מערכת לניהול לקוחות


מערכת ניהול לקוחות (CRM) בענן המאפשרת שליטה מלאה בפעילות העסקית בממשק נוח ומהיר, מכל מקום ובכל זמן.

כינוי:  ZebraCRM

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2018

הדגשים לבחירת מערכת דיוור מומלצת


בעבר הדרך היחידה ליידע לקוחות קיימים ופוטנציאליים אודות המוצרים והשירותים של בית העסק הייתה באמצעות השארת פלאיירים בתיבות הדואר או שיחות טלמרקטינג למיניהן. כיום כבר ישנן שיטות יעילות בהרבה שמאפשרות לפנות למספר עצום של לקוחות בלחיצת כפתור פשוטה. כל מה שצריך זה מערכת דיוור איכותית ובית העסק שלכם כבר יזנק קדימה. בשורות הקרובות נסקור את הדגשים שיאפשרו לכם לבחור מערכת דיוור מומלצת באמת שתעמוד בכל הציפיות.

דיוור בהתאמה אישית
כל לקוח רוצה להתקשר עם בית עסק שמעניק לו את היחס האישי והחם ביותר. בהתאם לזאת מערכת דיוור מומלצת אמורה להיות כזאת שתדע לפנות לכל לקוח באופן אישי מבלי לגרום לו לחשוב שהוא חלק מפנייה המונית. מערכת איכותית שכזאת תעבוד בסינכרון מלא עם מערכות CRM חכמות ששומרות מידע חשוב ושימושי על כל לקוח, כגון רכישות קודמות ומאפיינים אישיים שונים. באופן זה כל הודעה שתשלח דרך מערכת הדיוור לא רק שתנוסח בשמו הפרטי של הלקוח הספציפי אלא אף תוכל לכלול בתוכה מבצעים והטבות לפי מאפיינים ברורים של הלקוח, כאלה שיגרמו לו לחשוב כי ההודעה נשלחה אליו באופן אישי. הדבר הוכח ככזה שמעלה את סיכויי קריאת המלל השיווקי בעשרות אחוזים, וכמובן שגם את סיכויי ההתקשרות.

אפשרות לייצירת ניוזלטרים
כאשר פונים אל לקוחות באמצעות הודעות SMS או מיילים יש למשוך את תשומת ליבם בצורה מאוד מזמינה מעבר למלל עצמו. הדרך הטובה ביותר לכך היא באמצעות שליחת ניוזלטר קבוע שהוא כלי להעברת מסרים אשר מוצג בצורה אסתטית כגיליון או עיתון אלקטרוני, עם קישורים רלוונטיים, תמונות, קטעי וידאו וכל מה שמעוניינים להוסיף. מערכת דיוור מומלצת היא כזאת שכוללת את האפשרות ליצור ניוזלטרים מגוונים שכאלה באופן קל וידידותי ביותר, כאלה שקל להירשם אליהם ואף מותאמים לצפייה מכל סוגי המכשירים החכמים.

נתונים, סטטיסטיקות ויכולות מעקב
אחת היכולות המדהימות שתאפשר לכם מערכת דיוור איכותית היא אפשרות לבצע מעקב אחר התנהגות הלקוחות שלכם באשר לחומר הנשלח אליהם. מערכת שכזאת למעשה "שותלת" בכל הקישורים הנשלחים קודים שונים שמשמשים לצרכי מעקב וכך ניתן לדעת בפועל כמה מלקוחות פתחו את ההודעות שנשלחו אליהם, אילו קישורים עניינו אותם, כמה מהם ביצעו בסופו של דבר רכישה ואלו לקוחות הסירו את עצמם ממערכת הדיוור לצמיתות. בלחיצת כפתור תוכלו להפיק דוחות סטטיסטים שמראים את כל הנתונים ולנתח כל פרוייקט שיווקי בצורה יעילה ומדוייקת מתמיד.
נכתב על ידי ZebraCRM , 4/6/2018 16:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZebraCRM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZebraCRM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ