לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zebra CRM - מערכת לניהול לקוחות


מערכת ניהול לקוחות (CRM) בענן המאפשרת שליטה מלאה בפעילות העסקית בממשק נוח ומהיר, מכל מקום ובכל זמן.

כינוי:  ZebraCRM

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2017

כל היתרונות של הטמעת מערכת ניהול משימות בארגון


אין ארגון שעל עובדיו לא מוטלות משימות. רוב רובן של המשימות הינן שגרתיות, כגון מתן שירות ותמיכה ללקוחות, ואחרות קשורות לביצוע פרוייקטים ספציפיים. כפי שתבינו מייד, הדרך הטובה ביותר לניהול נכון של כל משימה שעולה היא באמצעות מערכת ניהול משימות ייעודית שמוטמעת בארגון ומשמשת את המנהלים והעובדים גם יחד. להלן כל היתרונות שמערכת שכזאת יכולה לספק גם לבית העסק שלכם.

ניהול משימות נבון ומושכל עבור מנהלי הארגון
מלאכת הניהול על כל משימה מוגדרת כמשימה בפני עצמה. יש לפקח על פעולתם של העובדים המעורבים ולקבוע עבורם יעדים ברורים על מנת לעמוד בלוחות הזמנים שהוקצבו. ובכן, מערכת ניהול משימות תומכת בכך באופן יעיל שלא משאיר מקום לטעויות. כל משימה שהמנהל מטיל מתועדת מראש במערכת ונקבע עבורה הלו"ז המתאים, דרכי הביצוע, מי המבצע, מי כפוף למי וכו', כאשר לאורך נקודות הזמן ישנם צמתים שמחייבים דיווח. באופן זה המנהלים יכולים להיות מיודעים כל העת לגבי מספר המשימות המבוצעות והיכן נמצא סטטוס הביצוע עד כה. כך ניתן לקבל החלטות מושכלות, לזהות נקודות כשל בביצוע והאם קיים עומס על צוות זה או אחר שמחייב התייחסות מיוחדת. 

ביצוע משימות יעיל יותר בקרב העובדים
מערכת ניהול משימות שהופכת להיות חלק בלתי נפרד מעבודתם של העובדים בארגון מעלה את שביעות רצונם והופכת אותם למכונה משומנת היטב של יעילות. כל עובד שמעורב במשימה מסויימת יכול לגשת בקלות אל המערכת מהדפדפן או מתיבת הדואר האלקטרונית שלו, וכאשר הוא מבצע פעולה כלשהי פשוט לתעד אותה. באופן זה ניתן לעקוב אחר כל שלב ביתר קלות ורמת המתח בעת ביצוע המשימה יורדת, שכן המערכת קובעת את התוואי לביצוע ויש פחות דרגות חופש שבסך הכל מסבכות את העובדים שזקוקים ליד מכוונת. 

שקיפות מלאה בין המחלקות
מערכות רבות לניהול משימות מציעות למי שמשכיל להטמיען את היכולת לעבור בין ממשקים שונים בארגון בקלות וביעילות. כך למשל, נותני שירות הלקוחות יכולים לעבור בין ממשק הניהול שלהם למערכת הנהלת החשבונות ובמקרים אחרים, למערכת ניהול המלאי וסידור העבודה. כך נוצר סינכרון מלא בין עובדי המחלקות השונות והעבודה הופכת ליעילה יותר. לכל מערכת ניהול משימות ניתן להוסיף ממשקים באותה הפלטפורמה כגון CRM, ERP ועוד, כאשר תוכנות איכותיות מציעות ממשקים אינטואיטיביים ללמידה, יכולת עבודה בענן ושחזור נתונים במקרה של טעויות או עבודה במצב לא מקוון. כל אלו עוזרים רבות להתנהלות נכונה וביצוע של כל משימה שעולה, מכל מקום ובכל זמן ללא מגבלה כלשהי.
נכתב על ידי ZebraCRM , 2/4/2017 01:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZebraCRM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZebraCRM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ