לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zebra CRM - מערכת לניהול לקוחות


מערכת ניהול לקוחות (CRM) בענן המאפשרת שליטה מלאה בפעילות העסקית בממשק נוח ומהיר, מכל מקום ובכל זמן.

כינוי:  ZebraCRM

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2017

ניהול לידים באמצעות מערכת CRM


"לידים" הם הכינוי ללקוחות פוטנציאליים שאמורים להפוך ללקוחות חדשים, אם רק תשכילו "לתפוס" אותם בזמן, לפנות אליהם בתזמון הנכון, לאפיין אותם כהלכה ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר שרק אפשר. אותם לידים מקורם מקמפיינים שיווקיים שאתם כבעלי העסק מריצים מעת לעת ברחבי הרשת, כך ששטף המידע לגבם פשוט עצום, ועל מנת להתמודד איתו בצורה נכונה חשוב מאוד להיעזר במערכת ייעודית מתאימה. כפי שתבינו מייד, הדרך לבצע ניהול לידים מושכל טמונה בשימוש במערכת מסוג CRM, שתשרת אתכם גם בהמשך הדרך בניהול תיקי הלקוחות הקיימים שלכם. במה בדיוק מדובר? להלן כל המידע.

קליטה מהירה ויעילה של כל ליד וליד

כאמור, הפרטים אודות הלידים השונים מגיעים ממספר אפיקי שיווק באמצעות קמפיינים שונים ברשת. דפי נחיתה, דפי "יצירת קשר" באתרי הבית, מודעות ממומנות בגוגל, פרסומות ובאנרים, רשתות חברתיות כגון פייסבוק וכדומה – כל אלו נועדו על מנת למשוך את תשומת לב הלקוחות ולגרום להם להשאיר פרטים לשם התקשרות חוזרת שלכם. אם בעבר אופן קליטת הנתונים בוצע בצורה פרימיטיבית למדי, מה שגרם לנתונים רבים ללכת לאיבוד, הרי שמערכות ה- CRM החדשניות של ימינו מייעלות את העבודה בצורה ניכרת ומארגנות בצורה אוטומאטית לחלוטין, תחת ממשק תצוגה אחד את כל הלידים שפנו אליכם. באופן זה ניתן לדעת את מקורו של כל ליד, מאיזה אפיק שיווקי הגיע ובאיזו שעה של היום, ולהציג עוד פילוחים רבים לפי הצורך. ניהול לידים חכם שכזה מאפשר לבצע מעקב מדוייק אחר ההצלחה וכיוון ההתקדמות של פרוייקט שיווקי כזה או אחר, מה שמייעל את הפעילות העסקית ומונע פיזור משאבים שלא לצורך. 

טיפול בלידים לאחר קליטתם

כל מערכת CRM שתומכת בניהול מערך הלידים של עסק מסויים, ממשיכה לאחר תהליך הקליטה הראשוני בהזרמת המידע הלאה. הפרטים השונים מועברים למחלקות המכירה, השיווק והטלמרקטינג כאשר כל צוות מקבל את מקסימום היעדים שנקבעו עבורו בתיזמון מדוייק ע"י המערכת. ניהול לידים שמתבצע בצורה מושכלת שכזאת אינו גורם לעומס על המחלקות השונות, כאשר כל פנייה חוזרת אל לקוח שהשאיר פרטים מתועדת והופכת להיות תיק לקוח בפני עצמו. כל עסקה שנסגרת או התקשרות מוצלחת נרשמת אף היא, וע"י כך ניתן למדוד את אחוזי ההצלחה של הפרוייקט השיווקי הספציפי. 

חשוב מאוד שמערכת ה- CRM שתטמיעו תתממשק עם מערכות קיימות בארגון, וזאת על מנת שהעובדים יוכלו לקבל בלחיצת כפתור את כל המידע לו הם זקוקים לשם מתן שירות רציף. כך למשל, מערכת ניהול לידים שתתמשק עם מערכת הנוכחות של העובדים, תאפשר לבצע חלוקת עבודה ספציפית יותר פר עובד מעבר לפן המחלקתי, מה שייעל עוד יותר את מערך שירות הלקוחות שלכם.
נכתב על ידי ZebraCRM , 27/4/2017 03:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניהול לקוחות - אקסל או תוכנת CRM?


כל עסק נועד לשרת לקוחות בצורה כלשהי ובהתאם לזאת חייב להפעיל מערך ניהול לקוחות מקצועי לעילא ולעילא. בעוד עסקים רבים מסתפקים בקבצי האקסל הידועים על מנת לנהל את תיקי הלקוחות שלהם, הרי שרבים אחרים בוחרים בקידמה וכבר השכילו להטמיע תוכנת CRM ממוחשבת בדרכם להצלחה. בשורות הקרובות נלמד על ההבדלים (התהומיים) בין שתי אפשרויות אלו כך שתבינו גם אתם מדוע כדאי לכם להשתדרג במהרה. 

 

ניהול לקוחות באמצעות קבצי אקסל - מעט יתרונות, הרבה חסרונות

 

עסקים שבוחרים בקבצי אקסל על מנת לנהל את מערך הלקוחות שלהם מגבילים את עבודתם מראש, שכן עם הזמן הקבצים עצמם הופכים לגדולים יותר ויותר ומסרבלים את השימוש בהם. מעבר לזאת, הקבצים הינם סטאטיים, כך שהם אינם מאפשרים קבלת התראות או ביצוע מעקב, גורמים לכפילויות בטיפול וכאשר עובדים עם מספר קבצי אקסל בו זמנית, קשה עד בלתי אפשרי לשלוף מהם נתונים צולבים. בנוסף, מאחר ומדובר בקבצי אקסל פשוטים, הרי שלא ניתן לצרף לצד פרטי הלקוחות קבצים חשובים נוספים כגון חוזי רכישה, קבלות וחשבוניות שחשובים לשם הטיפול השוטף. יש לציין כי ניהול לקוחות באמצעות קבצי אקסל כולל גם יתרונות ספורים וביניהם היעדר הצורך ברכישה של תוכנה ייעודית (מלבד אופיס) ויכולת עבודה על קבצי אקסל בענן, אך אלה ממש לא מטים את הכף כאשר מדובר בעסק עם אלפי לקוחות שממש לא כדאי שיתנהל עם אינספור קבצי אקסל.

 

מערכת CRM - להפיק את המקסימום מתיקי הלקוח שלכם

 

מערכות ה- CRM פותחו על מנת לאפשר לנותני השירות קשת שלמה של יכולות על מנת לבצע את עבודתם ביעילות, ללקוחות לקבל שירות מעולה ולמנהלים לנטר אחר כלל פעולות השירות והמכירה בצורה קלה ונוחה בהרבה. כל מערכת ניהול לקוחות מסוג CRM כוללת ממשק קל ונוח לעבודה וללמידה ובו כל פרטי הלקוחות כאשר לכל לקוח תיק נפרד משלו. מאחר ומדובר בממשק שמרכז את כל המידע במקום מסודר אחד, הרי שניתן לנהל את כל הנתונים בקלות לטובת התנהלות העסק. כך למשל, המערכת מסוגלת להתריע לעובדים על קריאות פתוחות ומונעת כפילויות בטיפול, לחלק משימות באופן אוטומטי או יזום ע"י מנהלי העבודה, לשלוף נתונים בהתאם לחתכי פילוח נבחרים ועוד. בנוסף, מערכת CRM מתקדמת אף יכולה לכלול ממשק התומך במחלקה השיווקית, כאשר המערכת קולטת את הפניות של לקוחות חדשים (לידים) ובהתאם לזאת מתזמנת את ההתקשרות החוזרת עימם. כך ניתן לעקוב אחר פרוייקטים שיווקיים, למדוד את הצלחתם בזמן אמת ולבצע שינויים ושיפורים לפי הצורך. 


יתרון נוסף של ניהול לקוחות באמצעות תוכנת CRM טמון באפשרות לעבוד בענן, להתחבר ישירות למחלקת הנהלת החשבונות, המלאי, כוח האדם ועוד. חלק מהתוכנות אף מתממשקות עם תיבות הדואר האלקטרוני של העובדים ומערכות אחרות בארגון, על מנת לאפשר רצף פעולה שתומך במתן שירות טוב ויעיל מתמיד.
נכתב על ידי ZebraCRM , 26/4/2017 20:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוכנת הנהלת חשבונות - כל מה שצריך לדעת


עסקים רבים, קטנים וגדולים גם יחד, סובלים מלא מעט בעיות בהתנהלות של הנהלת החשבונות שלהם, נשענים יותר מדי על ידע אנושי, תיוקי מסמכים ושימוש בטבלאות אקסל מסורבלות שלא לצורך. העסקים המצליחים יותר כבר הבינו שאין שום צורך להיות מוגבלים מבחינה טכנולוגית, והשכילו לרכוש תוכנת הנהלת חשבונות ממוחשבת שתעזור להם בכל התהליך. על מה בדיוק מדובר ולמה זה כל כך כדאי? הישארו עימנו.

מדוע כדאי להטמיע תוכנת הנהלת חשבונות בעסק?
תוכנת הנהלת חשבונות היא תוכנה שמרכזת במקום אחד את היבט הניהול החשוב ביותר של העסק, מה שמאפשר למנהלים לקבל החלטות מושכלות יותר בזמן אמת ומונע טעויות קריטיות. אצל עסקים בעלי מחזור גדול קיים הכרח להתנהל באמצעות תוכנה שכזאת, שכן אחרת לא יוכלו המנהלים לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות של העסק, לא לשלוף את המידע שהם זקוקים לו, ובסופו של דבר יקשו על רואה החשבון שלהם מלהכין את הדוחות המתאימים לרשויות המס. למעשה, כמעט ולא ניתן למצוא כיום עסקים גדולים שאינם עובדים עם תוכנת הנהלת חשבונות כזו או אחרת, שכן שטף המידע הנכנס לארגון רב מדי מכדי לנהל אותו בצורה ידנית. יש לציין כי גם עסקים קטנים יוצאים נשכרים מעבודה עם תוכנה שכזאת, מאחר והיא מונעת את הצורך להעסיק איש מקצוע לצרכי הנהלת החשבונות, ביצוע מיקור חוץ או בזבוז זמן בהתעסקות עם היבט ניהולי זה. 

מה כוללת התוכנה?
ובכן, תוכנת הנהלת חשבונות איכותית תאפשר לכם לנהל את תזרים המזומנים, להפיק פירוט של הכנסות מול הוצאות בכל זמן נתון, להפיק חשבוניות וקבלות (מודפסות או חתומות דיגיטאלית) בלחיצת כפתור, לרכז את פרטי החייבים ולשלוף את הנתונים לפי דרישה, לנהל את מלאי המחסן, להפיק דוחות על פי זמן מוגדר (גם לרשויות המס), אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי ועוד. 

כיצד בוחרים בתוכנה המתאימה.
לכל בית עסק צרכים שונים לגמרי, ובהתאם לזאת הצורך בתוכנה שתמלא אחריהם באופן מלא. לאור זאת חשוב לבחור בספק מקצועי שמבין את משמעות העניין, וידאג לאפיין מראש את צרכי בית העסק הספציפי שלכם לפני הטמעת התוכנה. ספק איכותי אף יאפשר לכם לקבל את התוכנה לתקופת ניסיון ויציע לכם שירותי תמיכה שוטפים לאחר הרכישה. דגשים נוספים שיש לבדוק/לדרוש לפני רכישה של תוכנת הנהלת חשבונות לעסק הם יכולת עבודה מקוונת (שירותי ענן, גישה דרך האינטרנט), תאימות מלאה למערכת המיסוי בישראל, וכמובן אפשרות לשינויים, תוספות והרחבות בעת הצורך.
נכתב על ידי ZebraCRM , 2/4/2017 01:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZebraCRM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZebraCRM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ