לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zebra CRM - מערכת לניהול לקוחות


מערכת ניהול לקוחות (CRM) בענן המאפשרת שליטה מלאה בפעילות העסקית בממשק נוח ומהיר, מכל מקום ובכל זמן.

כינוי:  ZebraCRM

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2017

תוכנה לניהול עסק קטן הכוללת בתוכה ממשק CRM


עצם העובדה שאתם מנהלים עסק קטן אינה מחייבת אתכם שלא לחשוב בגדול על מנת להשיג יתרונות משמעותיים על פני המתחרים. הטמעה של תוכנת ניהול היא בדיוק האמצעי שישיג לכם את היתרון החשוב הזה ואם היא תכלול בתוכה גם ממשק CRM הרי שהרווחתם מכל הבחינות. תוכנה לניהול עסק קטן עם ממשק CRM - להלן כל המידע בנושא.

היתרונות של הטמעת תוכנת ניהול בעסק קטן כשלכם
הטכנולוגיה כבר קיימת – חברות ובתי תוכנה מבצעים בימינו התאמות אישיות של תוכנות ניהול שהוטמעו עד לא מזמן רק אצל חברות ענק גם עבור עסקים קטנים, כך שהשמיים הם הגבול מבחינתכם. כל תוכנה לניהול עסק קטן יכולה לכלול ממשקים רבים בהתאם לצרכי העסק הספציפיים שלכם, כגון :  ממשק לניהול משימות, ניהול מלאים, ניהול כוח אדם, הנהלת חשבונות, מערכות דיוור וכמובן את גולת הכותרת – ממשק CRM לניהול יעיל ומושכל יותר של מערך קשרי הלקוחות. הממשקים השונים מסונכרנים ביניהם באופן מושלם כך שסוף כל סוף לא תצטרכו להשתמש בתוכנות נפרדות ואף לא באינספור קבצי אקסל וקלסרים מסורבלים. 

מדוע כדאי להעדיף תוכנה לניהול עסק קטן עם ממשק CRM?
כאמור, כל תוכנה לניהול עסק קטן יכולה לכלול מספר רב של ממשקים אך אינספור לקוחות מרוצים טוענים כי הממשק החשוב ביותר שהעניק להם את היתרון המשמעותי היותר אל מול המתחרים הוא ממשק ה- CRM. ממשק זה מנהל את כל תיקי הלקוחות של העסק באופן ממוחשב כך שניתן לתעד את כל הפרטים החשובים בהליכי המכירה והשירות ולהשתמש בהם בצורה מושכלת. כך למשל תוכלו לזהות לקוחות מצטיינים, לקוחות שקצת נעלמו ורצוי לתת להם יחס עם הודעה אישית, להציע מבצעים לקבוצת לקוחות מסויימת ועוד. למעשה, כל הנתונים מראים שהשימוש בתוכנת ניהול הכוללת בתוכה גם ממשק CRM מגדיל את המכירות ואת מספר הלקוחות באופן משמעותי ומחזיר את ההשקעה הראשונית תוך זמן קצר. 

למה כדאי לשים לב ברכישת התוכנה?
ישנם עוד מספר פרטים קטנים אשר עשויים בסופו של דבר לעשות את כל ההבדל בין תוכנת ניהול מוצלחת שתעניק לכם יתרון חשוב לבין כזו שרק תסרבל את העבודה ותגרום לכישלון חרוץ: 
  • • התאמת תפריטים מדוייקת – בדיוק כמו כל תוכנת ניהול אחרת, גם תוכנה לניהול עסק קטן חייבת להיות מותאמת באופן מדוייק לצרכי העסק. על כן חפשו תוכנה שהתפריטים בה מותאמים לסוג עסק שלכם הן מבחינת גודל הפעילות והן מבחינת העיסוק.

  • • התאמה למערכת המיסוי בישראל – במידה ותרכשו תוכנה שכוללת בתוכה גם ממשק הנהלת חשבונות חשוב לברר מראש שהיא לא תגביל אתכם בשום צורה. 

  • • יכולת עבודה בענן – על מנת שתוכלו לתפעל את התוכנה מכל מקום ולא שום הגבלה למסוף מסויים. כך תוכלו להעניק שירות בכל עת ללא שום תלות במצבת כוח האדם הקטנה שלכם.

בהצלחה!
נכתב על ידי ZebraCRM , 28/11/2017 17:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיגמא - תוכנת הנהלת חשבונות מנצחת


הנהלת החשבונות היא לב ליבו של הארגון וכמו שהיא יכולה למנף את הצלחתו והתנהלותו קדימה, כך היא יכולה גם להיות עקב האכילס שלו. מנהלי ארגונים רבים החלו להבין את חשיבות העניין ובהתאם לזאת החלו להטמיע בארגונם תוכנות הנהלת חשבונות מתקדמות שיעזרו להם להשתפר מבחינת יכולות העבודה. בשורות הקרובות נכיר לכם את אחת התוכנות היותר מומלצות בשוק – תוכנת סיגמא. 

אז מהי תוכנת סיגמא?
סיגמא היא תוכנה שפותחה באופן מיוחד עבור צרכי מחלקת הנהלת החשבונות של כל ארגון וזאת לאחר אפיון קפדני של צרכי המקצוע. התוכנה כוללת את כל הנדרש לביצוע המשימות החשבונאיות של ארגונים בכל קנה מידה – רישום כל התנועות הכספיות בארגון, הפקת חשבוניות וקבלות, תיעוד מסמכים וגיבוי שלהם, מערכת לניהול עובדים ומערכת כרטיסי לקוח. באמצעות סיגמא אף ניתן להפיק דוחות בלחיצת כפתור בהתאם לחיתוכים שונים ולהציג אותם בצורה גרפית או טבלאית ידידותית למשתמש וקלה להבנה. את כל הדוחות ניתן לייצא לקבצים מסוגים שונים, כגון אקסל. התוכנה אף ידועה בזכות גמישותה לשינויים והרחבות לפי הצורך ובאופן כללי פועלת במתכונת של "חלונות" ומציעה ניווט קל ונוח בין מסכים שונים.

ומה כל כך מייחד את סיגמא לעומת תוכנות אחרות?
אם הגעתם עד לפה אתם בוודאי שואלים את עצמכם במה סיגמא שונה מתוכנות הנהלת חשבונות אחרות. ובכן, הדבר טמון במספר מאפיינים נוספים שהתוכנה מציעה:
  • • התאמה מלאה לעבודה מול רשויות המס בישראל – לעומת תוכנות הנהלת חשבונות אחרות תוכנת הסיגמא פותחה כאן בישראל כך שיכולת ההתאמה שלה לחברות וארגונים ישראליים פשוט מושלמת.
  • • פרסונליזציה של מסכים – כל עובד שמשתמש בסיגמא יכול ליצור לעצמו תפריט אישי בהתאם להעדפותיו ומשימותיו השונות ובכך לייעל לעצמו את תהליכי העבודה בצורה ניכרת.
  • • יכולת עבודה גם בענן – מפתחי סיגמא השקיעו רבות בפיתוח יכולת עבודה באמצעות התוכנה הן ממסופים מקומיים והן מרשת האינטרנט. משמעות הדבר היא כי העבודה על המחשבים עצמם ומהרשת תמיד מסונכרנת כך שניתן לאחסן את כל המידע בשרתי החברה המספקת ולגשת לשימוש במערכת זו מכל זמן ובכל מקום ללא שום מגבלה.
  • • יכולת עבודה אל מול ארגונים זרים – בלחיצת כפתור תוכלו להפיק חשבוניות בשפות שונות, לבצע חישובי המרת מט"ח ועוד.
  • • עדכונים שוטפים – מסופקים בכל עת עם מגוון פיצ'רים שמפותחים תדיר ע"י המפתחים.

מעבר לזאת, תוכנת הסיגמא קלה מאוד להטמעה ואינטואיטיבית לשימוש כך שיחד עם כל הסיבות שהוצגו בפניכם בוודאי גם אתם כבר הבנתם כי מצאתם את תוכנת הנהלת החשבונות החדשה שלכם.
נכתב על ידי ZebraCRM , 28/11/2017 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מהי מערכת ניהול ומדוע אתם זקוקים לה בתור מנהלים?


ניהול עסקים, חברות וכל ארגון שהוא חייב להישען על מערכת מידע איכותית שבאפשרותה ניתן יהיה לקבל את התמונה הנכונה והמלאה לגבי העסק. בעוד בעבר ארגונים שונים נשענו על מערכות פרימיטיביות יחסית או כאלו ש- "נתפרו" טלאים טלאים מטכנולוגיות שונות, הרי שכיום ניתן להטמיע מערכת ניהול בעלת ממשק אחיד ויחיד שתרכז את כל הנעשה בכל המחלקות ותציג את המידע בלחיצת כפתור פשוטה. מה כוללת מערכת שכזאת ומהם הדגשים בבחירתה? להלן כל המידע.

כל המחלקות תחת ממשק ניהולי אחד
טכנולוגיית המידע המתקדמת של ימינו מאפשרת לנהל מחלקות שונות בארגון דרך מערכות ייעודיות שמתקשרות אלו עם אלו בסנכרון הדדי משותף. זאת בזכות הטמעה של מערכת ניהול ששולטת על כל ממשקי המחלקות ומערכות העבודה ומאפשרת גישה דרך ממשק יחיד נוח ויעיל.  המערכת מתחברת לכלל המערכות בארגון וביניהן: ניהול הלקוחות (CRM), ניהול המשימות, מערכת המלאים, הנהלת החשבונות, מחלקת כח אדם ומשאבי האנוש ועוד. חלק ממערכות הניהול אף כוללות ממשקים נוספים שמרחיבים את האפשרויות הקיימות בתור סטנדרט כגון חיבור ישיר לכלי שיווק (לידים), עבודה ברקע של מערכות POS (Point of Sale), מערכות לכריית נתונים (Data Mining) ועוד. 

מערכת ניהול איכותית
יכולה לשלוט על כל האפשרויות שהוזכרו להנ"ל או להוות הרחבה של מערכת אחת מרכזית שברצון הארגון להשקיע בה. למשל, מערכת CRM שנועדה לניהול קשרי לקוחות יכולה לעבור הרחבה הדרגתית באופן מותאם אישי כך שיהיה ניתן באמצעותה לא רק לספק שירות אלא גם לבצע מכירות ולקדם אותן באמצעות ניתוח לידים. מנהלים זקוקים למערכת מידע שכזאת על מנת לקבל את כל הנתונים הנדרשים בזמן אמת ובלחיצת כפתור, תוך הפקת כל הדוחות ללא כל קושי באופן אוטומאטי. כאשר ארגון בוחר לעבוד בצורה אחרת, המידע חייב להיאסף בצורה ידנית ולעבור ניתוח ע"י גורם אנושי, דבר שמבזבז זמן, מכביד על המערכת ומביא לבזבוז משאבים.

התכונות הנדרשות ממערכת ניהול איכותית
בימינו ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות שתומכות בניהול הארגון והמחלקות השונות. לא משנה באיזה סוג של מערכת ניהול תבחרו, חשוב מאוד שהיא תאפשר עבודה בענן ולא בהתקנה מקומית פר מסוף. יכולת זו תשים בידי העובדים והמנהלים את היכולת לעבוד מכל מכשיר המחובר לאינטרנט, בכל זמן ומכל מקום ללא שום מגבלה. בנוסף, על המערכת להיות מותאמת לארגון מבחינת תפריטים ומונחים ולא להיפך. לשם כך חשוב לאפיין מראש את צרכי הארגון ולעשות זאת תוך ליווי צמוד של ספק התוכנה. סנכרון מלא בין ממשקים, פיתוח פיצ'רים, טיפול בבעיות, עדכונים מרחוק וממשק נוח לשימוש ואינטואיטיבי ללמידה נדרשים אף הם על מנת לקבל תמורה מלאה להשקעה וליישר קו עם חזית הטכנולוגיה בתחום מערכות הניהול.
נכתב על ידי ZebraCRM , 4/11/2017 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZebraCRM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZebraCRM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ