לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zebra CRM - מערכת לניהול לקוחות


מערכת ניהול לקוחות (CRM) בענן המאפשרת שליטה מלאה בפעילות העסקית בממשק נוח ומהיר, מכל מקום ובכל זמן.

כינוי:  ZebraCRM

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2017

מערכת CRM - מקפיצים את העסק קדימה


בעולם העסקים של היום כל עסק מנסה לבנות לעצמו יתרון יחסי לעומת המתחרים שלו. במידה ולא קיים יתרון שכזה עשוי העסק למצוא את עצמו נאבק כדי לשרוד ובמקרה הפחות גרוע, "להיתקע" במקום ולבזבז משאבים רבים. בשורות הקרובות נלמד כיצד מערכת CRM איכותית עשויה להעניק לכם יתרון יחסי יוצא דופן לעומת עסקים מתחרים, עד שלא תבינו כיצד הסתדרתם בלעדיה עד כה.

אז מהי בעצם מערכת CRM?
מערכת CRM הינה מערכת אשר מרכזת את כל קשרי הלקוחות של העסק, כאשר הכוונה לא רק לכאלה שרוכשים שירותים ומוצרים דרך העסק אלא גם לספקים, עמיתים עסקיים וכו'. עבור כל יישות שכזאת נבנה תיק לקוח ממוחשב שבו מצוינים כל הנתונים אודותיו כגון פרטים אישיים, רכישות שביצע, פניות ודרישות, מצב פנייה עדכני, חובות ועוד. הריכוז של כל הנתונים במערכת ייעודית מאפשר לנותן השירות לספק לכל לקוח שירות מהיר ויעיל ולהעניק לו חוויית לקוח ברמה אחרת. מעבר לזאת, מערכת CRM איכותית אף תורמת רבות למנהלי העסק שיכולים בלחיצת כפתור לקבל תמונת מצב עדכנית על מצב העסק ולקבל החלטות מושכלת יותר. המערכת למעשה מנטרת ומתעדת כל פניית לקוח כך שניתן לזהות לקוחות בעלי מאפיינים נדרשים, לייעל קמפיינים שיווקיים שעולים מעת לעת (קיימות מערכת CRM שכוללות ממשק לניהול לידים), ולבצע הפניית משימות מושכלת יותר לשם מניעת עומסים על הצוותים השונים.  

יתרונות נוספים לשימוש במערכת CRM איכותית
מעבר למה שצויין לעיל, מערכת CRM איכותית מציעה עוד יתרונות רבים למשכילים להשתמש בה :

• אחידות במתן השירות – מאחר וכל פעולה מתועדת, הרי שהעובדים יודעים כיצד לטפל בבעיות דומות שצצות עם לקוחות חדשים. למעשה, המערכת מדמה את כל התרחישים שמאפיינים את אופי השירות (מכירה, חתימת חוזה, תלונת לקוח, הפעלת אחריות וכו') וכך נוצרת אחידות בביצוע הפעולות בין כל עובדי מערך השירות.

• תהליכי שיווק ומכירה יעילים יותר – כאשר כל המידע על הלקוח זמין מראש לנותן השירות, ניתן לייחס משקלים שונים של עדיפות לפניות השונות. למשל, כאשר לקוח מועדף פונה הדבר מסומן כבר בתיק הלקוח, והוא זוכה להצעות שונות מלקוחות שאינם עונים על מאפיינים ששמים אותם בעדיפות. מעבר לזאת, במידה והשכלתם לרכוש מערכת CRM שתומכת בתהליכי ניהול הלידים שלכם, הרי שאין שום סיכוי שתפספסו פנייה של לקוח פוטנציאלי. 

חשוב מאוד לרכוש את המערכת מספק איכותי ובעל ניסיון בתחום. רק ספק שכזה ידע לאפיין את צרכי קשרי הלקוחות שלכם מראש, ובהתאם לזאת להתאים לכם מערכת CRM שתענה על כל הציפיות.
נכתב על ידי ZebraCRM , 29/6/2017 23:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ניהול מערך קשרי לקוחות באמצעות מערכת crm


שום עסק לא ישרוד לאורך זמן ללא מאגר לקוחות נאמן. הלקוחות הם אלו שעבורם נועד העסק שלכם מלכתחילה ומסיבה זו יש לעשות ככל שניתן על מנת לשמור על שביעות רצונם של הקיימים, ולזכות לשטף של לקוחות חדשים בגין שמכם הטוב והמוניטין שהולך לפניכם. על מנת להגיע למצב זה יש לנהל מערך קשרי לקוחות איכותי, כזה שידאג שהכל יתקתק. בשורות הקרובות נלמד כיצד מערכת crm ייעודית תעזור לכם בכך.
 
ייעול הטיפול בלקוחות
כל מערכת crm מציעה ראשית כל גישה ישירה וקלה לתיקי הלקוחות שלכם, כאשר בכל תיק ניתן למצוא את כל הפרטים החשובים על הלקוחות כגון פרטים אישיים, רכישות שביצעו, מועדי הרכישה ודרכי התשלום, צילומי חשבוניות וחוזים ועוד. באופן זה כל המידע מקוטלג בצורה קלה ונוחה ושליפה ונחסך עניין הקלסרים. יתרון נוסף שמערכת כזאת crm מציעה, הוא שמירה על קשרי לקוחות רציפים. במידה ולקוח יוצר קשר או ששירות הלקוחות של הארגון יצר עימו קשר, כל הנתונים לגביו מופיעים מראש על המסך וניתן להתחיל לטפל בבעיה במיידי. בנוסף גם כל הליך ההתקדמות של הטיפול מתועד, לעיתים אף מוקלט, וכך ניתן להמשיך את הטיפול במועד מאוחר יותר, גם לאו דווקא ע"י העובד שנתן את השירות מלכתחילה. באופן זה הלקוחות מקבלים שירות מהיר ויעיל יותר וגם העובדים חשים ביטחון רב בעבודתם ושליטה מלאה על כל פנייה.
 
יכולות ניהול טובות יותר
אחת הבעיות העיקריות שיש למנהלים במקומות עבודה, היא העובדה שהם לא באמת יכולים להיות מיודעים על מצב הארגון המדוייק בכל רגע נתון. הם ניזונים מדוחות ומקבצי אקסל מסורבלים שמפיקים עבורם אנשי המחלקות השונות, אי הסדר חוגג, והנתונים אף פעם לא באמת מעידים על מצבו האמיתי של הארגון בזמן הווה. ובכן, תוכנת crm פותרת את הבעיה אחת ולתמיד, לפחות בכל הקשור למערך קשרי הלקוחות של הארגון. מאחר ותיקי  הלקוחות מפורטים מאוד ומכיוון שהמערכת זמינה בלחיצת כפתור על פי הרשאה, הרי שהמנהלים יכולים לשלוף דוחות מגוונים ביותר לפי דרישה ולקחת החלטות מושכלות בהרבה. מבין הדוחות ניתן לתת בתור דוגמא את הפקת רשימת הלקוחות שרכשו בהיקפים הגדולים ביותר, מספר הלקוחות החדשים שגויסו, אילו מוצרים ושירותים נרכשו, מה מצב הטיפול בפניות פתוחות, תוך כמה זמן חוזרים צוותי השירות ללקוחות, אילו צוותים פנויים יחסית ואילו עמוסים, איזה עובד מטפל במספר התיקים הרב ביותר ועוד. בנוסף, מאחר ומערכת קשרי לקוחות איכותית אמורה לתמוך גם בתהליכי גיוס לקוחות חדשים (לידים), הרי שמנהלי השיווק יכולים לצפות בכל העת בלידים הנכנסים מהערוצים השונים ולעמוד על הצלחתו או כשלונו של קמפיין  שיווקי כזה או אחר.

אין ספק כי מערכת קשרי לקוחות מסוג crm תספק לכם את כל מה שצריך בשביל להרים את העסק במספר דרגות. שיהיה בהצלחה!
נכתב על ידי ZebraCRM , 29/6/2017 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מחשבים וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZebraCRM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZebraCRM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ