לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גיל הורסקי עוסק בפיתוח ושיווק של מוצרי שוקולד ברחבי העולם. במהלך הקריירה המקצועית שלו, הוא רכש ניסיון בינלאומי רב ועבד עם מותגים עולמיים מובילים: Milka, PepsiCo, Quaker Oats, Toblerone, Cadbury.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2019

גיל הורסקי חוזה: "בעוד מספר שנים אריזות המזון יהיו ממוחזרות"


בהתאם לרוח השוררת בעולם לגבי מחזור ושמירה על הסביבה, טען לפני זמן קצר גיל הורסקי מתאגיד מונלדייז, כי "רוב אריזות המזון שישווקו ע"י החברה בשנים הקרובות, היו ממוחזרות ולא מזהמות, בהשוואה לעטיפות הפלסטיק שכעת עושים בהן שימוש במפעלים". 

 

עוד טען הורסקי, כי "המהלך הזה יחסוך לחברה עשרות טונות של פלסטיק מזהם". 

 



נכתב על ידי , 23/9/2019 11:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SnackFutures תשיק חטיפים חדשים ובריאים | גיל הורסקי: "פיתוח מותגים קטנים מגלם פוטנציאל גדול''


לאחרונה פורסם כי צוות החדשנות של יצרנית החטיפים והשוקולד Mondelez, הנקרא SnackFutures ישיק 2 מותגי חטיפים חדשים בתחום ה-Well-being: האחד יתבסס על ירקות שאנו מרבים לזרוק לזבל, והשני שנקרא CaPao מבוסס על פרי הקקאו ומשתמש בכל הרכיבים התזונתיים שלו.

 

בהמשך לדברים גיל הורסקי אמר כי "אלו חלק מהדרכים להשגת למטרה של SnackFutures – גיוס הכנסות של 100 מיליון דולר עד שנת 2022, תוך שימוש במגמות האחרונות ופיתוח מותגים קטנים עם פוטנציאל גדול".

 


נכתב על ידי , 5/9/2019 11:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגיל הורסקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גיל הורסקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ