לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הקבוצה האדומה



Avatarכינוי:  הקבוצה האדומה

מין: נקבה

Google:  הקבוצה האדומה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

10/2017

רגע של כנות: יום בחייה של נציגת שירות


היום זה ללא ספק אחד מאותם ימים בהם כל מה שמתחשק לי לעשות הוא לחזר אחורה בזמן ולצעוק על כל מי שמגיע לו צעקה

או להכות את המילים הכי רעות שאני יכולה על המקלדת,

כיוון שאת האופציה הראשונה אינה יכולה לבצע ובכלל אולי אהרוס את חוקי המרחב והזמן והאופצייה השנייה תעלה לי יותר מידי

כסף לתקן החלטתי לחלוק אתכם מה זה אומר להיות נציגת שירות.

 

אמנות לעיתים לא משלמת את החשבונות ובמקרה כזה מיד שולפים את תוכנית ב', במקרה שלי החלטתי שתוכנית ב' תהיה

לעבוד במוקד שירות ותמיכה ולמה לא? עבודה היא עבודה עד שאמצא דרך להפוך את התחביב לעבודה,

בכל אופן, הפור נפל והתחלתי לעבוד כנציגת שירות לפני כחודשיים.

 

כולנו מדברים איתם, כולנו מכירים אותם, כשדבר לא מסתדר בחשבונית או רוצים לעדכן פרט כזה או אחר הם האנשים שאנחנו מתקשרים

אליהם, אז למה, גם אם מצבכם עגום ומר, למה לצעוק?

כי הנה משהו שלא מובן לי באנשים שמדברים עם נציגי שירות- אתם צועקים ומדברים וצועקים שוב ומדברים שוב,

כמובן שלא כולם, כמובן שיש את הפעמים שבהם כן שווה להשקיע את האנרגיות כדי לקבל משהו וכדי "לא לצאת פראייר"

ואני לא מדברת בשם כל נציגי ונציגות השירות בארץ אני מדברת כרגע בשמי-

כשאני בודקת דבר כזה או אחר ללקוח אני בודקת עם בכירים מעליי. תמיד.

עקב חוסר בטחון של חדשים וחוסר רצון להטעות את עצמי ואת הלקוח/ה אני תמיד בודקת מה אפשר לעשות ובגלל שמי שאמר לי "אי אפשר"

הם הבכירים, אז אי אפשר, לצרוח, לצעוק, להתעצבן, לקלל, להגיד שהשיחה מוקלטת אצלכם מה השם שלי באיזה צוות אני זה לא משהו שיכול

לעזור, להפך, אני פשוט אסתכל על המסך ואחשוב בליבי "קפוץ לי, גם אם יכולתי לבדוק עוד משהו, אין שום סיכוי שאני אבדוק אותו עכשיו"

אם תגידו לי שאתם יכולים להיות אמהות/אבות/סבתות וסבים שלי ותתעצבנו עליי כל מה שאני אחשוב זה- הייתם כועסים על הבת שלכם ככה?

ואם תגידו לי שהשיחה אצלכם מוקלטת אני אגיד לכם פשוט "גם אצלי" (סוד מערכת כל שיחה שמגיעה למוקד מוקלטת, זה לא משהו

מיוחד שרק לכם יש וזה גם נורא לא מאיים)

לקוחות שאומרים "אני לא אשחרר אותך כי אני מבין שרק בכוח זה הולך" זה לא באמת הולך, זה יותר זוחל על הרצפה באיטיות כשיש רק יד אחת

שתוכל להזיז קדימה את הסיכוי הזה והרגע כרתתם אותו ולמען האמת, זה סתם אגרסיבי ולא נחוץ ושוב, התייעצתי עם בכיר/ה

אם אני אומרת לא סביר להניח שגם הם יגידו לא.

 

תרימו יד אותם אנשים טובים שלא צועקים ואגרסיבים כלפי נציגי שירות ואני אהיה במוקד ואגיד לכם כמה באחוזים דוברים אמת.

 

דרך אגב, שוב, לא מדובר פה על כולם ולא מדובר פה על באמת איזשהו מקרה ספציפי שנעשה בו עוול ללקוח,

אני מדברת על כל אותם אנשים שבסופו של דבר מופיעים בסרטוני "טיסות שוקולד" למיניהם.

נכתב על ידי הקבוצה האדומה , 15/10/2017 19:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





229
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להקבוצה האדומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הקבוצה האדומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ