לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים כמו שלי


My life in two words: Math&Music

Avatarכינוי: 

בת: 17





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017


טוב, אז מסתבר שעם הרעיון שלי לפרויקט במדעי המחשב הייתי מקבלת פחות מ40 כי זה "לא לפי ההוראות".

זה די מרגיז. אומרים לנו 'לכו ותבנו אתר כרצונכם, כל מה שתרצו בו', וכיביכול נותנים לנו יד חופשית. אבל אם אני רוצה לקבל 100 צריך שהאתר יכלול כמה סעיפים מדויקים כמו תפריט שיציג כמה דברים ספציפיים, טופס בצד שיאפשר כניסת משתמש וסיסמה, מחיקה והכנסה של נתונים ועוד ועוד..

כך שכל האתרים יראו אותו הדבר רק שיהיה להם נושא שונה.

גם את הפרויקט שלי אני צריכה לכתוב ב javascript כדי שהוא יראה צבעוני ויפה, ומסתבר שאנחנו בכלל לא לומדים השנה את השפה הזו כך שבכל מקרה הוא היה נפסל. 

קצת מבאס, בעיקר בגלל שאני צריכה רעיון לפרויקט חדש. אבל עם כל התקנים לעבודה אני יכולה לעשות אתר טיפשי לילדי גן שילמד על עונות השנה ולקבל 100.

 


 

אני ממש נהנת מהחזרות למופע. אנחנו עושים המון עיבודים מגניבים לכל מיני שירים, וגם יש לנו הרכב די גדול השנה. 

למשל, אנחנו עושים את גרסת ההופעה לשיר מלך של מירי מסיקה וזה יוצא ממש יפה. השיר מתחיל עם כלי הנשיפה (כמה סקסופונים וחליל צד), והגיטרה בס מחזירה להם תשובות. ברקע יש בערך חמישה כינורות שמנגנים את הליווי, וזו רק הפתיחה! אני לא ממש משתתפת בשיר הזה, אני רק עושה קול שני, אבל גם לשאר השירים אנחנו עושים עיבודים מאוד יפים.

זה גרם לי קצת להיות עצובה, עוד שבועיים זה נגמר. אני ממש ממש אתגעגע להרכב בבית ספר, ולמגמת מוזיקה בכלל. זה הדבר היחיד בנתיים שאני רואה שאתגעגע אליו (בטח שנה הבאה יעלו עוד כמה דברים). 

יש גם כמה מורים שאני אוהבת שיהיה לי חבל לעזוב אותם. למשל המורה שלי למדעי המחשב, הוא נותן מעצמו כל כך הרבה. הוא מציע שיעורים פרטיים בחינם לתלמידים מתקשים אצלו בבית, ומגיע בחופשים כמה פעמים בשבוע כדי לעשות תגבורים. ובכל זאת אף אחד מהתלמידים בהרחבה לא מעריך את זה. הם ממש עשו שנה שעברה רשימה למנהלת והסבירו בה למה הוא מורה לא טוב, רשימה שתצדיק את הציונים הלא טובים שלהם, וכל אחד מהם כתב למה הוא לא מרוצה ממנו. רשימה כזו יכולה לגרום לפיטורים שלו! הם אפילו אמרו לה שאף אחד לא מבין חוץ משני ילדים שלמדו את החומר מחוץ לבית ספר (אני ועוד תלמיד שנמצא בפרויקט מיוחד). ושזה בכלל לא נכון כי גם בכיתה י' היו לי ציונים טובים במדמ"ח, עוד לפני שעשיתי את הקורס. הם היו צריכים להגיד גם למנהלת שהם בכלל לא משקיעים או באים לתגבורים.

 

בקרוב יש לי מיון שני לגאמ"א, הוא הולך להיות יותר קשה. הראשון גם היה די מתיש, שלוש שעות של שאלות אמריקאיות במדמח ואחרי זה עוד 300 שאלות אישיות. על כל שאלה מהשאלות האישיות חזרו בערך שלוש פעמים, לפעמים גם יותר בוריאציות אחרות, כדי לבדוק שאתה לא משקר. אחרי השאלה ה100 בערך בחרתי את התשובות שיתאימו לרושם שהם קיבלו עליי מהשאלות הקודמות, ופחות ממה שאני חושבת באמת. בסוף יצאה דמות שלא כל כך דומה לי, בלי שהתכוונתי לכך. זה בגלל ששאלו שאלות של כן ולא, ותמיד יש תחום אפור. למשל, הייתה שאלה "אני סומך על אנשים אחרים" נכון / לא נכון. זה תלוי בהמון דברים! אני לא סומכת על כל אחד, אבל כן סומכת על אנשים מסוימים. בגלל זה תמיד התשובה שלי הייתה מצב קיצון, וכך גם ניסיתי להתאים את עצמי בשאלות האחרות לאותו המצב הקיצוני. 

בכל מקרה, במיון השני לא יהיו עוד שאלות אישיות, אבל שוב יש מיון של שלוש שעות או יותר. ממה שהבנתי שם ממש הולכים לתכנת ולא פשוט לענות על שאלות. אני אחזור קצת על החומר של מבוא למדמ"ח לפני כי יש נושאים שלא תרגלתי הרבה זמן.

נכתב על ידי , 21/4/2017 01:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspark sparkle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על spark sparkle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ