לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  Lucky Ones

בת: 20





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2017

נפקדת..


שמתי זין כל כולם והלכתי לבית. יש לי ביצים וזה כבר פעם שניה שזה קורה, ממש נשבר לי כבר מהמערכת הכלכך מיותרת הזאת אוף אני רוצה להשתחחר! הדבר היחיד שאני חושבת עליו זה שאני אקבל ריתוק אחר כך ואוכל באמת להתרכז בספורט, בריצות ובלאכול בריא בלי שטויות!!! 

אני כזאת שרוטה פאק..

אבל אני באמת צריכה את הזמן הזה לעצמי, דווקא מתאים לי ריתוק עם כמה דפוק שזה נשמע יהיה לי זמן לנשום, בלי עבודה כי כשאני בבית אני חיה בשביל לעבוד פשוט. וככה אני אוכל להתמקד גם בלימודים שלי בצורה נורמלית.. 

חבר שלי, לא אכפת לו בכלל מזה שהלכתי לבית. הוא אמר ש "וואי וואי בטח יכנסו בך"

כן מאמי אני יודעת. ואז הוא מוסיף "מאוד מיותר לדעתי" אהה וואלה, רק חבל שלא שאלתי את דעתך

הוא לא שאל למה נפקדתי אפילו! הוא לא שאל למה.

הוא לא התקשר.. לא אכפת לו פאק כאילו כמה אתה שם זין?

איכס

ממש לא באלי להמשיך איתו הוא פשוט עולה לי על העצבים.

 

בשבוע הזה ממש הקפדתי על הדיאטה שלי, אני מתה כבר לעלות על המשקל ביום ראשון ולראות כמה ירדתי ומה ההקיפים שלי. אני מפחדת שאני סתם מצפה ובסוף אתאכזב רצח.. אבל באמת שאני מרגישה אחרת, הבטן שלי שטוחה כמעט תמיד.. כי אני בקושי אוכלת אבל עדיין.

אוף למה הכנסתי את עצמי עכשיו? 

אני לא מאמינה שבאמת עשיתי את זה, איזה קצינים מפגרים קיימים בצהל שגורמים לאבד את כל העשתונות ואז עוד לדפוק את עצמי בעוד ימי בסיס ועוד דפוק. אוף הלוואי שהיה לי את הכוחות להתמודד עם כל זה, עוד חודשיים וזהו אבל החודשיים האלה הולכים להיות הדבר הכי קשה שאני אעמוד בפניו בזמן הקרוב. בבקשה אלוהים, רק תיתן לי את כח האדישות, רק את היכולת להעביר הכל מולי ולא להתרגש מכלום, פוקר פייס מזויין ולהשתחרר כבר.

נכתב על ידי Lucky Ones , 30/10/2017 15:44  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכנה לכבוד נובמבר בריא יותר


אני ממש ממש מאוכזבת מעצמי, אני באמת לא מצליחה להבין איך נתתי לעצמי להגיע למצב שאני נמצאת בו עכשיו. הייתי רזה, נכון תמיד רציתי להיות רזה יותר אבל אז עוד לא שנאתי את עצמי. עכשיו אני 50 קילו. בחיים שלי לא הגעתי למשקל הזה. ביום שני הייתה הפעם הראשונה שעליתי על המשקל וראיתי 51 קילו! הזעזעתי וירדתי ישר, שמתי מדים מהר ופשוט עליתי לבסיס בלי מצב רוח, אפילו שזה היה היום הולדת 20 שלי, לא הצלחתי להרגיש טוב עם עצמי. בסופ"ש אני והוא יצאנו קצת אבל לא הצלחתי לאהוב את עצמי לשניה, התלבשתי יפה, התאפרתי, סידרתי את השיער שלי וכל מה שהרגשתי זה את הרגליים שלי משתפשפות זו בזו מתחת לחצאית עם כל צעד שאני עושה. ובחיים לא הרגשתי את זה.

זה כלכך מגעיל, כלכך לא נוח! 

אני אעשה הכל כדי לחזור לעצמי, כדי לחזור ל45 קילו, כדי לא להרגיש את הרגליים שלי נצמדות אחת לשניה. כדי לשים טייץ' ולא להרגיש חנוקה והכי חשוב כדי להראות כמו פעם במדים! הם פאקינג קטנים עלי. איכס

 

כבר שלושה ימים שאני בצום לסירוגין ועד עכשיו לא שברתי את זה, זה פאקינג מדהים.

ביום שני לא היה לי מצב רוח בכלל, למרות היומולדת.. לא אכלתי עד הערב ואז בערב אכלתי ארוחה די גדולה ומשמינה אבל הפסקתי לאכול ב2 בלילה עד 8 בערב של היום למחרת אז הרגשתי בסדר עם עצמי. 

ביום שלישי, עשיתי ריצה על בטן ריקה של 16 שעות צום, הריצה הייתה קשה ולא כייפית אבל ככה זה כשחייבים לשרוף את השומן הבטני שהצטבר לי. עשיתי גם אימון של בטן ותחת, הבאתי לבסיס משקוליות לרגליים וגם גומיית התנגדות, ממש גאה בעצמי שקניתי את זה והיה לי כח להסחב עם זה עד לבסיס. אכלתי בחדר אוכל, חצי חביתה מגעילה מנוזל ביצים, ביצה קשה אחת, קצת צ'יפסף גבינה לבנה וטונה מגולגלת בטורטיה (?) ואז במהלך המשמרת גם אכלתי קורנפלקס עם חלב קצת ו4 עוגיות אוראו אבל היה סבבה. 

היום עשיתי אימון של בטן תחת וידיים, שברתי את הצום לפני הזמן כי התאמנתי קצת לפני ולכן אני מסיימת לאכול היום ב2 בלילה ולא ב4. אבל אכלתי המון המון חלבון, משהו כמו 60 גרם. אכלתי קופסת טונה, קוטג' שלם וביצה קשה! אבל אכלתי גם פעמיים כוס של קורנפלקס עם שוקו ו2 יוגורטים 3% וגם חטיף אנרגיה...כן זה קצת יותר מידי אבל ניראלי עדיף את זה מאשר לאכול פחמימות או משהו משמין יותר.

 

התחלתי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה, אני עוד שניה משתחררת ולא רציתי לפספס סמסטר שלם אז לקחתי רק קורס אחד. ביום שישי יש לי שיעור ולא משחררים אותי מהצבא ובאלי לצרוח על מישהו אבל זה היה כלכך צפוי שאני פשוט אדישה. אני שונאת פה את כל האנשים ובאלי כבר את סוף דצמבר, אני רוצה להיות אזרחית חופשיה ומשוחררת מכל הבולשיט הזה. להמשיך עם החיים שלי ולעשות משהו הרבה יותר חשוב מלשבת פה ולכתוב פוסטים באמצע משמרת רק כדי להעביר את הזמן. הדבר היחיד שלמדתי מהצבא זה כמה הזמן הוא חשוב. כל המריחת זמן שעשיתי בשנתיים האלה גרמה לי להיות ממש רובוטית בשבוע בית שלי, הספקתי לעשות מלא דברים בבית, חסכתי כמעט 20 אלף במהלך השירות שלי ואני גאה בזה כלכך. הגעתי למצב שאני לא יכולה לישון יותר מ8 שעות! פעם זה היה קלי קלות לדפוק שינה של 16 שעות אבל עכשיו אני פשוט מתעוררת ערנית לחלוטין ולא יודעת מה לעשות עם עצמי. לא מאמינה שבאמת נשארתי בצבא והמשכתי לבזבז ככה שנתיים שאני לא אקבל בחזרה לעולם.

שום תרומה, שום חברויות, שום דבר לא יצא לי מזה. פשוט בזבוז. אני שומעת על שירות של חברים שלי ואני מקנאה, אני כל היום יושבת פה עם פרצוף תחת כשהם לפחות טוחנים יותר ממני אבל מקבלים איפשהו סיפוק מסויים ואני רק שבוזה ושבורה מהיום הראשון שלי פה ומחכה בקוצר רוח לשחרור. איזה באסה. זה כלכך לא הוגן. 

 

החלטתי שהמטרה האמיתית שלי עד השחרור זה פשוט להרזות ולהתמיד בדיאטה שלי. האמת היא שכבר הרבה זמן אין לי חשק מטורף לפחמימות כמו שהיה לי פעם. אני לא זוכרת מתי אכלתי פיצה פעם אחרונה וגם כשאכלתי אותה אכלתי כולה 2 משולשים, כשבדרך כלל אני מחסלת חצי מגש בקלות. אותו דבר לגבי פסטות ולחמים ומאפים.. פשוט לא באלי. 

כמה כללים שאסור לי לעבור עליהם עד השחרור:

 

 - משמרת לילה בחמ"ל -

1. כל יום ריצה 2-5 ק"מ.

2. אימון כח. כל יום בטן, תחת תלוי בריצה שעשיתי אם קשה מידי אז אימון ידיים. אימון תחת ורגליים חובה פעם ביומיים.

3. מקלחת, מנוחה קצת ואז בשעה 20:00 ארוחה ראשונה וגדולה לשבירת הצום, הרבה חלבון! (סלט, טונה, גבינה לבנה, צנימים מלחם קל, ביצים קשות, אורז)

4. מותר לאכול עד 04:00.

5. אחרי הארוחה הגדולה אפשר לאכול כל שעתיים, שלוש משהו קטן. (פירות, צנימים עם גבינה, חטיפי אנרגיה, פרכיות, ירקות, קורנפלקס)

6. כל הזמן לשתות! לסיים ביום 3 בקבוקים של 750 מ'ל (2250 מ'ל)

7. אפשר לשתות קפה כמה שבאלי בלי סוכר עם חלב סויה בחלון אכילה.

8. בזמן הצום אפשר לשתות תה ללא סוכר בלי הגבלה.

 

 - שבוע בית -

1. לפחות 3 ריצות בשבוע, עדיף בזמן צום על הבוקר.

2. שעות אכילה בין 12:00-20:00 גם כשאני עובדת!

3. אימון לא משנה אם אני עושה בזמן הצום אבל לפחות 4 אימונים בשבוע, לכלול ב3 אימון תחת רגליים.

4. לשתות כל יום 3 בקבוקים של מים

5. לשבור את הצום בהדרגה, לאכול הרבה פירות וירקות בבית. לנסות לבשל אוכל יותר בריא. 

6. לכתוב בבלוג לפחות כל יומיים על האוכל וסדר אכילה.

7. להשקל בסוף כל שבוע בית + מדידות.

8. ארוחה אחת מותרת בחוץ וגם פעם אחת אפשר לאכול סושי בלי קשר. ריבר מותר ללא הגבלה כל עוד זה בשעות אכילה.

 

* כשאני חוזרת הביתה אחרי משמרת לילה אפשר לאכול ארוחה אחת בבית וזהו. אם אני אחרי משמקת יום אני אוכלת כרגיל כאילו אני בבית. 

* כשאני חוזרת לבסיס אחרי שבוע בית למשמרת לילה אז להיות בצום עד 20:00 כדי שזה ישתלב לי עם הלו"ז, אם אני חוזרת למשמרת יום רגילה אז לאכול כרגיל.

* אלכוהול פעמיים בחודש, פעם אחת בכל שבוע בית וממש לא חובה, רק אם ממש מתחשק לי. אם אני שותה אז עדיף על צום כדי להשתכר מהר יותר.. אפשר בירה וכמה צ'ייסרים, כוס יין, קוקטייל אבל בלי הגזמה. לא לערבב יותר מידי ואסור להגזים ולהעיף את הראש.

* מותר לעשן אבל במסגרת שהקצתי לעצמי, קופסה אחת בחודש. 

* באמת לנסות להגביל את עצמי מבחינת מתוקים, אם כבר באלי מתוק אז לחפש משהו כמה שפחות משמין ולאכול טיפה.

* להפסיק להתחזר ולאכול סתם. לחשוב על כל דבר שנכנס לי לפה.

* להפסיק לנשנש בעבודה!!! מותר לי לאכול במשמרת יוגורט עם מה שבאלי אבל בלי שוקולד איטלקי וכמה שיותר פירות, אפשר גם לשתות שייק במקום אבל רק אם זה יוצא בשעות האכילה שלי.

 

פוסט בשביל עצמי, נטו לפרוק עצבים קצת על השגרה המזעזעת שלי וגם להציב לעצמי את הגבולות הברורים של הכל. מה מותר ומה בדיוק אסור. ובעקרון אני ממש מפחדת לקרת המדידות הראשונות והשקילה של אחרי שבועיים. נכון שאני ממש רחוקה מזה כרגע אבל זה תמיד יושב לי בתוך הראש. אני עושה אימוני תחת והוא לא מתנפח פתאום כמו פעם, וזה בגלל הצום. אני רצה ולפעמים קשה לי אבל מצד שני הצלחתי לעשות 5 ק"מ! אז אני באמת לא יודעת מה אני באמת חושבת על הדיאטה הזו חוץ מזה שזה מה שהכי מתאים לי כרגע. אין לי שליטה עצמי בשביל לאכול מסודר וגם אין לי את ההזדמנות לנסות את זה באמת כי השגרה שלי מטורפת.. נעה בין משמרות לילה של 12 שעות בלי אוכל נורמלי, נטו אילתורים שלי מהבית או לוז כלכך צפוץ בשבוע בית שפשוט אין לי לשמור גם על זה..

בקיצור אני חושבת שזה טוב, יש לי כלכך הרבה מוטיבציה לעשות את זה בצורה הכי טובה שיש ואני חושבת שהפעם אני באמת אצליח. אני באמת באמת לא מסוגלת להסתכל על עצמי. ואני חושבת שאם הייתי מגלה את השיטה הזו עוד קודם אז לא הייתי מגיעה למצב הזה מלכתחילה כי תמיד ניסיתי שיטות של הרעבה, של אוכל מוזר ודברים שאיכשהו כן מזכירים את הצום לסירוגין אבל לא בדיוק ופשוט לא הצלחתי בשום דבר.

הפעם אני באמת הולכת להראות אחרת, אני חייבת את הגוף שלי בחזרה. 45 קילו. זה מה שאני הכי רוצה..

 

תוצאת תמונה עבור ‪thinspo legs‬‏

נכתב על ידי Lucky Ones , 26/10/2017 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום סביר..


היום היה יום מעצבן ממש.

הבטחתי לעצמי שאני אצום שאני לא אוכל כל הזמן שאני בבסיס אבל אכלתי..

לפחות לא התחזרתי!

 

בוקר - פרכונים עם תה (94 קלוריות לכל השקית!)

צהריים - 3 שניצלים א' קטנים וכף וחצי של אוז וטיפה טחינה.

ביניים - 4 עוגיות אוראו..

ערב - יוגורט של ריבר, היוגורט החדש שלהם של האבוקדו, הוא ממש אחלה ♥

ביניים - קפה

 

זהו, לא אכלתי כלום מ5 בערב. סתם גם כואבת לי הבטן רק שתיתי קפה אחרי שחזרתי לבית. 

לא יודעת אני מרגישה כלכך מוזר

מחר אני עובדת בבוקר אז אני לא אוכל ארוחת בוקר, אנשנש בעבודה יוגורט או משהו וזהו.

אני לא אוכל שום דבר שוב אחרי 7 וזה ממש מצמצם לי את החלון ארוחות לשלוש שעות בערך.

ומחר אני עושה ריצה! ואימון תחת.

אני מתה על התחת שלי כשהוא גדול.

אוף אני פשוט מרגישה שמנה כלכך, שונאת להיות על מדי א' ולהרגיש כמה השמנתי

באמת באמת השמנתי.. הם כלכך צמודים לי איכ

 

נכתב על ידי Lucky Ones , 16/10/2017 23:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLucky Ones אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lucky Ones ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2018 © נענע 10 בע"מ