לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירות טוב, שירות רע

שלום לכולם, הייתי רוצה בבלוג שלי לדבר על השירות הישראלי בחנויות המסחר השונות בארץ. אני כבר קרוב למעלה מ5 שנים מתעסק בשירות הלקוחות במדינה שלנו והופתעתי למקרים שונים לטוב ולרע והייתי רוצה שנשפר את זה כמה שאפשר. אשמח אם תשתפו אותי בסיפורים השונים שלכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2012

דוגמא לשירות רע


יום אחד נכנסתי לחנות בשביל לקנות מוצר מסוים שעלותו מעל ל500 שקלים שזה מחיר לא זול כל כך למוצר במדינה שלנו, לאחר 3 שבועות של שימוש במוצר אחד המרכיבים של המוצר התקלקל לי ולא יכולתי יותר להשתמש במוצר. לכן חזרתי למוכר בחנות שמכר לי את המוצר וביקשתי ממנו שיחליף לי את המוצר, אותו מוכר אדיב שהיה איתי בזמן המכירה פתאום הפך להיות בנאדם אחר ולא היה מוכן להחליף לי את המוצר או אפילו לעזור לי לתקן אותו בטענה שלאותו המוצר ישנה אחריות של 14 ימי עסקים. לדעתי האישית ונתקלתי בהרבה מקרים כאלה בזמן האחרון התנהגותו של אותו המוכר היא לא עניינית בכלל. כשחזרתי לחנות עם המוצר המקולקל גרמו לי להרגיש כאילו זו אשמתי שהמוצר התקלקל בזמן שהמוצר חדש לגמרי ונעשה בו שימוש של מספר מועט של פעמים ואפילו לא עבר תקופה של חודש ימים.

מקרים כאלו קורים בהרבה מקומות והייתי רוצה למצוא דרך שנוכל למנוע אותם ולהתקדם למתן שירות לקוחות יותר יעיל ואכפתי!

נכתב על ידי , 21/8/2012 23:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , בלוגים קבוצתיים , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdorg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dorg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ