יוצאת לדרך חדשה

מנסה לנהל סוג של יומן בפתח תקופה חדשה בחיי.

Avatarכינוי:

24252627282930

9/2017

יפן - טוקיו חלק שלישי

למחרת התחלנו את היום ב-Tsukiji Market שהוא שוק הדגים.

התחלנו את היום - לא מספיק מוקדם, כי עד שהגענו החלק ה"אמיתי" של השוק כבר היה סגור, ונותר לנו לשוטט בחלק התיירותי של השוק, הדוכנים הססגוניים והמוני האנשים שבאו לראות ולטעום.

לא בא לי לקום ב-4:00 בבוקר כדי להגיע לשוק ה"אמיתי".....אולי הפסדנו משהו. לא יודעת.

כשיצאנו מהשוק שתינו קפה ב-Startbucks ראשון מני רבים ביפן.

יש גם רשתות בתי קפה אחרים, כמו Tully's ואחרים פחות מוכרים, אבל בימים הראשונים ההם עוד לא נתקלנו בהם.

משם שמנו פעמינו למוזיאון EDO שמספר על ימי EDO (כלומר טוקיו) בימי הביניים. התערוכה שראינו סיפרה על תקופת השוגון Tokugawa.

מעבר לתערוכה עצמה, התמונות, כלי העבודה, דגמי הבתים והנשקים והרכבים....היה מרתק לראות את תלמידי בתי הספר השונים, קבוצות קבוצות עם המורים שלהם, לומדים "דרך הרגליים" על ההיסטוריה של ארצם.

אחרי המוזיאון נסענו ל-Tokyo Sky Tree, שמאז 2012 הוא הבניין הגבוה ביותר בטוקיו - 450 מטר גובה.

בעצם הם קוראים לו "עיירה" ולא מגדל, ויש בו כמובן מסעדות, חנויות וכנראה גם משרדים שונים.

כמו במגדלים אחרים בעולם, יש כרטיס שלוקח אותך לגובה 350 מטר, ותשלום על כרטיס נוסף, אם רוצים, שמעלה אותך עד לגבוה 450 מטר.

הראות לא היתה כל כך טובה באותו היום (וכך גם בימים הבאים) כך שלא התעקשנו לעלות עד למעלה, ובאמת ראינו את טוקיו ממעוף הציפור אבל לא הצלחנו לראות את ההרים....בכלל אין לנו מזל עם נופים וראות והרים בטיול הזה. לא נורא.

עלינו למגדל בעיקר כדי להתרשם מהגודל העצום של טוקיו. המראה די מרשים.

כהרגלנו חזרנו באיזשהו שלב למלון, להתקלח ולנוח קצת, לפני שיצאנו בערב לשוטט קצת ברובע SHIBUYA התוסס, ולאכול משהו.

SHIBUYA מזכיר את TIME SQUARE בניו יורק, וגם באמצע השבוע הוא מלא מלא אורות ניאון ואנשים.

נכנסנו לאחד הברים הקטנים שאהובים על המקומיים, והזמנו קצת מכל דבר...........הכל היה טעים!

תם היום השני שלנו בטוקיו. הגב כבר כאב והשרירים היו תפוסים אבל היינו מלאים בחוויות החדשות של היום.

וגם כאן

נכתב על ידי , 13/9/2017 15:30   בקטגוריות יפן, טוקיו, חו"ל, חופשה
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט