לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על קצות האצבעות


כל הזמן בתנועה

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2017

דואר ישראל מוציא אותי מדעתי *


* יסלח לי טליק.

 

אין לתאר עד כמה השירות גרוע.

זו כבר הפעם השניה או השלישית שאני שולחת דואר רשום בעניני עבודה ומשהו קורה לו.

בפעמים הקודמות הדואר לא התקדם כראוי, כלומר במעקב אחרי הדואר הרשום אפשר היה לראות שהוא תקוע באיזן תחנה כזו או אחרת, אבל אף אחד לא באמת יודע למה ומתי הוא יזוז משם.

כשפניתי למוקד פניות הציבור התשובות נעו לפי התקדמות הימים. בהתחלה אמרו שצריך להגיע תוך שבוע, אחר כך אמרו שמונה ימי עסקים, משחלף הזמן והדואר עדיין לא הגיע ליעדו עלתה הערכת הזמן לשבועיים ואחר כך ל14 ימי עסקים.

בסופו של דבר הדואר הגיע באיחור, מה שפגע בעבודה שלי ובאנשים שהיו תלויים בדואר הזה שנשלח. לרשות הדואר זה לא הפריע. אגב, היו פעמים שהיה נראה שדבר הדואר תקוע באיזה מקום לפי שירות מעקב הדואר הרשום, מה שלא הפריע לו במציאות להגיע ליעדו במועד.

 

הפעם שלחתי מעטפה גדולה ומלאה בחומר חשוב בדואר רשום לפני שבוע, אבל כשאלה שהיו אמורים לקבל את המעטפה התקשרו להודיע לי שעוד לא הגיע, בדקתי במעקב הדואר הרשום, וראו זה פלא, אין מעקב לדואר הרשום ששלחתי. יש לי מספר מעקב וקבלה על התשלום, ברור , אבל מעקב אין. אין מידע על פריט דואר שמספרו כך וכך.

ניסיתי להתקשר למוקד פניות הציבור פעמיים, חיכיתי על הקו יותר מחצי שעה בכל פעם ללא מענה. פעמיים ניתקתי והפעלתי את שירות החזרה של נציג לטלפון שהושאר. אליכם הנציג התקשר? גם אלי לא.

 

היחידים שענו לי היו נציגי הצ'ט האינטרנטי והתשובות המתסכלות שלהם היו - תפני במייל, תקבלי תשובה בתוך 10-14 ימי עסקים.

אבל אני לא צריכה תשובה בתוך 10-14 ימי עסקים, אני צריכה תשובה עכשיו. אני צריכה לדעת למה פריט הדואר ששלחתי ושילמתי עליו סכום נוסף על מנת להבטיח את הגעתו, נעלם ממסכי הרדאר ואף אחד לא יודע איפה הוא ולמה הוא נעלם. שלחתי פניה במייל לפניות הציבור, חיכיתי וחיכתי ועדיין לא קיבלתי תגובה.

לכן כעסתי על נציגי הצ'ט האינטרנטי והטרדתי אותם שוב ושוב. ושוב ושוב. אחרי הכל הם היו היחידים שענו לי בכלל, דרשתי תשובות או הפניה למספר טלפון שבו יענה לי נציג בעל יכולת לתת תשובה ופתרון, לא יכולה להגיד שממש קיבלתי מענה , מלבד זה שהם אמרו שהפנו את הבקשה שלי בדחיפות לנציג פניות הציבור הקרוב למקום מגורי. וכמובן לא היו מסוגלים או מוכנים להגיד לי מי הוא הנציג העלום הזה ואיך אפשר להשיג אותו.

התסכול הגדול ביותר בנסיון להגיע לתוצאות כלשהן עם רשות הדואר זו התחושה שאין עם מי לדבר. אין מענה ואין גישה לשום דבר, ושהמאמצים הגדולים ביותר לא מניבים פרי של התקדמות כלשהיא. אפשר להתחנן, לבקש יפה, להסביר, לשאול, להציע רעיונות, לצעוק ולכעוס ולהטיח את הראש בקיר ועדיין התוצאה תישאר בעינה (אני יודעת כי ניסיתי הכל, חוץ מהטחת הראש בקיר), אם בכלל יתקבל  מענה, הוא יהיה שבלוני ומוכתב מראש ולא ישפיע כהוא זה על ההתקדמות ולא יביא לפתרון. כל מספר טלפון שקיבלתי או מצאתי באתר הוביל אותי לאותו מוקד טלפונים ארצי שבו לא היתה תשובה. שימוש באפשרות לנתק ושנציג יחזור הוא חסר תוחלת ומשמעות, אף נציג לא חוזר , אף פעם. ויש הבטחה מעורפלת שתוך 10-14 ימי עסקים יחזרו אליכם אם תכתבו  פניה במייל או דרך האתר.עצבני

 

בסופו של דבר או שההצקות הבלתי פוסקות שלי עזרו או שהיה כשל באי היעילות הכללי וקיבלתי מייל מנציגה שכתבה לי שהטלפון שנתתי לא תקין ושהיא מבקשת טלפון תקין וצילום של הקבלה על המשלוח על מנת שתוכל לטפל בבעיה.

שלחתי לה את המספר הנכון וצילום של הקבלה והיא התקשרה אלי כעבור כרבע שעה.

באמת שלא יודעים מה קרה לדואר אבל היא תנסה לברר. היא ביקשה תיאור של המעטפה הנעדרת, צבע, גודל, וכל סימן מזהה אחר והבטיחה לחזור אלי. כבר הצטערתי שלא הדבקתי על המעטפה מדבקות שיקלו את הזיהוי, כמעט הרגשתי אשמה שלא השתמשתי במעטפה חריגה ומיוחדת על מנת להקל על איתורה.

 

אחר כך אמרה שאם אני רוצה להבטיח שהדואר יגיע מהר אני יכולה לשלוח בדואר שליחים שכמובן עולה יתר, אבל הוא מהיר יותר. הסברתי לה שאין לי בעיה לשלוח בזמן. יש לי בעיה עם זה שזה לא מגיע בזמן. ויש לי בעיה עם כך שהם איבדו את המעטפה שלי שהכילה חומר יקר שמשפיע על הרבה מאד אנשים. שלא לדבר על העבודה הקשה הכרוכה בהכנת החומר. ושאם אני שולחת בדואר רשום, המינימום שאני מצפה לו זה שהם ידעו איפה הדואר נמצא.

בשלב שיחת הטלפון איתה כבר כעסתי מאד, כי התעסקתי ובזבזתי שעות ארוכות מהיום על נסיון לפתור בעיה שהם יצרו, לזכותה יאמר שהיא ספגה את הכעס שלי ולא החזירה אותו אלי בתגובות לא ראויות. 

 

אני לא יודעת מה יקרה עם הסיפור הזה ואם המעטפה תגיע בזמן או אי פעם, ואם לא תגיע, באמת שאני לא יודעת מה אעשה.

עד סוף יום העבודה הנציגה לא חזרה אלי, אבל אני מרגישה כאילו הצלחתי להבקיע סדק בחומות הבצורות, יש לי את המייל של הנציגה. ואפילו טלפון שאולי יגיע למשרד שלה, לא ניסיתי, אבל אני בהחלט אנסה אותו אם היא לא תחזור אלי מחר עם תשובה ראויה. או אם תשובה, באופן כללי.

ויש לי גם מספר פקס. אני מרגישה פריוילגית.

למה זו צריכה להיות חוויה של לקוח?

ולמה לא מחלקים כדורי הרגעה, כדורים נגד כאב ראש וכדורים להורדת לחץ הדם ללקוחות המסכנים שמנסים לקבל שירות סביר?

 

 

נכתב על ידי , 12/2/2017 22:46  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פועה ב-16/2/2017 10:37




77,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפועה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פועה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2017 © נענע 10 בע"מ