לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מיסטי

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2019

קלוריות שמירה ואפליקציית צומות


היוש!

טוב, אז מכיוון שאכן קיבלתי מספר תגובות של אנשים שרוצים שאחזור לכתוב אז הנה אני!

אז קודם כל כמו שכתבתי אני ממש לא קיצונית כמו פעם, אבל אך ורק מהסיבה שהגעתי למסקנה שקיצוניות זה לא מרזה :)

אי אפשר לחיות על 600 קלוריות ליום כמו שאי אפשר לחיות על שעתיים שינה ביום, מתישהו הגוף ידרוש את מה שהוא צריך חזרה בכוח ובבולמוסים.

אי אפשר להילחם בגוף, אפשר רק לעשות משא ומתן.

 

אתם בטח לא יודעים, אבל אני מנהלת יומן אכילה כתוב, במחברת, מאז שפתחתי את הבלוג הזה במקור, כשהייתי בת 15 או משהו, וכן, יש לי מחברות על גבי מחברות שבהן רשום כל פירור שאכלתי ב15 השנים האחרונות וחישוב הקלוריות. גם בימים "טובים" וגם בימים שבהם הגעתי ל3000++ קלוריות. הכל רשום. אני חייבת לומר שזה לא בקטע אובססיבי, לא יודעת, זה פשוט נהיה טבע שני, זה משהו שאני נהנית לעשות...

אניוואי..

ב3-4 שנים האחרונות אני שוקלת אותו הדבר, אולי טיפה ירדתי גם אבל ממש ממש לאט, נגיד קילו בחצי שנה. אבל אני בגדול "אוכלת מה שבא לי"

ומה שיפה, זה שזה גם הרושם שהצלחתי ליצור מול אנשים חדשים שמכירים אותי.. נגיד בלימודים כולם ידעו שאני בדיאטות ורוצה לרזות כל הזמן, מאוד לא אהבתי את האימג' הזה. תמיד רציתי להיות ה"רזה טיבעית" הזאת, המגניבה, שבכלל לא חושבת על דיאטות ופשוט אוכלת מה שבא לה ולא מתעסקת בדברים שיטחיים כאלה. ועכשיו בעבודה שלי מזה 3 שנים, ככה אנשים רואים אותי.

וכווווולם שם בדיאטות כל הזמן, זה מקום כזה "מאגניב". חוץ ממני. כביכול חח. אני ה"רזה טבעית" שכל היום אוכלת עוגות ובורקסים וכולם מקנאים בה איך היא נשארת ככה רזה.

ואגבבבבב

אם אתן צעירות.

אז רק שתדעו, שכללללל מי שהייתה רזה ממני בתיכון- השמינה מלא! אז למרות שאני אותו משקל כרגע כמו בתיכון, עכשיו אני הכי רזה. אז אל תאבדו תקווה! גם אם נשארים במקום זה ניצחון אדיר! כי עם השנים הרוב משמינים.

אז בקיצור, שיעמם לי ועשיתי חישוב ממוצע קלוריות של כל הימים באיזה 3-4 מחברות כאלה, שאני שומרת על המשקל כדי לדעת מה הקלוריות "שמירה" שלי. אגב, הממוצע זה מה שחשוב- לא כמה אכלתן ביום.

ויצא לי 1650.

קחו בחשבון שאני 1.64 בגובה, 53 במשקל ושכמות התזוזה שלי ביום היא של עציץ. רוב האנשים הקלוריות "שמירה" שלהם היא הרבה יותר מזה...

אני כן רוצה לנסות לרזות קצת, ממש, לא יודעת, 3 קילו או משהו.

אבל אני לא רוצה לזעזע את הגוף, לכן חשוב שזה לא יהיה מעט מידי, אפילו ממוצע 1200 זה מעט מידי אגב ויכול לגרום לגוף הלם. הדיוק פה מאוד חשוב!

אז אני מנסה 1400-1500 ביום ונראה אם זה יעבוד.

אגב, זאת הבעיה במשקלים נמוכים, שלוקח כלכך הרבה זמן עד שיורדים קילו, יכול לקחת אפילו חודש בכמות קלוריות הזאת. אבל מצד שני אם מכניסים את הגוף לשוק אז הוא יעלה את מה שירדתן תוך שניה חזרה אז זה לא שווה את זה.

 

עוד משהו שגיליתי לאחרונה זה אפליקציה טובה לצומות, בעקבות הטרנד החדש של ה"intermittent fasting" שזה גם משהו שאני מאוד מאמינה בו.

פעם הייתי עושה את ה16-8 באופן טבעי בימים של חופש/שבת, כי פשוט לא הייתי אוכלת לפני השינה, ואז הייתי ישנה 10 שעות וקמה בצהריים והופס לא אכלתי 16 שעות. ואז הייתי שמה לב שלא משנה מה אכלתי, גם אם זה כמויות, הגוף הצליח להתמודד עם זה הרבה יותר טוב.

אז ממליצה לכולם.

הבעיה שלי היא בימים של עבודה, כי אני רגילה כן לאכול בבוקר, ואני צריכה לקום מוקדם לעבודה, השבוע התחלתי לנסות לדלג על הבוקר, אבל עוד נראה איך זה עובד גם..

לאפליקציה קוראים zero והיא פשוט שמה לכם טיימר כמה זמן אתם בצום וכמה נשאר.. אבל זה עוזר, באופן משונה, כי זה כאילו אתה לוקח החלטה חד משמעית כזאת.

 

זהו בינתיים,

מצטערת שהפוסט היה all over the place, מקווה שמישהו קרא, אם קראתם, תכתבו בתגובות שאני אדע להמשיך לעדכן :)

נכתב על ידי מיסטי , 9/10/2019 18:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיסטי ב-9/10/2019 20:16



18,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיסטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיסטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ