לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכאן

Avatarכינוי:  מוקדנית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

לא עושה טובות


עוד מאז שעבדתי בקופת חולים, תמיד הרגיזו אותם אנשי ה - "תעשי לי טובה"

(שבעלך יעשה לך טובה...)

ויצרו אצלי אנטי אישי כלפיהם, אני לא פה בשביל לעשות אף טובה לאף אחד.

למרות שהיום כמה מצחיקים, מהסוג שאת מרחמת עליהם.

 

הכי גרועים הם כמובן היו ונשארו אילו שמאמינים שמגיע להם כל דבר, וגם אם את הולכת לקראתם הם לא מבינים את זה כי הרי מגיע להם כל דבר.

בזמנו, מישהי הבטיחה שתבקש מהבת שלה לכתוב עלי מכתב המלצה, כמובן שזה לא קרה אבל היה נעים לעשות קצת מעבר למה שאני רגילה לעשות,

הפקתי לה טפסי התחיבות למרות שלפי הנהלים אני יכולה להפיק רק למבוטחת עצמה והתקשרתי לבת שלה לפי הפרטים שהופיעו אצלי בשביל לדבר איתה ולוודא שאימא שלה נמצאת מולי...

 

לדוגמה מקרה שקרה לי

 

מבוטחת התקשרה בשביל לוודא את השעה שהיא מוזמנת למחר בשביל שתי בדיקות, בפועל היא הזמינה תור רק לאחת וכמובן שאמרתי לה את זה אחרי וידוא הפרטים ומי יצא כמובן אשם בכל הסיפור? כמובן שהמוקדנית שענתה לה! איכשהו במהלך השיחה האשמה עברה למזכירה של המכון שהזמינה לה תור רק לבדיקה אחת (למרות שהיא לא היתה צריכה להזמין לה לשניהן כי מדובר בבדיקות שונות שמתבצעות במקומות שונים והיא הזמינה רק לבדיקה שמבוצעת במכון הספציפי שלהם)

אני מאמינה שאותה מזכירה דוקא כן אמרה לה להתקשר אלינו להזמין תור מיד או שבאותו יום היה לה רק הפניה אחת רק שכל זה קרה לפני כשלושה חודשים והגברת כבר בעצמה לא זוכרת כלום.

והתורים לבדיקות האילו כמובן ארוכים, ויש לה תור כמובן לבית חולים בסוף השבוע הזה

אחרי שהצעתי לה את כל האפשרויות שיכולתי לחשוב עליהן, וחזרתי על אותם הדברים בווריאציות שונות לפחות 5 פעם הגברת התחילה לצעוק שהיא מבקשת את האחראי, העברתי לה נציג יותר בכיר שיסביר לה את אותם הדברים (אין שום אפשרות לזמן לה תור למחר זאת גם בדיקה שדורשת הכנה דרך אגב) שאחר כך גם מצא לנכון להאשים אותי בזה שאני מעבירה לו כאילו שיחות!

כאילו לעזאלזל זאת העבודה שלך לקבל שיחות אחראי!

אני מבינה שהתנאים אצלנו על הפנים, אבל אם אתה שונא את מקום העבודה שלך למה להשאר בשביל לסבול???

 

לפחות, אם משהו היה מנסה לשנות משהו!

לכתוב מכתב, לדבר עם המנהלים...

כאילו כולם בתרדמת!

 

לגבי ההפסקות, או שאנחנו יוצאים מוקדם מדי (אחרי שעת עבודה בלבד!) או שמאוחר מדי (שעה לפני שאנחנו הולכים!)

יוצא שאני יכולה לשבת 3-4 שעות ברצף ולענות לשיחות בלחץ של המוקד ללא הפסקה, אני לא מרוכזת ואם אני עושה טעות אשמתו של מי זו תהיה? אף אחד לא יאשים חלוקה לא נכונה של ההפסקות, הפסקות קצרות מדי כשאשר סופרים לך כל שנייה.

 

מזכיר לי לגבי שליחת קורות החיים, אני מתכננת להשאר רק פרק זמן מסוים במקום העבודה הנוכחי מעבר לזה אני חולמת על עבודה אחרת.

 

אני מחכה לתלוש המשכורת, אני רוצה לראות כמה אני אקבל מה"בונוס" העלוב שלהם, לא היתה לי אף טעות, זמן השיחה שלי ממש קצר, אני חוזרת לפני הזמן מההפסקות למרות שזה נורא קשה כי יוצא שאני רק יוצאת וישר חוזרת וזה מעצבן בשביל שיהיו לי אחוזים נמוכים.

נכתב על ידי מוקדנית , 6/8/2011 12:03   בקטגוריות מוקד, זימון תורים, שחרור קיטור, עבודה, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוקדנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוקדנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ