חפש בבלוג זה

הבלוג חבר בטבעות:

10/2016

חוויות באמצע הדרך

החוויות האלה באמצע הדרך שיוצא לנו לחוות באמצע שום מקום, בצורה ספונטנית ביותר הן התרופה הטובה ביותר לשבירת השגרה.

נסיעה ארוכה ומשעממת ברכבת שהפכה לחוויה נהדרת ובה הכרתי אדם מרתק שלימד אותי את כוחה של השפה, הכיר לי את הייחודיות שבכל אחת מהשפות.

רק בבוקר בהליכה אל הרכבת הגעתי להחלטה שעלי ללמוד משהו חדש בכל יום, להתמלא בידע אפילו אם הדבר שאלמד לא יהיה קשור כלל לחיי באותה העת. אמנם אנו זוכים כל יום ללמידה, אם זה מהחוויות שהחיים מעניקים לנו או כל תקרית אחרת, אבל התחושה הזו שאתה לומד ומתמלא בעוד עולם חדש שנכנס לעולמך, זו תחושת בריאה במלואה.

האדם המרתק החדיר בי מוטיבציה ללמוד היום שפה חדשה ולא מוכרת ללשוני, וכך אעשה היום.

החוויות באמצע הדרך שצצות להן משום מקום, הן אלו שהופכות את חיינו למשהו מדהים, הדברים הקטנים ..

נכתב על ידי Anastasia.h , 26/10/2016 10:29
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

8/10

כאשר מביטים מרחוק בדבר מה לא ניתן לשים לב אל הפרטים הקטנים שבדבר.
ולפעמים, כשמתקרבים אל הדבר הזה בעצם מה שפספסנו זה את הדברים הגדולים, וכך זה קרה אתמול.
יצאתי לטיול, דיברתי איתו השבוע על התחושה של תקיעות מסויימת בחיינו וכמה שהצבא מונע מאיתנו להכיר את העולם, כמה הוא מונע מאיתנו לחיות כפי שהיינו רוצים.
אז החלטתי לשנות זאת והוצאתי אותנו לטיול.
זה היה מדהים.
נסענו לגשר עד הלום. מרחוק המקום נראה רגיל, גשר ודי, אך כאשר הגענו לשם באמת אז התחיל הקסם.
עצרנו במקום קצת יותר רחוק בטעות אבל לבסוף זה התגלה כלא טעות כלל.
עברנו בשביל, שביל ארוך וקסום שהעניק לנו שקט, זה הרגיש כאילו זה רק אנו והעולם, בידוד מוחלט מהכל.
המראה היה מדהים ..
הגענו לגשר והוא היה שונה מכפי שדמיינתי אותו. במקום שררה הסטוריה והיה אפשר לשמוע אותה מהרוח שעברה דרך הגשר.
למדנו המון, עברנו דרך פרדס תפוזים וירדנו לעבר נחל תבור שהעניק לנו נוף מרהיב.
בין הקסם וההנאה שבדבר, הספקנו גם להכניס טיפה קומדיה והזיה לטיול עם צירוף מקרים קצת משונה - מציאת ת.ז של אדם שגר במקרה בבניין שבו חבר שלי עשה בו משלוח (שגם המשלוח היה במקרה) .
באותו הרגע נזכרתי כמה כיף זה למלא את עצמך במשהו חדש, כמה כיף זה לשבור שגרה ולהגיע למקומות חדשים ולא מוכרים.
זה היה מיוחד. פשוט מדהים.

נכתב על ידי Anastasia.h , 9/10/2016 21:21
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

פשוט יצאתי

פשוט יצאתי.

לקחתי איתי ספר וירדתי במעלית אל הפארק שמעבר לכביש.

הרוח ליטפה את פני ושיערי התעופף לו ברוגע, הבטתי על העצים הירוקים ומלאי חיים, ילדים משחקים וחיים בעולמם התמים.

ראיתי חברה צעירים שהזכירו לי את תקופת הבית ספר, את הישיבות הספונטניות מתחת לבית.

ראיתי משפחות מאושרות עם ילדיהם, אנשים מבוגרים שחיו חיים מלאי תוכן והתמלאתי מעט בקנאה מהרצון להרגיש קצת יותר את העולם מכפי שיצא לי להכיר אותו.

התיישבתי על ספסל באזור מוצל, נתתי לכל התחושות שהרגשתי באותו הרגע לזרום בתוכי ולהשתלב יחדיו עם ספר חדש, הרפתקה נוספת אליה אני נכנסת.

שכחתי מהצרות, מהכאב ראש ומהעתיד הקרוב הלא כל כך מתוק והתמלאתי כוחות, שיחררתי.

זה היה נפלא.

נכתב על ידי Anastasia.h , 7/10/2016 17:44
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט