לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תערוכות Mye.co.il – אולמות לאירועים, השכרת ציוד, ש

מפיק אירוע, תערוכות, הפקות, אירועים, מוזיקה לאירועים, פסטיבלים הפקת אירועים, הפקות אירועים, מפיקי אירועים - חתונה מושלמת בר מצוה, אולמות לאירועים, חתונות, ברכה, להקה לחתונה, חינה, לחופה, חופות, נישואין, חתונת, החתונה, מתחתנים, חתן וכלה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2009

תערוכות Mye.co.il – אולמות לאירועים, השכרת ציוד, שמחות, זיקוקים, חופות נישואין, מסיבת רווקות


יש הבדל אדיר בין הפקת אירועים עסקיים והפקות אירועים פרטיים. הבעיה היא, שמרבית בעלי העסקים בטוחים שהם מסוגלים להפיק אירוע עסקי כמעט לבד וללא חברה להפקת אירועים. בכך הם מפספסים את המטרות שלשמן מקיימים את האירוע וגם מבזבזים כסף מיותר.

כל בעל עסק יודע, שהפקת אירועים עסקיים תורמת רבות – הן ברמה הפנימית לאנשי הצוות והן ברמה העסקית מול הספקים והלקוחות. זו הסיבה מדוע חשוב כל-כך שאת מטרות החברה יתרגם באופן מעשי מפיק אירועים או חברת הפקת אירועים שתעסיק עבורכם מנהל אירועים או מפיק אירועים מקצועי.

קיום והפקת אירוע עסקי או בעל אופי עסקי, עם זה הפקת אירועים עסקיים כיום כיף לעובדים או הפקת אירועים לקידום מוצרים ללקוחות, טומנים בחובם עבודת הכנה רבה. לא רק בבחירת המיקום, אלא בבחירת התכנים המקצועיים שיש להעביר באמצעות האירוע המתוכנן.

השלב הראשון הוא בחירת היעדים העסקיים והמקצועיים: האם מדובר באירוע חברתי לעובדי החברה או אירוע עסקי או כנס מקצועי ובו תכנים שיווקיים ומכירתיים. השלב השני הוא התאמת התוכן לאופי האירוע תוך התחשבות בתקציב ובהפיכת האירוע העסקי לאירוע מושלם, מעניין ובעיקר אטרקטיבי תוך בחירת ספקים מתאימים לאירוע כמו: חברת קייטרינג, הגברה ותאורה, השכרת ציוד לאירועים, או בחירת מקום מתאים לאירוע מתוך מגוון המקומות גני אירועים, אולמות אירועים, וילות לאירועים או הפקת אירועים בטבע., בניית הקונספט וסוג ה- אטרקציות לאירועים היכולות להתאים לאירוע העסקי שלכם,

הפקת אירועים עם תוכן מקצועי, הפקת סדנאות, קד"ם, ערבי גיבוש, ימי כייף, כנסים ועוד מאלצים חשיבה מעמיקה בהתאמת התוכן והקונספט המתאים לקהל היעד. כך, למשל בהפקת אירוע קידום מכירות למוצר, ניתן לשלב ארגון אירוע קוקטייל באמצעות חברת קייטרינג, עמדות עם דיילות מקצועיות לאירועים, מסכי וידאו או פלזמות עליהן יוקרן תוכן מקצועי, שילוב קטעי בידור המתאימים לאירוע העסקי בהתאם לקהל היעד (זמרים, מרצים, קומיקאים ועוד). חשוב מאוד, כמובן, הוא אופי ניהול האירוע: כמה זמן יימשך האירוע, חלוקת האירוע על-פי נושאים ותכנים, ניהול הזמן, ההשקעה בקוקטייל, בדי.ג'יי או במנחה המקצועי, בבניית המיתוג לערב עצמו, בשכירת חברת האבטחה, בבחירת דיילות מקצועיות, השכרת ציוד לאירועים המתאים לאירוע, בהתאמת מקומות ישיבה, בסידור השולחן בכלל והמתחם בו יתקיים האירוע בפרט. בבחירת המתחם המתאים: אולם אירועים או אולם כנסים, גן אירועים או וילה לאירועים ואף מסעדה לאירועים, תיאום התאריך המושלם לאפקט מקסימאלי ועוד. על כל הצדדים הללו, במידה ומופקד מפיק אירועים מקצועי או חברת הפקת אירועים המעסיקה מנהל אירועים, תוכלו להיות בטוחים שהפקת האירוע העסקי שלכם תשיג תשואה מקסימאלית ותמורה מלאה בעבור כספיכם. זמן זה כסף, ורק מפיק אירועים מקצועי או חברה להפקת אירועים יידעו להשיג את הטוב ביותר עבור תקציבכם, מציאת פתרונות מקוריים, אטרקציות לאירועים מקוריות, טיפול במערך הלוגיסטי כדוגמת מערכות הגברה ותאורה לאירועים, עיצוב תאורה לאירועים, תיאום וניהול אירועים ועוד ועוד...

נכתב על ידי , 13/11/2009 13:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 4




190
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMye.co.il - אירועים לחתונות, בר מצוה, רווקות ועוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mye.co.il - אירועים לחתונות, בר מצוה, רווקות ועוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2014 © נענע 10 בע"מ