"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

9/2019

יושב לי על ספסל מחוץ לחנות של h@m בדדלו בולברד

בהרקליון

וממתין שזוגתי ובתי יסיימו לערוך קניות.

זה היום השלישי שלנו בכרתים ואפשר לעשות סיכום ביניים.

המון תיירים,בכל מקום,

פגשנו מעט מאוד ישראלים ועדיין נותני השרות כאן מפטפטים מילים בעברית.

היום זה יום הרקליון ,שהיא במרחק חצי שעת נסיעה מהמלון שנמצא מזרחית לחורסיניסוס ולשמחתי מחוץ לעיר.

חורסיניסוס נראית כמו דליית אל כרמל בשבת,עם כביש אחד שחוצה את העיר וברור שהוא מלא פקקים.

החלטנו להקדיש את היום הזה להרקליון לשדרת הקניות בתקווה למצוא דברים לא יקרים.

אתמול נסענו נסיעה לחאנייה בקצה הצפון מערבי של כרתים,שעתיים וחצי נסיעה בסיטרואן פיקסו c4 ששכרנו יום אחרי שהגענו.

רב הכבישים בכרתים הם חד מסלוליים,כלומר אי אפשר לעקוף ,אבל היוונים מצאו לזה פתרון שקלטנו אותו די מהר,הם פשוט יורדים לשוליים ומאפשרים לך לעקוף גם אם יש פס לבן לא חצוי באמצע הכביש,רק שלעיתים הג'ננה עולה להם ואז וזה קרה לי 3 פעמים כאן,יצאתי לעקיפה והמכונית שאחרי עקפה אותי באותו זמן שאני עוקף,זו חוויה מפחידה שבארץ לא נתקלתי בה.

הפסקתי לכתוב אחרי שזוגתי ובתי יצאו מהh@m,שני הבנים נפרדו מאיתנו עוד קודם ושוטטו עצמאית

ובאיזשהו שלב ליד המזרקה בשדרת הקניות נפרדתי מזוגתי ובתי.

התאחדנו שוב אחרי כשעתייםאחרי שכולם מצאו את כולם וזה לא דבר של מה בכך עם כמות התיירים שמציפה את העיר.

האוכל במלון סטנדרטי ומטה וזו הביקורת היחידה שיש לי על המלון שאנחנו נמצאים בו.

הוא נמצא במקום נוח,החדרים נעימים והצוות נורא נחמד

רק האוכל לא מי יודע מה.

מזג האוויר כמו בארץ ובערב התחיל להיות קריר.

היום יום שישי,ניסע לאלונדה ולעוד מקום ששמו פרח כרגע מזכרוני.מאוד נוח שיש אוטו למרות שבגלל שהוא אוטומטי הוא קצת יותר יקר אבל אנחנו לא מחשבנים לכסף ברגע שהחלטנו לנסוע.

הכי כייף זה הביחד,המון זמן לא עשינו דברים ביחד,המחשבה שהילדים גדולים וכל אחד עסוק בעניניו היא קלישאה שהיה צריך לשבור ואני שמח שעשינו זאת.

ביום אנחנו מבלים ביחד ובערב הילדים יוצאים ביחד לשתות בעיקר בחורסיניסוס שזו העיר הקרובה וזה מחמם לי את הלב ממש.חשוב לי שהם יהיו בקשר קרוב,כי באופן טבעי בארץ כל אחד יוצא עם חבריו וכאן הם הופכים לחבורה באופן טבעי.

מחר בלילה אנחנו חוזרים ואני שמח שעשינו את הטיול הזה גם אם הוא רק 5 ימים.

עכשיו אלך לאכול ארוחת בוקר,כולם עדיין ישנים(07:30 בבוקר) ואחכ אעיר טת כלם למשימות הטיול של היום הזה.

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 13/9/2019 07:36
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט