לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפים מהיועץ לאסטרטגיה, שיווק, פרסום ויחסי ציבור

הבלוג מיועד להציג מידע שימושי רב בנושאי אסטרטגיה, שיווק, יחסי ציבור, פרסום, מיתוג ומכירות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

אסטרטגיה לעסקים וחברות


שלום לכולם,

במסגרת הפוסט הראשון בבלוג אני רוצה לדון בכמה כלים חשובים שמנוע החיפוש החזק בעולם כיום מספק לנו - גוגל. ברור לחלוטין שפרסום בגוגל הינו אפיק הכנסות חשוב אולם גוגל הינו מקור לכלים מעניינים רבים מעבר לפרסום בגוגל. בפוסט הזה אני אציין שני כלים אשר יסייעו לכל איש מכירות להבין את מה שהוא הכי רוצה לדעת, מה בעצם רוצים הלקוחות. הכלי הראשון הינו שירות גוגל טרנדס אשר מאפשר לחפש שמות חברות (ללמוד על המתחרים) אבל חשוב יותר, מאפשר לחפש כל מילה שהיא. כך למשל ניתן לחפש מילים וביטויים המתארים בר של מים מינרלים ולהפתעתינו אנחנו נגלה שיותר אנשים "מתקן מים" מאשר "בר מים". הידיהע הזו לבדה תאפשר לנו לקרוא לבר המים שלנו מתקן מים ובכך להגדיל את כמות הלקוחות שיבקשו לרכוש את המוצר כיוון שזה בדיוק מה שהם חיפשו. בין אם נעשה פרסום בגוגל ובין אם רק נציין זאת באתר, הגולשים ימצאו אותנו קודם, לפני המתחרים. הכלי השני הוא Google keywords tool אשר מאפשר לקבל השוואה ברזולוציה גבוה אולם שאינה על פני זמן.

בהצלחה,

 

 

נכתב על ידי , 26/1/2009 22:13   בקטגוריות שיווק ופרסום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




37
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 30 פלוס , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarketing-Strategy Master אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marketing-Strategy Master ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ