לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתגלגלים

אישה אמא סטודנטית ומורה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

בלוג לעומת דרכי למידה אחרים


פורום-הפורום הינו במה השייכת למספר משתתפים המנהלים ומתנהלים בדיונים בפורום, כל משתתף יכול להוסיף הודעה-עדכון-כתיבה חדשה על כל נושא שמעניין אותו, או כהמשך לדיון בנושא מסוים שנפתח, כל משתתף יכול להגיב כפי רצונו ע"פ כללים כלליים של הפורום, הפורום מחייב שיתוף פעולה , שאם לא כן הפורום אינו יתקיים.

בבלוג לעומת זאת יש משהו ספיציפי שהוא בעל הבלוג, והוא האחראי הבלעדי של מה שבבלוג שברשותו. הוא היחיד שיכול לכתוב רעיונות וכל מה שהוא חפץ. הוא המחליט הבלעדי והמעצה הבלעדי, כל מי שנכנס לבלוג יכול להגיב במקום המיועד לכך, אך השליטה היא של בעל הבלוג, והוא גם יכול למחוק כאוות נפשו תגובות שלא מוצאות חן בעיניו.

 

החקרשת- החקרשתהוא שם לפעילות לימודית מסויימת, תוך שימוש בנתונים ומידע שנתונים למבצע הפעילות.קיים שימוש בקישורים הנתונים על- מנת לבצע את המשימה.  בפעילות החקרשת יש מטלה אישית או קבוצתית, תתכן התחברות של תלמידי הכתה כולה. לתלמידים מתחילת הפעילות ברור בדיוק מה הם צריכים לבצע, וברור להם ע"פ מה ימדד הביצוע. בבלוג יש משימה חינוכית, ויתכנו גם קישורים נוספים בתחום, וכן ניתנת בו גם אפשרות לתגובה, הלימוד יכול בבלוג להפוך ליותר פורה ונרחב/ דינמי.

 

ויקיפדי'ה-הויקיפדי'ה היא אנציקלופדי'ה שאת הערכים שבה יכול כל גולש לכתוב, לשנות או להוסיף.בבלוג הגולש יכול להגיב ולחוות דעה על הנאמר בבלוג אך ללא יכולת שינוי או הוספה על הכתוב.

 

הוראה פרונטלית- ההוראה הפרונטלית מוכרת וידועה, אני חושבת שאי אפשר בלעדיה אך ניתן מדי פעם לגוונה , או לתת מטלות שיחליפו אותה בנושאים ספיציפיים. בהוראה הפרונטלית השעור הוא בידי המורה הוא רואה כל הזמן את מצב התלמידים הוא חש אותם ויודע אםהם עמו או חלילה לא. תוך כדי ההוראה הפרונטלית מתקיימות מיומנויות בין אישיות חשובות, כמו האזנה האחד לדברי השני, חשיבה משותפת, תרבות דבור ועוד. סגנון ההוראה יכול להשתנות ממורה למורה וגם המורה משנה הרבה בתוך השעור על-מנת לעניין את הלומדים. הבלוג מאפשר ללומדים למידה דרך האינטרנט, וכך הלמידה היא אישית וגם שונה ממה שהלומד מכיר בד"כ, מה שיכול ליצור יותר מוטיבציה.התלמיד הוא בעצם לומד יחיד ברוב המטלה מה שדורש ממנו ומחייב אותו להיות פעיל.

 

נכתב על ידי , 17/1/2009 20:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעילות חינוכית בבלוג


פעילות חינוכית בבלוג, היא בעצם שיתוף באופן שונה ממה שהורגלנו עד כה,

כשתלמיד מבצע מטלה בכתה לפעמים הוא עלול שלא לרצות לשתף את חבריו, או תמיד להיות השקט שמשתדל כמ שפחות להתבלט, בביצוע מטלה בבלוג- הוא בעצם מביע את עצמו, אחרים שומעים אותו (ליתר דיוק קוראים אותו).

נכתב על ידי , 16/1/2009 00:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תלמידות יקרות שלום,

 

הנה, בשעה טובה סיימנו את חומש בראשית,

במהלך החומש חווינו יחד עם האבות והאמהות רגעים של ציפיה, רגעים של הכנה, רגעים של שמחה, ורגעים של עצב.

בשבוע הקרוב על כל בת להכין :

1. מכתב ממנה לאחת הדמויות בחומש.

2. רעיון כתוב בהקשר לאחד הרגעים שחווינו בחומש (הזמנה, מתכון, דגם,וכיד הדמיון הטובה עליכן)

 

את הדברים הכתובים עליכן להעלות לבלוג, את התוצר עליכן להביא ליום שישי הקרוב לכתה,

   ברכות לסיום החומש

         מחכה למעשי ידיכן

                 המורה.

נכתב על ידי , 16/1/2009 00:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאושקושט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אושקושט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ