לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex, Comics And Rock N' Roll


סקס קומיקס ורוקנ'רול

Avatarכינוי: 

בן: 30

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ֳ¡ֳ©ֳ£ֳ¥ֳ¸. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סופ"ש חמוץ מתוק


לא בקטע אסיאתי,

אלא בקטע שיש לי דברים ממש מגניבים לצד דברים די מבאסים לספר לכם.

 

תוכן עניינים:

עדכוני Guardians of the galaxy

טריילר מאכזב לצבי הנינג'ה

חדשות מ-Ant-Man

כל מה שרציתם לדעת על דוקטור סטריינג'

סרט מעריצים על דמות לא שגרתית...

עוד קצת על עתיד התעשייה שלנו

טריילר לסרט החדש של דרגון בול זי

סדרת האנימציה החדשה של בטמן

האם פמיניזם מסוכן? כן!

 

 

שימו לב שאנחנו מקבלים את Guardians of the galaxy יום לפני כל העולם (ב-31.7),

ובינתיים יש אינספור טריילרים והצצות לסרט.

אני אתחיל עם ספוט קטן שחושף המון המון חומר חדש אז תתפנקו:

 

 

ויש גם תמונה איכותית של הנבל הראשי,

Ronan:

 

 

מישהו צריך לעבוד על התירגום של השם שלו לעברית,

כי אני ממש לא רוצה לשבת בקולנוע ושבכתוביות יהיה כתוב "רונן".

בכל מקרה,

העיצוב שלו מאוד מדוייק לקומיקס רק בתוספת קטנה על הפנים.

לא כזה נורא בכלל,

גם כי זה נראה מגניב,

וגם כי לא מדובר באיזה שינוי מהותי לדמות אייקונית.

אפשר לחיות עם זה :)

 

הנה עוד טריילר עם קצת חומר חדש,

ועם שיר רקע מטורף חדש - Cherry Bomb של The Runaways.

 

 

גם אם יהיה חרא סרט (אתם כאלה פסימיים),

הפסקול יהיה אגדי.

 

למי שרוצה להעשיר את עצמו,

הנה טריילר ל"סטאר וורס" אבל בעריכה לפי הטריילרים של GOG.

אדיר :)

 

 

ומי מאכזב?

טריילר חדש ומלא של צבי הנינג'ה עם המון חומר חדש,

המון צבים,

קצת שרדר וקצת ספלינטר:

 

 

גם אדם חירש, אילם עיוור שיראה את זה יגיד בתוך דקה:

זה כזה סרט של מייקל ביי...

במובן הרע, כמובן.

 

חברימוס,

אני מצטרף להמלצתו של בנישי וקורא לכם לצפות בסדרת האנימציה החדשה של צבי הנינג'ה.

לא רק שמדובר בסדרה טובה בפני עצמה,

אלא ממש באחת הגרסאות הטובות ביותר של צבי הנינג'ה במיליון שנה האחרונות.

ובנישי אפילו צפה בהכל עם דיבוב לתימנית.

אהחווה!

 

 

קצת שכחנו שאנחנו לא יודעים מי הנבל הראשי ב-Ant-Man :/

אז מייקל דאגלס (שקיבל את תפקיד האנק פים) ואישתו היו בארץ לאחרונה,

וחבר טוב שלי הגיש להם אוכל במסעדה בה הם אכלו.

לרוע המזל ידעתי על כך רק מאוחר מידי ולכן לא היתה לי הזדמנות לשאול אותו.

אבל בשביל זה יש טוויטר ואתרים מחו"ל,

אז קפצו לכאן כדי ללמוד מי הנבלים בסרט.

 

 

אין לי מושג מי אלה ואין לי כוונה לטרוח לבדוק.

עם חילופי הבמאים על הסרט זה אומר שלא כדאי לבנות יותר מידי על שמועות.

גם אם דברים היו נכונים בתקופתו של אדר רייט,

זה לא אומר שהם יהיו נכונים כשהסרט ייצא.

וכן,

הכל יכול להשתנות.

 

בזמן שאתם יושבים וקוראים בלוגים,

יש אנשים שאשכרה עובדים על סרט של דוקטור סטריינג'!!!

ובגלל שלא מדובר בפרוייקט מחמד של במאי מסויים (כמו במקרה של אנט-מן...),

אז יש מצב שזה ייצא די מהר :)

 

לאלו מכם שרוצים להעשיר עצמם וללמוד כבר עכשיו מי זה סטפן סטריינג' ומה הקטע שלו,

הנה סרטון קצר:

 

 

מה שאני אוהב בקטע הזה הוא שבקרוב יקום marvel הקולנועי יהיה כמו הקומיקס,

שבו אתה יכול לקבל מצד אחד קומיקס גיבורי על טהור,

או משהו יותר לכיוון המד"ב כמו עם GOG,

או משהו יותר לכיוון הקסם והעל טבעי כמו במקרה של סטריינג' (ובקומיקס גם ת'ור).

זה פשוט מדהים מבחינה יצירתית.

אין דברים כאלה במדיה אחרת.

 

 

והנה סרט מעריצים חדש ומעניין...

הוא מתרחש ביקום Marvel,

וספציפית באיזור של ניו-יורק היכן שיפעלו בעתיד דרדוויל ולוק קייג' במסגרת הסדרות של נטפליקס.

הסרט הזה מספר על בלש במשטרה שיוצא לתפוס נבל מסוכן ואכזרי בשם Purple Man.

תגידו לי אם זה שווה כי עדיין לא ראיתי P:

 

 

 

הרבה דברים ממשיכים להתפתח במדיום שלנו,

וספציפית - בתעשייה.

מאז ומתמיד היחס של המוציאים לאור כלפי היוצרים היה בקטע של:

"אתם שכירים שלנו שמייצרים עבורנו תכנים,

ולכן כל מה שאתם יוצרים שייך לנו".

זאת הסיבה לכך שכותבים ומאיירים לא מקבלים קרדיט הולם וגם לא תמלוגים וזכויות יוצרים על הדמויות שהם יצרו.

Marvel יכולים להדפיס תחתונים של ספיידרמן עד קץ המילניום אבל סטיב דיטקו וסטן לי לא ייראו מזה שקל.

 

תפיסת העולם של המו"לים בנושא זה אומרת להם שנכון שסטן וסטיב המציאו את ספיידרמן,

אבל באותה מידה היו יכולים להביא את פלוני ואלמוני שהיו ממציאים גיבור אחר,

והגיבור האחר היה הופך ללהיט.

הרי יוצרי קומיקס המציאו אינספור דמויות במהלך המאה שנים האחרונות (Marvel מכרו לדיסני 5,500 דמויות),

וזה רק שבמקרה שספיידרמן הוא להיט.

 

תפיסת העולם של אנשים יוצרים היא שונה,

ואומרת שנכון שלפני ספיידרמן היו מיליון דמויות שהן לא ספיידרמן,

אבל בלי דיטקו וסטן אז לא היית מקבל ספיידרמן גם בעוד מיליון דמויות!

זה לא מקרה, זה קסם.

זה קסם שמייצרים אנשים מסויימים עם כישרון גדול,

ולכן מגיע להם הקרדיט (והכסף) על כך.

 

העוול הזה שבמסגרתו ליצור קומיקס זה מקצוע לחולי נפש,

הוא אחד הפצעים המדממים העמוקים והמכוערים ביותר של המדיום.

וזה עצוב במיוחד כשמבינים שזה דווקא אצל אלו שמרוויחים הכי הרבה מקומיקס - החברות הגדולות של גיבורי העל.

 

לאחרונה חווינו כאב גדול כשהמשפחות של יוצרי סופרמן (ג'רי סיגל וג'ו שוסטר) הפסידו בבית המשפט בדרישה לקבל את הזכויות שלהם.

המשפחות של שוסטר וסיגל גובו בהמון תמיכה וניהלו את המאבק הזה כבר עשרות שנים,

אבל הן פשוט לא הצליחו להביס את צבא עורכי הדין של WB.

 

משפחה נוספת שנאבקת על הזכויות שלהן היא משפחתו של ג'ק קירבי.

המשפחה הזו צריכה להתמודד מול צבא עו"ד של דיסני,

אבל למזלם לאחרונה הם קיבלו תמיכה משלוש האירגונים מהחזקים שבהוליווד:

גילדת הבמאים, גילדת הכותבים, וגילדת שחקני המסך.

התמיכה הזאת משנה עניינים באופן מהותי,

והופכת את התביעה של משפחת קירבי למשמעותית לא רק עבור יוצרי קומיקס,

אלא לכזו שיכולה לשנות את כל הוליווד.

יהיה שווה לעקוב.

 

עוד מהלך מעניין הוא ש-DC הכריזו כי החל מיולי הקרוב,

כל המעורבים ביצירה של קומיקס שיוצא קודם בדיגיטלי (כמו Injustice) יקבלו גם תשלום פר מכירות.

"תשלום פר מכירות" זאת מילה מכובסת עבור "תמלוגים",

אבל DC לא רוצה להשתמש במילים שיעשו לה נזק בבית משפט אח"כ כשהיוצרים המסכנים יבקשו את הזכויות שלהם.

בכל מקרה,

חידוש מבורך הוא שגם הצובעים של הקומיקסים הנ"ל יזכו לתמלוגים האלה,

שזה ממש חידוש בגלל שלרוב הם העובדים הכי שחורים בתעשייה הזאת.

 

ולסיום העניין אני מפנה אתכם לקרא את הכתבה\ראיון הזה על\עם יוצרי קומיקס שמפרסמים יצירות עצמאיות.

אתם יודעים,

כמו אלו שמפרסמים דרך אימג' וכ'ו.

אימג' היא פלטפורמה שמאפשרת ליוצרים ליצור ולהפיץ קומיקס ממש כמו אצל החברות הגדולות (חוברת פעם בחודש+אוגדנים),

ועדיין לשמור על הזכויות המלאות על היצירות שלהם.

קירקמן, לדוגמה, שוחה בכסף מאז ש-The Walking Dead הפך ללהיט קומיקס וללהיט טלוויזיה.

אימג' לעולם לא תהיה יקום כמו DC או Marvel.

אבל,

ככל שאימג' מתחזקת אז יותר יוצרי קומיקס יחשובו לעצמם: 

"למה לי לכתוב עבור DC שיגנבו ממני את הכישרון,

אם אני יכול לכתוב מיני סדרות או סיפורים קצרים באימג'?"

התוצאה תהיה שהתעשייה שלנו תיראה כמו בטלוויזיה ובקולנוע:

סדרה רצה למשך כמה עונות,

ולאחר מכן היא נגמרת לנצח והעולם שלה נגמר ביחד איתה.

לא תהיה המשכיות ויקום רחב כמו אצל Marvel,

כי מי שיעבוד עבור החברות הגדולות יהיו יוצרים צעירים וחסרי ניסיון שרק מחפשים ליצור לעצמם שם,

מה שיוביל להתדרדרות רצינית באיכות.

 

כיום המצב הוא שזה סבבה לקנות קומיקס של Marvel ו-DC,

בגלל שהם אומנם לא משלמים תמלוגים,

אבל הם משלמים ליוצרים כסף טוב (וזאת אחת הסיבות שאנשים עובדים אצלם).

במקביל - תבדקו קומיקס עצמאי.

תנסו, תטעמו, תראו מה הולך שם.

כיום המגוון כל כך גדול והאיכות מאוד גבוהה,

ככה שבוודאות תמצאו משהו טוב לעקוב אחריו.

 

 

ידעתם שעברו 17 שנה מאז הסרט האחרון של דרגון בול זי?

בכל מקרה,

הנה הטריילר לסרט החדש Battle of gods:

 

 

אני חושב שהסרט כבר יצא ביפן ועכשיו רק מחכים לדיבוב באנגלית.

למי שרוצה בטח תמצאו גירסה יפנית עם תרגום.

 

לפי מה שקראתי,

זה מתרחש אחרי שהם הביסו את בו.

מצד אחד אני לא אוהב את סאגאת בו ומעדיף להתכחש אליה,

אבל מצד שני לפחות זה לא GT...

 

הסרט הוא פרי יצירתו של היוצר המקורי אקירה טוריאמה,

שזה חדשות טובות, כמובן,

למרות שבתכל'ס הוא די פישל עם בו,

שהיתה סאגה מיותרת שנמרחת ללא סיבה וממחזרת רעיונות ישנים.

 

מה שהכי מטריד אותי היא כמובן האנימציה,

והבחירה בשימוש במודלים תלת מימדיים בשביל קטעי האקשן.

מיותר בצורה היסטרית.

זה לא עובד,

זה לא נראה טוב,

זה סתם מיותר.

בסדרה המקורית הם ידעו לייצר אקשן ע"י שימוש בכלים בסיסיים כמו קומפוזיציה ועריכה,

ובגלל שזה היה אחיד עם הסגנון של שאר הסדרה זה גם עבד.

 

נקווה לטוב, בכל מקרה.

 

 

לא יודע אם עקבתם,

אבל לאחרונה רצה לה סדרה מצויירת די מחורבנת של בטמן בשם Beware the batman.

היא היתה כל כך גרועה שאפילו ילדים לא אהבו אותה,

ולכן היא דעכה ונעלמה.

זה רק מראה לכם כמה חשיבות יש לאנשים שמאחורי יצרה,

אפילו אם זה בטמן וזה בזמן שיש סרטים שלו בקולנוע והוא להיט והכל.

 

בכל מקרה,

יש סדרה חדשה בדרך,

וכל מה שיש לנו עליה זה זה:

 

 

לא נראה מבטיח במיוחד,

למרות שתודה לאל שהם זנחו את האנימציה התלת מימדית הבינונית ההיא.

עד שנדע מה זה שווה,

הנה קטע אנימציה קצר עם בטמנים שונים להעביר לכם ת'זמן:

 

 

 

 

שמעתם אותי מדבר כאן לא מעט כנגד הפמיניזם,
אבל רובכם ודאי חושב שכל העניין הזה מעניין בעיקר אנשים שאוהבים לריב באינטרנט.

 

אז הרשו לי לנפץ את הבועה שלכם...

הנה כתבה שפורסמה השבוע (זה ליק להורדה של קובץ PDF, לא להיבל).

הכתבה בודקת את נושא האלימות במשפחה,

וכבר מקריאה שטחית עולים כמה נתונים מזעזעים:

 

1. מספר הנשים המוכות זהה למספר הגברים המוכים ע"י נשותיהם.

הבנתם את זה?

לא משנה אם אתם גבר או אישה,

הסיכוי שלכם לעבור התעללות ואלימות מצד בן\בת הזוג שלכם הוא זהה.

 

2. בעוד שנשים מוכות כן זוכות לתמיכה של המערכת,

והחברה שלנו כן רואה בהן כקורבנות,

גברים שעוברים התעללות נחשבים לבדיחה,

ולכן הם פשוט לא מתלוננים.

ומה יעזור להם להתלונן, תכל'ס?

מספיק שהאישה שלהם תגיד למשטרה שהוא זה שמכה אותה,

ומייד יכניסו אותו למעצר.

בלי בדיקה ובלי כלום.

קודם כל מעצר וכתם לכל החיים,

אח"כ נדבר.

 

3. מקרה אמיתי:

זוג נשוי הגיע לבית משפט וכל אחד מהם טען שהשני נתן לו סטירה.

האישה שוחררה בטענה שהסטירה שהיא נתנה היתה במסגרת ריב משפחתי.

הגבר הועמד לדין בטענה שהסטירה שהוא נתן היא פלילית.

 

4. גבר שיואשם (עזבו נמצא אשם, רק יואשם) באלימות כלפי אישתו יכול לחלום על לראות את הילדים שלו שוב.

האישה יכולה לדרוש משמורת מלאה על הילדים - וגם תקבל.

וזאת הסיבה שלא מעט פעמים במהלך גירושים האישה מאשימה את בעלה באלימות ללא כל ראיה או תלונה קודמת,

וזאת גם הסיבה שגברים מתאבדים במהלך תהליכים משפטיים הקשורים בגירושין.

נשים - לא.

 

5. אם אישה תואשם באלימות כלפי בעלה (וזה מקרה אמיתי מתוך הכתבה),

היא עדיין תוכל לקבל לידיה את הילדים,

למרות שבפועל זה אומר שיש כאן סכנה לילדים עצמם...

 

נכון,

אנחנו שומעים על גברים שרוצחים את נשותיהם ולא נשים שרצחו את בעליהם.

אבל יש לזה סיבה:

*האמת היא שאנחנו כן שומעים על נשים שרצחו את בעליהן,

אבל זה תמיד מוסבר כהגנה עצמית,

ובהיעדר ראיות ברוב המקרים באמת שאין לנו איך לבדוק את הטענות האלה.

*אלימות של נשים כלפי גברים היא יותר מנטלית ורגשית מאשר פיזית.

זאת עדיין התעללות והיא התעללות קשה ומסוכנת,

אבל זאת התעללות שמאוד קשה להוכיח אותה בבית המשפט כי היא לא משאירה סימנים כחולים.

 

אני יודע מה תגידו.

אתם\אתן תגידו שהסיבה לכל הנ"ל היא בגלל שהעולם שוביניסטי.

היא בגלל שבעולם שנשלט ע"י גברים יש אפליה גם נגד נשים וגם נגד גברים "חלשים",

ושהפטריאכליה מצפה מהגבר להיות חזק ושרירי ולעבוד בעבודה מסוכנת וכ'ו...

ובכן, לא נכון :)

 

בעולם שנשלט ע"י גברים המציאות תהיה שגבר שיגיע לבית המשפט יוכל לדרוש מה הוא ירצה וגם לקבל זאת,

בעוד האישה תיחשב לחפץ במקרה הטוב,

או לבע"ח במקרה הרע.

ככה זה בארצות איסלמיות.

גירושין?

למה לעזאזל שהאישה תקבל גרוש?

שתחזור להורים שלה או שתעבור לגור ברחוב.

האישה מתלוננת במשטרה שבעלה מכה אותה?

שתגיד תודה שהשוטר לא מוריד לה סטירה ושתחזור לבית שלה.

הבנתם?

ככה זה באמת בעולם שוביניסטי ופטריאכלי.

 

אנחנו חיים בחברה מורכבת יותר.

בחברה שלנו הפמיניזם צובר כוח ע"י זה שהוא הופך את הנשים לקורבנות.

הוא בא אליהן ואומר להן:

"הסיבה לכל הצרות שלכן היא שהגברים\הפטריאכליה מורידים את כן".

מנקודת המבט הזו האישה תמיד הקורבן,

המסכן,

החלש,

זה שרוצה אבל לא נותנים לו.

בנקודת המבט הזו כל אישה רואה בעצמה קודם כל כקורבן,

וזה גם יוצא החוצה,

ולכן גם המשטרה וגם מערכת המשפט יראו בנשים כקורבנות באופן אוטומטי.

 

אם אתם חושבים שאני לוקח יותר מידי ברצינות את כל העניין הזה,

אז אין לכם מושג כמה הנושא הזה חשוב לחיים שלכם.

כבר היום מעסיקים חוששים להעסיק נשים צעירות מחשש שהן יגישו נגדם תלונה על הטרדה מינית,

כי כידוע לכם,

אין בישראל ענישה על תלונות שוא בנוגע להטרדה מינית או אונס.

מי נפגע מזה?

קודם כל אתן.

ברור שהמערכת שלנו צריכה להגן על אלו שחוששות להתלונן,

אבל כנראה שמהו דפוק פה אם זה המצב שנוצר.

כנראה שצריך פיתרון שונה, נכון?

 

קחו בחשבון שאני קראתי את הכתבה כאן בקישור.

אלו מכם שירצו לדבר איתי על הנושאים המופיעים בה - תקראו אותה קודם.

אם אני אשים לב שאתם סתם מדקלמים לי שורות שהכתיבו לכם פמיניסטיות - אתם תקבלו התעלמות.

ראו הוזהרתם.

 

נכתב על ידי , 27/6/2014 11:09   בקטגוריות בידור, בידור ושואוביז, המלצות על סרטים, המלצות, התמרמרות, כל מיני, סירטונים שקשורים בקומיקס, פוליטי, פמיניזם, קולנוע, שחרור קיטור  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של space cadet ב-29/6/2014 23:53
 



כל מה שמוזר בעולם


חדשות טובות כולם - נגמרה לי השנה הראשונה :)

אני אומנם עדיין בתקופת ההגשות הסופיות והמבחנים,

אבל זה כבר הסוף.

הלחץ יירד באמת אחרי שאגש לבחינות בתולדות האומנות ומבוא לתרבות חזותית,

בחינות מעצבנות שאשכרה דורשות לשנן חומר,

אבל אחרי זה אני כולי שלכם.

 

וגם מתוכננת הפתעה לקיץ,

ספציפית לפסטיבל הקומיקס בתחילת אוגוסט,

אז תהיו בהיכון :)

 

אני אתחיל בדגש חשוב:

תבדקו את פורום הקומיקס בתפוז.

הפורום (שוב) בהנהלה חדשה,

וכבר אפשר לראות שם פעילות מאוד מעניינת כמו ההתארחות בפורום של גיא חסון,

שבין אם אתם יודעים את זה או לא,

הוא פשוט מגשים את החלום של כל ישראלי שקרא פעם קומיקס והחליט שגם הוא רוצה ליצור אחד.

שווה בדיקה :)

 

תוכן:

התפרסמה הביקורת הראשונה על גארדיינס אוף דה גלקסי

למה במאים בורחים מ-Marvel?

האנטרס החדשה חושפת תסמונת טורט אצל העורכים של DC

דיוויד ס גוייר מסתבך עם כולם

ניל גיימן מלכלך על הצ'ילבה טוד מקפלארן

המלצות לקומיקסים עם הדחליל

 

 

אם יש משהו שאני שונא יותר משמועות על ליהוקים (כי זה אף פעם לא נכון),

זה ללא ספק ביקורות מוקדמות.

הנה ביקורת מוקדמת לגארדיינס אוף דה גלקסי,

והנה הבעיה שלי עם זה למרות שהביקורת די טובה:

כשהסרט טוב אתה תגיד "או מיי גאד הסרט מושלם! מדהים!!! אין דברים כאלה!!!",

ורק אחרי שבועיים-שלוש אתה תוכל לנתח אותו באופן מעמיק יותר.

זה כי סרט טוב מכניס אותך לאקסטזה שגורמת לך להתעלם מהחסרונות,

ובד"כ גם להתלהב כאילו ראית את ישו רוכב על דינוזאור.

אז אם אתם קוראים ביקורת בסגנון "הסרט לא מושלם אבל מאוד מהנה",

או "מאוד נהנתי למרות ש..." - אז סימן שמשהו פה מסריח.

 

אתם צריכים להבין שלא כל אחד מגיע להקרנות מסוג זה,

ובעיקר בארה"ב המצב כיום הוא שמי שלא משתף פעולה עם האולפנים הגדולים - מוחרם.

ולכן אתר כמו הנ"ל וכמו רבים אחרים,

שמבוסס על כך שיהיה לו מידע פנימי מוקדם,

לא יכול להרשות לעצמו להגיד דברים שליליים על סרט.

זאת הסיבה שלעולם,

אבל לעולם לא תראו באתר בסדר גודל בינוני ומעלה ביקורת שהיא שלילית מוצהרת או קוטלת על סרט חדש.

 

מה זה אומר לגבי גארדיינס?

לא ברור.

אני איבדתי אמון במבקרים מחו"ל. בחיי.

אין לי אף מקור שאני באמת סומך על הנייטרליות שלו,

ומן הסתם שגם אי אפשר להתחבר ככה לטעם האישי של המבקר.

אני עדיין אופטימי לגבי הסרט ומקווה שייצא טוב :)

 

אגב,

ליהוק שהוא כן סופי - צ'ארלי קוקס לדרדוויל:

 

 

אין לי מושג מי זה.

אני קורא כרגע את הריצה של מארק ווייד על דרדוויל ונהנה מכל רגע,

ומאוד מקווה שהם לא יהרסו לי את זה...

 

 

אבל הנה משהו הזוי:

הסרט של Ant-Man די בונה על זה שהוא יבויים ע"י אדגר רייט,

וזאת משום שיותר חובבי קולנוע מכירים את אדגר מאשר את אנט-מן.

מבחינה אומנותית אין לזה הצדקה,

כי אדגר הוא במאי בינוני ומשעמם,

אבל אני די יכול לדמיין של-Marvel יהיה חשוב לשמור עליו.

 

מסתבר שלא.

הם התערבו לו בהפקה ובסיפור (כך הוא טוען) ולכן הוא לקח את הרגליים ועזב.

פשוט עזב!

 

עוד במאי שעזב:

דרו גודארד עזב את תפקידו כבמאי של דרדוויל.

 

What the shit Marvel?!

 

תראו,

יכול להיות ש-Marvel עם התוכניות שלהם לעשרים שנה הקרובות באמת מתערבים בתכנים של הסרטים,

ויכול להיות שזה כל כך בוטה שזה מטריף את הבמאים עד כדי כך שהם מוותרים על טונות של כסף מלהיט בטוח.

אולי.

לדעתי יהיה נכון יותר להאמין שב-Marvel החליטו לעשות קומבינה כדי למנוע מצב כמו אצל רוברט דאוני ג'וניור,

שבמסגרת החוזה שלו על ה-Avengers קיבל אחוזים מהרווחים שהגיעו לעשרות מיליונים.

הבמאים הבינו שרוצים לדפוק אותם בכיס וברחו כמחאה.

 

אני מניח שרק בעוד כמה חודשים טובים או אחרי שהסרטים ייצאו נדע מה באמת הלך שם.

 

 

משהו מוזר מתרחש ב-DC שזה פשוט פסיכי.

חולי נפש.

 

אם אתם זוכרים את הדמות של Huntress שנעלמה מאז האיפוס:

 

 

 

מדובר בסוג-של-בטמנית,

רק שהיא לא באמת חלק ממשפחת העטלף,

בעיקר כי היא סאדיסטית וחולת נפש.

אקיצר,

רוב הזמן היא בכלל מתהלכת בבגד-ים הטיפוסי+מגפיים של סאדו ועם חלון בשביל הבטן.

לא להיט עיצובי.

ואז DC מחזירים אותה וככה היא נראתה בהופעתה הראשונה:

 

 

מלחיץ.

מאוד מלחיץ.

אבל אז מסתבר שזה בכלל לא העיצוב שלה,

אלא תחפושת שהיא לבשה כי היא בכלל בהסוואה בתוך איזה מועדון של סאדו-מאזו,

וככה היא נראית ביום-יום:

 

 

שם באמצע עם הצלב הלבן על החזה.

עכשיו בא לי להגיד ל-DC "כן, אני כועס שהדמות הקלאסית נעלמה, אבל לפחות לא הפכתם אותה לשרלילה".

אבל ג'יזס,

למה הופעתה הראשונה צריכה להיות כל כך פרובוקטיבית ומיותרת?

מה זה הפיצול האישיות הזה?

זה כאילו ל-DC יש טורט שמכריח אותם להתעלל בדמויות הנשיות שלהם לא משנה כמה הם מנסים להיות בסדר...

 

נקודת בונוס:

הידעתם שמיכאל נצר שלנו אייר מיני סדרה שלמה על האנטרס?

נכתב ע"י צ'אק דיקסון ויצא ב-1994-95.

הנה קטע משם:

 

 

 

הרבה זמן לא לכלכתי כאן על הצמד כריסטופר נולאן והתסריטאי השמוק שלו דיוויד גוויר.

אז,

הנה עשרה דברים שאנשים לא מודים בהם לגבי הסרטים של נולאן,

שאולי כדאי שאנשים יפנימו לפני שקוראים לו גאון.

 

ולגבי גוויר...

לפני כמה זמן האידיוט פלט ש"שי-הולק נוצרה כדי להיות כוכבת פורנו שרק הענק הירוק יכול לז***",

ולאחר מכן המשיך ולכלך גם על המרשן מנהנטר.

אתם יכולים לקרא את הציטוטים המדוייקים כאן.

 

מעבר לכך ששי-הולק היא הבת-דודה של ברוס באנר...

 

לא מפליא אותי שהוא כל כך שונא קומיקס.

ראיתם את הסרטים שהוא כותב?

זה לא יאומן כמה הוא מתנשא ומביע זילזול וגועל כלפי כל מה שיפה וטוב במדיום, בז'אנר ובדמויות שכולנו אוהבים.

שי-הולק? באמת? היצור המקסים והנפלא הזה?

קראת פעם את הריצה של פיטר דיוויד, יא אפס?

והמרשן מנהנטר? ג'ון ג'ונס המסכן שאין בנ'אדם אחד בעולם ששונא אותו?

 

את התגובה של סטן לי,
שיצר את שי-הולק ביחד עם ג'ון בוסמה,

אפשר לקרא כאן.

 

פשוט עצוב שהחלאה הזה כותב את סופרמן ובטמן.

ולפני שאתם מגנים עליו,

לכו לראות עוד סרט שהוא כתב,

זבלון קטן בשם גוסט ריידר 2.

אני לא שרדתי חצי ממנו.

 

 

 

יש סיפור היסטורי מעניין על הקרב המשפטי בין ניל גיימן (סופר שמוערך ייתר על המידה),

לבין טוד מקפלארן (אמן שמוערך ייתר על המידה).

גיימן עבד באימג' וכתב סיפורים של Spawn,

דמות שנוצרה ע"י מקפלארן.

אה-מה-מה,

גיימן יצר שתי דמויות בעולם של ספון: אנג'לה וספון של ימי הביניים,

וב-2002 הוא גרר את טוד לבית משפט כדי לדרוש את הזכויות עליהם.

10 שנים של משפט מתיש עברו וגיימן ניצח,

ולכן אתם רואים כיום את אנג'לה בקומיקסים של Marvel.

 

בכל מקרה,

בלינק הבא תמצאו גם תקציר מאוד מהיר של כל הדרמה הזו,

כולל התמליל של העדות שמסר גיימן במהלך המשפט,

ותאמינו לי שגיימן לא פספס את ההזדמנות ושפך את כל הרעל שלו על טוד,

כולל כמה סיפורים מאוד מעניינים על מה שהלך מאחורי הקלעים בימיה הראשונים של אימג':

 

later I remember somebody coming up to me in the DC offices showing me Spiderman number 1, which Todd drew and which people thought was very funny because the writing demonstrated that the person writing it had never written anything before.

 

אאוץ', ניל...

אבל גיימן הצ'ילבה עוקץ גם איפה שלא נחוץ,

כמו לדוגמה כשהוא מספר על סוג האנשים שהגיעו לקבל חתימות אצלו ובדוכן לידו אצל טוד:

 

And Todd's line was 14-year-old boys and under and my line started with 16 years old and went over, went up from there.

 

וואט דה שיט, ניל?...

אבל הוא לא מרחם גם על אלו שלא קשורים למשפט בכלל,

כמו ליפילד:

 

And when Image started, they were getting a lot of stick from fans and from the comics press for being illiterate garbage, which is probably a polite way of putting the things they were saying about the comics, chiefly those written by Rob Leifeld.

 

חבר'ה,

אל תסתבכו עם גיימן...

 

 

ולסיום בטעם טוב,

הנה מאמר קצר עם 5 המלצות על קומיקסים של בטמן בכיכובו של הדחליל.

אתם יודעים,

לאלו מכם שרוצים להתכונן למשחק החדש :)

 

 

נכתב על ידי , 6/6/2014 10:38   בקטגוריות בידור, בידור ושואוביז, דמויות בקומיקס, התמרמרות, כל מיני, מוזר והזוי, מפרגן, קולנוע  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של space cadet ב-15/6/2014 08:24
 



להתכרבל בפינה בחושך ולמות...!!!!!!!


סוף השנה הראשונה שלי ב-HIT מתקרבת,

מה שאומר שאולי בקרו הבלוג יחזור לפעילות עם ביקורות :)

בינתיים אני זורק לכם כאן כמה עדכונים מעניינים,

ומזכיר לכם שתמיד אפשר לקפוץ לבלוג הנוסף שלי שם אפשר לראות עדכונים מהלימודים :)

 

תוכן:

הצצה ראשונה לפלאש מעודכן!!!

מי יהיה גמביט ומי כמעט היה וולברין

צבי נינג'ה

 

 

אתחיל בעדכון שנתן השראה לכותרת:

 

 

עדכון

הנה הרבה יותר מהפלאש:

 

 

זהו הטריילר לפרק סוף העונה של Arrow,

ושימו לב שבסוף בסוף בסוף רואים את הפלאש רץ במהירות לשנייה וחצי (בקטע הנוסף רואים הרבה יותר).

וכן,

זה אכזב אותי.

 

יש בעיה.

מצד אחד רוצים להראות מישהו שרץ במהירות בלתי נתפסת,

עד שלעין האנושית זה נראה כמו כתם מטושטש במקרה הטוב,

ובלתי נראה בכלל במקרה הרע.

אלו דברים שהם לא "קולנועיים",

כי במדי של המסך אוהבים להראות דבים קורים,

ורוצים לתת לנו זמן להבין מה מתרחש.

 

כשברוס לי היה מצטלם לסרטים שלו הוא אשכרה היה צריך להאט את עצמו,

פשוט כי המצלמה לא מספיק מהירה כדי לקלוט את התנועות שלו,

מה שיצר סיטואציה כאילו הוא מתקרב לבנ'אדם והוא נופל בלי שרואים אגרוף בכלל.

אז מה עושים עם מישהו שזז במהירות הגבוהה יותר ממהירות האור???

 

בשביל זה צריך חזון.

בשביל זה צריך במאי גאון.

וזה לא המקרה.

 

מה שמפריע לי זה שהוא זז לאט יחסית לטישטוש שנוצר,

ולאט יחסית לפלאש באופן כללי.

אבל ברצינות,

אני רגיל לראות דברים שזזים במהירות כזו (מכוניות, לדוגמה),

והם לא יוצרים טישטוש כזה או טישטוש מוארך שכזה.

זה פשוט דיסונאנס שצורם בעין כי הוא לא הגיוני!

אבל מה שהורס לחלוטין זה שמצד אחד הוא מאוד מטושטש,

אבל מצד שני אני עדיין רואה את את התנועות גוף שלו ואת הידיים והרגליים זזות.

WTF

 

זה פשוט לא אמין.

וכן, חשוב לעסוק בזה,

כי ב-CW החליטו שהוא יקבל סדרה והיא תעלה ממש בחודשים הקרובים.

זהו, אישרו את הפיילוט.

 

אני כן רוצה לציין לטובה סדרת טלוויזיה שהציגה מהירות על בצורה טובה בדרך מקורית:

סמולוויל.

 

 

זה בסדר,

גם אני לא האמנתי שאחמיא לזבלון הזה.

גם הם נפלו כשהיה צריך להציג את קלארק ואת הפלאש רצים עם כמה אפקטים מביכים במיוחד,

אבל,

רוב הזמן ראינו את קלארק זז באופן שמרגיש אמין במיוחד.

כשזה מנקודת המבט שלנו אנחנו רואים כתם מטושטש שאי אפשר להבין מה הוא עושה,

ואז אנחנו עוברים לנקודת המבט שלו ורואים שמבחינתו הוא זז רגיל רק שכל העולם קפוא.

יש פשרה והיא עשויה חדש, מעניין וטוב :)

 

כל העניין הזה של מהירות על מרתק אותי.

במיוחד השאלה של מה עובר לך בראש בזמן שאתה רץ מסביב לעולם בפחות משנייה.

האם הזמן מבחינתך זז רגיל ואז אתה מת משיעמום?

כיום יש לי מסקנה:

אני חושב שזה משתנה.

לפעמים זה כמו בסמולוויל שמבחינתך אתה זז וחושב במהירות רגילה רק שהעולם קפוא.

ולפעמים זה כאילו הכל עובר להילוך מהיר מטורף,

מה שמאפשר לך לרוץ מסביב לעולם מבלי למות משיעמום.

זה כמו לנהוג במהירות 120 קמ"ש,

אתה מבין מה קורה ומנתח את הסיטואציה,

אבל אתה לא עמוק בתוך זה ולא ממוקד בפרטים קטנים.

אם נחזור להקפת העולם,

אז מבחינת העולם עברה פחות משנייה אבל מבחינת מי שרץ עברו בערך כמה שניות,

והוא לא היה אדיש לחלוטין למה שקרה כי בכל זאת הוא ידע לעשות פניות היכן שצריך ולא רץ לתוך קיר,

אבל זה היה חצי באינסטינקט וסביר להניח שהוא לא זוכר פרטים קטנים מהדרך.

 

כן,

מאוד חשוב לי איך הפלאש מוצג בקולנוע\טלוויזיה :)

 

 

לא להאמין,

אבל פוקס מתעקשים להיות מטומטמים ככל הניתן.

אקס-מן החדש רק יצא לקולנוע וכבר מאכזב אנשים (וכל הנבואות השחורות שלי התגשמו, ביצ'ס),

וכבר הם הכריזו כי הם מתכננים סרט עצמאי לגמביט.

להזכירכם,

גמביט הוא דמות שרק ילדי שנות ה-90 באמת זוכרים למה הוא מגניב...

בכל מקרה,

האם יביאו את השחקן מהסרט "וולברין: המקור" ששיחק שם סוג-של-גמביט?

מה פתאום!

הרי פוקס לא יפספסו הזדמנות להיות הילד-שאוכל-נזלת של הוליווד,

ולכן הם הכריזו על הליהוק הכי הגיוני מבחינתם: צ'אנינג טוטום (או איך שלא אומרים את זה).

 

 

מטומטמים.

ואני אהבתי אותו ב"רחוב ג'אמפ 21".

אבל הוא לא גמביט!!!

 

אבל היו ליהוקים גרועים יותר בהיסטוריה.

ב-1997,

3 שנים לפני הסרט הראשון של אקס-מן,

הסרט "לב אמיץ" היה הצלחה גדולה,

ולכן מישהו בפוקס חשב שזה יהיה רעיון אדיר אם ייקחו את מל גיבסון לתפקיד באיזה סרט שהם מבשלים:


 

זה אמיתי.

זה איור שהם הכינו כדי לראות איך הוא ייראה בתפקיד הזה.

לא שיו ג'קמן הוא וולברין או מתאים לתפקיד,

אבל איזה מזל שהם לא לקחו את גיבסון!!!

זה רק מראה לכם איך הם חושבים:

קודם כל ניקח שחקן מפורסם,

אח"כ נבדוק האם הוא נראה באופן כללי כמו משהו שמזכיר את הדמות,

ואח"כ כבר נדאג לפרטים הקטנים (אם בכלל).

 

אגב,

עכשיו אתם מבינים למה אני לא מתרגש מחדשות על ליהוקים לסרטים?

זה פשוט בזבוז זמן.

 

 

הסרט הקרוב של צבי הנינג'ה יהיה אכזבה.

תתכוננו לזה.

שלא תגידו שלא הוזהרתם.

47 שקל זה המון.

אפשר לקנות בחרא הזה קומיקס, אתם יודעים...

אגב,

הקומיקסים החדשים של צבי הנינג'ה ממש טובים,

וגם הסדרה המצויירת בערוץ ניקולודיאון מעולה.

בקיצור,

מי שרוצה צבי נינג'ה - שיתרחק מהקולנוע.

 

הנה עוד משהו ברוח הצבים למי שמעוניין:

 

 

 

עדכון קצר ועצבני, מצטער.

אני מקווה שבקרוב יהיו עוד טריילרים והצצות לשומרי הגלקסיה ואז יהיה כיף :)

 

 

נכתב על ידי , 15/5/2014 09:34   בקטגוריות בידור, בידור ושואוביז, התמרמרות, סדרות טלוויזיה, סרטים, קולנוע  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של space cadet ב-21/5/2014 17:31
 




דפים:  
234,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , סקס ויצרים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspace cadet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על space cadet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2014 © נענע 10 בע"מ