לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex, Comics And Rock N' Roll


סקס קומיקס ורוקנ'רול

Avatarכינוי: 

בן: 30

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ֳ₪ֳ®ֳ¬ֳ¶ֳ¥ֳ÷. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

במנהרת הזמן!!!


לא, הבלוג לא מת.

אבל אתם יודעים איך אני ותקופות הלחץ שלי...

כך או כך,

שימו לב שהבלוג מתעדכן עם ביקורות של אורחים,

וכמובן שגם אתם מוזמנים להתארח ולכתוב ביקורת על קומיקס או סרט מבוסס קומיקס.

רק הערה חשובה:

קודם צרו איתי קשר במייל ורק לאחר מכן תתחילו לכתוב את הביקורת.

יש כמה הנחיות שחשוב שתכירו :)

 

וכמובן אני תמיד כאן בתגובות,

עונה ומגיב לכם,

רק קחו בחשבון שמי שמגיב כאלמוני ואינו מזדהה - אני שומר לעצמי את הזכות גם להיכנס בו אם הוא ישאל משהו מטומטם :)

ברוכים הבאים לאינטרנט, מאדאפאקאס!!!

 

אוקיי,

אז הצטברו המון דברים שרציתי לשתף,

ואני פשוט אתחיל מהעדכני ביותר ואלך אחורה עד שיימאס P:

 

תוכן עניינים:

איזה תחת יש לספיידרוומן יא וואראדי...

עדכוני קולנוע בשפע

ההשפעות החדשות בעיצוב גיבורי על

אוסף מדהים של איורי קירבי

לא להאמין, אבל מצאו עוד אחד...

קרנסטון ופול במערכון חדש וקורע

כשרובין וויליאמס מת, איבדנו עוד חובב קומיקס מושבע

סרט חדש לבובספוג!

אלפרד המניאק!!!

אנימציה קצרה לחובבי אסאסינס קריד

המנגה האבודה של בטמן

 

אני אתחיל במשהו שבד"כ מרתיח אותי...

Marvel החליטו להחיות מחדש את הסדרה של ספיידרוומן,

וכדי לחגוג את החוברת הראשונה,

הם ביקשו מאגדת הקומיקס האיטלקי מילו מנרה שיעשה שער חלופי.

הוא כמובן שלח את זה:

 

 

מן הסתם האינטרנט נשבר לשניים כשהפמינאציות למיניהן רתחו מזעם.

כרגיל הן מנסות להסתיר את הטימטום שלהן מאחורי טיעונים כמו:

"התנוחה לא אפשרית מבחינה אנטומית"

"הבגד צמוד באופן לא הגיוני"

"כל המטרה היא לחרמן"

"לא הייתם מציירים ככה גבר"

 

אז קודם כל,

התנוחה מאוד אנטומית,

כי מילו עובד עם דוגמניות.

וגם אם זה לא נוח או לא פרקטי - אז מה?

היא אשת עכביש. היא לא אדם רגיל.

וכן, הבגד צמוד מידי ודק מידי ממש כמו כל בגד של כל סופר גיבור אי פעם,

בטח אחד ממשפחת העכביש.

האם המטרה לחרמן? כנראה שכן.

מילו הוא אמן אירוטי,

וזה שער חלופי.

מה הבעיה?

מה הבעיה להציג דמויות קומיקס באופן אירוטי? שום בעיה, תכל'ס.

והאמת?

לא רק שהיינו מציירים ככה גבר,

אלא כבר ציירנו,

לפני כמעט עשר שנים:

 

 

אותה תנוחה בדיוק,

בגד צמוד בדיוק באותה מידה,

ו... זה גבר!

האם המטרה של השער הזה היא לחרמן?

כנראה שלא, אבל אי אפשר לשלול שזה מדליק נשים מסויימות.

זה בהחלט אפשרי.

 

מה שעצוב זה שלספיידרוומן היה כותר עד לא מזמן,

עליו עבדו מיטב היוצרים של Marvel באותה תקופה,

והכותר מת.

עכשיו הם שוב מנסים להחיות אותו,

ולא בגלל שספיידרוומן היא מכונת מזומנים,

הו לא,

פשוט בגלל שהם אוהבים את הדמות והם רוצים עוד דמויות נשיות.

אז הם הלכו לאחד מיוצרי הקומיקס הטובים והמוערכים ביותר שיש כיום,

מילו מנרה,

וביקשו ממנו שיעשה שער כדי לקדם את הכותר החדש.

אבל הצבועים של הפמיניזם המודרני פשוט לא מסוגלים להבין את זה...

 

מי שרוצה,

מאדוקס מסכם את העניין הזה באופן מושלם ומקיף (ומצחיק):

 

 

 

כמה דברים מעניינים קורים בזירת הקולנוע.

הראשון הוא ששומרי הגלקסיה הפך רשמית לסרט הרווחי ביותר של הקיץ.

כך הוא עקף זבלונים כמו רובוטריקים וצבי הנינג'ה,

ולדעתי גם את איש הפלדה.

הסרט לא מושלם,

אבל היי,

לפחות יש לו כיוון נכון וטוב ובתקווה שהוא יהווה מודל לבאים אחריו.

אתם מוזמנים לבדוק את איורי הקונספט האלה של הסרט,

ולגלות שהדמויות יכלו להיראות מאוד אחרת...

 

מן הצד השני,

WB ממשיכים לפנטז ולחלום על כל מיני סרטים שאף אחד לא יצלם אף פעם.

מה אכפת לה?

לא עולה כסף להכריז דברים.

בקומיקון הם חשפו המון תאריכים אבל לא אמרו מה יהיה בהם ואף אחד לא מאמין שייצא מזה משהו.

עכשיו הם מדברים על סרט ל"לגיון סופר הגיבורים" וסרט על שאזאם עם דה-רוק בתפקיד Black Adam.

להזכירכם,

לפני שספיידרמן המופלא 2 נכשל בקופות,

סוני הבטיחו המון סרטי המשך כולל סרט לסיניסטר סיקס.

אחרי שהוא כשל הם ירדו מזה מממש מהר.

ועוד לא הזכרנו שלפני שגרין לנטרן יצא לקולנוע WB אמרו שהם יצלמו שני המשכים ברצף (כמו עם שר הטבעות),

אבל המשכך לקקי ההוא אנחנו לא נראה (תודה לאל).

 

אבל מה שמטריד במיוחד זה ש-WB הכריזו רשמית ש"סופרמן\בטמן" לא יהיה סרט קליל או עם הומור,

אלא מאוד אפל ורציני.

שזה יכול להיות כיוון טוב, אבל סרט אפל ורציני ידרוש שיעבדו עליו במאים שיודעים לעשות סרטים טובים ומורכבים.

וסניידר הוא שמוק.

כמו כן,

עולם הסופר גיבורים הוא לא אפל ומדכא, מצטער.

גם לא בטמן.

ואם כבר דיברנו על שאזאם,

פשוט תבדקו את סרט האנימציה הקצר הזה שמציג באופן נהדר את דמותו של קפטן מרוול,

ולמה יש מקום להומור ושמחת חיים גם ביקום DC.

כאילו, תסתכלו על זה:

 

 

נכון שזה כיף כשסופרמן מחייך? :)

 

בכל מקרה,

הנה החשיפה הראשונה של הבטמוביל:

 


כמו כן,

כנראה שבטמן בסרט הזה כבר יהיה זקן אם לא מאוד זקן,

כי לפי פרטים שנחשפו,

הוא ככל הנראה היה פעיל כבר בשנות ה-50,

מה שאומר שאם יהיה סרט רק של בטמן - זה הולך להיות מוזר...

 

עוד בקולנוע,

הנה Vision מהסרט של האוונג'רס שקרב ובא:

 

 

תמונה טובה יותר הסתובבה ברשת והוסרה,

אבל אני יכול להגיד לכם שהוא נראה ממש דומה לקומיקס.

 

כמו כן,

מסתבר שלסטן לי תוכננה הופעת אורח שונה ממה שהיתה לו בסוף ב"שומרי הגלקסיה",

ואתם יכולים ללכת לכאן כדי לראות את הפרטים המלאים.

 

בזמנו קטלנו כאן את קפטן אמריקה 2,

אבל כבר בפוסט הזהרתי שדעתו של המבקר האורח לא זהה לשלי,

ושאצטרך לצפות בסרט שוב בבית לפני שאחווה דעה.

אז עשיתי זאת,

והסרט לא באמת כזה נורא,

ואני חושב ש-Honest Trailers מסכמים אותו יפה מאוד:

 

 

תכל'ס.

ואני שמח שיש לנו סרטים כאלה (אגב, הנה כמה סצינות שנמחקו מהסרט).

רק שיפסיקו עם המחלה הזאת של הקומיקס של להרוג-דמויות-אבל-לא-באמת כל הזמן...

 

 

 

לפני כמה שנים יצא סרט המשך ל"טרון",

והקונספט ארט של הסרט כל כך הדליק אנשים,

שפתאום כל הסופר גיבורים קיבלו פסים זוהרים על התלבושות שלהם.

וואלאק, תקופה קשה לחובבי עיצוב דמויות...

 

אבל זה מאחורינו,

וב-CA שמו לב למגמה חדשה ונהדרת בעיצוב דמויות בקומיקס,

וכמה "מפתיע" - רוב הדוגמאות מגיעות מ-Marvel.

 

אז הנה הסקירה שלהם,

והנה כמה מהתלבושות החדשות שמסתובבות במיינסטרים שאני באופן אישי מאווווווד אוהב:

 

 

 

אתם מבינים למה אני קורא לפמיניסטיות "צבועות"?

תראו איזה יופי!

בגדים פרקטיים!

לא חושפניים!

מקוריים!

מיוחדים!!!

אאההההה!!!!!

 

 

ה-28 באוגוסט הוא יום הולדתו של ג'ק קירבי,

ולכבודו אירגנו באיזה בלוג אוסף של מגוון יצירות מדהימות פרי עטו.

 

כיף להסתכל ולהבין שהבנ'אדם יכל לצייר כל דבר,

הכל,

ולעשות את זה דרמטי, מרתק ומהנה!

כמה כישרון!!!

 

 

 

אני אומר לכם...

Action Comics #1 היא חוברת שכל הזמן מדהימה מחדש.

כבר היינו בטוחים שלא ימצאו יותר עותקים שלה,

בטח לא במצב טוב,

בטח לא במצב טוב יותר ממה שמצאו עד עכשיו,

והנה פתאום מצאו את החוברת ששמורה במצב הטוב ביותר אי פעם - אפילו הדפים עדיין לבנים!!!

לא יאומן.

זה כמעט בלתי אפשרי, בחיי.

 

בכל מקרה,

העותק כבר נמכר תמורת 3.2 מיליון דולר - כמובן שסכום שיא של כל הזמנים.

 

הייתי אומר שלא נמצא עותק טוב יותר מזה,

אבל לכו תדעו, הא?

 

 

 

הם חוזרים למערכון קצר,

והוא מעולה:

 

 

 

רובין וויליאמס מת לאחרונה,

ואת זה וודאי שמעתם.

 

אבל כמה מכם שמעו שהוא היה גם חובב קומיקס גדול?

אבל ממש.

כאילו, חובב קומיקס רציני שקורא מנגות איכותיות ואת DMZ של ורטיגו!

הוא אשכרה היה נכנס לחנויות קומיקס וקונה דברים (וואו איך זה היה מטריף אנשים שם).

 

פרטים נוספים אצל CA, כמובן.

 

 

 

סרט חדש לבובספוג, אנשים:

 

 

 

המממ...

 

 

 

רוב זומבי יצר אנימציה קצרה המתרחשת בעולם של אסאסינס קריד,

ועל האומנות אחראי טוני מור.

יצא... מדמם.

 

 

 

אוקיי,

בשנות ה-60 העליזות,

ג'ירו קואטה יצר מנגה בכיכובם של בטמן ורובין.

הקטע הוא שבגלל סיבות כאלה ואחרות - המנגה מעולם לא פורסמה באנגלית במלואה,

אלא נעצרה לאחר כמה חוברות.

 

עכשיו DC מוציאים אותה מחדש,

ואם מסקרן אתכם חומר ישן, פסיכי והזוי של בטמן משנות ה-60... אז מצאתם.

זהירות,

זה לא הבטמן שאתם חושבים שאתם מכירים :)

 

 

נכתב על ידי , 11/9/2014 15:24   בקטגוריות דמויות בקומיקס, המלצות, זה קשה להיות סופר גיבור, כל מיני, מוזר והזוי, סירטונים מצחיקים, סירטונים שקשורים בקומיקס, קולנוע, שערים סקסיים, תמונות אירוטיות  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של space cadet ב-14/9/2014 12:49
 



"טרנקילו" \ "לפני שמגיעות הבחורות העירומות"


בויאקאשה!!!!

פוסט - ביקורת - על קומיקס - ישראלי!!!

 

הפוסט התחיל כפוסט אורח מאת אליאב גוטמן,

אבל הפעם שמחתי לתרום יותר מאשר רק עריכה לשונית בסיסית,

אז ברשותו של אליאב אני אגנוב קצת מהתהילה ואגיד שאני לגמרי מצטרף להמלצות כאן.

 

הביקורת הפעם היא כפולה:

גם על "טרנקילו" של ארז צדוק,

וגם על "לפני שמגיעות הבחורות העירומות" של ולדיק סנדלר.

ואל תהיו כאלה מופתעים כי הרי אמרתי לכם לחפש אותם בפסטיבל, נכון?

אז עכשיו תקבלו גם סקירה שלאחר קריאה :)

 

  

 

בד"כ אני לא עושה ביקורות כפולות כאלה,

אבל כפי שתראו בהמשך הפוסט,

שני הקומיקסים הנ"ל מחוברים היטב אחד לשני כך שכמעט בלתי נמנע לכתוב על שניהם ביחד.

 

אבל לפני הביקורת,

הנה פסקול:

 

 

והפעם "נפלת חזק" של "איפה הילד".

הסיבה לכך היא שפעם ממש שנאתי את איפה הילד,

בעיקר כי הייתי ילד בעצמי ודי שונא כל דבר שפופולרי,

אבל לאחרונה גיליתי אותם מחדש והתאהבתי.

לי זה מזכיר כיצד בתחילת דרכי כחובב קומיקס הייתי קורא וקונה כל דבר ישראלי.

כל דבר.

הייתי נכנס לפסטיבל ועושה סיבוב וקונה הכל.

עד שיום אחד התהפכתי והיום אני כמעט ולא קונה כלום.

אבל וואלה,

ולדיק וארז ממש עושים חשק לחזור :)

 

 

לא מעט קורה שכאשר בוגרי תקשורת חזותית בבצלאל מחליטים שפרוייקט הגמר שלהם יהיה חוברת קומיקס, אז התוצאה היא חוברת מאוד אומנותית, אבל גם עם מעט עמודים ובמחיר נורא יקר. התירוץ לכך הוא שנעשה שימוש בדפים מיוחדים, וזה אמור לרגש אותנו כאילו מדובר בזהב טהור. מעבר לכך, העלילה אולי טובה עבור המרצים והמנחים של בצלאל, אבל לקורא הישראלי הפשוט זה לא ברור ומופרך ("זה קומיקס על הגרביל שלי שהוא למעשה גם אלגוריה למצב הישראלי-פלסטיני").

 

ברור שלא כל יוצאי בצלאל שעושים קומיקס הם כאלה. אורי פינק וקבוצת "בלנדר" לשעבר הם בוגרי בצלאל והקומיקס שלהם לא עונה לסטריאוטיפ. אבל תמיד ניתן למצוא מספר יוצרים שפשוט לא מודעים לקהל היעד הישראלי, ולא מצליחים למכור חוברות כי אף אחד לא רוצה לקרוא קומיקס מזהב טהור בכיכובו של גרביל. לבסוף הם חושבים שאין קהל לקומיקס בישראל, מה שלא נכון, כי עובדה היא שיש שלוש חנויות בארץ.

 

ולדיק סנדלר וארז צדוק עשו משהו שונה. אולי בגלל ששניהם צובעים כבר מגיל צעיר עמודים של "זבנג" עבור אורי פינק, ואולי בגלל שעוד לפני הלימודים ראינו מהם קומיקסים שפונים לקהל רחב יותר: ולדיק עם קומיקס אקשן ופעולה, וארז עם קומיקס לילדים. כך או כך, זה מרגש לראות ששניהם הגישו כפרוייקט גמר ספר קומיקס מרובה עמודים (ולדיק עם 60 עמודים וארז עם 70) אשר מספר סיפור בגובה העיניים.

 

ולדיק וארז חולקים הרבה במשותף: שניהם חברים לספסל הלימודים שהגישו השנה את פרוייקט הגמר שלהם, הם עובדים ביחד על הכותר BPD (קומיקס מאת אבנר מירב, ולדיק עושה את האומנות הפנימית וארז מאייר את השערים), והם אפילו מתארחים אחד אצל השני בקומיקסים אותם אני מבקר כאן. לכן נראה לי הוגן שגם את הביקורת הם יעשו במשותף.

 

בנוסף לכך, לא צריך ידע מוקדם בקומיקס כדי לקרוא את היצירות שלהם ואני אפילו ממליץ לתת אותם לאנשים שלא קראו קומיקס בחייהם.

 

גילוי נאות: אני מכיר את ארז צדוק עוד מהפסטיבל הראשון שפתח בו דוכן ומכר את החוברות "Zooלה". הייתי דוכן לידו והתחברנו, והוא גם המליץ לי על מקומות לטייל בהם בדרום אמריקה וארה"ב ואיך לעבור את הגבול בלי שיחשדו בך.

 

 

טרנקילו- ארז צדוק

 

הקומיקס מתחיל בחדר חקירות בשדה תעופה בארצות הברית. ארז חשוד בכך שהוא בא לעבוד באופן לא חוקי (כמו כמעט כל הישראלים בגילו) וכדי להוכיח את חפותו הוא נאלץ לספר להם על מעלליו בדרום אמריקה, ומהן הסיבות לכך שכל החשדות כלפיו הן כתוצאה מטעויות תמימות.

"טרנקילו" בספרדית זה "ברגוע", אחת מהמילים שישראלים אוהבים להשתמש בהן בטיול (יש עוד כמה שגם אותן ארז מציג במהלך הקומיקס). זה מתאר את אופי הטיול שהישראלים מנסים לאמץ - הכל ברגוע, בלי לחץ, ואפילו הכריכה של הקומיקס מעבירה את המסר הזה. כל פרק מתאר ביקור במדינה אחרת לפי הסדר שבו ארז טייל אליהן, מאחר ו"טרנקילו" מבוסס על טיול אמיתי שארז עשה (עם כמה שינויים קלים כדי לייצר סיפור מהנה יותר). כמו כן, כל פרק מתפקד כסיפור קצר העומד בפני עצמו, וכולם מתחברים לסיפור אחד ארוך המתאר במקביל מספר עלילות משנה.

 

כל כך הרבה ישראלים מטיילים לדרום אמריקה לאחר הצבא ועושים את אותו המסלול שעשה ארז, שנוצרת הרגשה כאילו קומיקס על הטיול הזה הוא בלתי נמנע, ואני קצת מופתע שלא היה אחד כזה עד עכשיו. צניחה חופשית בארגנטינה, הארכת השיער, הטרקים בצ'ילה (שחלק עושים אותם "כי כולם עושים אותם"), המאצ'ו פיצ'ו בפרו ועוד, אלו חוויות המשותפות להמון ישראלים, ולכן מי שטייל או רוצה לטייל בדרום אמריקה יקבל ערך מוסף מהקריאה, אבל גם מי שלא עבר את החוייה עדיין ימצא כי הסיפור מועבר כך שקל מאוד להתחבר אליו.

ארז מוסיף גם את הזווית המיוחדת של קורא ואספן קומיקס במדינות חדשות עם הנטייה לחפש קומיקס חדש ומקומי, ויש גם סיפור אהבה עם הדילמה הנצחית של לטייל עם בת זוג או לטייל לבד שהופכים לעלילות המשנה שמחברות את הסיפורים הבודדים לסיפור אחד ארוך.

 

האומנות מדהימה! ארז הצליח לתפוס את דרום אמריקה בצורה מדוייקת. הוא מצליח לחבר את כל החוויות ביחד, בין אם זה במחוות קטנות לחוויות קטנות או בציורי נוף מרהיבים שאף פעם לא עוברים בתמונות אבל הוא מצליח להעביר אותם בציורים.

 

את ארז אתם אולי מכירים דרך הקומיקס לילדים שעשה כמו "ZOOלה" ו"מקס", או דרך קומיקסים למבוגרים יותר שראינו ממנו כבר בשנה שעברה כמו החוברת "נשאר מאחור" המציגה סיפור אישי מתוך פרשיית "חטופי תימן". ניכר כי ארז מצליח לשלב בין יצירת קומיקס למבוגרים לבין קומיקס לילדים - משימה לא פשוטה.

 

 

לפני שמגיעות הבחורות העירומות - ולדיק סנדלר

 

אצל ולדיק אי אפשר לפרט על העלילה יותר מידי מבלי להרוס אותה. ברמת העיקרון, הקומיקס מציג את ולדיק בפתח של יום מאוד לחוץ מבחינתו: יש לו פרזנטציה להציג עבור פרויקט חשוב, חובות על הראש שמאיימים לחנוק אותו, והוא לא מצליח לשבת ולצייר את הקומיקס לפרויקט הגמר. אם כל זה לא מספיק, ולדיק מדלג כמעט ללא שליטה בין עולם המציאות לעולם הזוי ויפייפה שמתפרק עם התקדמות העלילה.

 

מעניין לראות שולדיק וארז בחרו לספר סיפורי מסע מאוד אישיים, אבל בעוד שהקומיקס של ארז עוסק בסיפור מסע "חיצוני" (בטיול שלו בדרום אמריקה והחוויות שהוא פוגש), הקומיקס של ולדיק עוסק בסיפור מסע פנימי (הלחץ שעוטף אותו והרצון להגיע לאיזון ושליטה על חייו). אני לא יודע עד כמה אני באמת מכיר אותם, אבל מקריאת הקומיקסים שלהם אני בהחלט מרגיש כאילו הסיבה להבדלים הנ"ל היא כי ארז הוא באמת בחור יותר של חוץ וטיולים ואילו ולדיק הוא יותר טיפוס של בית, תה וחתולה.

 

גם כאן האומנות מדהימה (כן זה נדוש, אבל הם יודעים לצייר, זאת לא אשמתי), והסגנון שונה מהסגנון שראינו אצל ולדיק בעבודות קודמות שלו (אבל דומה מאוד לסגנון שלו על BPD). ולדיק מוסיף ומציג סטוריטלינג מרשים במיוחד כשהוא מצליח לשלוט בעמודי ספלאש של ארבעה עמודים(!), ועושה זאת באופן חכם שמתאים היטב לחוויה ולא באופן זול והמוני. אם זאת הרמה אליה ולדיק מגיע כעת, יהיה מעניין לראות מה נראה ממנו בהמשך.

 

הסיפור של ולדיק הוא יותר "אוניברסלי" מהסיפור של ארז ויכול היה להתקיים כמעט בכל מדינה בעולם, אבל בכל זאת ולדיק משלב המון ביטויים לישראליות לצד אהבתו לקומיקס ואנימציה ישראליים, וזה בא לידי ביטוי במיוחד בדמויות שולדיק בוחר לשלב בסיפור. וזאת נקודה מעניינת במיוחד כי כמו שתשימו לב ולדיק גם מוכשר מאוד ביכולת שלו לצייר אנשים.

 

עבודות אחרות של ולדיק כוללות את BPD (קומיקס על מחלקת המשטרה בבולטימור), "קבוצת פנדל" (קומיקס כדורגל בהוצאת "שלגי קומיקס"), את הקומיקס "סיכון מקצועי" והחוברת "דו קיום" שלו הוא הוציא באופן עצמאי, כמו סיפורים קצרים נוספים שלו שמתפרסמים בירחון "זבנג!" וקריקטורות פולטיות בעמוד הפייסבוק שלו.

 

 

ולדיק וארז מגיעים כמשב רוח מרענן וחדש עבור העתיד של הקומיקס בישראל. חבר'ה מוכשרים בטירוף שלא רואים בושה ביצירה של קומיקס לקהל הרחב כמו סיפורי אקשן או קומיקס לילדים. הניסיון שלהם בעבודה עם אורי פינק עשה להם המון טוב בעיצוב האופי שלהם כיוצרים שמגדירים עצמם כ"קומיקסאים ישראליים" עם רעב ליצירה והמשמעת ורוח הקרב כדי להיות פוריים מאוד (עוד לפני הלימודים בבצלאל הם כבר החזיקו ברזומה מרשים של יצירות). עכשיו, אחרי שהם יצאו מארבע שנים של לימודים מבצלאל, הם אפילו השתפרו עוד יותר. אם אהבתם מה שאתם רואים כאן בדוגמאות ואתם רוצים לעזור לאחל להם בהצלחה - רכשו עותק לעצמכם. זאת ללא ספק אחת הקניות הטובות ביותר של "קומיקס ישראלי" בעשורים האחרונים.

 

את הקומיקסים של ולדיק וארז ניתן להשיג בחנויות הקומיקס.

את "טרנקילו" וקומיקס נוספים של ארז אפשר להשיג גם דרך האתר שלו.

 

 

ושוב תודה לאליאב :)

 

חבר'ס,

תאמינו או לא,

אבל יש המון קומיקס ישראלי,

מקורי,

מגניב,

מצחיק,

וכזה ששווה את הכסף שלכם.

תמיד היו - רק צריך לחפש אותם :)

 

נכתב על ידי , 17/8/2014 21:55   בקטגוריות ביקורת קומיקס, המלצות, מבקר אורח, מדע בדיוני, מפרגן, סקירת קומיקסים, פנטזיה, קומיקס, קומיקס ישראלי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של space cadet ב-8/9/2014 06:24
 



סופ"ש חמוץ מתוק


לא בקטע אסיאתי,

אלא בקטע שיש לי דברים ממש מגניבים לצד דברים די מבאסים לספר לכם.

 

תוכן עניינים:

עדכוני Guardians of the galaxy

טריילר מאכזב לצבי הנינג'ה

חדשות מ-Ant-Man

כל מה שרציתם לדעת על דוקטור סטריינג'

סרט מעריצים על דמות לא שגרתית...

עוד קצת על עתיד התעשייה שלנו

טריילר לסרט החדש של דרגון בול זי

סדרת האנימציה החדשה של בטמן

האם פמיניזם מסוכן? כן!

 

 

שימו לב שאנחנו מקבלים את Guardians of the galaxy יום לפני כל העולם (ב-31.7),

ובינתיים יש אינספור טריילרים והצצות לסרט.

אני אתחיל עם ספוט קטן שחושף המון המון חומר חדש אז תתפנקו:

 

 

ויש גם תמונה איכותית של הנבל הראשי,

Ronan:

 

 

מישהו צריך לעבוד על התירגום של השם שלו לעברית,

כי אני ממש לא רוצה לשבת בקולנוע ושבכתוביות יהיה כתוב "רונן".

בכל מקרה,

העיצוב שלו מאוד מדוייק לקומיקס רק בתוספת קטנה על הפנים.

לא כזה נורא בכלל,

גם כי זה נראה מגניב,

וגם כי לא מדובר באיזה שינוי מהותי לדמות אייקונית.

אפשר לחיות עם זה :)

 

הנה עוד טריילר עם קצת חומר חדש,

ועם שיר רקע מטורף חדש - Cherry Bomb של The Runaways.

 

 

גם אם יהיה חרא סרט (אתם כאלה פסימיים),

הפסקול יהיה אגדי.

 

למי שרוצה להעשיר את עצמו,

הנה טריילר ל"סטאר וורס" אבל בעריכה לפי הטריילרים של GOG.

אדיר :)

 

 

ומי מאכזב?

טריילר חדש ומלא של צבי הנינג'ה עם המון חומר חדש,

המון צבים,

קצת שרדר וקצת ספלינטר:

 

 

גם אדם חירש, אילם עיוור שיראה את זה יגיד בתוך דקה:

זה כזה סרט של מייקל ביי...

במובן הרע, כמובן.

 

חברימוס,

אני מצטרף להמלצתו של בנישי וקורא לכם לצפות בסדרת האנימציה החדשה של צבי הנינג'ה.

לא רק שמדובר בסדרה טובה בפני עצמה,

אלא ממש באחת הגרסאות הטובות ביותר של צבי הנינג'ה במיליון שנה האחרונות.

ובנישי אפילו צפה בהכל עם דיבוב לתימנית.

אהחווה!

 

 

קצת שכחנו שאנחנו לא יודעים מי הנבל הראשי ב-Ant-Man :/

אז מייקל דאגלס (שקיבל את תפקיד האנק פים) ואישתו היו בארץ לאחרונה,

וחבר טוב שלי הגיש להם אוכל במסעדה בה הם אכלו.

לרוע המזל ידעתי על כך רק מאוחר מידי ולכן לא היתה לי הזדמנות לשאול אותו.

אבל בשביל זה יש טוויטר ואתרים מחו"ל,

אז קפצו לכאן כדי ללמוד מי הנבלים בסרט.

 

 

אין לי מושג מי אלה ואין לי כוונה לטרוח לבדוק.

עם חילופי הבמאים על הסרט זה אומר שלא כדאי לבנות יותר מידי על שמועות.

גם אם דברים היו נכונים בתקופתו של אדר רייט,

זה לא אומר שהם יהיו נכונים כשהסרט ייצא.

וכן,

הכל יכול להשתנות.

 

בזמן שאתם יושבים וקוראים בלוגים,

יש אנשים שאשכרה עובדים על סרט של דוקטור סטריינג'!!!

ובגלל שלא מדובר בפרוייקט מחמד של במאי מסויים (כמו במקרה של אנט-מן...),

אז יש מצב שזה ייצא די מהר :)

 

לאלו מכם שרוצים להעשיר עצמם וללמוד כבר עכשיו מי זה סטפן סטריינג' ומה הקטע שלו,

הנה סרטון קצר:

 

 

מה שאני אוהב בקטע הזה הוא שבקרוב יקום marvel הקולנועי יהיה כמו הקומיקס,

שבו אתה יכול לקבל מצד אחד קומיקס גיבורי על טהור,

או משהו יותר לכיוון המד"ב כמו עם GOG,

או משהו יותר לכיוון הקסם והעל טבעי כמו במקרה של סטריינג' (ובקומיקס גם ת'ור).

זה פשוט מדהים מבחינה יצירתית.

אין דברים כאלה במדיה אחרת.

 

 

והנה סרט מעריצים חדש ומעניין...

הוא מתרחש ביקום Marvel,

וספציפית באיזור של ניו-יורק היכן שיפעלו בעתיד דרדוויל ולוק קייג' במסגרת הסדרות של נטפליקס.

הסרט הזה מספר על בלש במשטרה שיוצא לתפוס נבל מסוכן ואכזרי בשם Purple Man.

תגידו לי אם זה שווה כי עדיין לא ראיתי P:

 

 

 

הרבה דברים ממשיכים להתפתח במדיום שלנו,

וספציפית - בתעשייה.

מאז ומתמיד היחס של המוציאים לאור כלפי היוצרים היה בקטע של:

"אתם שכירים שלנו שמייצרים עבורנו תכנים,

ולכן כל מה שאתם יוצרים שייך לנו".

זאת הסיבה לכך שכותבים ומאיירים לא מקבלים קרדיט הולם וגם לא תמלוגים וזכויות יוצרים על הדמויות שהם יצרו.

Marvel יכולים להדפיס תחתונים של ספיידרמן עד קץ המילניום אבל סטיב דיטקו וסטן לי לא ייראו מזה שקל.

 

תפיסת העולם של המו"לים בנושא זה אומרת להם שנכון שסטן וסטיב המציאו את ספיידרמן,

אבל באותה מידה היו יכולים להביא את פלוני ואלמוני שהיו ממציאים גיבור אחר,

והגיבור האחר היה הופך ללהיט.

הרי יוצרי קומיקס המציאו אינספור דמויות במהלך המאה שנים האחרונות (Marvel מכרו לדיסני 5,500 דמויות),

וזה רק שבמקרה שספיידרמן הוא להיט.

 

תפיסת העולם של אנשים יוצרים היא שונה,

ואומרת שנכון שלפני ספיידרמן היו מיליון דמויות שהן לא ספיידרמן,

אבל בלי דיטקו וסטן אז לא היית מקבל ספיידרמן גם בעוד מיליון דמויות!

זה לא מקרה, זה קסם.

זה קסם שמייצרים אנשים מסויימים עם כישרון גדול,

ולכן מגיע להם הקרדיט (והכסף) על כך.

 

העוול הזה שבמסגרתו ליצור קומיקס זה מקצוע לחולי נפש,

הוא אחד הפצעים המדממים העמוקים והמכוערים ביותר של המדיום.

וזה עצוב במיוחד כשמבינים שזה דווקא אצל אלו שמרוויחים הכי הרבה מקומיקס - החברות הגדולות של גיבורי העל.

 

לאחרונה חווינו כאב גדול כשהמשפחות של יוצרי סופרמן (ג'רי סיגל וג'ו שוסטר) הפסידו בבית המשפט בדרישה לקבל את הזכויות שלהם.

המשפחות של שוסטר וסיגל גובו בהמון תמיכה וניהלו את המאבק הזה כבר עשרות שנים,

אבל הן פשוט לא הצליחו להביס את צבא עורכי הדין של WB.

 

משפחה נוספת שנאבקת על הזכויות שלהן היא משפחתו של ג'ק קירבי.

המשפחה הזו צריכה להתמודד מול צבא עו"ד של דיסני,

אבל למזלם לאחרונה הם קיבלו תמיכה משלוש האירגונים מהחזקים שבהוליווד:

גילדת הבמאים, גילדת הכותבים, וגילדת שחקני המסך.

התמיכה הזאת משנה עניינים באופן מהותי,

והופכת את התביעה של משפחת קירבי למשמעותית לא רק עבור יוצרי קומיקס,

אלא לכזו שיכולה לשנות את כל הוליווד.

יהיה שווה לעקוב.

 

עוד מהלך מעניין הוא ש-DC הכריזו כי החל מיולי הקרוב,

כל המעורבים ביצירה של קומיקס שיוצא קודם בדיגיטלי (כמו Injustice) יקבלו גם תשלום פר מכירות.

"תשלום פר מכירות" זאת מילה מכובסת עבור "תמלוגים",

אבל DC לא רוצה להשתמש במילים שיעשו לה נזק בבית משפט אח"כ כשהיוצרים המסכנים יבקשו את הזכויות שלהם.

בכל מקרה,

חידוש מבורך הוא שגם הצובעים של הקומיקסים הנ"ל יזכו לתמלוגים האלה,

שזה ממש חידוש בגלל שלרוב הם העובדים הכי שחורים בתעשייה הזאת.

 

ולסיום העניין אני מפנה אתכם לקרא את הכתבה\ראיון הזה על\עם יוצרי קומיקס שמפרסמים יצירות עצמאיות.

אתם יודעים,

כמו אלו שמפרסמים דרך אימג' וכ'ו.

אימג' היא פלטפורמה שמאפשרת ליוצרים ליצור ולהפיץ קומיקס ממש כמו אצל החברות הגדולות (חוברת פעם בחודש+אוגדנים),

ועדיין לשמור על הזכויות המלאות על היצירות שלהם.

קירקמן, לדוגמה, שוחה בכסף מאז ש-The Walking Dead הפך ללהיט קומיקס וללהיט טלוויזיה.

אימג' לעולם לא תהיה יקום כמו DC או Marvel.

אבל,

ככל שאימג' מתחזקת אז יותר יוצרי קומיקס יחשובו לעצמם: 

"למה לי לכתוב עבור DC שיגנבו ממני את הכישרון,

אם אני יכול לכתוב מיני סדרות או סיפורים קצרים באימג'?"

התוצאה תהיה שהתעשייה שלנו תיראה כמו בטלוויזיה ובקולנוע:

סדרה רצה למשך כמה עונות,

ולאחר מכן היא נגמרת לנצח והעולם שלה נגמר ביחד איתה.

לא תהיה המשכיות ויקום רחב כמו אצל Marvel,

כי מי שיעבוד עבור החברות הגדולות יהיו יוצרים צעירים וחסרי ניסיון שרק מחפשים ליצור לעצמם שם,

מה שיוביל להתדרדרות רצינית באיכות.

 

כיום המצב הוא שזה סבבה לקנות קומיקס של Marvel ו-DC,

בגלל שהם אומנם לא משלמים תמלוגים,

אבל הם משלמים ליוצרים כסף טוב (וזאת אחת הסיבות שאנשים עובדים אצלם).

במקביל - תבדקו קומיקס עצמאי.

תנסו, תטעמו, תראו מה הולך שם.

כיום המגוון כל כך גדול והאיכות מאוד גבוהה,

ככה שבוודאות תמצאו משהו טוב לעקוב אחריו.

 

 

ידעתם שעברו 17 שנה מאז הסרט האחרון של דרגון בול זי?

בכל מקרה,

הנה הטריילר לסרט החדש Battle of gods:

 

 

אני חושב שהסרט כבר יצא ביפן ועכשיו רק מחכים לדיבוב באנגלית.

למי שרוצה בטח תמצאו גירסה יפנית עם תרגום.

 

לפי מה שקראתי,

זה מתרחש אחרי שהם הביסו את בו.

מצד אחד אני לא אוהב את סאגאת בו ומעדיף להתכחש אליה,

אבל מצד שני לפחות זה לא GT...

 

הסרט הוא פרי יצירתו של היוצר המקורי אקירה טוריאמה,

שזה חדשות טובות, כמובן,

למרות שבתכל'ס הוא די פישל עם בו,

שהיתה סאגה מיותרת שנמרחת ללא סיבה וממחזרת רעיונות ישנים.

 

מה שהכי מטריד אותי היא כמובן האנימציה,

והבחירה בשימוש במודלים תלת מימדיים בשביל קטעי האקשן.

מיותר בצורה היסטרית.

זה לא עובד,

זה לא נראה טוב,

זה סתם מיותר.

בסדרה המקורית הם ידעו לייצר אקשן ע"י שימוש בכלים בסיסיים כמו קומפוזיציה ועריכה,

ובגלל שזה היה אחיד עם הסגנון של שאר הסדרה זה גם עבד.

 

נקווה לטוב, בכל מקרה.

 

 

לא יודע אם עקבתם,

אבל לאחרונה רצה לה סדרה מצויירת די מחורבנת של בטמן בשם Beware the batman.

היא היתה כל כך גרועה שאפילו ילדים לא אהבו אותה,

ולכן היא דעכה ונעלמה.

זה רק מראה לכם כמה חשיבות יש לאנשים שמאחורי יצרה,

אפילו אם זה בטמן וזה בזמן שיש סרטים שלו בקולנוע והוא להיט והכל.

 

בכל מקרה,

יש סדרה חדשה בדרך,

וכל מה שיש לנו עליה זה זה:

 

 

לא נראה מבטיח במיוחד,

למרות שתודה לאל שהם זנחו את האנימציה התלת מימדית הבינונית ההיא.

עד שנדע מה זה שווה,

הנה קטע אנימציה קצר עם בטמנים שונים להעביר לכם ת'זמן:

 

 

 

 

שמעתם אותי מדבר כאן לא מעט כנגד הפמיניזם,
אבל רובכם ודאי חושב שכל העניין הזה מעניין בעיקר אנשים שאוהבים לריב באינטרנט.

 

אז הרשו לי לנפץ את הבועה שלכם...

הנה כתבה שפורסמה השבוע (זה ליק להורדה של קובץ PDF, לא להיבל).

הכתבה בודקת את נושא האלימות במשפחה,

וכבר מקריאה שטחית עולים כמה נתונים מזעזעים:

 

1. מספר הנשים המוכות זהה למספר הגברים המוכים ע"י נשותיהם.

הבנתם את זה?

לא משנה אם אתם גבר או אישה,

הסיכוי שלכם לעבור התעללות ואלימות מצד בן\בת הזוג שלכם הוא זהה.

 

2. בעוד שנשים מוכות כן זוכות לתמיכה של המערכת,

והחברה שלנו כן רואה בהן כקורבנות,

גברים שעוברים התעללות נחשבים לבדיחה,

ולכן הם פשוט לא מתלוננים.

ומה יעזור להם להתלונן, תכל'ס?

מספיק שהאישה שלהם תגיד למשטרה שהוא זה שמכה אותה,

ומייד יכניסו אותו למעצר.

בלי בדיקה ובלי כלום.

קודם כל מעצר וכתם לכל החיים,

אח"כ נדבר.

 

3. מקרה אמיתי:

זוג נשוי הגיע לבית משפט וכל אחד מהם טען שהשני נתן לו סטירה.

האישה שוחררה בטענה שהסטירה שהיא נתנה היתה במסגרת ריב משפחתי.

הגבר הועמד לדין בטענה שהסטירה שהוא נתן היא פלילית.

 

4. גבר שיואשם (עזבו נמצא אשם, רק יואשם) באלימות כלפי אישתו יכול לחלום על לראות את הילדים שלו שוב.

האישה יכולה לדרוש משמורת מלאה על הילדים - וגם תקבל.

וזאת הסיבה שלא מעט פעמים במהלך גירושים האישה מאשימה את בעלה באלימות ללא כל ראיה או תלונה קודמת,

וזאת גם הסיבה שגברים מתאבדים במהלך תהליכים משפטיים הקשורים בגירושין.

נשים - לא.

 

5. אם אישה תואשם באלימות כלפי בעלה (וזה מקרה אמיתי מתוך הכתבה),

היא עדיין תוכל לקבל לידיה את הילדים,

למרות שבפועל זה אומר שיש כאן סכנה לילדים עצמם...

 

נכון,

אנחנו שומעים על גברים שרוצחים את נשותיהם ולא נשים שרצחו את בעליהם.

אבל יש לזה סיבה:

*האמת היא שאנחנו כן שומעים על נשים שרצחו את בעליהן,

אבל זה תמיד מוסבר כהגנה עצמית,

ובהיעדר ראיות ברוב המקרים באמת שאין לנו איך לבדוק את הטענות האלה.

*אלימות של נשים כלפי גברים היא יותר מנטלית ורגשית מאשר פיזית.

זאת עדיין התעללות והיא התעללות קשה ומסוכנת,

אבל זאת התעללות שמאוד קשה להוכיח אותה בבית המשפט כי היא לא משאירה סימנים כחולים.

 

אני יודע מה תגידו.

אתם\אתן תגידו שהסיבה לכל הנ"ל היא בגלל שהעולם שוביניסטי.

היא בגלל שבעולם שנשלט ע"י גברים יש אפליה גם נגד נשים וגם נגד גברים "חלשים",

ושהפטריאכליה מצפה מהגבר להיות חזק ושרירי ולעבוד בעבודה מסוכנת וכ'ו...

ובכן, לא נכון :)

 

בעולם שנשלט ע"י גברים המציאות תהיה שגבר שיגיע לבית המשפט יוכל לדרוש מה הוא ירצה וגם לקבל זאת,

בעוד האישה תיחשב לחפץ במקרה הטוב,

או לבע"ח במקרה הרע.

ככה זה בארצות איסלמיות.

גירושין?

למה לעזאזל שהאישה תקבל גרוש?

שתחזור להורים שלה או שתעבור לגור ברחוב.

האישה מתלוננת במשטרה שבעלה מכה אותה?

שתגיד תודה שהשוטר לא מוריד לה סטירה ושתחזור לבית שלה.

הבנתם?

ככה זה באמת בעולם שוביניסטי ופטריאכלי.

 

אנחנו חיים בחברה מורכבת יותר.

בחברה שלנו הפמיניזם צובר כוח ע"י זה שהוא הופך את הנשים לקורבנות.

הוא בא אליהן ואומר להן:

"הסיבה לכל הצרות שלכן היא שהגברים\הפטריאכליה מורידים את כן".

מנקודת המבט הזו האישה תמיד הקורבן,

המסכן,

החלש,

זה שרוצה אבל לא נותנים לו.

בנקודת המבט הזו כל אישה רואה בעצמה קודם כל כקורבן,

וזה גם יוצא החוצה,

ולכן גם המשטרה וגם מערכת המשפט יראו בנשים כקורבנות באופן אוטומטי.

 

אם אתם חושבים שאני לוקח יותר מידי ברצינות את כל העניין הזה,

אז אין לכם מושג כמה הנושא הזה חשוב לחיים שלכם.

כבר היום מעסיקים חוששים להעסיק נשים צעירות מחשש שהן יגישו נגדם תלונה על הטרדה מינית,

כי כידוע לכם,

אין בישראל ענישה על תלונות שוא בנוגע להטרדה מינית או אונס.

מי נפגע מזה?

קודם כל אתן.

ברור שהמערכת שלנו צריכה להגן על אלו שחוששות להתלונן,

אבל כנראה שמהו דפוק פה אם זה המצב שנוצר.

כנראה שצריך פיתרון שונה, נכון?

 

קחו בחשבון שאני קראתי את הכתבה כאן בקישור.

אלו מכם שירצו לדבר איתי על הנושאים המופיעים בה - תקראו אותה קודם.

אם אני אשים לב שאתם סתם מדקלמים לי שורות שהכתיבו לכם פמיניסטיות - אתם תקבלו התעלמות.

ראו הוזהרתם.

 

נכתב על ידי , 27/6/2014 11:09   בקטגוריות בידור, בידור ושואוביז, המלצות על סרטים, המלצות, התמרמרות, כל מיני, סירטונים שקשורים בקומיקס, פוליטי, פמיניזם, קולנוע, שחרור קיטור  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של space cadet ב-17/8/2014 15:21
 




דפים:  
238,256
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , סקס ויצרים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspace cadet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על space cadet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2014 © נענע 10 בע"מ