לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

2do List



כינוי:  Ro%en

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

22/3/09


 

* אני לא משתתפת במרתון ת"א (כלומר לא עושה 10K).

הדלקת בכף רגל שלי מסרבת להעלם, וכרגע הפיזיוטרפיסט שלי מרשה לי רק ריצות של 5-7 ק"מ קל.

יום שני עשיתי 5 קל.

היום 8 שהיה אמור להיות קל אבל רצתי עם מישהו שעושה את המרתון בשישי והוא אחד החזקים אצלנו. מתכנן על 2:55 כך שקל שלו זה די מהיר שלי. אבל לא היה לי עם מי לרוץ. ובתכל'ס אני לא אוהבת לרוץ קל, אלא אם כן אני שחוטה מאימונים וקל זה כל מה שאני מצליחה לעשות. וזה לא המצב לצערי.

 

* בימים האחרונים אני עצבנית, עייפה ובוכה מכל שטות... אני ממש מתפרקת ומנסה לעשות לי סדר בראש ולהבין למה

 

1.אני לא יודעת מתי אני אחזור לכושר שלי- זה תלוי במצב הדלקת, ובהתאוששות שלי אחרי המרתון ובתוכנית אימונים.

לפי מה שהבנתי לגוף לוקח חצי שנה להתאושש מהמרתון ולחזור ליכולות שלו לפני. חצי שנה זה המוןןן כוסעמק

בינתיים ניסיתי לבנות לי תוכנית של ריצות פעמים בשבוע (כי אני לא יכולה יותר)

משקולות פעמיים בשבוע (אני נורא אוהבת משקולות :)... ממש חבל שהפסקתי עם זה)

שבוע הבא אני אוכל כבר לחזור לאימונים אם הקבוצה.ונראה מה הולך.

מבאס אותי המצב הזה... אני אוהבת לקרוע את עצמי.. אני שונאת להתאמן באיזי

 

2. דחיתי את כל החלטות של "מה אני הולכת לעשות בחיים" לאחרי המרתון.

ועכשיו אני צריכה להתחיל לשקול מה אני רוצה ללמוד. בהתחלה חשבתי על משהו בתחום האומנות.. אבל אני לא כ"כ חושבת שזה "בוער" בי. אני נורא אוהבת את התחום אבל זה באמת מה שאני רוצה לעשות בחיי?

אז חשבתי על משהו בקשור לספורט אולי. אבל אני לא רוצה להיות מאמנת/דיאטנית/ פזיוטרפיסטית.. אני צריכה לברר עוד מה יש שקשור לספורט. שאולי אני לא כ"כ מכירה.

 

3. עניין הטיול לחו"ל.

דבר ראשון אין לי כסף ואני לא ממש מצליחה לעשות בוחטות בעבודה שלי כי בכוונה בחרתי בעבודה שהיא מעט שעות  לא כוללת סופשי"ם ויושבים בה כדי שאני אוכל להמשיך להתאמן.

ועכשיו אני לא כ"כ יכולה לעבור למלצרות בלי להתפטר (אין מצב ל2 עבודות+ אימונים)

ואני לא יכולה להתפטר.

וגם לאן אני אסע? אני ממש לא רואה את עצמי יושבת רגל על רגל באיזה חוף בתילאנד.

אני צריכה טראק, הליכה, טיפוס.. משו אתגרי. ואין לי ממש פרטנרים לזה:/. למרות שתמיד אפשר למצוא בלמטייל, אבל בא לי באמת לנסוע עם אנשים שאני לא מכירה?

 

4. עניין המשקל. אופקורס.

אני שוקלת כרגע 60. אין לי מושג מה האחוזי שומן שלי. אבל הם יותר גבוהים ממה שהייתי רוצה שיהיו.. עליתי 2 קילו מאז המרתון.

לשקול 58 היה טוב ויפה לפני המרתון. בכל זאת היתה לי סיבה טובה לאכול.

עכשיו אין לי ממש סיבה לא לעשות דיאטה ולהגיע ל55, אבל בכל זאת אני מתקשה. יש לי מוטיבציה אבל אין לי כוח רצון.

אני מנסה לאכול ארוחות קטנות, סלט +קינואה+ עוף/ טונה זה בד"כ ארוחת הצהרים שלי,בוקר וערב משתנה לפי מה שבא לי. אני לא ממש חוסכת בשמן בסלט כי שומן זה בכל זאת בריא וצריך להוות ב-30-35% מהצריכה היומית. אני אוכלת אבוקדו או טחינה פעם ביום- יומיים. לחם שיפון מלא, אורז מלא/ קינואה עם אישזהי קיטניה, גבינות 3%. בד"כ אני לא כ"כ מנשנשת בין ארוחת צהרים לערב כי אני בפיזיוטרפיה או מתאמנת אחרה"צ ואני לא אוהבת לאכול לפני כי זה עולה לי.

את הארוחת ערב אני אוכלת בסביבות 21:00-22:00.הבעיה שלי היא שאני אוהבת ללכת לישון עם התחושה הזו של הקיבה המלאה שעושה אותי ישנונית.בגלל זה אני אוכלת יחסית הרבה בערב ונופלת לנישנושים מיותרים. ואני לא יודעת איך להיפטר זה:/ ככה אני מאז ומתמיד. חייבת שהבטן שלי תהיה מלאה לפני השינה. ואז כשאני קמה אני בד"כ גם אוכלת ארוחת בוקר יחסית מאוחר, בערך שעתיים שלוש אחרי שאני קמה.

אני מחקה שאחת הדיאטניות שעובדת איפה שאני עושה פיזיוטרפיה תחזור מחופשת הריון, היא כנראה חוזרת בתחילת יוני. היא עובדת עם הרבה ספורטיאים בארץ ובחו"ל. אני יודעת שאני לא ספורטאית מקצועית אבל אני מעדיפה שהיא תיתן לי תפריט ככה אני יהיה רגועה יותר איתו.

 

 

תודה לאל הוצאתי את הבלאגן שהיה לי בראש על הדף..

עכשיו מה עושים עם זה

 

 

 

נכתב על ידי Ro%en , 22/4/2009 22:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13.4


המרתון היה יום ראשון שעבר.. אחרי הלחץ האטומי שהייתי בו, איך אני אסתדר עם האוכל, ואני לא אשן כמו שצריך לילה לפני ובלה בלה...

אכלתי מצוין, ישנתי מעולה.  אפילו לפני הריצות הארוכות לא ישנתי כ"כ טוב.

עשיתי את התוצאה שרציתי.  האמת היא שהיה דיי קל, לא היה לי קיר, ולא רגעי שבירה, לא עצרתי ללכת ולא רציתי להפסיק.. ביאס אותי קצת שהיה לי קל. אבל זה רק החשיבה המעוותת שלי.

מאז אני במנוחה. יום אחרי הסתובבתי מלא בפריז כי הטיסה שלי היתה בלילה ורציתי להספיק לראות דברים, הלכנו ברגל ללובר, וישבנו בגנים מסביב, הלכנו לאיזור של האוכל האסיתי, ולאזור של מלא מסעדות בריאות ואכלתי סלט מדהים עם גזר וכרוב ועוף ושומשום ונבטים ולא יודעת מה עוד..

 

אוקי החלטות:

* להתחרות ב10K במרתון ת"א.

*לחזור להתאמן שבוע הבא ולהתרכז בתחרויות של 10 ו21 ק"מ.

* אימונים:

ראשון- מנוחה/ יוגה /פילאטיס

שני- ריצה (איכות)

שלישי- משקולות

רביעי- ריצה (איכות)

חמישי- ריצת שחרור

שישי- משקולות

שבת- ריצת נפח

* לדבר עם המאמן ולראות איך להתאים יותר את התוכנית למטרות שלי.

* אוכל- לאכול כל כמה שעות משהו קטן.

הרבה ירקות

 הרבה מים.

להשתדל בלי מתוקים- אם כן אז רק לטעום..

* לצאת הרבה מהבית, לא משנה לאן.

 

 

 

נכתב על ידי Ro%en , 13/4/2009 13:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





939
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRo%en אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ro%en ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2014 © נענע 10 בע"מ