חפש בבלוג זה

טיול קרוואנים - פסח 2019

5/2019

והוא לפני סיום

לאחר שסיימנו עם מונטריי וכרמל - החלטנו לנסוע עם האוטובוס קרוואן שלנו לאורך Route 1 שנחשבת לתלולה, מלאת סיבובים ומסוכנת. אז לאחר ששאלתי את המומחים המקומיים (ריבה ודייגי - שנסעו מסלול דומה לשלנו עם קרוואן בשנה האחרונה), קראתי לא מעט פוסטים של נהגים מבוהלים שהמליצו "לא לעשות זאת בשום פנים ואופן" ושזו "היתה החוויה הכי קשה שהיתה להם בחיים" - החלטתי כמובן לנסוע על הדרך הזו ולא הצטערנו לרגע. דרך מדהימה ביופיה, לא מאתגרת במיוחד בנהיגה חוץ מהעובדה שצריכים\חייבים לנסוע לאט בגלל סיבובים חדים ורבים. את היום הזה סיימנו בעיר סנטה ברברה, לא לפני שעצרנו בשני לוקיישנים נחמדים לעצירה - Big Sur וHearst Castle. כמובן שלא פספסנו את אריות הים הענקיים ששוכבים להם על החוף ליד San Simeon. למחרת המשכנו ליעדנו הסופי ב3 הימים הבאים - Anaheim המפורסמת בעיקר בזכות העובדה שנמצאת בה Disneyland!

את הדיסנילנד חילקנו ליומיים - ביום הראשון עשינו את הDisneyland park שהוא יותר מכוון לילדים קטנים ופחות מתקני אקסטרים וכאלה. החוויה היתה מדהימה - מופעים מושקעים, מתקנים קסומים, דמויות מוכרות שמסתובבות בכל מקום. בילינו שם בין 8:30 בבוקר ל23:30. למחרת הילדים ומירה עשו את הDisneyland adventure park שהוא הפארק האתגרי יותר מבין השניים. אני נשארתי מושבת בקרוואן עקב בעיה רפואית קלה ולקחתי יום מבאס קצת לטפל בעצמי, אבל ההתרגשות של הילדים כשחזרו וסיפרו בהתלהבות ובפירוט (אולי אף רחב מדי) על היום שעבר עליהם - היתה שווה את הכל. לאחר שסיימנו עם דיסנילנד והתעדכנתי מול הבנק שאני לא מבוקש עדיין - המשכנו דרומה עם הקרוואן לסן דייגו. פה, לראשונה מאז שהתחלנו את הטיול, היינו ללא תוכנית סדורה. כלומר - השארנו 5 ימים אחרונים ללא סגירה של מקום לינה, ללא סגירה של אטרקציות וטיולים, כל זאת על מנת שנוכל לשנות ולאלתר בהתאם לצורך. בסן דייגו בילינו יום שלם בגן החיות שהוא מאוד מושקע, מלא באטרקציות ובעלי חיים שלא רואים בדרך כלל וחוויה גדולה לילדים בעיקר. למחרת החלטנו לנסוע לאי קורונדו ולנסות לקחת שיט. בזמן שאנחנו מחפשים חניה, ביציאה מחניון שלא נמצא מתאים - לקחתי סיבוב "קטן" מדי עם הקרוואן והוצאתי פח אשפה מקומי לטיול לא מתוכנן. כמובן שהקרוואן לא נשאר ללא סימן והעצבים והבאסה מהתאונה הזאת גרמו לנו לוותר על התוכניות ולהצפין חזרה ללוס אנג'לס. סגרנו פארק קרוואנים טלפונית, שמה שהנחה אותנו היה קירבה לUniversal Studios ולמרכז העיר. למחרת בילינו יום שלם בUniversal שהוא פחות פארק שעשועים ויותר אולפן שבו מפיקים והפיקו כמה מהסרטים הגדולים והמפורסמים ביותר. אני, אישית, אהבתי הרבה יותר את הUniversal מאשר את Disney או את Six Flags שאני מכיר מהשהות בארה"ב. בערב הלכנו לקרובי משפחה מהצד של מירה לארוחת ערב ובריכה - שילוב מוצלח מאוד אם יורשה לי לציין.

זהו, התארגנויות אחרונות, מחר מחזירים את הקרוואן ומתווכחים על חומרת הנזק מסן דייגו ומחרתיים כבר טסים לישראל.

היה מדהים בכל קנה מידה, אבל כולנו מסכימים שאנחנו יותר ממוכנים לחזור כבר.