חפש בבלוג זה

הוסף מסר

3/2017

הופעת אורח בחיפה

מצטער שלא עניתי על התגובות לפוסט הקודם. הייתי נורא עסוק היום וחזרתי מהעבודה רק לקראת 23:00. אני מבטיח לענות כשיהיה לי יותר זמן.

בפוסט הקודם כתבתי על טיפסים שאני רואה בחברה, אלה שאני מסתדר איתם הכי טוב, שזכו לכינוי "המהנדסים". כתבתי רק חצי ממה שהיה לי לומר. החצי השני, אלו תהיות שהופיעו אצלי גם כן בשבועות האחרונים - "אם אלו האנשים שאני מסתדר איתם הכי טוב, אולי בחורה כזאת אני צריך? אולי שם כדאי לי לחפש?". בערך באותו זמן יצא לי להכיר מישהי שעונה על הרבה מהקריטריונים לאנשים הנ"ל. לא כתבתי עליה כאן. אני משתדל שלא לכתוב על נשים לפני שנפגשתי איתן, אבל אני כן כותב כל מיני מחשבות שעולות בי לקראת הדייט, כמו שקרה עם וירז'יליה לפני חודשיים. על כל פנים, משנפגשנו, בחיפה, הנה הפוסט עליה:

אקרא לאותה בחורה שריל.

את שריל הכרתי בokcupid. היא כתבה על עצמה שהיא בת 29. חובבת מדע ספרות וספורט. שלחתי הודעה ולאחר זמן קצר עברנו לטלפון. שריל אמנם גרה במרחק כמה רחובות ממני, אבל החלטתי לקחת את הזמן ולא להיפגש איתה ישר. הסתכלתי על זה כך: אני בחור שקשה לו עם היכרות ואינטימיות בדייטים. אולי, אם תהיה הכנה יסודית לפני כן בטלפון, זה יקל על תחושת המתח שלי בדייט עצמו. דיברנו במשך שבוע וחצי. היא שאלה באחת השיחות אם אני רוצה להיפגש. עניתי שכן, אבל לא עכשיו. ביום חמישי החלטתי ברגע האחרון לנסוע לכרמיאל. שריל ענתה שהיא בחיפה בסופ"ש ואמרתי שאפשר להיפגש שם.

לא הייתי בטוח שזה יצא לפועל. כשהגעתי ביקשתי מאמא שלי לקחת את האוטו לחיפה והיא הסכימה. ביום שישי קמתי מוקדם בבוקר, עשיתי מרחוק מטלה בשביל העבודה, רצתי 22 ק"מ, התקלחתי ואכלתי ארוחת צהריים. ביררתי עם קורדיליה, שהיא חיפאית במקור, איפה אפשר לשבת ומשמצאתי מקום ראוי התקשרתי לשריל וקבעתי איתה. הדרך לחיפה הייתה גיהינום. אני מנווט ממש גרוע. כל כך גרוע שמי שלא הכיר אותי לא יבין. אם אתם זוכרים, לפני כמה פוסטים כתבתי שניסיתי להגיע לארוחת שבת של קורדיליה ברחוב משה דיין בתל אביב והגעתי לגבול חולון-ראשל"צ. טעויות בסדר גודל דומה היו גם הפעם. ניווטתי עם הGPS ברכב של הוריי. אמנם לחיפה הגעתי ללא קושי, אבל בתוך חיפה- לא פחות מארבע פעמים פספתי את הפניה הנכונה. נהגתי כעשרה קילומטרים בתוך העיר הזו עד שעליתי על המסלול הנכון ונסעתי לבית הקפה שקבענו בו.

הייתה שיחה נורא נעימה. דיברנו על מלחמת העולם הראשונה, על ספרים שקראנו והסופרים האהובים עלינו- ארנסט המינגווי וקורט וונגוט - על העבודה שלנו ומה אנחנו עושים בחיים. חלקנו גם סיפורים על חוויית הלימודים בטכניון. שיחה מאוד נינוחה וקולחת. לאחר כשעה וחצי שאלתי את שריל האם היא רוצה לטייל בחיפה. היא הסכימה ואני התכוננתי לרגע הכי לא נעים של גבר בדייט- הרגע בו צריך לשלם את החשבון. אני רוצצה להרחיב קצת על הסוגיה הזו:

אתה משלם עליה- אתה שוביניסט. כל אחד משלם על עצמו (או חצי חצי) - אתה קמצן. העלילה מסתבכת כשהיא שולפת את הארנק ואתה בכל זאת מתעקש לשלם עליה, או שהיא משחקת וענית את התשובה הנכונה, או שאתה מזלזל בה ומתעלם מכך שהיא בן אדם עצמאי ויכולה לממן את הבילויים שלה בעצמה. אישית? אני מעדיף את הגישה שבה הגבר משלם. לא באמת אכפת לי מהחמישים שקל האלה, וזו דרך להגיד "היה לי נעים ואשמח לדייט נוסף". בפורומים אחרים שדיברתי על הנושא- גם בקרב נשים רווחת התפיסה. אם ברור לשניכם שלא יהיה דייט נוסף, אין סיבה שצד אחד ישלם על האחר. וגם, כמובן, לא אכפת לי מה אותה בחורה תחשוב עליי...

המלצרית הגיעה. שלפתי את הארנק. שריל לא הראתה התנגדות. השארתי את השטר ויצאנו לטייל. שאלתי אותה האם אפשר לאחוז בידה, הלכנו שלובי ידיים עד לצומת קרובה לבית הוריה. הודיתי לה על הערב, אמרתי שהיה נעים ונפרדנו בנשיקות. עוד סממן לא רשמי לאיכויות הדייט וכוונות. אחר כך, מטבע הדברים, שלחתי לה בוואטסאפ הודעת לילה טוב וכמובן שהתקשרתי למחרת. אנסה לקבוע איתה פגישה נוספת בימים הקרובים.

חזרתי לאוטו. נסעתי הבייתה. הפעם דווקא בדרך מחוץ לחיפה לא הצלחתי לעקוב אחרי הGPS, אבל לאחר כמה חישובי מסלול ממחדש- עליתי על הכביש הנכון.

מדהים, מדהים עד כמה נוקשים הכללים האלה בעולם ההיכרויות. זה כל כך מטופש ומיותר... אבל שריל- אני חושב שהיא באמת חמודה. אני מקווה להיפגש איתה היום או מחר.

אעדכן אתכם,

Jack Johnson

נכתב על ידי Jack Johnson , 19/3/2017 23:26
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט