חפש בבלוג זה

Good morning sunshine the earth says hello.

כינוי:  מישק.

הוסף מסר

9/2007

טורקייייייייש (:

אוי אוי כמה שהיה נהדררררררר אתם לא מבינים.

אין לתאר אפילו את ההרגשה של הבאסה לחזור הביתה! חחחחחחחח לא לבית עצמו.. זתומרת.. לישראל! איכ! מריחים את האנטיפתיות של האנשים בשנייה שאתה יורד מהמטוס!.

חחחח סתם אין כמו ישראל.. בלהבלה

אבל לא יזיקו לי עוד כמה ימים בטורקיה..[: נשבעת לכם. חלום.

אאאאז נסענו הבנות לשישה ימים נפלאים בטורקיה...

היו מלאן בלאגנים בשנייה שנחתנו בטורקיה.. כי פתאום הודיעו לנו שאין מקום במלון ושאנחנו יכולות ללכת להזדיין למלון אחר בשם "קליסטה" שברגע ששמענו+ראינו דברים ותמונות על המלון מידדדד כעסנו וצרחנו כמו חבורת תרנגולות [:

אבל מה!

מסתבררררררר שזה אחד המלונות הכי מפוארים בטורקיש.. תאמינו לי.. מלון של טחוניייייייים.. ארמון! באמאשלי! הייתה לנו פאקינג פלזמה בחדר! ומלא מלא מלא מראות מיוחדוווות.. ומיטה של מלכים.. בחיי איזה מלון איכותי קיבלנו! ובעיקרון המחיר שלו כפול מהמחיר שאנחנו שילמנו.. אז יצא לנו טוב[: כי זכינו בארמון מפואר תמורת כלום כסף פחות או יותר.

אז כושל מלון ונציה! ויחי קסטילה!

אז אחרי כל הצעקות והעצבים.. נרגענו! קיבלנו את החדר המקסים שלנו ונרדמנו כולנו כמו חבורת תפוחי אדמה.

קמנוו הלכנו לבריייייכה[: אווו ברייייכה. כמה הייתי בבריכה זה מטורף.

וסתם היה מלאן אוכלללל בארוחת ערב.. מלא מבחר.. היה אחלה אוכל לדעתי!. חחחחח אני וזופ תמיד מצאנו איכשהו מה לאכול. חחחח אז נמלא ולא נאכל! אז מה!.

בערב היינו ממש עייפות אז נרדמנו די מוקדם.. אבל היי! מותר לנו! הטיסה שלנו לשמה הייתה ב5 בבוקר.. חחחח אז אפשר להבין את העייפות שלנו תודה רבה.

ישנו על מיטה זוגית אני,זופ ואור.. ובחדר השני ישנו חן,יעל וספיר ונדפקו עם מיטה מעפנה P:

קמנו בבוקר שמחות וטובות לב.. הלכנו לאכול בראנצ' חחחח כמה פלצני!

היו פנקייקיייייייייייייייייייייייייייים עם סירופ שוקולד נוטלה. ייייייאמ. כמה טחנו אלוהים.

מלון הכל כלול! זה אומר אלכוהול כל היום+אוככככככככככככל. מלאאאאאא אוכל.

אז ביום השני נסענו לשוק שקרוב למלון!. חחח כולם ידעו שאנחנו ישראליות איכשהו עוד מלפני שהוצאנו מילה מהפה.. זה היה מוזר!

חחחח הדבר היחיד שקנינו לעצמנו זה תחתונים! וואו! תחתונים!

אבל באמת שאין מה לקנות..לאח שלי קניתי בוקסר של בוב ספוג.. לאחותי תחתונים.. לאמאבא קניתי תבלינים כאלו יפים ולוקום דוחה..קנינו גם משו קטן לבנות...וגם לחן קניתי משו קטן.. חח וסלאמת' ביי.

אז היה כיף בשוווק.. שרפנו שם איזה 3 שעות.. חזרנו סחוטות מתות מחום..  קניתי גם בדיוטי פרי שוקולדים וכאלה ודיסק של ה"וויזר" שעלה לי רקקקקקק 8 דולר! שזה 32 שקל בערך וזה כלום כלום כלום.

ואז אייל אמר לספיר שגם אותם העבירו ממלון ונציה למלון שלנו..

זה היה בערך היום המאושר ביותר בחייה של ספיר חחח כי הם כאלה קוצ'ימוצ'י. אבל היום הגרוע ביותר בחיי! פיכס! צריך לדרוס אותם. את רובם! אז לא נדבר עליהם ולא נזכיר אותם יותר [: שלום ביי חיים יפים. "אותך צריך לדרוס בטרקטור" אוי ענבר אורן זה כלכך הדהד לי בראש בטורקיה!.

בקיצורררררררר.

בריכה אוכל וכאלה... בלילה הלכנו ל"cool disco" חחחח שזה איזה מועדון שיש בתוך המלון.. עם ברמן חתיך! ומלא אלכוהול שלא משפיע! חחח איך אהבתי את המקוםםםםםםםם... כל היום חיקינו אנשים שרקדו מוזר חחחח אין היה כלכך מצחיק וכיף שם.. הכי אהבתי את הלילה [:

הלכנו לישון באיזה 4 וקמנו באיזה 12! חחחחחחח פדלעותתתתת. חן ואור הזמינו לנו כרטיסים למסעדה דרום אמריקאית... כאילו בתוך המלון..

תאמינו לי! אחת המסעדות הכי מייגעות בארץ... כל חצי שעה אתה מקבל דוגמית של מנה.. חחח ואז צריך לחכות חצי שעה למנה הבאה.. שהיא במקרה כף אורז.. או ביס בשר.. וכאלה.. אבל יאללה! קלאסה!.

אז רוב הימים באמת עשינו אותו הדבר אבל אייייייין זה הכי סטלה בארץ... כל היום שותים אייס קוקוס..או משו כזה.. חחח אוכלים שוקולד קוראסונים ולחמניות עם חמאה..

טוחנים המבורגרים וצ'יפסים.. תאמינו לי.. החיים הטובים!.

והמגלשות שם!!! יייאאואואו הכי כיף באאאאאאאאארץ. כמה חרשנו עליהן!

חחחחחחחחחחחחח אנחנו יורדות במגלשות כולן עם הידיים על הציצים שהחזייה לא תזוז כמו אהבלותתת.  חח אין זה כלכך מצחיקקקקקק. מגלשות זה כיף.

וכיף כיף כיף כיף פשוט כיפחיים!.

היו מלא דברים מצחיקיםםםם.. גם בחדר עצמווו חחחחחח זופ האסתטית ואור העוד יותר אסתטית! P: מלא גושי שיער מפוזרים על הרצפה חחחחחחח איאיאיאיאיכ אנחנו כאלה מטונפות אלוהים. תוהו ובוהו היה אצלנו בחדר.. מלא שאריות של אוכל מהרום סרביס שהיה בחינם חחחח. אוי ובאמת מלא שיער על הרצפה! חחחחחחחחח איכס איזה דוחה.

והחמאם הטורקיייייייייי איזה תענוווג... כאילו כל המסז'ים ואלו עלו כסף.. אז זובי! מלא כסף! איזה 100  יורו כל מסז' כאילו מה קרה..

אז סתם נכנסנו לכמו סאונות כאלה עם מים חמיםםם ששופכים על עצמנו.. יווו כזה כככככיף אין. מרגיייע. חחח

ומה מה עוד.. לא יודעת מלון מדהים מדהיייים.. באמת.. תמיד היה איזה משהו לעשות עם עצמנו.. אנשים טובים.. מלא רוסים ואיראנים.. מעט מאוד ישראלים.. היו איזה 30 ישראלים בלחץ..אבל לא נורא.. להתנתק!. חח וגם היינו במסעדה איטלקית קדה של 11 ילדים רועשים..והיה פסטות ופיצות ויאמים.

אין זה כזה לסכם ככההה.. אני בכלל עוד שמה! מה אני עושה פה!

אין מי שיכין לי אוכל וינקה לי את החדר! חחחחחחחח אוף לא כיף.

בשעה הזאת בדיוק היינו אחרי ארוחת צהריים בדרך לחדר לישון חחחחחחח.. איך בא ליייייי]:

"הלוווו הלוווו. הלוווו הלוווו. באבא אה באבא נה בלהבלהבלה אלומי.. בלהבהלבלה אמומי.." חחחחח כל היום שרנו איזה שיר בערבית שהיה בפלאפון של זופ.. שמענו "היי דר דליילה" איזה אלפייייםםםםםם פעם אני לא צוחקת.. שיר טורקיייייה כלכך...!!! שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

או או וגם הכרנו איזו מלצרית אחת שעובדת שם בשם "טובה" חחח לא טובה כמו טוב.. טובה! כמו הכלי שמנגנים עליו.. חחח והיא אחחחחחחחחחחת החמודות.. רצינו לקחת אותה איתנו הביתה[:

וזהו יאללה[:

היה הכי כיף בארץ

ומזל שהיה!

טורקיה זה אחד הדברים הכיפיים... מלון הכל כלול זה אחד הדברים הכיפיים..ועם הבנות בכלל היה הכי כיף בארץץץץ. למרות כל הוויכוחים הטיפשיים שנורא מתגמדים לעומת כל הכיף שהיה.

עכשיו מלאן תמונות וזהו. [:

חלוקים זה מגניב[:

אואואו

זופי עושה פן! חחח פיכסה פןןןן איזה סיוטים

כולנו עם החלוק חח והנעלי בית!!! שלקחנו הביתה! כי זה מותר! כאילו רק הנעלי בית חחח

אני וזווופ

אור וספיר בארון חח

נננמ

אני ודינוזאור גדול[:

ממש כמו המספריים של אדוארד כל הצמחים האלה!!

חן על תרנגולת!

יעלי ואני והמגלשות!

זופי ואניי

אני,אור,טובהההה[=,זופ,יעל וחן! כמה דקות לפני שיצאנו מהמלון ]:

הברמן החתיך שלנו מאחורה חחח ומלא אלכוהול.. הוא אמר לי שהוא לייק מי!

קליסטה פור לייף[=

וזהוווווווו

וזה כה עצוב ]:

כי אני עוד שמה בכלל.

איי ומקודם חנוש התקשרה מארה"ב וסיפרה לי שהיא חלמה שאני מתה!. ועכשיו יהיו לי חיים ארוכים!

אני בכלל חלתי שאני יוצאת עם המפלצת מהיפה והחיה.. זה היה מטריד חחח

יאללה יאללה חפרתי מספיק

האב פאן יקיריי

נחזור לעבודה ולחיים הקשים שמחכים לי פה!

ערבטובבבבבבב

נכתב על ידי מישק. , 9/9/2007 18:18
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט