לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אדימדומים


מאז ועד היומיומי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

9/2007

שווק לי כבשה


שיווק זו מילה בעייתית.

יצירת שוק.

כלומר לוקחים אנשים שטוב להם כמו שהם ויוצרים אצלם חסך מדומה בדבר מה שרוצים למכור להם. ככה אני מבינה את זה.

שיווק בדרך כלל כרוך בשקרנות. בדרך כלל גם בשקרנות עובדתית אבל כמעט תמיד בשקרנות מוסווית ומניפולציות.

 

יש סיפור מדע בדיוני אחד, שלא אצליח לעולם להזכר בשמו או בשם מחברו, על חברה עתידנית בה האנשים משקיעים הרבה אנרגיה בלתעתע במשווקים. קונים דברים שהם לא באמת צריכים כדי שהפרטים ישתחלו למסדי נתונים לא נכונים, כך שלעולם לא ידוורו להם את המוצרים שהם עלולים להתפתות לרכוש. הם עצמם חיים במנוסה ומדי פעם מזמינים מכל מיני קטלוגים דברים סותרים. למשל על אותו כרטיס אשראי מקל הליכה לעיוורים, פלייסטיישן, דילדו וחבילת מצות. כאלה. שלא יצליחו לנתח את האישיות הצרכנית שלהם.

 

כשהשיווק ירצה לעלות כיתה קודם כל הוא יניח את השקרים והמניפולציות מאחוריו. הוא ישתדל להיות ענייני. פרסומות שינסו לשכנע אותנו שמוכרים לנו אושר בפירסומת של בירה, משפחה בפרסומת של אוטו, זוגיות בפירסומת של ג'ינס ייראו אנאכרוניסטיות ומגוחכות כמו זו בערך:

 

 

 

      **** כאן היתה תמונה שהוסרה כדי לא להפר זכויות יוצרים, ובעיקר כדי לא להתבע על הפרתם.*****

 

 

 

 

מי שירצה את כספינו יצטרך להעביר מסר חד, חלק, ברור ואינפורמטיבי. הוא יוכל להיות מצחיק, חכם ושנון. אבל בעיקר אנחנו נרצה לשים את הכסף איפה שנזהה אמת.

חברה שתרצה שנרכוש את הרכב שהיא מיבאת תוכל לספר לנו מה וכמה היא השקיעה במחקרים וכיצד נרתמה לצימצום תאונות הדרכים או לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית.

 

בלי להציף את השטחים הציבוריים שלנו בלוגו של המותג.

 

 

 

      ***** גם כאן היתה תמונה שהוסרה כדי לא להפר זכויות יוצרים, ובעיקר כדי לא להתבע על הפרתם.*****

 

 

 

 

יש מקום לסלוגנים, אבל הריקנות מיצתה את עצמה. עוד באירופה בשנות השמונים היא כבר מיצתה את עצמה. שפכו את המידע שיעזור לנו להחליט. תשקיעו במוצר שלכם. בשירות. תוזילו מחירים. תהיו אחראים סביבתית וחברתית. זה יהיה לכם רווחי יותר. זו השפה שנסכים לשמוע. החושים כבר אדישים לסיסמאות ריקות ואימג'ים נבובים. התעייפנו.

 

 

 

 

 

   ***** ואפילו כאן היתה תמונה שהוסרה כדי לא להפר זכויות יוצרים, ובעיקר כדי לא להתבע על הפרתם.*****

 

 

 

ואל תאיימו עלינו ואל תבטיחו לנו כלום.

 

 

** גילוי נאות: הכותבת אינה יכולה לבצע פה גילוי נאת לגבי מקום עבודתה השנוי במחלוקת משהו, מטעמי שמירה על אנונימיות יחסית, וזה הכי גילוי נאות שהתאפשר בנסיבות מגוחכות אלו.

 

 

נכתב על ידי , 3/9/2007 23:06  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שן ב-12/1/2008 12:11




Avatarכינוי: 

בת: 48

תמונה




115,539

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאקס-אקסטרימיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אקס-אקסטרימיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2019 © נענע 10 בע"מ