המקום של ג'וליאנה

הבלוג חבר בטבעות:

הוסף מסר

4/2015

אז אתמול שיניתי קידומת והשמיים לא נפלו. הוקפתי באהבה בעבודה ובפייסבוק וגם בבית. חברה חכמה אמרה לי שההתבגרות קלה יותר כשטוב לך איפה שאת נמצאת בנקודה זו בחיים וזה נכון , שי לי כל כך הרבה דברים לשמוח עליהם ולהודות עליהם. הספקתי הרבה בעשור הזה של חיי וכשהייתי בת 30 הרבה ממה שיש לי היום לא היה לי. הייתה לי זוגיות אבל לא הייתי אמא וכבר רציתי את זה מאד. הייתה לי עבודה משמחת אבל לא מספקת וחסרת עתיד מבחינות רבות, לא הייתה לי דירה והעתיד שלי היה מעורפל מאד.

והיום יש לי את זה. נכון, הנעורים שלי אוזלים ובעבודה אני פוגשת בצעירות יפות רבות שנראה לפעמים שהן לא יודעות כמה הן יפות וכמה אפשרויות עומדות לפניהן אבל כנראה שלא הייתי חוזרת לשם. טוב לי יותר במצבי ודאות, טוב לי שיש לי בסיס ולגלות שכבר הצמחתי את עצמי כמו הגרניום המשוגע במרפסת שלי שתמיד מוצא עוד מקומות לגדול אליהם. הבסיס שם.

השנה האתגר שלי הוא לשפר את הבריאות שלי. אני בריאה אבל יכולה להיות יותר בריאה. אני רוצה להיות יותר אנרגטית ויותר שמחה.

וחוץ מזה אני בסדר. אני אהובה ומוערכת וכיף לדעת שיש אנשים שאני משמעותית להם.ויש איש אחד וילד אחד שאני משמעותית להם במיוחד ואני אוהבת אותם עד שהלב כואב אבל כאב טוב כזה.

אז אני בת 40. דווקא חגגתי מינורית יחסית השנה אבל היה שמח וזה גם בסדר.

נכתב על ידי , 21/4/2015 08:25
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pinto6 ב-21/4/2015 09:15

סיכום חופש

אפשר להגיד שהפעם עמדתי לפחות בחלק מיעדי החופש שהצבתי לעצמי.  עשינו טיול משפחתי לבית גוברין ושם נכנסנו ויצאנו ממערות וראינו הרבה פריחה יפה. למחרת שלחנו את האוטו למוסך לטיפול שגרתי שדחינו וזה היה עיתוי ממש מוצלח כי הם סיימו איתו ממש מהר. כתוצאה מזה יכולנו הליפגש עם חברים ביפו העתיקה. למחרת נסעתי לת"א לפגישה וניצלתי את ההזדמנות להסתובבות, "אורנה ואלה" ושופינג כי בחודש יום ההולדת שלי אני כל הזמן מקבלת תזכורות למבצעים ויש גם כרטיס מתנה לנצל. חזרתי עם שקיות כדי לגלות שטוליו הפתיע והזמין לנו דיל באילת . שלושה לילות. (הוא התיעץ איתי טלפונית) למחרת היינו על מטוס והגענו לאילת.

עם אילת יש סיפור. אני כבר כמה עשורים לא הייתי שם ונן משתוקק להיות שם כי הוא הילד היחיד בכיתה שלא היה באילת והיא נתפסת אצלו כגן עדן עלי אדמות וכך עלינו על מטוס שורץ ילדים צווחנים בחופשה , מצוידים בנודניק הפרטי שלנו וקדימה לאילת. הגענו עם סימנים כחולים בגב בגלל ש"יהלי לא לבעוט" דווקא בעט כמו סוס קטן. עלינו על מונית ואפילו עשיתי את המעשה הטוב שלי ועצרתי מונית שעמדה לנסוע בלי תיק האיפור של הגברת המסכנה עמוסת החבילות פלוס תינוקת (העיקר שהתינוקת לא נשארה מאחור). היא הודתה לי נרגשות. ואז הגענו למלון שלנו שהיה מפנק כמו שמלון אילתי יכול להיות עם נוף נפלא ובריכה אז יאללה לבריכה. מסנוורים את כולם בעור הלבנבן נכנסנו לבריכה (אחת משלוש) כדי לגלות שאין מקום אפילו ל"אגדו בבריכה". חזרנו לחדר כדי לצאת לטיילת ולראות שכנראה שהים כבר לא נחשב לאטרקציה מספקת כי צריך לחסום כל מטר מרובע על החוף באטרקציות מפוקפקות כמו בובות שרוקדות לצלילי אייל גולן, מיני לונהפארק וכמובן הצמד הקדוש, מקומות קריוקי ונרגילות. לא הייתה ברירה אלא ללכת לקניון , ולא הקניון האדום(שם היה מיזוג). מאוחר יותר גילינו שהמחצב הנפוץ באילת הוא קניונים. כמעט כל צעד הוקפנו בקניונים וזה היה הספורט הלאומי. גם אנחנו נפלנו במלכודת לאחר שנשנשנו בורגר עם לחמניה כשרה לפסח (האימה!).

אז מה יש באילת:

1. טלפונים ציבוריים, ובהתאמה סודנים .

2. בובות רוקדות שעובדות הכי טוב כשמשמיעים להם מוסיקה מזרחית

3. קניונים

4 כל שלושה צעדים פעוט לא מרוצה שמביע את מורת רוחו מזה שאמא שלו סירבה לקנות לו (עוד) ארטיק והוא יודע לצרוח.

5. ילדים גדולים יותר עושים סלפי .

6. מצפה תת ימי נהדר.

בכל זאת לא סבלנו. יום קודם לכן קיבלתי את "בריג'ט ג'ונס החדש" שהפכה לידידה הקרובה שלי. אכלנו כמו פרות אבל היה אוכל נהדר. היה מזג אוויר מושלם, הרי אילת, המצפה התת ימי והסיור בשונית האלמוגים שממש נהניתי ממנו. ונן לא היה 100 אחוז מהזמן מעצבן אלא רק 50 אחוז מהזמן וגם הייתה לנו מיטה קינג סייז.

ואני לא יכולה להתנשא על כל חובבי השופינג, פושטי הקניונים ומלחכי התירס התאילנדי כי עשיתי גם את זה.

אז היה חופש מעולה, חזרה לשגרה קלה לכולם וצום קל כי אני באמת חייבת לצום.יש גבול לחזירות.

נכתב על ידי , 10/4/2015 18:02
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-21/4/2015 08:36

חג שמח

אני אוהבת את השלב הזה בחג בו אנחנו אחרי ליל הסדר (שהיה נחמד, שמח ומלא אהבה ונן השתתף בקריאת ההגדה, מה שגרם לי שוב לשאול את עצמי מתי הילד גדל כל כך).

אז יש לנו שבוע חופש והתחלנו אותו בצפיה בשני סרטים ברצף ("פדינגטון" ו"בית"). זה התחיל מזה שגיליתי מינוי לא מנוצל לקולנוע והתאריך האחרון לניצול היה היום והמשיך בזה שנזכרתי שבעברי הרחוק כסטודנטית היו מקרים בהם צפיתי ברצף בשני סרטים (היה גם שיא של שלושה סרטים ברצף) אז הצעתי לנן והוא קפץ על המציאה.

ההנאה הכי גדולה בצפיה עם נן היא לשמוע אותו נהנה מהסרט. הוא שואג מצחוק ומעיר הערות על העלילה (זה מתקבל בסובלנות בסרטי ילדים כי לא מעט ילדים צופים באופן אקטיבי בסרט). בינתיים כדי שהחופש לא יחמוק תכננתי כמה דברים:

1. לפחות שני טיולים משפחתיים.

2. לפחות פעם אחת ים

3. לפחות שני מפגשי חברים.

3. לפחות לגמור שני ספרים.כרגע אני קוראת את "חרדתו של המלך סלומון" ונהנית מהספר ץ יש לו תובנות שפונות למקום נאיבי בי ואני נהנית מזה דווקא כי זה קצת שונה מהציניות של היום.

4. לעשות כל יום הליכות (החל ממחר).

5. מבצע סידור ארון.

בהצלחה לי.

חג שמח וחופש נעים

נכתב על ידי , 4/4/2015 20:18
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט