לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

ירחון הורים וילדים - אל תעשו את זה לעצמכם



לפני כתשעה חודשים, זמן מה לפני לידתה של אמילי, פנו אלינו ממגזין הורים וילדים ולאחר מספר שיחות איתם הוחלט לעשות מנוי על העיתון מתוך הבנה שמדובר במגזין ייעודי שייטיב איתנו גם לקראת הלידה וגם במהלך החודשים הראשונים.
אחרי קבלת הגיליון הראשון, לא מצאנו מאמרים שיכלו לעזור לנו, רובם פנו להורים לילדים בני כמה שנים אך אמרנו לעצמנו - זה גיליון אחד, נראה מה עוד יש להם, הרי הבטיחו שיש כתבות שיפנו אלינו לא?

בינתיים החלו הטלפונים. תרצו להמליץ עלינו? שאלו אותנו אנשי המכירות בשעות הבוקר המוקדמות? אמרנו שלא וחשבנו שזה נגמר.
החודש השני הגיע ושוב אין כתבות שיש לנו עניין בהם אלא שכעת, שצלצלנו אליהם גילינו שאי אפשר לבטל את המנוי אלא רק שבועיים אחרי שעשינו אותו.
כשל לוגי ראשון - איך אפשר להחליט לבטל מנוי כאשר את הסחורה קבלנו רק חודש לאחר מכן?

כמובן שלצד המנוי קבלנו מספר "שוברים" למתנה, אותם לא נצלנו - מדוע אני אומר זאת? כדי להבהיר שלא נצלנו הטבות מיוחדות שהיינו אמורים לקבל - דבר שלא מנע מהמשך הייסורים מלהתקיים.

החודשים ממשיכים לעבור, העיתונים עדיין מכילים חומרים שאינם רלוונטיים לנו. השיחות אל החברה לא עוזרות והנורא מכל הוא שאחרי הלידה המשיכו הנציגים לצלצל, דקות ספורות אחרי שהיינו מצליחים להרדם, אם בכלל, שכן אמילי עדיין לא ישנה שינה רצופה.
לא עזרו הבקשות החוזרות והנשנות שלא לצלצל אלינו.

עד שצעקתי כמובן.
מסיבה שאינה ברורה לי, כאשר צועקים וכועסים - רק אז מקבלים שירות. אחר כך מתפלאים נותני שירותים למיניהם, מדוע הלקוחות כועסים.

בפעם האחרונה שצלצלתי אמרו שאי אפשר לבטל, אמא'לה דברה איתם והגיעו לפשרה שבינתיים נקפיא את המנוי.
זה היה בחודש שעבר, נחשו מה מצאתי בתיבת הדואר היום?
נכון מאוד - עוד ירחון.
אגב, העובדה שהיא בתא הדואר היתה בעיה שציינו מספר פעמים גם כן. למה?
כי החברה מבטיחה שירות שליחים, אך השליחים מניחים את העיתון בתיבת הדואר ולא על יד הדלת - בשביל מה משלמים על שליח אם שירות הדואר היה עושה את אותה העבודה בפחות כסף?

צלצלנו שוב היום, הסברנו את הבעיות ונציגת החברה לא הבינה מדוע אנחנו כועסים אלא רק שאנחנו כועסים.
עברתי על רשימת הבעיות שוב - שקרו לנו ואין כתבות רלוונטיות לגילה של אמילי (ולא לסוף ההריון בו היינו) המשיכו לצלצל למרות שבקשנו להפסיק, שירות הלקוחות איום ונורא, בקשנו להקפיא ולא הקפיאו.
הנציגה כן הבינה את כל הדברים בפעם הראשונה אלא שהיא באמת לא הבינה למה אני כועס מהדברים הללו.

התשובה הסופית שלה היא שאי אפשר לבטל את המנוי.
בינתיים אנחנו ממתינים לאחראית שלה שאמורה לחזור בתוך יומיים וכבר הוזהרתי שהיא לא יכולה לעשות דבר ואיש בחברה לא יכול לבטל את המנוי.
אני מסיק שאין מנהל לחברה והיא פועלת ומופעלת ע"י נציגי השירות ובתי דפוס, אחרת קשה לי להבין את האמירה הזו שאיש בחברה לא יכול לבטל את המנוי.

בשורה התחתונה - חבל לעשות מנוי לעיתון. חבל על הכסף, הטרחה והזמן.
אם אתם שוקלים לרכוש מנוי למגזין הורים וילדים  - אל תעשו זאת לעצמכם



נכתב על ידי , 14/3/2007 09:59   בקטגוריות תלונות, שחרור קיטור, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/12/2009 08:23



Avatarכינוי: 

גיל: 37

תמונה




152,640
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2014 © נענע 10 בע"מ