לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ד. לעולם שבחוץ

בחור צעיר, שעדיין לא מצא את עצמו, מחפש את דרכו בשבילי החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

שינויים בסביבת העבודה


כחודש עבר מאז העדכון האחרון שלי כאן, בו בישרתי על שינויים שנראו דרמטיים שהיו עתידים להתרחש במקום העבודה שלי. בינתיים, כך אני יכול להגיד, השינוי החל להתרחש, אבל לא היו לו השפעות משמעותיות מדי על צוות העובדים במחלקה שלי, מלבד שתי עזיבות שלפחות אחת מהן הייתה מחוייבות המציאות בלי קשר לשינויים, וכתוצאה מהעזיבה השניה קידום של עובד שעבד לצדי, לתפקיד מעט בכיר יותר, כמחליף של העובד שעזב.

אצלי מבחינה אישית, אין שינוי רשמי בסטטוס ההעסקה. למען האמת, ביום שאחרי ההודעה של המנכ"ל, שוחחתי בבוקר עם מנהל המחלקה והבעתי בפניו את החששות שלי, ומאוחר יותר באותו היום, המנכ"ל קרא לי לשיחה אישית שבה הבהיר לי שלי באופן אישי אין מה לחשוש, ומבחינתו אני אחד העובדים הטובים ביותר, וגם אם יהיו שינויים פרסונליים, שהוא לא מתחייב לכך שלא יהיו, אני לא אהיה חלק מהם. יש מקומות עבודה שבהם שיחה כזאת היא כמו שבקבוצות כדורגל נהוג לאמר שנותנים גיבוי למאמן (מה שאומר שבעוד זמן קצר הוא יסיים את תפקידו) אבל אני בוחר להאמין למנכ"ל.

מלבד זאת, נראה שבאופן אולי פרדוקסלי, ואולי לא, דווקא התחלת העבודה של עובדות מיקור החוץ חיזקה את המעמד והבטחון העצמי שלי בעבודה. כשהן הגיעו לחברה להדרכה בנושאי העבודה, הדרכתי אותן באחד הנושאים, וזה היה הנושא היחיד שבו הדריך אותן מישהו שאינו סמנכ"ל החברה, וגם השבוע, לאחר שהן התחילו בעבודה לפני שבועיים, כאשר בשבוע שעבר סמנכ"ל החברה שהתה שם, החליטו שאני אהיה איש הקשר שלהן בחברה, לשאלות מקצועיות, וכך הן מתקשרות אלי בכל שאלה שהן לא בטוחות בה ולא יודעות איך לתת לה מענה מקצועי, כדי להתייעץ אתי ולהחליט מה עושים עם הפניות של הלקוחות.

עובדים אחרים בחברה קצת מתקשים לקבל את העובדה של העובדות החדשות, ומתקשים למצוא את הדרך להעביר אליהן לקוחות שבכל זאת הגיעו למוקד הראשי ואמורים לקבל מענה משם. הסמנכ"ל כבר הזהירה אותנו השבוע לא להגיד דברים שמסבירים את ההתנהלות של החברה באופן הזה שיש עכשיו צוות אחר במקום פיזי אחר, וש"עוד מעט יפטרו אותנו" או דברים בסגנון. אתמול שמעתי עובדת אומרת ללקוח להתרקשר בשעות הפעילות של החברה אבל מחוץ לשעות הפעילות של צוות מיקור החוץ, כדי לשוחח דווקא אתה. כך שהדברים לא מתקבלים היטב כל כך.

כמו שכתבתי, אני דווקא מסתדר עם זה, ולמעשה מרגיש שבמידה מסויימת קיבלתי שדרוג במעמד, גם אם לא רשמי, אז לפחות בהכרה שנותנים לי, כמומחה מקצועי שישתף פעולה בצורה הטובה ביותר, ונראה איך זה יימשך.

בינתיים, ביום ראשון בשבוע הבא אני בחופשה של יום, לרגל ראש חודש אלול. כהרגלי אני נוסע לירושלים לתפילת שחרית בכותל, ולאחר מכן לטייל בעיר. אני מקווה ליהנות (וגם לקנות כמה דברים שיום חופש הוא הזדמנות טובה לרכוש אותם).

נכתב על ידי , 14/8/2015 07:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , דברי תורה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאזרח ד. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האזרח ד. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2015 © נענע 10 בע"מ